/spanien/barcelona/forum/22650.aspx/spanien/barcelona/forum/22650.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Culé
2007-08-01 23:47
Står idag på BarcaTV att det är fastslaget att Krkic missar Asien touren.

Fanns vissa förhoppningar på att han trots allt skulle kunnat hänga med, men så blev inte fallet.

För övrigt, är det någon som på rak arm vet vad ett medlemskap inom klubben kostar?
Barcelona Miranda
2007-08-01 23:47
Skulle ju vara pricken över i:et i min tröjsamling att ha den ju! Oddsen på att jag kan få tag i den han burit själv är väl 0.000000000000000001 om man är optimistisk ;)
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-01 23:46
Jag gick in på länken du gav mig när ja går in där så kommer det upp massa bilder? de står på japanska? Svårt. Kan nån ba ge mig en enklare sida:) tack.
Barcelona Miranda
2007-08-01 23:44
Evicka (sorry kan inte hitta den symbolen): Bra att man inte är ensam!
Barcelona Evička
Förresten Miranda/ Jag har sett målvaktströjor med tryck som andra har haft, men jag har inte sett några till försäljning. Varken i nätbutiken eller på Camp Nou. :(
Real Madrid Gutish
Mirande

Det finns allt,

Finns till och med "Vem där?" spel med Barcelonaspelarna.

Du kan få vilken spelare du vill, även målvakterna..

En tröja dom skyltade rätt mkt med när jag var där nere i Mars var faktist Saviola, även Iniesta hade blivit stor på tapeten då..
Real Madrid Gutish
2007-08-01 23:41
Xaviii

Kolla länktips.
Där står det genom vilka streamprogram man kan se matcherna, och alla matcher som streamas genom vilka program..

Här kan du även ladda ner alla programmen, praktiskt va? ;)
Länktips: www.myp2p.com
Barcelona Evička
2007-08-01 23:41
Miranda

Inte mobbas nu bara för att man gillar Valdés ;) Är nåt med mig och målvakter...

Äntligen en kompis!!
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-01 23:39
Jag vet inte hur snabb min uppladdning är? Men när barca spelade mot dundee tränings match kunde jag se den men då var det inte på sopcast då var det på USEE men så det ska inte vara några problem att se matcher på mitt internet. För jag vill inte missa barca mot inter! Nån som kan hjälpa mig hur jag fixar PPSTREAM? TACK:)
Barcelona Miranda
2007-08-01 23:38
Ok, Tack för infon alla. Nån som vet om man kan köpa målvaktströjorna också eller bara utespelares?

Inte mobbas nu bara för att man gillar Valdés ;) Är nåt med mig och målvakter...

Känner 5st (3 i allsvenskan, 1 i div1, en i hockeyallsvenskan)
Barcelona L.Messi19
2007-08-01 23:37
sry dblpost
Barcelona L.Messi19
2007-08-01 23:36
Sälja oleguer? nej han har mindre lön än många i barca b, skulle aldrig kunna sälja honom. äkta culé.
Real Madrid Gutish
2007-08-01 23:33
Xaviiii

En anledningen kan vara att många kör matchen genom sopcast, vilket gör att allt mindre får tillgång till den.. Om det är någon match du är intresserad av kan jag rekommendera dig PPStream, alltid god kvalitet. Även om det ofta sänds med kinesiska kommentatorer.
Barcelona Ken
2007-08-01 23:32
Evièka/

Tack det var det jag behövde veta är ju inte medlem där så jag får väl ringa 15dagar innan och fixa det.

Xavii//

Hur hög uppladdning har du på ditt internet kan va d som spökar??
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-08-01 23:31
Barcelonito:

Om man läser officiella intervjuer på Barças websida med både Thuram och Zambrotta eller lyssnar på intervjuerna på Barça TV Online, så är det ingen som kritiserar Laporta eller Asientrippen. Det de däremot säger är att hade de fått välja så hade hellre sett att man stannade kvar i Barcelona och tränade istället.

Stora feta rubriker i tidningar som skriker ut att spelarna kritiserar Laporta lurar dessvärre den obildade massan, som inte ids läsa mer än själva rubriken i artiklarna. Alltså, ingenting nytt under solen. :)
Real Madrid Gutish
2007-08-01 23:31
Jag bodde vid Barceloneta, centralt, 5 min gångavstånd till Les Rambles.. Väldigt smidigt dock att ta sig runt med tunnelbana.

Som El Culé nämnde så är risken då man är flera st att man får ta separata platser, något jag fick tag i under VM nu i Tyskland (då endast två personer).

Råder dig också att se till att du har flygbiljetterna senast till lördagen vid match helg.

Man får besked först en vecka innan om matchen spelas på lördag eller söndag, detta beroende på att TV bolagen har en del att säga till om.
Barcelona Evička
2007-08-01 23:30
Ämne: Biljettpriser hittar....Jo, om man är medlem kan man fixa biljetter den vägen. Är man inte det kan man inte boka på hemsidan förrän 15 dagar före den match man vill se.

Jag brukar köpa på hemsidan, betala med kontokort och sedan hämta ut dem i biljettluckan när jag kommer till matchen. Jag tycker det är skönt att inte ha några biljetter att hålla reda på utan veta att de finns på plats när jag kommer.
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-01 23:26
Hej! Har en fråga om nån kan hjälpa mig? Jag installerade sopcast och idag så skulle jag se United mot Inter och man kunde strema den på sopcast. När jag tryckte på länken så kom det inget upp för att se matchen den laddades inte ens! Varför? Det var kolsvart. Tacksam för svar!
Barcelona Beguiristain
2007-08-01 23:25
Biljettpriser hittar du på hemsidan, Finns biljetter från ca 30 Euro, flyg o boende kan man fixa för under tusenlappen. Typ Ryan för 500 och vandrarhem för 200.
Real Madrid Gutish
2007-08-01 23:25
Miranda, jag var..
Flög till Barcelona med mellanlandning i Bryssel, tog sedan inrikesflyg till Madrid och sedan hem därifrån med Ryan Air.

Gällande matchbiljett så såg jag match mot Deportivo där, köpte direkt via Barcelonas hemsda, och fick biljetterna när jag kom till hotellet där dom förvarat dom i safebox i receptionen. :)
Barcelona Ken
2007-08-01 23:24
Man kan boka biljetter nu va?? för jag har redan biljetterna fixade liksom==) måste bara ha biljetterna
Barcelona Evička
Miranda
Köp dina biljetter på plats direkt i biljettluckan. Då slipper du betala till någon agent som tar 200 extra per biljett. Det är praktiskt taget aldrig utsålt utan det går att få hyfsade biljetter t o m strax före avspark.
Barcelona El Culé
Miranda:

Bästa sättet är nog igentligen att köpa biljetter av klubben, det kan du göra genom hemsidan.
Enda krukset kan vara om ni är flera för det är väldigt svårt att få sittplatser brevid varandra.

Sedan Evička's alternativ är väldigt bra och du sparar pengar på det, men ibland kan det vara skönt att vara på den säkra sidan också.

Ett bra sätt att fixa biljetter på är (länktips.)
Systemet fungerar som så att du bokar ett hotell i Barcelona och anger sedan adressen när du bokar matchbiljetterna. Biljetterna anländer sedan till ditt hotell och finns att hämta upp i receptionen minst en dag innan avspark.
(Har själv beställt därifrån samtliga gånger jag har varit nere och det har aldrig varit strul.)

För att tipsa om några helt OK hotell i Barcelona kan jag namnge Barceló Hotel Sants som är belägrat precis vid tåg, buss samt en metro -station.(Sants Estació).

Vill du bo närmare arenan finns Hotel Rallye som är belägrat precis på andra sidan gatan Camp Nou. Dock lite dyrare där.

Hoppas något var till din hjälp.
Barcelona Miranda
2007-08-01 23:19
El Culé: Tack, blev lite orolig.

Kan passa på att fråga när jag ändå är här. Nån som varit på plats och sett en match? Tänkte åka ner i vinter. Kollade lite på internet men det verkar ju löjligt dyrt, värre än Premier league. Hittade t.ex. biljetter mot dom "sämsta" lagen för 3000sek, inget flyg eller hotell utan BARA matchbiljetten...
Barcelona El Culé
2007-08-01 23:18
Ken:

Helt riktigt. En onsdag.
Barcelona Ken
2007-08-01 23:17
29augusti spelar ju barca-inter??
Real Madrid Gutish
2007-08-01 23:14
Någon som vet om det verkligen kan stämma att El Clásico spelas dagen innan julafton?

Eller står det de i schemat beroende på att dom fastställt något datum så långt fram?
Barcelona El Culé
2007-08-01 23:13
Jornada 1 spelas helgen den 25 - 26 Augusti. Alltså helgen innan Onsdagen då Barcelona-Inter möts.

Miranda:

Beror förmodligen på att tider osv. inte är satta ännu.

Gutish:

Japp första El Clásico matchen spelas den 23 December på Camp Nou.
Barcelona Ken
2007-08-01 23:12
El Culé/

när e det serien börjar?? trodde den va veckan efter nämligen kanske måste ha misstolkat det?
Barcelona Miranda
2007-08-01 23:11
Kollade just spelschemat och såg att alla matcherna hade röda kryss för tv-sändningen. Är det nåt strul med tv-avtalet eller är det bara inte bestämt ännu? Börjar få ordentlig abstinens och ett helt år utan barca pallar inte jag med.
Annons: