/spanien/barcelona/forum/22643.aspx/spanien/barcelona/forum/22643.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-08-03 13:01
En falsk, sliskig liten orm är han också. När Marca tidigare gick ut med att Madrid var intresserade av Iniesta, så ringde gubbjäveln själv upp Laporta och sa att inte var de intresserade. Skyllde på pressen att de skriver strunt och att Madrid minsann inte var en klubb som går bakom ryggen på andra klubbar bla bla. Han ville inte skada de goda realtionerna med Barcelona och Laporta. Heh, som om Calderón bryr sig det minsta om realtionerna med Barcelona.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-08-03 12:57
Ämne: Som om inte Calderón....
Ja, han har ju ungefär 100 gånger större chans att värva Kaka i jämförelse med Iniesta. Den här mannen är ju den riktiga defenitionen utav en pajas. Skrämmande...
2007-08-03 12:52
Som om inte Calderón redan var tillräckligt utskrattad och impopulär, han kan bara inte hålla igen truten. Nu erkänner han öppet att ett intresse för Iniesta finns. Vilken pajas.
2007-08-03 12:47
barca style:

Snälla, lägg ner dina fåniga inlägg om Real Madrid. Det är sådana som du som skapar "forumskrig" med sina helt meningslösa inlägg som bara leder till pajkastning.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-08-03 12:45
Rijkaard ser ju inte lite trött ut på de första bilderna tagna från presskonferansen i Peking. Ser ju verkligen ut som att jet-lag:en satt in.

Annars sa han även under presskonferansen att R-E-H inte kommer att spela tillsammans mot Gouan. Själv tror jag han kommer att spela Ezquerro ännu en gång (vilket jag inte förstår).
Barcelona barca style
2007-08-03 12:43
ikväll spelar real madrid sitt tredje träning match hoppas de blir utspelat som förra gången 3:0 mot hannover skämmigt hahah
Visca el barca!!
Barcelona barca style
2007-08-03 12:43
ikväll spelar real madrid sitt tredje träning match hoppas de blir utspelat som förra gången 3:0 mot hannover skämmigt hahah
Visca el barca!!
Real Madrid Lanceito
2007-08-03 12:16
Omotiverade startelvor undanbedes! /Red
Barcelona -YayaToure-
2007-08-03 11:55
Nasri Not Interested In Madrid; Not Yet

Wippiee ingen Nasri till madrid denna år
Barcelona abelardo
2007-08-03 11:33
Ang Dani Alves. Måste först erkänna att jag sett honom ganska få gånger, men ett par av gångerna har han ägt och avgjort matcherna som mot Barca i Sevilla och mot Argentina i Copa America. Jag tycker han är värd 30 milj och tycker det är synd att Barca inte valde honom framför Zambrotta och Abidal. Tyvärr säger min glaskula att om Chelsea värvar honom kommer de vinna CL och Alves kommer spela en avgörande roll. Så bra tycker jag han är, inte bara fotbollsmässigt utan han är även en kämpe med grym vinnarskalle.

Om någon kan dämpa min eufori för Alves och lugna ner mig så bli ingen gladare än jag. Spä gärna på med lite beröm för Abidal för han har jag inte heller sett så mkt förutom i VM och CL och då tycker jag inte han stuckit ut. Zambrotta har jag alltid gillat men tycker Alves är snäppet bättre.

Och jag är inte en förklädd Sevilla fan, utan en grym Barca supporter som bara uttrycker min uppfattning.
Barcelona Barcelonito
2007-08-03 11:22
Robinho

Bla bla bla? Mår du kanske bättre av att båda spelarna har dissat Calderon och att han inte ger upp? Hehe sorgligt... Och angående Fabregas så skulla han nog välja Barca före Real resten av hans liv om de hade varit intresserade av honom.

Adriano_

Eller så blir det Robinho som petas då Schuster vill köra klassisk 4-4-2 uppställning?
Barcelona r.Hyder
2007-08-03 11:15
Robinho!

Ja verkligen, "Lol, han kommer koma te real". Tror du inte att han väljer bort Real Madrid på grund av att han är katalan och uppfostrad till att ogilla Real Madrid? Hehe, ni kan ju alltid drömma att ni får Cesc.
Barcelona Adriano_
2007-08-03 11:13
Barcelonito
daniel alves kan spela högerytter också ;) kanske blir så att cicinho blir petad
Real Madrid Robinho!
2007-08-03 11:10
Ämne: Fan va fräck den clo....
bla bla bla
Real Madrid Robinho!
2007-08-03 11:09
Ämne: Mycket klokt val av ....
lol skojar du fabregas kommer koma te real
Barcelona Barcelonito
2007-08-03 11:08
Fan va fräck den clownen Calderon e. Nu säger han att han är intresserad av Iniesta. Och att Kaka ska ta steget och begära transfer från Milan.

The white president did not avoid the rotten subject of the hypothetical white future of Kaká, and left well clear that “Kaká will become if the player takes the step and requests that they let to him go away”.

Ramon Calderón was butcher on Andrés Iniesta, “Iniesta is a player who interests us”.
Länktips: www.Marca.com
Barcelona Messi 10
2007-08-03 10:49
Mycket klokt val av Pato han kommer ha möjlighet att vinna titlar redan som 18 åring precis som Gio i Barca eftersom han valde Milan och inte Real. Jag tycker Pato är riktigt vass och påminner en del om Bebeto jag tycker han är betydligt bättre än Jo som jag nästan bara tycker är stor. Det är min åsikt iallafall.Någon talang som jag skulle vilja se i Barca är nog ändå "svikaren" Fabregas den dagen Deco lämnar. Fabregas och Messi hade en bra tid i ungdomslagen och jag hoppas den kommer tillbaka i Barca !
Barcelona Barcelonito
2007-08-03 10:45
jag sa inte klasser bättre men jag tycker att han är bättre. Dock är han 2 år äldre men han är minst lika lovande. Pato var inte SÅ speciellt bra under VM och det var mest Jo som imponerade. Adu, Aguero, Jo, Bojan, Dos Santos är nog minst lika bra om inte bättre. Jag säger inte att han är dålig men den hysterin runt omkring hans värvninga av alla storlag är bara för mycket för en sån spelare.
Barcelona Ken
2007-08-03 10:26
Av det några andra skriver här så skulle jag absolut inte föredra Jo framför Pato av det jag såg i U20-vm och ni som påstår att Jo är klasser bättre bara måste ha sett fel VM asså?
Barcelona Barcelonito
2007-08-03 09:54
Jojjje

Håller med. Som anfallare så är nog brassen Jo som spelare i CSKA Moscova en mycket bättre talang än Pato tycker jag.
Barcelona Jojjje
2007-08-03 09:39
Fattar inte allt snack om denne Pato alltså. Var det ingen här inne som kollade på U20-VM? Både Bojan och Dos Santos är klasser bättre än Pato. Media har skrivit upp den killen något helt otroligt, väldigt överskattad om ni frågar mig!
Barcelona kalle w.
2007-08-03 09:38
Vi kommer krossa Real nästa säsong. Själv ska jag se en av förnedringarna live på Nou Camp.

Visca el Barca!
Barcelona Pina
2007-08-03 08:58
Ofta ronaldinho är tsm med Lindsay?
Barcelona Barcelonito
2007-08-03 08:31
Det skulle förvåna mig mycket om Dani Alves gick till Real. Ramos är usel som vänsterback och eftersom Pepe har köpts så kommer han att spela högerback. Köper de Alves så måste de helt enkelt peta deras nya 300 milj. värvning och spela med Ramos o Cannavaro i mitten.

Alves kommer nog dra till Chelsea, Liverpool eller någonstans i Italien.
Barcelona Puyol5
2007-08-03 03:01
SeRDaRo

Jaså, har du någon smaskig information alltså?
Bara berätta isf =)
Barcelona SeRDaRo
2007-08-03 02:54
om nån är intresserad om Ronaldinhos relaiton med Rejkaards dotter Lindsay så är det bara säga.

Visca El Barca
Barcelona lagkapten
2007-08-03 02:30
Lite överraskande har den gode Giuly uttalat sig negativt om Barca på en presskonferans. Ytterst märkligt då han satt tyst på bänken utan att klaga under tiden han var i Barca. Han kritiserar Barca för att vara dåligt tränade fysiskt och att konkurransen var för hård och onyttig. Trist med såna kommentarer från en gammal trotjänare men samtidigt förstår man honom. Kan inte vara lätt att ha en 11 år yngre magiker att konkurerra med ;)
Barcelona Vampíro
2007-08-03 02:26
Xaviiii:

Inget är klart än. Skulle Barça ha värvat Alves så hade man chansen förra sommaren, men man valde istället att gå efter Zambrotta. Inte så konstigt med tanke på att Zambrotta hade gjort ett mycket bra VM och att Dani Alves var ganska oprövad. Men nu har Alves en kanon säsong bakom sig och Sevilla vill ha 30M för honom och Barça har redan köpt Abidal.
Barcelona SeRDaRo
2007-08-03 02:26
Ämne: Tyvärr så kommer Dan....
Xaviiiiii/

jag tycker vi ska täncka mera på stabilla spelare nu. vi har redan fullt med offensiva tänkande till och med yaya som täncks användas som pivote har offensiv spel. det är bra om vi köper till oss nån som kan markera och klippa till när ena laget kontrar. jag kommer bara stitta hemma hela dagen då vi tappar en spelare som Tiago Motta:( flera sånna i Barca
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-03 02:20
Tyvärr så kommer Dani Alves dra till Chelsea eller madrid. Synd att han inte kom till barca. Zambrotta på vänster kanten och alves på höger kanten. Mums!
Annons: