/spanien/barcelona/forum/22631.aspx/spanien/barcelona/forum/22631.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe_
2007-08-07 15:43
Tydligen så skulle håller Milan på att värva en spelare för ungefär 30-35£ som tränades av en Milanlegend. Spelaren skulle vara relativt ung och göra mycket mål. Låter som Huntelaar som tränas av van Basten i Holland.
Så det blir nog inget med Ronaldinho, tror inte det hade blivit något även fast de inte hade planer på någon annan spelare.
Cupen Rollin60s
2007-08-07 15:43
Jag har precis köpt biljetter till Barca-Bilbao 2/9 via Boxoffice. Trodde att man skulle få biljetterna hemskickade men visade sig att man var tvungen att hämta ut de på en adress i Barcelon. Är det nån som har erfarenhet av att köpa biljetter via Boxoffice och kan säga om de är seriösa?
Barcelona saa.aad
2007-08-07 15:39
vann barca idag
Barcelona Vampíro
2007-08-07 15:17
När man trodde att dem hade fattat. Nu verkar det som att Milan fortfarande är ute efter Ronaldinho. Jag förstår inte hur, i Italien kan man bara värva en icke EU-spelare per säsong och Milan har redan värvat Pato. Ronaldinho och hans bror har flera gånger sagt att han vill stanna i Barcelona och att han trivs men Milan har väldigt svårt att förstå det.

Det är ju inte direkt den mest trovärdiga källan (goal.com) men det verkar som att dem har tagit det från gazzetan.
Barcelona Savve
2007-08-07 14:50
Ämne: Och man kan se att E....
Nu när jag får se om det kan jag bara hålla med, klart onside. Målet han gjorde i andra på pass från Giovani kändes även det som onside, antar att även det kommer visa sig om man får se det igen. De japanska linjedomarna känns inte så stabila.

Det är naturligtvis subjektivt vem som varit bäst under försäsongen, håller med om att även Yaya Touré varit mycket stabil. Däremot tycker jag inte Dinho sett speciellt pigg ut sedan man kom till Asien även om han ändå alltid är farlig.

Bojan fick man ju tyvärr inte se så mycket av, men det lilla man såg var ju lovande.
Barcelona Barcelonito
2007-08-07 14:31
Och man kan se att Eto'os mål inte var offside. Bedrövligt av domaren. Även straffarna borde domaren blåsa för.
Barcelona sölta
2007-08-07 14:30
Savve: Tycker Ronaldinho och Yaya varit de som imponerat mest. Tycker även att Krkic imponerat mer än Dos Santos, som visserligen varit het framför målet.

Abbe_: Jag såg det, men när det är assist där han själv lika gärna kunnat göra mål, varför klaga? Som Savve säger så har han varit en av de bästa spelarna under försäsongen.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-08-07 14:30
Vilken Klack, Framspelning och vilket mål. :D
Barcelona Barcelonito
2007-08-07 14:28
Här kan ni se mål och alla lägen.
Barcelona Patrick Kluivert
2007-08-07 14:26
Hej, jag missade matchen idag men skulle vilja se målet, nån som vet vart man kan se den, har kollat i youtubet men det kmr inget.

Tacksam för svar
Barcelona Barcelonito
2007-08-07 14:21
Den riktiga startelvan + Gios riktiga potential + Messi, Milito + Eto'os mål kommer vi att se mot Bayern och Inter. Och kanske kanske även Los 4 Fantasticos. Även om det kanske blir i 10 minuter. :)
Barcelona Savve
2007-08-07 14:14
Ja, Eto'o hade som sagt två bollar inne, tveksamt bortdömda för offside, producenterna vägrade dock konsekvent visa repriser så svårt att säga med säkerhet om det var rätt eller fel. Att klaga på honom är annars konstigt då han varit en av de bättre spelarna i försäsongsmatcherna.

Bästa måste ju Giovani sägas vara som bjuder på konstant starka insatser och idag producerade lika mycket som hela anfallstrion i första. Mycket imponerande även om motståndet inte varit det bästa.
Barcelona Abbe_
2007-08-07 14:10
sölta

Ingen som nekat att han inte har gjort assist, diskussionen handlade om att han inte gjorde mål. Bläddrar du ner lite så kan du läsa att någon skrev att han har gjort assist.
Barcelona sölta
2007-08-07 14:08
Vilket jävla skitsnack om Eto'o.

Han har varit fri flera gånger, men osjälviskt passat fram andra. Om han skjuter istället så klagar folk på att han är självisk.

Han gjorde förresten mål idag, fast det blev felaktigt (?) avblåst för offside. Han hade ytterligare minst två frilägen som var lika tveksamt avblåsta för offside.
Barcelona Love_Barca_1
2007-08-07 14:07
Barcelonito

Ja det är sant jag håller med dig han är jätte viktig. Men jag vill att det ska losna för etoo. jag är stor etoofans
Barcelona Savve
2007-08-07 14:05
Grymt irriterad på domarteamet, två mål bortblåsta för tveksam offside, ytterliggare tveksamma offsideavblåsningar, några straffsituationer nonchalerades, medan japanerna fick väldigt billiga firsparkar. Kändes väldigt partiskt, men eftersom man inte fick se några repriser på något av detta är det svårt att säga vad som var korrekt och inkorrekt, men känslan var att iaf alla offsideavblåsningar var mycket tveksamma.

Angående själva matchen var den ok vissa stunder men spelarna såg som sagt mycket trötta ut, bra insatser av framförallt Gio, Eto'o och Toure (som jag tror spelade hela matchen, även om kommentatorn envisades med att kalla honom Abidal efter paus, såg dock ut som Toure, annars gjorde även Abidal en bra insats men jag fattar inte varför han skulle spela som DMF).

Bra spel av Yokohama annars fram till sista tredjedelen, typiskt japanska lag.
Barcelona PILMÁ
2007-08-07 14:04
ja jag förstår men problemet är att lejonen inte spalar i sin naturliga postion!!
Barcelona Barcelonito
2007-08-07 14:03
Love_Barca_1

Då hoppas jag att alla inser hur viktigt det är med Henry i laget. Funkar det inte för någon i anfallet så har man alltid bra ersättare.
Real Madrid Blauuugraana
2007-08-07 14:00
slut
Barcelona Love_Barca_1
2007-08-07 13:59
PILMÁ

Jag vet att han har gjord assist och det är bra. Men du att han är våran stora målkung. Han har spelad fyra matcher nu och han har inte gjord en ända mål och jag tycker att det är lite oronde
SLut!

1 - 0 Gio!
Barcelona Klint
Kan ha varit bland de tråkigare Barca matcher som jag har sett faktiskt. Men det är väl bra att vi vinner återigen. Tyckte faktiskt inte japanerna var så dåliga som jag först trodde. De var klasser bättre än Beijing. Men en dålig match och den enda ljuspunkten är väl egentligen Giovani Dos Santos. Fortsätter han så här kan han snart vara en man för startelvan. Fast det kan blir svårt för Rijkaard att hitta en plats åt honom.

Visca Barca!
Barcelona Abbe_
2007-08-07 13:57
Eto'o har inte spelat centralt i banan och kommer därför inte till friläge lika ofta som han brukar, även fast han hade ett idag när han och Ronaldinho hade ett samarbete men målvakten kom emellan.
Barcelona Barcelonito
2007-08-07 13:57
Att Eto'o inte har gjort mål beror på alla byten och platsbyten i anfallet. När väl ligan drar igång och i matcherna mot Inter och Munchen så kommer han nog att glänsa. Den spelaren som behöver mest stabilitet i laget för att glänsa är Eto'o.
2007-08-07 13:56
Ämne: Hur mkt är kvar av m....
2 min. Etoo har inte gjort mål än.
2007-08-07 13:56
Ämne: Hur mkt är kvar av m....
2 min. Etoo har inte gjort mål än.
Barcelona PILMÁ
2007-08-07 13:55
Love_Barca_1
han har gjort assist i alla fall många gånger under fösasöngen.
Real Madrid Blauuugraana
2007-08-07 13:53
tycker det har varit en mycket tråkig match faktist :(
Barcelona Love_Barca_1
2007-08-07 13:52
Hur mkt är kvar av matchen?
Vad är det som har händ med etoo? Han har inte gjord nått mål än
Barcelona Roni#10
2007-08-07 13:52
OKej tack så mkt:)
Annons: