/spanien/barcelona/forum/22659.aspx/spanien/barcelona/forum/22659.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Gutish
2007-08-01 12:50
Saman81

Om det nu är någon påstod backkris i Real så har vi ju försökt åtgärda det, precis som Barcelona..

Vi har köpt in Metzelder och Pepe medans ni köpt in Milito och Abidal, men du kanske trodde att Metzelder och Pepe var tänkt som offensiva tillskott?
Real Madrid Gutish
2007-08-01 12:48
Rambla

Jag har vart inne på svenskafans under långtid men bestämde mig för att skapa konto igår för att kunna diskutera Real Madrid matchen under gårdagen, dessutom vet jag inte vem Gutinho är beroende på att jag annars sällan brukar hålla till i forum, förutom Real Madrid för att höra vad det skvallras om..

Dessutom så har jag inte på något sett besökt forumet för att terrorisera om du kan tänka dig att läsa nedan.

Jag har rätt att ifrågasätta Barcelonas framtidsambitioner då dom nämns i samband med spelare som Makélélé och värvar spelare som Thuram.

Så anklaga inte någon för något som inte går att bevisa, du skulle alltid kunna spåra IP för att sedan se om jag har någon anknytning till denna människan.

Så ja, sluta anklaga mig, håll dig till att föra seriösa diskussioner och väx upp!
Barcelona Thapper
2007-08-01 12:47
haha nått och tänka på så var det ju inte en utklassning som real gjorde på braca iår. vinna ligan på samma poäng med så mycket pengar nerlaggt på ett lag säger ju en hel del om kvalliten i real...
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-08-01 12:45
Rambla

Han är redan glömnd, att yttra sig om överskattad är det mest absurda jag hört på länge.

Barcelona Saman81
2007-08-01 12:42
Om barca Backarna var dåliga då undrar jag vad Madrid backarna är? 3 år i rad har vi släppt in mindre än Madrid. Jag säger så här till dig Gutish... Skriv mail till Madrid o klaga över backarna istället för att försöka "hjälpa" oss med det.
Lukas.RP
2007-08-01 12:42
Snälla bry er inte om honom, till slut tröttnar han väl förhoppningsvis, när han inte får respons på sina helt meningslösa och patetiska uttalanden.
Barcelona PILZNER_POJKEN
2007-08-01 12:41
Gutish

kolla detta fina klipp
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-08-01 12:40
Gutish:

Vem tror du att du lurar? Du skapade ditt konto igår, GutinHo blev avstängd dagen innan.

Ska jag växa upp? Hahah...
2007-08-01 12:39
Gutish:

Och vem är du att bedöma det?

Ett havldåligt år för Barcelona, så släpper de trots det in näst minst mål i hela ligan, och gör flest.

Stackars de andra lagen när de får ihop det och allt att stämma.
Real Madrid Gutish
2007-08-01 12:38
Rambla

Säg något forum jag varit inne och terroriserat på?

Jag tycker det är löjligt att du förknippar mig med honom bara för att jag nickar Gutish.

Förövrigt, så är Guti en av Real Madrids största trotjänare och mest respekterade spelare så precis som att många väljer att kalla sig för något med Raul så kallar andra sig gärna för Guti.

Väx upp.
Real Madrid Gutish
2007-08-01 12:34
Ride_the_big_one,

Som jag ser det så har inte Barcelonaförsvaret satts på samma prov under tidigare säsonger då Barcelona varit mera ett anfallande lag, nu när mittfältet allt mer faller ner i knät på försvaret och det allt mer börjar bli aktuellt att försvara sig så visar sig försvaret och framförallt inte ha den kvalitet som krävs för att motsvara förväntningar.

Visst, när kollektivet inte funkar och Barcelona inte kan agera det spelförande laget som under tidigare säsonger så visar försvaret nu brister..

Och apropå Puyol, så tycker jag att det är att lura sig själv då man försöker få det till att han inte ska kunna klandras för något, han är inte den fantastiska spelare ni gärna önskar..
2007-08-01 12:32
Ride:

Strunta i fåntratten. Han går runt på olika forum, kopierar citat från andra skribenter och använder sen själv dem när han "skriver" inlägg. Han är bara ute efter att provocera. Blev avstängd med sitt tidigare konto GutinHo och har nu skapat ett nytt konto. Ignorera honom så självdör hans inlägg.
Barcelona Thapper
2007-08-01 12:32
läste just att köpelaget marängerna förlorade med 3-0 igår.... mmmmm so SWEET!
2007-08-01 12:27
Gutish

Lätt att klandra backlinjen för allt, det var snarare hela lagets förtjänst att det blev som det blev. Många spelare agerade mätta.

Du får jätte gärna peka hejvilt, men när du sansat dig inser du att det var kollektivet som inte funkade alls.

Puyol överskattad?
Okej jag försökte ha en civiliserad disskusion med dig men du är tydligen bara här för att agera som nån snorunge utan fakta.

Barcelona Saman81
Nej köp inte Makelele...Vi har Yaya Toure det räcker. Dessutom är Makelele en pensionär.
Jag ser att vår vän GutinHo redan har skapat ett nytt konto och nu döpt sig till Gutish.

Vems inlägg har du nu kopierat Gutish?

Vår backlinje släppte in färre mål än ditt kära Madrid. Gissa vad, det gjorde även Valdés.

Puyol överskattad? Jo men visst, ungefär lika mycket som världens bästa spelare Cannavaro eller hur? Puyol förlorade sin far och morfar under säsongen. Han är förlåten av alla culés att för att vara lite ur balans.

Det som kostade Barcelona titeln var som alla vet bristen på motivation, allmännt mätta och loja. Det blir andra rör denna säsong det kan du vara fullständigt övertygad om.
Barcelona Saman81
2007-08-01 12:26
Ämne: Ride_The_Big_One

....
Håller inte alls med dig när det gäller Puyol.. han spelar alltid stabilt och han är inte överskattad som vissa av era spelare, som till exempel Guti!!!
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-01 12:25
Har en fråga är det sant att vi ska köpa Makelele? Är han inte för gammal? Vad tycker ni?
Real Madrid Gutish
2007-08-01 12:17
Ride_The_Big_One

Ingen vidare back up, alltså..

Det var ju backlinjen som såg till att eran ligatitel gick förlorad..

* Thuram gjorde ett bra VM men gick ner sig fullständigt efter flytten till Barcelona.

* Rijkaard spelade Oleguer allt mer och mer då ligan började dra ihop sig, vilket kostade klubben en andraplats.

* Puyol var en skugga av sitt tidigare jag, och lyckades inte hålla ihop försvaret på samma sätt som han tidigare gjort, klart överskattad.

* Valdes höjde sig då försvaret vinglade även om det kan ha varit tavlan emot Real Betis kostade er ligatiteln?

Ackack..
Barcelona r.Hyder
2007-08-01 12:17
Kolla in Decos rush och Icemans teknik.

2007-08-01 12:08
Gutish

För att få Zambrotta ingick Thuram i dealen, litet pris att betala för. Vore det inte för Marques dåliga form samt skador hade Thuram enbart agerat som backup.

barca style

Madrid blev inte utspelade, de hade massvis med chanser men agerate lite virrigt. Ny tränare ny spelstil tar lite tid.
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-01 12:08
Visca Deco!
Barcelona Barcelonito
2007-08-01 11:57
Snyggingen Paz Vega var på Barcas träning och då passa Ronaldinho på att imponera på träningen med sina 6 mål :D ´

Enligt 2 av mina vänner som läser till tandläkare i Stockholm så visade professorn 10 bilder på Ronaldinho och hur han har ändrat sina tänder :D De såg tydligen en klar skillnad. Om ni minns under VM när Brasiliens nationalsång spelades innan matcherna så brukade han slicka sina läppar så att den absolut största ingreppet han hade gjort inte skulle synas från så nära håll. :D

Men det är bara fakta från nån professor på karolinska det. Man kan ju välja o inte tro på honom om man vill :D
Real Madrid Gutish
2007-08-01 11:56
Grabbar,
vad säger ni gällande ledningens framtida ambitioner då dom försöker knyta till sig en gamling som Makélélé?

Förra sommaren kom ju Thuram, jag började tvivla redan då..

Hala Madrid!
Barcelona barca style
2007-08-01 11:17
e det nån som såg på madrid match mot hannover igår dom blev utspelat av hannover 96 De förlorade med 3:0 hahaha
Barcelona Barcelonito
2007-08-01 10:25
Titta på länken. Den bilden säger allt om Deco och hans framtid ;)
Barcelona Hallen81
2007-08-01 10:24
Etoó är så skön....

Top 3...

1, I samma match när han skriker "Puta" åt Morurinho och sen slänger kavajen.

2, "Madrid Cabron Saluda el campeon" skönaste av allt är när komentatorn säger "ai"

3, Skriket i filmen nedan, han låter ju helt sjuk:)
Barcelona Barcelonito
2007-08-01 09:01
Haha han sparar inte på rösten där iaf :D Tyckte den va rolig faktiskt :D

Deco är hatad av andra lag för att han slänger sig hit o dit och spelar aggresiv o är lite småkaxig. Men det e därför vi älskar honom och det är därför han är så nyttig för laget.

Laporta sa igår kväll att Deco fortfarande inte är till salu och vi kommer att behålla honom för att han är mycket viktig för laget. Så stjärnor säljer vi inte i år, hur mycket Milan än försöker. :)
Barcelona The Number 19
2007-08-01 08:27
Barcelonito

Haha, vilket snyggt mål och vad Eto'o skriker, Hehe.
Barcelona ForcaBarcelona
2007-08-01 03:35
Deco är utan tvekan Barcelonas bästa mittfälltare tycker jag iaf. Har kollat på Barcelona matcher utan Deco ibland det fungerar inte på mittfälltet, knappast ! ingen ska säga att Deco bör lämna det behöver han inte han har fortfarande mer att ge. Kommer ihåg matchen mot W.Bremen då han sprang förbi hela Bremens mittfällt man trodde att han sprang på E18. första gången jag såg Deco va så snabb och springa så snabbt förbi spelare.. och dom var Diego & Frings.. :)

Visca Deco Y visca Barcelona ! FÖR ALLTID
Annons: