/spanien/barcelona/forum/22657.aspx/spanien/barcelona/forum/22657.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi 10
2007-07-30 13:48
Hej svejs ! En halvlöjlig fråga med vad hade Gio för tröjnummer i Skottland ? Ser bra ut måste man säga det man läst om Gio och Bojan Henry samt Abidal har tyvärr inte sett någon av de två senaste men börjar jobba nu igen så då har man tid att kolla lite mer när man är hemma ; )
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-07-30 13:43
Snälla Red.
Släng ut åbäket. Han är enbart här för att provocera och skriva oseriösa inlägg.
Barcelona Kung Ezquerro
2007-07-30 13:40
Varför startade inte Ezquerro senast?
Lukas.RP
2007-07-30 13:37
GutinHo

Haha, du är tillbaka med dina meningslösa uttalanden. Vilken typ av respons söker du idag?

Ett byte, om jag inte minns fel så lade ni väl ett bud på cirka 500 miljoner, som dock inte gick igenom riktigt som ni ville. :)
2007-07-30 13:36
Kom igen GutinHo:

Vi vet om att du är ett litet troll som går runt på olika forum för att provocera. Det mest komiska är ändå hur du kopierar andras inlägg, för att använda ord och uttryck som du själv inte ens vet vad de betyder. Får det dig att känna dig viktig och vuxen?

Du slösar din tid här, tror ingen ids tjafsa mer med dig.
Barcelona GutinHo
2007-07-30 13:32
Guti är en bättre fotbollsspelare än Iniesta..

Men tror mkt väl med lite tur och ett eventuellt byte av klubb så skulle möjligtvis denna Iniesta närma sig den nivå Guti idag besitter.
Lukas.RP
2007-07-30 13:30
Tykcer att vi borde spela culé uppställningen i fortsättningen, helt ärtligt vilka skulle kunna stå emot. ;-)
Barcelona El Capitán
2007-07-30 12:37
Haha! Culés uppställningen var klockren! :D
2007-07-30 11:59
Hehe, ganska så kul Futbolitis. :D

Första bilden, idealisk uppställning från Rijkaard.

Den andra bilden, idealisk uppställning om culés hade fått bestämma.

Den tredje bilden, idealisk Capello-uppställning.
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-30 11:59
Ska jag vara ärlig så tror jag inte Figo ens våga spela den matchen specielt på Nou Camp. Han kommer skylla på att han är skadad eller nåt.
Det är vad jag tror. Men det blir en bra match att se fram emot. Etoo kommer leka med Chivu:D
Barcelona Barcelonito
2007-07-30 11:50
Angående Figo och hur det kommer att låta på Camp nou så tror jag att vi får höra mycket av det här: Es Portugues, Que Hijo De **** es.

Lite synd att förstöra Gamper Cup sådär och även Deco kommer att ta åt sig. Om nu Brassen känner sig som en portuges.

Hoppas bara att folk inte kastar in massa skit så Laporta och klubben straffas för det. Boixos Nois kan väl inte hålla sig antar jag så det gäller att ha bra säkerhet på kortsidan.

Säger man Mes Que un Club så hör inte det där hemma på Camp Nou.
2007-07-30 11:44
Bellettis bror och agent har flera gånger sagt att Juliano inte är på väg någonstans. Vi får väl se.

Annars kan man konstatera att idag är det Higuains tur att berätta för omvärlden att Madrid är mer ett lag än vad Barcelona är. Kul för honom. Detta säger han samtidigt som Cicinho hotat med att lämna klubben om han tvingas spela som vänsterback igen. Så mycket för den lagkänslan. :D
Barcelona Barcelonito
2007-07-30 11:03
Belletti kan vara på väg bort. Isåfall är alla rykten sanna om nya spelare. Angel och Osorio har nämnts. 2 duktiga spelare tycker jag. Helst vill jag nog ha Angel och då kan man eventuellt låna ut några unga spelare dit och hjälpa våran Hristo där borta.
Barcelona barca style
2007-07-30 10:34
Is this true i don,t think so
Sevilla Henryscorer
2007-07-30 09:52
Förjävligt det som har drabbat Henry. Måste kännas riktigt hemskt att någon vill kidnappa Henrys familj bara för att han tjänar miljontals kronor. Tror knappast att någon Arsenal-supporter skulle lika bakom detta. Jag hoppas verkligen att allt löser sig så att han kan koncentrera sig på fotbollen.
Barcelona Kim
2007-07-30 08:31
Ämne: Är det någon som vet....
Més que un club är katalanska och betyder Mer än en klubb
Floden
2007-07-30 08:18
Är det någon som vet vad més que un club! betyder? Jag trodde det hade att göra med den månad då vi vann både ligan & CL. Men nu har jag sett att det står på läktaren så jag tänkte att det kanske är någon sorts slogan vi har haft länge. Är inte så haj på spanska även om jag vet att més betyder månad eller nåt sånt...
Barcelona Puyol5
2007-07-30 03:38
Henry har åkt till England. Men han kommer åka tillbaks när som hellst, om han inte redan gjort det. Han ville bara se till att säkerheten runt hans ex och barn höjdes en hel del. Och nu när det är löst kommer han ansluta till truppen igen. Vilket gör att det är fullt möjligt att REH spelar tillsammans.. Men det beror på vad Rijkaard anser bäst. Vi behöver inte formera vår tänkta startelva nu, det kommer med tiden. Och eftersom vi kommer ha en enorm rotation, finns det väl ingen riktigt första startelva. Det beror på form och motstånd gällande vilken startelva vi formerar upp. Dock kommer vi säkerligen få se REMH spela tillsammans någon match eller två nu under försäsongen!
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-30 02:24
Det ska bli väldigt kul att se Figo komma tillbax till Nou Camp. Undra vad publiken kommer göra nu? :D
Barcelona SeRDaRo
2007-07-30 02:20
xaviiiiii

jag har redan ställt en fråga om det är sant att henrys familj. om det är sant så kan vi glömma henry och etoo ronaldinho :S
Barcelona Xaviiiiii
2007-07-30 02:12
Det skulle vara kul att se Henry Etoo och dinho på plan nästa match. Vad tror ni. Det är juh inte långt kvar tills La Liga börjar.
Barcelona Barcelonito
2007-07-30 01:42
Rambla

Hehe Bocafansen är underbara när det gäller Maradona. Ingen annan får såna hyllningar av sitt gamla klubblag. Jag såg en dekumentär om deras hemmaarena. Det är tydligen så att ledningen vill flytta därifrån men vågar helt enkelt inte det.

Anledningen till att de vill flytta är just när det är viktiga matcher så hoppar många upp och ner och arenan skakar ganska mycket. Grunden verkar vara lite lös. :) Ganska nervöst o sitta på läktaren antar jag på Maradonas avskedsmatch :D

Hoppas vi får uppleva samma känslor när Kapten Puyol lägger skorna på hyllan. Och även Messi om han stannar i Barca hela karriären. I början av dekumentären säger han ju att han är tacksam för vad klubben har gjort för honom och vill gärna stanna för alltid.
Barcelona R10-vedatinho-barca
2007-07-30 01:19
eyy, vart kan man hitta den dokumentären om messi som de snackas om?? skulle uppskatta om ni kunde hitta den länken!
Barcelona R10-vedatinho-barca
2007-07-30 01:18
http://www.youtube.com/watch?v=qRF_neGNMOE hehehe, kolla in detta, när messi möter maradona på futball-tennis, haha ganska häfftigt faktist! hehe,
Barcelona Joey
2007-07-30 01:14
hahah Lukas.RP samam sak för mig... jag va på mallorca oxå, sen så skulle jag till Getafe matchen.. men min kompis e Liverpool fans så han sa att jag betalar inte för sånt skit. men han fick nog nåra smällar efter att jag hade sett matchen på en pub D
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-07-30 01:12
När jag såg Messi dokumentären så tror jag dem frågar honom vad han tycker om Etoo,Deco,Ronaldinho. Nån som kan översätta vad han säger?

Tacksam för svar.
2007-07-30 00:36
Laddar ner den nu. Finns det mer barca filmer man kan ladda ner eller om barca spelare?
Lukas.RP
2007-07-30 00:29
Fc Barcelona / Ronaldinho

Yes, det går också bra med Bitlord, men det kan väl inte vara svårare än att klicka på länken och pröva dig fram. Tog drygt en 15 minuter för mig att ladda ner den.
2007-07-30 00:26
Tack, Måste jag ha bitcomet för att ladda ner den?
Lukas.RP
2007-07-30 00:20
Fc Barcelona / Ronaldinho

Drygt 25 minuter.

El Culé

Haha samtidigt.
Annons: