/spanien/barcelona/forum/22658.aspx/spanien/barcelona/forum/22658.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Evička
2007-08-03 00:51
Ett slag tänkte jag att Slavia Praha skulle vara bättre, men efter att ha besökt Prag i december så, nej, det är inte mycket bättre än Kiev.
Barcelona Evička
2007-08-03 00:49
Tack.

Haha, den där verkar rent av trolig. Werder för tredje året i rad. Men å andra sidan lyckades de inte göra mål på Barça så det ska nog gå bra i så fall.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-08-03 00:47
Byt ut Lyon mot Roma, Werder mot Schalke 04 och Besiktas mot Dinamo Kiev. Det gör ju inte gruppen lättare. Spela i minusgrader borta mot Kiev låter ju så där inspirerande kan jag tänka mig.
2007-08-03 00:45
Där har du seedningen.

Skit, Werder är i seedningsgrupp 3.
Så med det flytet vi brukar ha i lottningen så kan vår grupp i praktiken komma att se ut så här.

Barcelona
Lyon
Werder Bremen
Besiktas

Låter ju inspirerande. :D
Barcelona Evička
2007-08-03 00:30
Ämne: Evièka:

Hur kan d....Bra fråga, men det står i UEFAs kalender. Jag vet inte hur de har tänkt.

När det gäller seedningsgrupperna letar jag mig blå efter dem varje år. Jag lyckas hitta dem ibland av en slump, men har inte gjort det i år. Vet du var man ska leta?

Werder har koefficient på samma nivå som Celtic och övriga tyska lag, men vad det innebär i seedning kan jag inte säga. Och skammens rodnad sprider sig ;)
2007-08-03 00:21
Evièka:

Hur kan den lottas i morgon när 2:a omgången inte är färdigspelad? Elsfborg spelar ju tex på tisdag.

Jag tänkte på i vilken seedningsgrupp de hamnar i när väl gruppspelet ska lottas förutsatt att de tar sig dit?
2007-08-03 00:19
Pato till Milan, kul för Milan.

Killen får vara världens bästa 17-åring en månad till (om han nu ens är det). Då har Bojan fyllt 17. :D

Captain:

Jag ser gärna Roma eller Lazio i vår grupp. Rangers slipper jag gärna, de hänger inte med i vårt passningspel och kommer bara att komma sent in i situationerna och antagligen skada någon av spelarna.
Barcelona Evička
2007-08-03 00:19
Werder ska kvala och går in i tredje omgången som lottas i morgon.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-08-03 00:13
Rambla/

Skottska har jag inget speciellt emot, de känns spännande, sedan så har vi ju en anning bra facit mot Celtic, Rangers vet jag däremot inte speciellt mycket om när det kommer till historia mellan vårt lag och Rangers. Det är antagligen dessa som når gruppspelet från Skottland.

Italienska/Portugisiska låter grymt enligt mig, bara min personliga smak :)
2007-08-03 00:05
Barça kan inte få några engelska lag då alla 4 om de går vidare, vilket vi får förmoda att de gör, ingår i seedningsgrupp 1. Däremot kan vi ju få skottska lag.
2007-08-03 00:02
Evièka/

Jo Elfsborg skulle vara sådär enligt mig (som bor i Stockholm), jag antar att man måste bo i Borås för att verkligen njuta av en sådan match :)

Nää men som du sa, anfallande lag för underhållningens/enkelthetens skull sitter bra. Benfica, Steaua (mer beroende på mitt ursprung) , L'om o.s.v sitter bra hos mig. Brittiska lag sätter jag mig emot helt, fått nog av de under de senaste åren, skulle faktiskt vara roligare/intressantare att möta okända lag med underliga namn, ett Ruzomberok (staving) lag låter häftigt :D
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-02 23:55
Det skulle vara kul att möta Chelsea i Final. Vilken match!
2007-08-02 23:53
Förresten, Werder är väl inte ens klara för CL ännu? De ska väl kvala först antar jag?
2007-08-02 23:50
Evièka:

Du som bör ha koll (annars får du skämmas), hur är det med Werder inför detta CL, har de fått högre status och rankas numera i seedningsgrupp 2? Skulle faktiskt vara skönt att slippa dem denna gång. Vi har haft dem i vår grupp 2 säsonger i rad nu, och det som lag ur 3:e seedningsgrupp. Det var tufft senast när vi även fick Chelsea. De är visserligen numer i 1:a grupp så dem slipper vi. Dock att få tex Roma och Werder i gruppen hade ju inte varit så där lyckat.
Barcelona Evička
2007-08-02 23:47
Ämne: Evièka/

Tack så m....
Håll till godo. Infon finns på Uefas sida, men man måste nästan veta var man ska leta. Det är inte självklart och lite rörigt upplagt.

Håller med dig. Jag skulle gärna se att vi fick Elfsborg...jo, lag som går framåt och inte ställer tio man i försvaret brukar passa oss bättre, och blir trevligare att titta på. Det skulle vara rätt skönt att slippa Chelsea för en gångs skull.;)
2007-08-02 23:42
Evièka/

Tack så mycket, stod inte mycket om denna lottning på UEFA:s hemsida.

Får hoppas på en skön grupp för oss då vi startar vår CL kampanj, skulle vara roligt att slippa tuffa lag, jag skulle helst villja möta boll-lirande sådana, Roma, L'OM typ...
Barcelona Evička
2007-08-02 23:15
DEt är lottning till 3:e kvalomgången. Inget Barça än. Gruppspelet lottas den 30/8.
2007-08-02 23:14
Är det inte CL lottning imorrn? Det jag undrar dock är om det är för gruppsspelet eller för de kommande kval-matcherna? Vet någon?

Det visas imorrn, kl 12,00 på eurosport i alla fall
Barcelona barba
2007-08-02 22:53
Länktips - Bojans och Giovanis respektive spelarprofiler uppe nu.
Barcelona Smogen
2007-08-02 22:17
Ämne: Ämne: !--TEMP_B--!Ämne....Evička:

ok, Tack för informationen! Hjälpsamt!

KristofferG7:

och, tack, ska kolla upp dom!
Barcelona Vampíro
2007-08-02 22:16
Ämne: Hej! Har en fråga? T....
Det är inte första gången du frågar det. Matchen spelas den 29:e. Just nu är det omöjligt att säga om matchen ens visas på någon stream. Det enda sättet du garanterat kan kolla på matchen är om du registrerar dig på Barças hemsida. Annars får du får kolla på rojadirecta, myp2p och liknande sidor på matchdagen.
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-02 22:09
Hej! Har en fråga? Tror ni att dom visar Barca mot Inter på PPstream? TACKSAM FÖR SVAR:)
Barcelona -YayaToure-
2007-08-02 21:52
..
Barcelona Evička
2007-08-02 21:31
Ämne: Måste man vara myndi....
De skriver inte hur gammal man måste vara, men att man måste vara "vuxen" och ha varit medlem i minst ett år.
Barcelona the culé
2007-08-02 21:30
någon som tror att barca kommer ge sej efter drenthe (stavning) nu när det inte ser ut att blir real för honom.

Senaste jag hörde var att barca hadde medelat drenthe att han månste vänta tills barca har blivit av med de spelare de skall sälja, någon som vet om det stämmer?
Barcelona KristofferG7
2007-08-02 21:28
Smogen: Ring dom på www.sifotbollsresor.se. De kan nog hjälpa dig.
Barcelona Patrick Kluivert
2007-08-02 21:19
Måste man vara myndig för att rösta ?
Barcelona Evička
2007-08-02 21:14
Ja, jag var medlem, men jag röstade inte. Det är svårt det där, lätt att ha en uppfattning, men när det verkligen gäller inser man hur lite man egentligen vet.
Barcelona Karlssoooon
2007-08-02 21:03
Ämne: Nej, tyvärr bor jag ....
Var du medlem och röstade in Laporta i styrelsen när det begav sig då ;)?
Barcelona Evička
2007-08-02 19:50
Nej, tyvärr bor jag inte där. Får jobba på det:) Hur ofta är lite olika, förra säsongen var jag nere tre gånger men hann med fyra matcher. Hoppas det blir några i år också. Året innan dess blev det av olika skäl inte alls :(
Annons: