/spanien/barcelona/forum/22652.aspx/spanien/barcelona/forum/22652.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Foadinho_2pac
2007-08-02 04:46
Ämne: Vill se Messi dribbl....
Eller hur du som tyckte han var så bra o försvarade honom som om han var din släkting o berömde han mycket.
Barcelona Foadinho_2pac
2007-08-02 04:40
Har det här barca dräkten ändrats på vårat forum också eller för det ser inte så annorlunda ut :s .
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-08-02 04:31
Cristocea

Var det inte du som försvarade Chivu förut :D?
Barcelona Cristocea
2007-08-02 04:29
Vill se Messi dribbla av Chivu och inse att han aldrig kommer bli lika stor som POPESCU!!!! Eller Belodedici
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-02 04:04
Nån mer än mig som längtar till matchen mot Inter:D

Visca Barca!
Barcelona El Magoo
2007-08-02 03:46
L.messi19//

Hehe, ringde själv och beställde Viasat-guld idag så jag kan se CL på viasat-sport, spanska ligan finns på tv4+.
Barcelona barçaroffe
2007-08-02 02:23
Biljettluckorna utanfor La Botiga, souvenirshopen inne pa Camp Nou, saljer ju biljetter under vanliga tider till basta pris! Koper man vid La Rambla, ex.vis vid Easy internet far man rakna med 10-30 euro hogre pris.
Barcelona tarrak
2007-08-02 02:18
Mot Nya Tider

Jag brukar köpa mina biljetter i biljettluckan på Camp Nou, någon dag innan avspark. De går också att köpa genom bankomater i Barcelona, något jag aldrig provat dock.

För ungefärliga priser kan du se länk, men det är billigare på plats. Och självklart får du välja på ett ungefär var du vill sitta.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-08-02 02:05
tarrak

Jo, okej, har hört det förrut, men vart är det man går exakt för att köpa biljetten, vid nån kiosk där eller hur går det till? Till vilka priser är det, och får man välja vart man vill sitta? Tell me details =D
Barcelona barçaroffe
2007-08-02 02:05
FC Barcelona

Frugan har traffat bade Messi o Etoo helt apropa. Etoo utanfor lgh dar vi bor och Messi pa en nattklubb! Messi fick hon en kram av och han sa till henne: Hola guapa. Hej snygging, typ. Messi var en spjuver tyckte hon, he he...
Ronaldinho lar synas ratt ofta ute ocksa har i Barcelona, aven om jag inte stott pa honom annu...

Sag aven pa hemsidan att man har mojlighet att aka med LAGET pa bortamatch i samma plan, med biljett hotell osv, Det vore maktigt!

Hasta la vista!
Barcelona tarrak
2007-08-02 02:02
Mot Nya Tider

Jag kommer själv att åka ner till den matchen och som vanligt köper jag biljetten på Camp Nou. Det lär finnas alla typer av platser, till billigast tänkbara pris.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-08-02 01:54
i sverige såklart:)
Barcelona L.Messi19
2007-08-02 01:48
Ämne: Jag vill se första h....
Bor i swe eller spanien?
Barcelona lagkapten
2007-08-02 01:45
¤¤Real Madrid All餤

Visst är det möjligt. Espanyol-fans gillar Real mycket mer än Barca. Då är det fullt möjligt att en vilsen perico snubblat över till de vita :P
Barcelona herick
2007-08-02 01:43
haha ja tror han blåste dig rejält :P
Barcelona Mot Nya Tider
2007-08-02 01:42
Jag vill se första hemmamatchen mot A.Bilbao, för ett bra pris och dessutom ha bra platser, hur gör jag =D? Kom igen, nån culè kan väl lägga undan 5 min och hjälpa mej?

Tack på förhand!
Real Madrid ¤¤Real Madrid All餤
2007-08-02 01:41
Tjeena Culés!!

Det kom en man till mitt jobb idag, han var katalan som ärhär i sverige för ett ärende, det sjuka var att han sa tillmig att han ohans familj är Real fan fast än de är från katalonien, kan det vara möjligt??? eller så blåste han mig säkert
Barcelona L.Messi19
2007-08-02 01:37
Rambla

Visar CL och LFP matcherna på Barca TV?

Ska nämligen köpa ny digitalbox så jag kan se hela säsongen. Har hört att TV4+ visar många LFP matcher. Dock var det rätt dyrt men jag betalar vad som helst för att se barcas matcher.

Fast om de visas på barca tv och är billigare så..
Barcelona SeRDaRo
2007-08-02 01:28
skulle kunna vara snällt om jag fick svar är väldigt intresserad..

är det bra grafik på Barca Tv online?

ska köpa då.
Barcelona lagkapten
2007-08-02 01:26
ibbos

Rätt mycket off topic. Religion och fotboll har inget med varandra att göra. Svaret på din fråga tror jag inte någon med säkerhet kan svara på (om han inte står Henry nära). Finns många rykten som säger att han är katolik och lika många att han har konverterat till islam. Henry själv är väldigt mån om sitt privatliv och jag tror knappast han har uttryckt sig om sin religion någon gång.
Barcelona herick
2007-08-02 01:18
rambla

aa det ska jag göra :D

tror ni rijkaard startar med henry etoo dinho på topp nån av de här 3 kommande matcherna? skulle vara riktigt kul att se
Barcelona SeRDaRo
2007-08-02 01:16
är det bra grafik på barca tv online?
Barcelona Estedinho
2007-08-02 01:13
Visca Barca..
Barcelona ibbos
2007-08-02 01:09
Grabbar, har en fråga jag vill ha svar på

Är Henry muslim? Någon som vet
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-08-02 01:09
Ett tips. Ta och testa 3 månader för ca 180kr, så får du själv se om det sen är värt att ta ett årsabonnemang.
Barcelona herick
2007-08-02 01:07
ok tack så mycket :D
2007-08-02 01:05
lagkapten:

Kan bara instämma. Själv så har jag inget emot om Motta stannar men han lär få ännu mindre speltid denna säsong, ja om han nu inte förbättrar sig något otroligt. Maxi ser jag helst lämnar för hans egen skull, han kommer endast få sitta på läktaren och det även i CdR. Ezquerro ska helst bara bort även om han är en trevlig prick, men han tillför ingenting när det gäller det fotbollsmässiga. Kommer att få sitta på läktaren och när någon väl blir skadad och han måste vara redo att hoppa in kommer han att vara för dålig just pga hans ringa speltid. Ringrostig alltså.

herick:

Välkommen. Jag har Barça TV online och kan verkligen rekommendera det. Alla försäsongsmatcher kommer att visas där plus så får du tillgång till en massa annat trevligt så som intervjuer, dokumentärer om spelare mm.
Barcelona lagkapten
2007-08-02 00:57
Rambla

I Ezqueros fall kan det nog va så som du säger. Han har det bra i Barca, förväntar sig ingen speltid och nöjer sig med att sitta på läktaren och vinna titlar ändå. Med tanke på att han är rätt gammal. Men yngre spelare som Motta och Maxi mår bättre av att gå till en lite mindre klubb som tror på de och där de har mycket större möjlighet att utvecklas. Jag hade som ung spelare föredragit speltid och utveckling hellre än att bara nöta bänk.
Barcelona herick
2007-08-02 00:57
jag har nyss blivit medlem här och ja undrar om det är värt att bli medlem i fcbonline.tv? tacksam om nån som har det svarar :D
2007-08-02 00:51
lagkapten:

Tror det är så att spelarna egentligen inte vill lämna. De har det bra trots att de får ringa speltid. De har väl inga jättelöner sett till vilken roll de har i truppen men lönen är nog trots det svår att match för andra lite mindre klubbar. Motta är som Laporta sa i en intervju i stort sett uppvuxen i Barça så i hans fall är det nog extra känsligt. Han lämnar inte klubben om han inte får välja sin destination helt själv.
Annons: