/spanien/barcelona/forum/22712.aspx/spanien/barcelona/forum/22712.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Joey
2007-07-26 19:02
lite knas näre gäller matchen idag :S... på aftonbladet så ståre att Viasat 2 visar matchen kl 21.00 men på viasats hemsida ståre att de visar Man.uni... nån mer som har nån information om detta?
Barcelona ibbos
2007-07-26 18:58
kimmpa_fcb

Tack! Matchen börjar 21?
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-26 18:56
Matchen sänds även på Setanta sports. Det ska gå att få in den kanalen med Sopcast. Ett mer vanligare program än det där UUSee åtminstone.
Barcelona Kimmpa_fcb
2007-07-26 18:54
ibbos

Kolla länktips. Där kan du ladda ner UUSEE.
Barcelona ibbos
2007-07-26 18:53
Kan någon hjälpa mig? vart laddar man nej UUSee eller TVU? för när jag försöker ansluta så står det sidan kan inte visas =(

plz hjälp.
Barcelona Barcelonito
2007-07-26 18:37
PILMA

Just nu visar kanalen Man U Tv.

Om du har laddar ner det så går du bara in på Rojadirecta.com och trycker på Barca matchen. Sen ser du ju UUSee kanalen där. Trycker du på den så kommer du direkt till den kanalen. Det är bra grafik och avbryts inte alls. :)
2007-07-26 18:35
Bojan stannar i Barça. Det blir ingen utlåning sa Txiki idag till Barça Tv. Dessutom så för man samtal med förbundet angående hans medverkan i U17-EM. Det bästa för Bojan vore att få göra försäsongen med Barça eftersom han ska ingå i truppen.

Man kan ju tycka att det känns lite konstigt att åter igen vara med U17 när man redan debuterat för U20. Känns ju som ett steg bakåt.
Barcelona PILMA
2007-07-26 18:26
Har laddat ner UUSee men förstår inte hur man startar!!!???kan någon hjälpa till mig?
Tacksam för svar!!!!
2007-07-26 18:09
Alex Raphael Meschini, som det ryktas lite om är från den brasilianska klubben Internacional från staden Porto Alegre. Det stämmer, samma klubb som Barça mötte i Japan förra säsongen. Samma stad som Ronaldinhos klubb Gremio är i från. Alex är vänsterback och används även som vänster yttermittfältare.

Ashfin@Rossoneri:

Har han? Så bra, då får vi kanske ha våra spelare i fred ett tag till då? Å andra sidan, han har även förnekat intresset för Samu och Ronaldinho titt som tätt, för att nästa dag säga sig vara intresserad. ;)
Barcelona Barca Barca
2007-07-26 17:51
En fråga bara, är det någon som vet nån sida där det står vart barca matchen sänds ida. För jag har massa andra kanaler än bara svenska så kanske någon visas där?

Tacksam för svar
Barcelona Barça idag, imorgon och för alltid
2007-07-26 17:21
Skön kommentar av Kaká, angående Real:

"Jag har aldrig stängt dörren till Real Madrid eftersom den aldrig varit öppen"

Haha!
Barcelona The Number 19
2007-07-26 17:17
Hur blir det med Olmo om vi värvar Drenthe? Jag tycker att han är duktig även om jag bara har sett honom ett par matcher.
Barcelona Messidonna
2007-07-26 17:12
E det Alex som spelade i Brasilien Copa America ?

Barcelona Puyol5
2007-07-26 16:52
Han är tydligen riktigt allround. Kan spela på hela vänsterkanten och även i anfallet. Dock tror jag personligen vi skulle köpa honom för att utvecklas som vänsterback. Det är den position vi har som han skulle funka i, och då har vi en riktigt fin framtidsinvestering!
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-07-26 16:43
ja, han ser ju minst sagt riktigt intressant ut, Vänsterback? Vänster Offensiv mittfältare?
Barcelona Puyol5
2007-07-26 16:41
Drenthe har tydligen redan bestämmt sig. Allt tyder på att antingen Real eller Barca får den talangfulla holländaren. Och det som talar för att han ansluter till oss är vår holländska tradition, våra holländska tränare och alla superstjärnor han får ansluta sig till. Det som talar för Real är att han har en större chans att ta en plats som ytterback, vilket kanske väger tyngst. Men jag hoppas och tror att Drenthe väljer att stå under befogandet hos Rijkaard!
2007-07-26 16:36
Hur tror ni det blir med övergången av Drenthe?

Edit: Stavfel
Villarreal Ashfin@Rossoneri [CAMPIONI D´ EUROPA]
2007-07-26 16:11
Galliani har redan förnekat ett intresse av Motta och Deco..
Barcelona Nadal
2007-07-26 16:09
Jo men det är väl lätt hänt att man skriver så eftersom man själv befinner sig i Sverige.
Barcelona Brankt
2007-07-26 16:06
Du menar UPPE i Skottland??

Skottland ligger för alla som inte vet det NORR om Spanien!!
Barcelona Nadal
2007-07-26 15:58
Milito spelade ju i Copa America och är på semster nu. Men med största sannolikhet lär alla dom andra nämnda få speltid.

"It seems there’s a good chance that every member of the squad that has travelled to Scotland will enjoy some minutes on the pitch."

Verkar som att Rijkaard ska försöka använda sig av hela den tillgängliga truppen nere i Skottland.
Lukas.RP
2007-07-26 15:55
Nadal

Så du menar att Henry, Abidal, Yaya, Milito, Bojan och Dos Santos alla kommer få spela ikväll?
2007-07-26 15:52
Nadal/

Det gäller väl också för Bojan och Giovani?
antar jag.
Barcelona Nadal
2007-07-26 15:48
PILMA, det stämmer ja.

Vad gäller nyförvärven så har Rijkaard sagt att alla kommer få speltid.
Barcelona PILMA
2007-07-26 15:45
Jag antar att Dos Santos bror inte heter Julian som några av de som är här kallar honom.
Tror att han heter Jonathan och inte Julian.
men en fråga visst spelar han också för
-------------------Blaugrana--------------------.
Barcelona zsson
2007-07-26 15:40
står att det är repris imorgon hittar dock inte live sändningen idag
Lukas.RP
2007-07-26 15:38
Hur kommer startelvan se ut ikväll tror ni?
Ska bli intressant att följa nyförvärven om de får någon speltid!
Barcelona Klint
2007-07-26 15:32
Barca är tydligen intresserade av en mittback vid namn Alex. Dock inte Alex som lirar i PSV. Men sen kommer också ryktet från Tribalfootball så det ska tas med en stor nypa salt.
Barcelona zsson
2007-07-26 15:31
viasatsport 2 27/7 16.00 Fotboll: Dundee United-Barcelona
( Barça TV) Barca TV. Från Tannadice Park i Dundee. Repris. FC Barcelonas egen TV-kanal Barca TV erbjuder exklusiva nyheter, möten med spelarprofiler och reportage från FC Barcelonas hemma-arena Camp Nou. Dessutom en hel del om kommande matcher i den spanska storklubben.
Barcelona Karlssoooon
2007-07-26 15:27
Ämne: Kul att se Barcelona....
Det sägs faktiskt att Dos santos den yngre är en ännu större talang än vad giovanni är vad jag har hört.
Angående Fabregas så tvivlar nog dom flesta Culés på en flytt till madrid. Han och hans familj är djupt rotade i Barcelona.
Annons: