/spanien/barcelona/forum/2270.aspx/spanien/barcelona/forum/2270.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Liunil Masse
2015-06-30 07:23
@barcastuff: The official buyout fee of Barcelona winger Pedro (27) is 150M, but there's a gentleman's agreement he can leave for a lower fee. [md] "gentleman's agreement" :)))
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Liunil Masse
2015-06-30 06:58
Flavia Vad vill du komma fram till? Att Cech inte kan anses vara en grym målvakt bara för Chelsea spelar defensivt? Jag såg inte hur Chelsea defensiva spel underlätta för Cech mot oss 2012, vi skapa målchanser på löpande band där Cech gjorde många sjuka räddningar som gjorde en fett förbannad, han rädda Chelsea mot oss. Man kan vända på det också, spelar man i ett offensivt lag som ofta har bollen så är det ju inte lätt för motståndaren att göra mål då man knappt får låna bollen. Varför tror du Barca släppt in så lite mål i ligan denna säsong? för att vi helt enkelt aldrig ger bort bollen och tappar vi den så är det kollektiv press för att vinna bollen så högt upp som möjligt så att motståndaren inte kan starta ett anfall. Vi är laget som också fått minst skott mot vårt mål i ligan. Spelar vi defensivt tycker du?
Flavía
2015-06-30 05:31
@Liunil Masse:

Nu får du lugna ner dig lite...

Cech är en bra målvakt men det underlättar enormt när Chelsea spelar otroligt defensivt. I Arsenal kommer han att bli mer utsatt, något som är onekligen intressant att titta.
Barcelona 100% AntiMadridista
2015-06-30 04:28
Har nån match slutat utan rött kort?
Barcelona Rayonel Hudssi
2015-06-30 02:54
Haha och där kom 2-1 efter ett sinnessjukt skott. VARGAS är het, 2 målskytt och 1 felaktigt bortdömt, men första var felaktigt mål så det jämnar ut sig.
Barcelona Déu és Culé
2015-06-30 02:51
Helvete vilket drömmål av Vargas för Chile!
Barcelona Rayonel Hudssi
2015-06-30 02:50
Såja PERU! Rättvist är vad det är och det efter självmål av Medel, som drog en äcklig stämpling på Neymar. Kan man säga karma?
Barcelona Ali G
2015-06-30 02:45
Juventus prefer to sell Pogba next year to Barcelona (bid: 80+10M) than this summer to Chelsea (50M + Oscar) or Man City (100M). [sport] City verkar vara jävligt desperata... Det är dessa oljepengar som trissar upp priset på honom. Blev inte City straffade av Uefa? Hur kan de då lägga så mycket på en spelare? Eller har Pizzabagaren ett finger med i spelet och har kontaktat dessa oljeklubbar för att höja priset ?
El Conejo
2015-06-30 02:37
@Déu és Culé:

En Peru spelare gick till mittlinjen fullständigt rasande i halvlek. TV-kameran fångade pratade och han undrade om det va ett direkt rött. Domaren svarade att han hade gult innan och Peru spelaren gick därifrån utan klagomål.

Påtal om Copa americas domare, vargas felaktigt bortblåst mål för offside nu HAHHAH vilka domare.
Barcelona Gio Style
2015-06-30 02:36
Dubbel
Barcelona Gio Style
2015-06-30 02:36
Chile blåsta på 2-0, felaktig offside.
Jämnar väl ut sig i längden =)
Barcelona Gio Style
2015-06-30 02:34
Stämmer, offsiden är liten egentligen om man tittar på linjen från gräsklippningen men han lutar framåt medans backen är på väg upp.

Tråkigt.
Barcelona Déu és Culé
2015-06-30 02:33
Röda kortet på Zambrano var helt korrekt, de där dobbarna landade i Arranguiz rygg medvetet. Övertänd som fan var han (Zambrano), han hade redan fått en muntlig tillsägelse samt ett gult kort tidigt in i matchen.
Barcelona Rayonel Hudssi
2015-06-30 02:33
[QUOTE=Gio Style]Tog en halvknackig stream med Ray före HD (Acestream) ja hade på spanska hehe :) [/QUOTE] Samma här, kollar alltid ryska kanalen på sopcast som har fantastisk kvalité men hellre sköna kommentatorer som höjer stämningen än fulla tystlåtna ryssar :)
Barcelona wallmannen
2015-06-30 02:29
Korrekt.
Barcelona Gio Style
2015-06-30 02:27
Tog en halvknackig stream med Ray före HD (Acestream) ja hade på spanska hehe :)
Barcelona Rayonel Hudssi
2015-06-30 02:23
[QUOTE=wallmannen]Vargas var pyttelite offside vid målet, enligt mig. [/QUOTE] Håller med. När Sanchez slog bollen var han offside och Aranquiz(?) hoppade över bollen och den träffade stolpen i sekvensen efter och Vargas fick den, alltså offside då den inte träffade någon spelare.
Barcelona Gio Style
2015-06-30 02:21
Suck, Pogba ryktas hårt och Raiola har redan börjat jaga cash.
Får dåliga vibes.
Barcelona Rayonel Hudssi
2015-06-30 02:21
[QUOTE=Gio Style]Va med Ray, tack! [/QUOTE] Utan Ray är det inte ens värt att kolla ;)
Barcelona wallmannen
2015-06-30 02:18
test den sidan. Vissa av länkarna sänder BEINSport
Barcelona wallmannen
2015-06-30 02:15
Vargas var pyttelite offside vid målet, enligt mig.
Barcelona Gio Style
2015-06-30 02:10
@Rayonel Hudssi:

Va med Ray, tack!
Barcelona Barcanist
2015-06-30 02:05
Definitionen av dålig journalistik. Jag skrattar faktiskt för mig själv...

"Barcelonas ex-president Bartomeu"

"Josep Maria Bartomeu som var president i Barcelona då berättar nu att om förhandlingarna han höll med Zlatans agent Mino Raiola 2010"

"Anledningen till att Bartomeu berättar det här nu är att han ställer upp i presidentvalet till Barcelona och vill berätta om sin goda relation med Raiola"

Sen har de även en bild på gode Josep Maria Bartomeu (ni vet, ex-presidenten som värvade Zlatan)...
Barcelona Gio Style
2015-06-30 02:04
@MUNIR-ADAMA:
Hur är inte det rött? Fattar inte vad spelarna där styr med, IQ i klass med Pepe på många håll. Visst är man kanske färgad? Men hade nån som var varnad gjort så mot en barcaspelare hade jag ropat högt efter det röda. Om någon har stream med Ray så dela gärna med er.
Barcelona papillon
2015-06-30 02:03
En mer uppgjord fotbollsturnering än Copa America 2015 får man fan ta och leta efter.

Väntar ivrigt på att någon här ska skylla detta på Bartomeu...
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Barcelona Rayonel Hudssi
2015-06-30 02:02
[QUOTE=Messi es el fenómeno número uno]Någon som har stream Till matchen? Rojadirectas utbud var inget att hurra för ikväll. Tack på förhand! [/QUOTE] Goatdee.net
El Conejo
2015-06-30 02:00
@MUNIR-ADAMA:
Kanske färgad men han hade hunnit bråka med Vidal, få gult pga tackling på Alexis och sen nu spark i ryggen. Ska va ett till gult så han får rött men inte rött direkt. Tråkigt för matchen dock. https://vine.co/v/eJPEBb26Azw
Barcelona MUNIR-ADAMA
2015-06-30 01:54
rött kort för peru spelare Chile har fått allt hjälp från domarna från första matchen tills finalen helt otroligt
Barcelona Messi es el fenómeno número uno
2015-06-30 01:33
Någon som har stream Till matchen? Rojadirectas utbud var inget att hurra för ikväll. Tack på förhand!
Barcelona ( Xaviesta )
2015-06-30 01:24
Angående Bartomeus uttalande om att akademin går fortsatt bra (ibland klarar du kontraktet ibland åker du ner, tomeyto-tomaato, axelryckning, mañana-mañana) och att det tydligaste exemplet är att Munir och Sandro lycksdes ned bedriften att ta klivet upp till A-laget i år; Finns det någon själ härinne som sett röken av dessa två sedan september/oktober? Jag har inte googlat och har inga exakta siffror alls men jag har min själ inte ägnat dessa två en tanke sedan direkta inledningen av säsongen. Bara en tidsfråga innan Barto slänger upp sin hand på bordet och avslöjar en tragisk 7-2:a till vår reservationslösa förtjusning. Jag kan inte låta bli att flina brett när jag läser vissa av hans citat. Bartomeu är en sån där mysgubbe som får dig att känna att du hade också kunnat bli klubbpresident, beklagligt värre.
Annons: