/spanien/barcelona/forum/22666.aspx/spanien/barcelona/forum/22666.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
lindi.M
2007-07-28 20:41
hahah ni måste se den här videon, kolla noga när det har gått 1:27 minuter.
Barcelona r.10
2007-07-28 20:27
Tack Rambla...

haha vad Bojan och Henry finner varandra, underbart att skåda :D

Toure är inte dålig häller:P
Barcelona Foadinho_2pac
2007-07-28 20:23
Borta tröjorna är riktig fina.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-28 20:20
Alla målen plus lite höjdpunkter. Kolla in Decos kross, Bojans nertagning och framspelning till Henry som fick en jättechans, eller Yayas härliga bryting och sen fina uppspel.
Barcelona r.10
2007-07-28 20:16
Håller med dom är HETA borta tröjorna :P

Nåhon som har målen upplagda? youtube eller dailymotion eller nått?

VISCA EL BARCA!
Barcelona the culé
2007-07-28 20:05
ingen som har ett bra samandrag från matchen steeamningen pajade ju på grund utav japan matchen, men ja hadde blivit välfigt glad om ja kunde fått sett ett samandrag :P
2007-07-28 20:05
Smaken är som baken.

Jag tycker de är urläckra.
Barcelona El Capitán
2007-07-28 20:03
Härligt att äntligen få se på lite bollboll igen!
Dock måste jag säga att årets bortaställ är ett av Europas "Top 5 ugly" D:
Barcelona el Flaco
2007-07-28 20:03
Vampiro//

Barca kommer att spela 3 matcher under Asien-touren. Motståndarna kommer att vara Beijing Guoan, Yokohama Marinos och Mission Hills Invitation XI
Barcelona Vampíro
2007-07-28 19:57
Nästa match spelas mot Beijing Guoan den 5:e augusti. Hoppas att Rijkaard kör med andra anfallskombinationer som tex:
Ronaldinho-Bojan-Eto'o eller Ronaldinho-Henry-Giovani. Det hade varit bra för spelarna och deras sammarbete.

Ps: Hur många matcher kommer att spelas i Asien?
lindi.M
2007-07-28 19:52
kan tänka mig att henry kommer höja dos santos och bojans kvaliteter mycket, adebayor sa själv att han lär sig mycket av henry
lindi.M
2007-07-28 19:49
henry , dos santos och bojan har haft mycket bra samspel i både dom senaste matcherna, det syndes också på matchen när både bojan och santos kom springade till henry för att fira målen som dos santos hade gjort.

om jag hade varit rijkard så hade jag sålt equerro( stavning ) och maxi lopes och jag hade spelat med henry , bojan och dos santos i anfallet mot dom mindre lagen i spanska ligan.
Barcelona Foadinho_2pac
2007-07-28 19:45
Ämne: Enligt kommentatorer....
Intressant,dem borde vara lyckliga att kunna spela med ronaldinho,etoo,henry.messi m.m som kommer lära dem mycket dem tar lite av varje,det hur grymt som helst Bojan är född 1990 som mig och han får spela med mina idoler helt otroligt.
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-28 19:42
Har en fråga vilka möter barca nästa match? Nån mer som längtar till Bayern matchen och Inter matchen?:D
2007-07-28 19:31
Enligt kommentatorerna på TV3 så spenderar Henry mycket tid med att snacka med Bojan, visa honom lite tricks, på träningarna. Bojan försöker att lyckas med tricksen och håller på om och om igen till han lyckas. Jag läste också i Sport att det redan verkar finnas en viss kemi mellan de två och de hittar varandra väldigt bra ute på planen trots att Henry bara tränat med laget i 1v.

Ok, det är säkert lite uppförstorat av media, men det syns ju hur tydligt som helst under de här matcherna att de har en speciell connection på planen. Som jag varit inne på tidigare. Det kommer att vara guld värt att ha en sån spelare som Henry som visar talangerna Giovani och Bojan hur en anfallare uppträder.
Barcelona El Gitáno
2007-07-28 19:30
Förlåt.. Men vad blev det i senaste matchen?
Barcelona Vampíro
2007-07-28 19:29
Ämne: Det snackas om los 4....Sex sycken med Giovani som också har imponerat. Det är bara synd att Bojan ska iväg snart och spela med U-17 laget, om han spelar så här så platsar han ju i U-21 laget och om några år i spanska A-landslaget.

Hoppas han kan stanna hela försäsongen för han kommer ju inte få lika mycket speltid i ligan och CL.
Barcelona Klint
2007-07-28 19:28
Alltså Bojan Krkic! Vilken talang.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-07-28 19:27
Rambla

Vaför inte los 6 Fantasticos? Eller sög Dos Santos? De som såg matchen verkar i alla fall inte hylla honom lika mycket.
Barcelona sölta
2007-07-28 19:26
Skulle inte bli förvånad om Yaya räknas som en av de bästa defensiva mittfältarna i världen om ett år vid den här tiden.

Var skeptisk i början efter att ha sett presentationen på Camp nou och man läste i forumet att han egentligen var mer offensiv i sitt spel.

Man ska ju inte dra för stora växlar av de här två matcherna, men han har ju knappt slagit bort en passning, och hans tacklingar är verkligen stenhårda. Bra spänst verkar han ha också + att han är lång.
2007-07-28 19:23
Det snackas om los 4 fantasticos. Snart börjar de snacka om 5 om Bojan fortsätter så här. Jaja, det är bara försäsong och man ska inte dra för stora växlar av det här, jag vet. Men det räcker att se honom spela, hans rörelsemönster, hans förstatouch på bollen som gör att man snart inser att han kan bli något riktigt stort.
Barcelona Savve
2007-07-28 19:20
Ämne: Vamp�ro/Captain Fa....
Svårt att säga, har ju inte stött på något riktigt bra motstånd ännu. Men han är helt klart mycket lovande, väldigt allround, säker defensivt och bra offensivt samt stor och stark. Stått upp bra mot stora skotska mittfältare så kan nog bli viktig i internationella matcher mot tyngre motstånd. Det ligger lite i liknelserna med Vieira även om man såklart ska ta det lugnt med jämförelserna ännu.

Personligen tycker ag han verkar mycket lovande och klart mest spännande av nyförvärven tillsammans med Milito, och ungdomarna. Henry vet vi ju vad han går för sedan tidigare.
Barcelona älskabarcelona
2007-07-28 19:20
Nån som vet var man kan ladda ner matchen ?
2007-07-28 19:19
Yaya var med även idag. Byttes ut ungefär i mitten på den andra halvleken.
Barcelona RHEM
2007-07-28 19:16
Ämne: Vamp�ro/Captain Fa....
Yaya va med första matchen. men andra vet jag inte såg inte denna matchen
Barcelona Taherinho
2007-07-28 19:10
Tack Rambla!!

Fina mål Visca
Barcelona el Flaco
2007-07-28 19:10
Roligt att se hur Heartsspelaren Makela firade sitt mål, man hade kunnat trott att det var en Champions League final.
Barcelona the culé
2007-07-28 19:09
Vamp�ro/Captain Fantastic!

okej då fattar jag.

någon som har sett yaya i båda matcherna? tror ni att han klarar av pivote platsen, som kommer vara vilkit i år.
Barcelona Vampíro
2007-07-28 19:05
Ämne: Captain Fantastic!
....
Han ska iväg till U-17 VM med Spanien så han kommer troligtvis missa resten av försäsongen. Det känns förövrigt dåligt att han ska spela med U-17 laget när han lätt skulle platsa i U-21 laget.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-07-28 19:05
The culé/

Han drar iväg till Spanien nu för att ansluta till Spanien's landslag, de ska iväg till sydkorea och spela U-17 VM som börjar iom några dagar.

Txiki har försökt stoppa det hela, men jag tror inte förbundet kommer lyssna. Bojan och Aaron Ninguez (Valencia) är de största talangerna inom spansk fotboll och de viktigaste pjäserna i den spanska ungdomsfotbollen. Alla ungdomslag kräver de i sina landslag :(
Annons: