/spanien/barcelona/forum/22704.aspx/spanien/barcelona/forum/22704.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Brankt
2007-07-20 00:18
Ämne: Kåmark: "Det sa....
Jag förstår inte riktigt vad du menar? Har Kåmark sagt så eller vad? Blandade Kåmark ihop Puyol med Milito?
Barcelona Ordem e Progresso
2007-07-20 00:01
BARCALONETA

Måste bara fråga, är du verkligen 51 år gammal? :)
Barcelona BARCALONETA
2007-07-20 00:00
Det är riktigt bedrövligt om tv4 fortsätter sända sina matcher i sportexpressen.Faktum är att vi här ute på landet inte lyckats få in den kanalen.Visa matcherna med BARCA i RIKTIGA tv4 så vi ALLA kan se matchen ty TV4 har dom flesta
Superbra länk till våran BARCASIDA http://blogg.expressen.se/barcaloneta
Barcelona BARCALONETA
2007-07-20 00:00
Det är riktigt bedrövligt om tv4 fortsätter sända sina matcher i sportexpressen.Faktum är att vi här ute på landet inte lyckats få in den kanalen.Visa matcherna med BARCA i RIKTIGA tv4 så vi ALLA kan se matchen ty TV4 har dom flesta
Superbra länk till våran BARCASIDA http://blogg.expressen.se/barcaloneta
Barcelona Leo_Messi19
2007-07-19 23:12
Hej!Lite offtopic men, jag tänkte fråga om någon har koll på vilka kanaler som visar Barca denna säsong? Tv4 äger ju rättigheterna till La liga, men eftersom tv4 nu också har rättigheterna till vissa Serie A lag,så hoppas jag verkligen inte dem prioriterar bort Barca?(det vore isåfall det dummaste dem gjort någonsin).Så eftersom jag inte får något svar av någon på tv4 redaktionen så vänder jag mig till er, Nån som hört något?

Jo jag vet att dem flesta matcherna i Serie A gårr 15.00, men dem har ju också kvällsmatcher lite då och då.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-19 22:57
Nemo:

Samu gör ju bara enkla petmål enligt vissa. Inga namn nämnda. :D
Barcelona Nemo
2007-07-19 22:37
Henk Ten Cate - El Mister//

Tack så mycket. Helt sjukt hur han kan behålla lugnet, när han måste tänka på att driva bollen, tänka på 3 försvarare, målvakten och att sätta bollen i mål.
Barcelona Messi(as)
2007-07-19 22:30
Kåmark: "Det sades att Puyol skulle vara borta i början, men kolla vilket hjärta han har. En riktig kapten vill spela alla matcherna. Och så har han bytt tröjnumret 5 till nummer 12"

Haha höll på dö av garv... =) klockan!
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-07-19 22:29
Nemo:
Se länktips. Ca 1.38 sek in i filmen har du det =)
Barcelona Nemo
2007-07-19 22:12
Har någon målet han gör mot Santander (tror jag att det är) när han har bollen på mittplan, springer mot mål, lurar 3 försvarare med samma fint och sen sätter den kyligt i mål?
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-19 22:04
Killen har en av de bästa målgesterna!

:D
Barcelona The Number 19
2007-07-19 22:03
Hahaha, jag älskar ap-dansen han gör mot Zaragoza fansen!
2007-07-19 21:59
Haha, vilka sköna mål och målgester. Speciellt lobben över målvakten mot Zaragoza där han sen springer ner till hörnflaggan och dansar som en apa. Giuly och Deco springer ner och firar och Deco gör en monkey dance han också. Snacka om in your face till rasisterna på La Romaredas läktare. :D
2007-07-19 21:51
Oj, här är det.
2007-07-19 21:50
Nemo:

Japp, hittade den nyss. 25 sek in i filmen under länktips. =)
Barcelona Nemo
2007-07-19 21:40
Ni tänker på målet han gör mot Sevilla. Ronaldinho slår en underbar pass, han slår den förbi målvakten, två försvarare rusar och slängar sig, båda missar bollen.

Han går mot hörnflaggan och härman en växelspak
2007-07-19 21:37
Ämne: Rambla

Eto har bj....
Ja, just det. Den målgesten md växellådan är läcker. Kommer inte ihåg vilket mål det är nu. Måste kolla upp det.

Jag gillar också hans målgest mot Chelsea borta förra året men även i CL-finalen när han tar handen under tröjan. Han ser faktiskt ut som en tv-spelsgubbe, tro det eller ej.
Barcelona PILMA
2007-07-19 21:29
Patrick Kluivert
Ja som det står på (*Länken*) vet ej om det e en trovärdig källa men ändå enligt mig så e Del Horno en bättre Puck up till Abidal han e yngre än Sylvinho det e därför och dessautom så kan han konkurrera med Abidal med tanke på hans åld!!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-07-19 21:19
Rambla

Eto har bjussat på en massa läckra målgester, min favorit är hysteri glädjen mot Milan.

Dock letar jag efter målgesten han gjorde efter ha accelererat förbi 2-3 personer, och sedan sprugit till kortisdan för att sedan demonstrera hur en växel låda fungerar.

Vet du vilken målgest jag menar?

Patrick Kluivert

Det nämndes i trovärdiga goal.com, inget att ta på allvar.

:D
Barcelona Patrick Kluivert
2007-07-19 21:17
PILMA

vart fick du del horno ifrån har barca ens nämt hans namn ??
Barcelona Barça idag, imorgon och för alltid
2007-07-19 21:12
"Milan ger upp Eto'o och Ronaldinho". Äntligen! (Se länktips)
Barcelona Barcelonito
2007-07-19 21:10
Cúle

Du måste förstå att en trupp måste bestå av ca 23 spelare. Om man nu säljer alla du nämnde måste man värva ersättare till dem eller hur? Sen så kan ju inte våran andra eller tredje ersättare till en spelare vara världsspelare. Det är klart att det måste finnas viss skillnad mellan de som startar och de som inte gör det. Med tanke på detta så ska vi ha Belletti, Sylvinho, Guddy och Edmilson kvar i truppen. Åtminstonde för den här säsongen. Glöm inte att Oleguer är tredje högerbacken och femte mittbacken i år. Då kan vi inte ha en världsspelare med den uppgiften.
Barcelona PILMA
2007-07-19 20:43
Drenthe är väl en bra spelare trots att vi har redan Abidal men jag tycker att man borde nog sasta på honom iaf och kanske en eventuellt lån tillbaka till feyenoord eller ett lag i(La Liga )och en sak till avser att Del Horno är ett
bättre puck-up till Abidal än vad Sylvinho gör eller vad antar ni andra???Del horno (26) year
Valencia C Niño
2007-07-19 20:41
Cúle
Behöver dom ens bli ersatta?
Tycker att vi har en helt okej trupp även utan Sylvinho, Beletti och jorquera.

Motta kommer säljas...bara frågan till vilken klubb han flyttar tror jag.
Barcelona Cúle
2007-07-19 20:38
bara jag som vill ha sylvinho, belletti och jorquera ersatta?? sen vill jag att guddy, motta edmilson och oleguer också säljs.
2007-07-19 20:35
Tänkte bara tipsa om en favorit i repris. En kompilation som heter Goleador 2. Lejonet Samueö Eto'o med lite läckra mål. Kan vara en trevlig underhålling så här i sommartider. ;)
Barcelona Cule Nr.1
2007-07-19 20:31
C Niño

jadåå, men jag skulle viljat ha drenthe ochså, elr va tycker ni??
Valencia C Niño
2007-07-19 20:26
Sannerligen intressant lag som Barcelona har i år.
I år ser det ju ut som att vi har ett försvar också.
Konkurrensen är stenhård...men nu måste det väl vara sluthandlat för Barca i år?
Barcelona Cúle
2007-07-19 20:21
Puyol kan väl spela högerback eller?
Barcelona Holländaren
2007-07-19 18:52
Ämne: Ämne: Folk pr....
Utan Puyol... hmm.. det beror på vad spelarna presterar på försäsongen. Abidal - Milito - Marquez - Zambrotta verkar vettigt.
Annons: