/spanien/barcelona/forum/22695.aspx/spanien/barcelona/forum/22695.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Suñol_
2007-08-09 12:27
the culé: Marquez, Milito och Messi tränar i Barcelona och är inte med i Hongkong...
Barcelona the culé
2007-08-09 12:24
någon som vet hur läget är med messi och milito ? kommer dom spela från start eller e dom slitna efter copa america?

Vill så gärna se lite messi show! vill även se hur milito sköter sig
Barcelona Chileno
2007-08-09 12:22
Dos Santos, Bojan & Messi, tre unga talanger från canteran som gör mig så glad att få vara Barca-fan. Inte många lag som kan fostra sådana fotbollsvarelser. Galna killar det där :D
Barcelona the culé
2007-08-09 12:20
Criff

ja tänk i 70 match minuten så är båda lagen ganska trötta så kommer det in en hel tänd Dos Santos och springer sönder det andra försvaret.

hoppas bara Rijkaard vågar sätta in han i lite större matcher med.
Barcelona Criff
2007-08-09 12:14
Ja Yaya Toure var verkligen vad vi behovde. Sen Abidal och Henry kanns skitskont att ha som du sager om en skada intraffar. Och sen att vara 2 cantera lirare har overraskat stort gor allt annu mer intressant. Jag hoppas Dos Santos far chansen i nan storre match, for killen springer konstant den tid han ar inne. Helt galen.
Barcelona Chileno
2007-08-09 12:10
Det känns otroligt säkert iallafall just nu att ha en sån bred trupp och ha minst 1 spelare som täcker varje posistion ifall nån tråkig skada skulle inträffa eller liknande. Yaya har visat att han är en riktig kämpe på mitten och det var just den typen Barca behövde, någon som kan kriga åt sig bollen och samtidigt dela ut till anfallarna. Längtar till ligastarten...
Barcelona the culé
2007-08-09 12:10
vill se yaya på den defensiva positionen på mittfältet och framför två kreativa spelare som även tar ansvar i defensiven.

Ja tror inte dinho kan klara av defensiven lika bra som xavi och iniesta, men om han kan lära sej den dellen så hadde det vart helt otroligt att spela med alla los fantasticos samtidigt, men det blir nog svårt.
Barcelona Criff
2007-08-09 12:04
Yaya Marquez och iniesta pa mitten later som en Capello uppstallning for mig. Eftersom bade Yaya och marquez ar defensiva spelare. Nej jag foredrar Deco o Xavi med Iniesta som avbytare. Marquez hor hemma i backlinjen!
Barcelona tarrak
2007-08-09 11:53
Paco Buyo

Det var onekligen en intressant uppställning, som nog hade kunnat funka bra. Yaya har imponerat enormt under försäsongen. Med alla nyförvärv har Rijkaard en mängd alternativ och det kommer nog att roteras friskt. Jag skulle tippa på att hans förstaelva kommer att ha Yaya, Deco och Xavi på mitten med REM i anfallet.
Real Madrid Paco Buyo
2007-08-09 11:41
tarrak:
Det tror naturligtvis inte jag heller att han gör. Men jag hade velat se Yaya, Márquez och Iniesta på mittfältet. REM framåt.
Barcelona tarrak
2007-08-09 11:17
Paco Buyo

Mot sämre motstånd kan det kanske funka, men ett sådant mittfält lär vi nog aldrig få se. Har svårt att tänka mig att Rijkaard bänkar Deco, Xavi och Iniesta samtidigt.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-08-09 11:12
Det börjar bli en fars. Det är Milan och Madrid som står för det roliga under silly season.

En fråga, varför lägga in länken två gånger? Alltid i länktips-fältet och aldrig i inläggsrutan. :)
Barcelona Smogen
2007-08-09 11:08
För tvåtusende gången.....men rätt trevlig läsning ändå...

http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=377279
Real Madrid Paco Buyo
2007-08-09 11:05
...om de mittfältarna är Yaya och Márquez (om han hittar formen igen) så borde det vara lugnt.
Barcelona tarrak
2007-08-09 09:55
PILMÁ

Det är väl ingen som har några tvivel om att Ronaldinho klarar det offensiva spelet i en mittfältsposition. Problemet är att man då bara har två mittfältare som hjälper till i defensiven.
Barcelona PILMÁ
2007-08-09 09:31
Och det här är ännu en bättre klipp säkert att Dinho skulle funka enormt bra i mitten alltså kolla bra hur många asist han gör i den där lilla klippet.öööööh vad grym framspelare han är!!!
Barcelona PILMÁ
2007-08-09 09:14
Anser att ronaldinho skulle kanske funka mycket bra i mittfältet.Kolla länken och drivet med bollen.
Barcelona Foadinho_2pac
2007-08-09 03:54
Kolla det här då shit har ni nånsin sett så såna snabba med bollar o så skickliga lirare.Länktips.Början är kanske inte så bra men sen offf,dem här är holländare och brasilianer.
Barcelona Barcaaa10
2007-08-09 02:56
HAHA han fick göra om straffet 6 gånger på en match.. Arabisk komentator säger japp det är en bra träning :D
Barcelona El Gitáno
2007-08-09 00:43
13 miljoner € för Gudjonssen? Säljsäljsälj!
Barcelona Abu_barca
2007-08-08 23:24
folk vet hur man snackar nu hahah

förra året o året innan så våga real fan inte öppna sin mun. haha
2007-08-08 22:43
Ämne: Ja, vad ska man säga....
Hehe, knappast någon trovärdig källa det där. Du kan få en några länkar på intervjuer med Ronaldinho, även från Barças officiella websida, där han säger att han trivs hur bra som helst i Barcelona och ser fram emot att säsongen ska dra igång.
elem
2007-08-08 22:35
Ja, vad ska man säga. Den som lever får väl se. (Se Länktips)
2007-08-08 22:34
Allt pappersarbete och byrokrati när det gäller medborgarskapet är inte tillräckligt långt gånget. Det snackas om tidigast i oktober när det gäller Ronaldinho och framåt jul när det gäller Samu.
Barcelona Vampíro
2007-08-08 22:31
Rambla:

Precis, men om dem ens skulle få det så är inte milans ledning så snabba på att förhandla och göra klart en övergång.

Förresten hur fungerar det där med medborgarskapen? Eto'o har ju varit i spanien i tio år och Ronaldinho i fyra, varför har inte Samu fått något tidigare.
2007-08-08 22:28
Vampíro:

Förhoppningarna i Italien är att både Samu och Ronaldinho ska få sina spanska medborgarskap innan 31 augusti. Något som inte kommer att ske.
Barcelona Vampíro
2007-08-08 22:20
elem//

Vi får hoppas att det är sant. Annars har ju Milan tidigare sagt att dem har gett upp om Eto'o och Ronaldinho för sedan att dagen efter dra upp det igen. Men hursomhelst så har Milan redan värvat en icke-EU spelare (Pato) och i Italien får man bara värva en icke-EU spelare per säsong.
2007-08-08 22:18
elem:

Jag tror att du missförstår lite. Ingen påstår att Ancelotti är missnöjd med Pato, utan tvärtom. Enligt Gazzetta dello Sport, så menar de på att fler alternativ behövs. Det blev lite missvisande formulerat i artikeln.
elem
2007-08-08 22:10
AC MILAN, Ancelotti says Ac Milan's transfermarket is over

Ac Milan trainer Carlo Ancelotti during an interview commented his club summer transfermarker session and he said that if it were for him there would not be necessary any other arrivals after Alexandre Pato, denying any interest for Ronaldinho.

Vad jag vet så är Ancelotti nöjd med värvningen av Pato. Sen så har det på sistonde kännts som att Milans ledning dementerat ryktena om Ronaldinho och Eto'o.
2007-08-08 21:59
Bilder från första träningen i Hong Kong. Fuktigheten sägs vara hela 89%. Det räcker att man tar ett andetag för att bli genomsvettig. Undrar hur det är att träna då? ;)
Annons: