/spanien/barcelona/forum/22674.aspx/spanien/barcelona/forum/22674.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha
2007-08-26 21:49
zidane5, jag antar att du redan vet hur det gick och bara vill håna oss?
Det blev iallafall 0-0. Henry var väl okej.
Barcelona r.Hyder
2007-08-26 21:49
Beautiful_Barca

Jag sa inte att någon hade sagt att "vi kommer att förlora denna säsong". Jag konstaterade bara vad som hände för 2/3 säsonger sedan och att vi således har öppnat ligan på ett sätt och avslutat den på ett annat. Inget mer med det. Och visst ska laget få kritik när dem väl ska ha det, jag har inte sagt emot och gör det heller inte nu.
Real Madrid zidane5
2007-08-26 21:48
Hur gick de för barcelona då med Henry ja trodde faktist att han skulle göra nåra mål mot racing men men 0-0
Delarocha
2007-08-26 21:46
Rött kort på Villa efter bara 40 min. 1 gult kort för snack och 1 för filmning. Snacka om onödig utvisning.
Barcelona Beautiful_Barca
2007-08-26 21:45
r.Hyder

Det finns ingen här som säger att vi kommer att förlora säsongen bara för den här matchen!
Dock kan ingen säga att det var bra gjort i den här matchen eller i den där matchen.
De ska ha sin kritik.

Visst kan det vända och det är det jag också tror det kommer göra.
Speciellt när alla är i form och vi har Capitan tillbaka.
Dock är jag ändå långt ifrån nöjd med Rijkaard i alla lägen.
Real Madrid Robben / SeLLe
2007-08-26 21:45
Hej! barcelona 0-0 ? det är väll inte bra racing hade en man mindre. ? men dem kämpade ifal så jag öndskar er lycka till i fortsättningen
Halla madrid!!!
Delarocha
2007-08-26 21:44
Ronaldo_Sou; 1; Kan du försöka lära dig hur man stavar ord som Provocera? Det stavas inte provisera.
2:Så du menar att det är vårt problem om idioter kommr in hit och "proviserar?"
Barcelona Klint
2007-08-26 21:43
Sou_Ronaldo

Så det är våra redaktionsmedlemmars jobb att sitta och spärra anser du? Det förefaller vara ganska så korkat. Bättre att sitta ner i båten och veta sin plats. Vilket många vitklädda som kommer hit inte riktigt har förstått.
2007-08-26 21:42
Rambla

Undrar om du verkligen säger vad du tycker, eller om du säger vad du tycker är rätt att säga.
Delarocha
Håller med kapten11; Racing kan väl inte ligga före oss fysiskt? Eller började de träna 1 månad innan oss? Känns som att alla lag spelar på samma villkor och vi kan nog inte säga att det var vår fysiska form som var mycket sämre än de andra lagens nu i början av säsongen.
Barcelona r.Hyder
Minns ni för 2/3 år sedan när vi spelade 0-0 i premiärmatchen borta mot Alaves? Ungefär samma läge nu. Vad hände förresten den säsongen? Just det vi vann ligan!
Real Madrid Sou_Ronaldo
Ämne: Real fans har inget ....
vad tror du att det hära är för något? Bronx distrikt i Usa där bara "Bronx borna" får passera? fan det hära är ett forum man får väll skriva vad fan man vill, sen om några proviserar eller skriver iq-befriade inlägg så är det cúles jobb att spärra !
Barcelona Kapten11
2007-08-26 21:41
Vad spelar det för roll att det är första matchen? 0-0 borta mot Racing är väl inget bra resultat oavsett om det är omgång 1 eller 32?
Dessutom såg ju spelet tydligen extremt dåligt ut.
Personligen så är jag aldrig nöjd med poängtapp mot den här typen av lag, särskilt inte när dom spelar med reducerat manskap.

Men men, vi får vinna nästa ligamatch.
Delarocha
2007-08-26 21:40
Har Real två forum nu? Pinsamt att de kommer hit för att håna oss när de sen spärrar alla utomstående fans så fort någon ställer en fråga som inte gynnar Real på något sätt.
Barcelona el diablo
2007-08-26 21:40
Real fans har inget här och göra ni har inga rättigheter att skriva vad ni vill. Bara Barca fans tack..
2007-08-26 21:38
Varför tror alla att man är stressad bara för säsongens första match.

Det här är ju rena fortsättningen bara.
Fortsättningen på förra säsongen.
Barcelona Magicó
2007-08-26 21:37
Real fans, inn till ert.

Första matchen av 38 och oavgjort så jag fattar inte varför alla är så deppiga?
Real Madrid Sou_Ronaldo
Ämne: Varför är många så s....lätt för dig att säga när du sitter hemma med 3 rums ansikte och försöker lugna ner era rivaler som kommer hit och proviser
Barcelona Abbe_
Ojdå, massa Madristas kommer in och är stolta efter premiärmatchen. Jag förstår att ni är glada efter att ha varit i kylan ett par år och inte vunnit så många titlar. Men att gå in här på forumet och provocera är bara larvigt!
Ghazza

Att Gabi var avstängd hade jag ingen aning om.
Varför?

Sedan att han inte gjorde något fel kan jag inte alls hålla med dig om.

Oleguer - Thuram har startat försäsongsmatcherna för att man inte hade andra alternativ. Nu hade man det. Även om de har spelat tillsammans så är båda mycket slöa för att kunna spela tillsammans.

Du rättfärdigar bytena, men varför?
Vill man ha mer offensiv i det lag han hade så kan man ju behålla sin backlinje och byta Toré mot Henry, i stället för att ta ut Toré mot Deco och ta bort den bästa anfallaren mot Henry. Sedan skapa förvirrin i defensven genom att ta bort Zambrotta och ta in Marquez till mittfältet.

Det här är typiskt Rijkaard. Han gick över till trebakslinjen. Det är hans eget fel att han inte testat andra alternativ som att ta ner en anfallare till mittfältet (Läs Dinho eller Messi) och ta in Henry mot Toré.
Barcelona Meley
2007-08-26 21:35
Varför är många så stressade? Första matchen av 38 matcher och vi spelar 0-0. Jag kan lova er att vi fortfarande kan vara med och kriga om titeln :)
Real Madrid 07/08 J.C.B
2007-08-26 21:33
Haha, tror ni kan bättre än så va?
Real Madrid Shi
Ämne: ASSÅ MADRID KAN NI H....
Man undrar ju vem som är 8 år :) Alla lyckligahistorier börjar med ett kryss så ni ska inte deppa ihop allt för mycket.
Real Madrid Sou_Ronaldo
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Jag förolämpa inte dig. men man börja ju undra vem som är trög hära. okej "fine" Xavi skulle säkert oxo klara av Decos roll på mittfältet.. men tyvär så spelar han inte som en playmaker och inte Iniesta heller.. Xavi hade sin vanliga position idag och Y.Touré som Autostopper med viss-del med i offensiva-uppbygnaden. "Vem va playmakern? Oleguer eller Thuram tror jag. vem tror du?
Real Madrid Ibbe_The_King
Ämne: ASSÅ MADRID KAN NI H....
Oj,lung ok förlåt!!!!!!!
Real Madrid cowtitude
2007-08-26 21:32
Ämne: Ärligt talat, vad yr....
el Madrid vann i alla fall...
Barcelona -F.Barcelona.C-
2007-08-26 21:30
ASSÅ MADRID KAN NI HÅLLA KÄFTEN BARA FÖR VI INTE VANN SÅ HÅLLER NI PÅ HELA TIDEN!!! SJUKA ELR?!?!?! FORTFARANDE 8 ÅR GAMLA ELR?!
Barcelona Smogen
2007-08-26 21:27
Ämne: Ämne: inget f....
Hmm...undrar nästan om du är lite trög Sou_Ronaldo? jag håller ju med om att Deco behvövs på mitten också förolämpar du mig...
MEN Xavi - Iniesta har spelat lysande tillsammans under försäsongen och distribuerat bollarna utmärkt till anfallarna.
men anledningen till att inte Deco startade kan vara att han missat en stor del av försäsongen pga. att han nyligen blivit pappa. Han har nu 4 kids hemma.

Sen är Xavi en ganska hyfsad playmaker han med samtidigt som Deco är rätt bra på one-touch.

Ps. Guti? nej tack, då skulle jag fan sluta kolla på barcas matcher, tills han såldes eller inte fick spela...
2007-08-26 21:25
Vad blev det idag för er?,och visa tv4+ eran match!?
2007-08-26 21:25
Vad blev det idag för er?,och visa tv4+ eran match!?
Annons: