/spanien/barcelona/forum/22621.aspx/spanien/barcelona/forum/22621.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona PILMÁ
2007-08-10 09:19
Sant eller falskt? kolla bra på snabbheten hoppas att han är lika snabb nu när han e i barca!! Thierry Henry = Ferrari !!
Barcelona Kimmpa_fcb
2007-08-10 07:27
Det står på Barcelonas hemsida att matchen är på lördag. Kolla till höger i länktipset.
Barcelona Foadinho_2pac
2007-08-10 02:38
För tusende gången alla som bor i com hem hus för er byts Eurosport ut mot Tv4sport.För mig också iförsig.
Barcelona FCBarcelona_
2007-08-10 02:22
Fyfan vad jag längtar tills säsongen drar igång.
Det ska bli mycket intressant att se Milito, Abidal, Toure och framför allt Henry.

Föresten vet någon ifall den nya "TV4 Sport" är gratis eller är det någon "box-kanal" ?
Är det bara att "Sportexpressen" byter namn eller?
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-10 02:17
Ämne: kan någon säga hur m....
Du måste bli medlem först att fixa Barca kanalen!
Barcelona diiinhho
2007-08-10 02:04
kan någon säga hur man får tag på barca kanalen ?
Barcelona Rambo~
2007-08-10 01:57
Vet ingen om matchen imorgon kommer att sändas på någon av aljazeera sport kanalerna eller art sport kanalerna?
Barcelona Gabriel
2007-08-10 01:46
För er som har spanska TVE så kan jag meddela att matchen imorgon visas där direkt. Det är vad jag har hört åtminstonde, orkar inte kolla upp om det stämmer.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-08-10 00:58
Xaviiiiii:

Tyvärr, jag har ingen aning om det där PPMate. Jag lär se matchen via Barça Tv Online. ;)

Det verkar som om Madrid givit upp Robben, enligt holländsk media, och ger sig på Quaresma istället. Hutlösa pengar handlar det om.
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-10 00:55
Ämne: synd att drenthe skr....
Det kommer inte bli nån match imorn säkert. Det regnar väldigt mycket. Så mattan kanske inte håller. Man får väl hoppas att det blir match imorn. Succe av santos igen:D
Real Madrid El Fenomeno
2007-08-10 00:55
el Flaco

Oki. Ja där ser du den e ganska ny.

Rambla (Anims Puyi)

Ja såg det nu;) Tack! Jag e inte som andra 12 åriga Madridstas.

Kim

I get it now;)

Väl möt i El Clasico. Ser framot;) Hoppas givonnai spelar i den matchen. Min nya idol!
Barcelona Kim
2007-08-10 00:52
Ämne: Sen är det väl inte ....
Iniesta beskrev det väl egentligen bäst själv när han sa att han vill avsluta karriären i Barça.
Barcelona el Flaco
2007-08-10 00:51
El Fenomeno//

Den artikeln/intervju är från den första augusti.
El Fenomeno:

Om du läser igen så sa jag precis tvärtom och att vissa culés skulle lugna ner sig lite. ;)
Barcelona Kim
El Fenomeno

Nej, jag menade mest på att rykten florerar om så oändligt många spelare, att det gör att alla ryktas lite varstans. Det är trots allt attraktiva spelare som finns i Europas toppklubbar, och det existerar alltid spekulanter på dessa spelares tjänster. Så det var inget angrepp på dig som person eller vad du läser, utan mest på att man ska ta alla rykten med en nypa salt så här års. :)
2007-08-10 00:49
Sen är det väl inte så konstigt att media spekulerar hur Rijkaard ska få ihop både mittfält och anfall efter de värvningarna? Det var ju länge tal om (enligt media) att Barça måste sälja antingen Samu eller Ronaldinho. Man kan inte eller får inte ha 4 så starka anfallsalternativ i en klubb som vi nu har.

Det samma gäller mittfältet med Xavi, Iniesta och Deco. Sen tidernas begynnelse har man fått läsa hur experter uttalat sig om att Iniesta minsann inte kommer att tolerera mer bänknötande. Detta var för ca 3 år sen. Hur ser det ut idag? Vad jag kan se så är Iniesta fortfarande kvar och har fått tillräckligt med speltid för att bli ordinarie i landslaget. Tror ni Iniesta har något att klaga över? :D
Real Madrid El Fenomeno
2007-08-10 00:49
Rambla (Anims Puyi)

Varför skulle jag provocera?

el Flaco

Tack nu vet jag.
Barcelona barca style
2007-08-10 00:47
synd att drenthe skrev på för real ser framemot matchen som e immorn!!!!!!!!
Real Madrid El Fenomeno
2007-08-10 00:47
Kim

Ja det är ingen hemlighet. Men när jag läser en artikel som har källa från just de tidningarna så stänger jag ner sidan bara. Dessutom kan jag inte spanska så jag går aldrig i dessa tidningars sidor om det var det du syftade på.

Leo_Messi19

Det enda info jag får om barca, eller läser om barca e från eran sida. Men ja ska leta efter och se om jag hittar artikeln!
Barcelona el Flaco
2007-08-10 00:46
Vad sägs som det?

"Yo Sigo" = Jag fortsätter/stannar kvar

"El presidente no me quiere vender y el entrenador cuenta conmigo. No hay debate"

= Presidenten vill inte sälja mig och tränaren räknar med mig. Det finns ingen debatt.

Deco sa det bäst där. Det finns ingen debatt!
2007-08-10 00:45
Ta det nu lilla lugna. Han försöker inte provocera utan det handlar om de artiklar brittiska tabloider matade oss med när Barça var i Skottland. Deco uttalade sig ungefär så här: Om de inte vill ha mig kvar, så har jag inga problem med att lämna. Självklart vinklar tidningar som The Sun det sen som de själva önskar.
Barcelona Kim
2007-08-10 00:43
Ämne: el Flaco

Kom det ....
Att tidningarna inte är att lita på är väl AS och Marca, med sina eviga Kaká-rykten ett stort bevis på?
Barcelona el Flaco
2007-08-10 00:43
El Fenomeno//

Vet inte vilken artikel du menar. Har du länk till den?

I alla de artiklarna jag läst från de katalanska tidningarna står det klart och tydligt att han stannar nästa säsong.
Barcelona Leo_Messi19
2007-08-10 00:42
El Fenomeno

Deco? Snälla skaffa lite fakta, Laporta Co, har ju sagt hur många gånger som helst att deco stannar i klubben
Real Madrid El Fenomeno
2007-08-10 00:41
el Flaco

Kom det inte en artikel om detta när förra säsongen hade precis blivit avslutad?

Efter några veckor kom det en annan artikel att Deco vill till Mourinho?

Rambla (Anims Puyi)

Tack för infon;)
2007-08-10 00:40
Deco är inte till salu, det har Laporta och Txiki fastslagit mer än en gång. De spelare som hänger löst är Motta, Ezquerro och Maxi. Även Gudjohnsen, men i hans fall är det upp till honom själv om han vill stanna eller lämna. Barça är lika glada om han stannar. När truppen kommer tillbaka från Asien i helgen, så lär försäljningarna av de spelarna antagligen ske i nästa vecka.
Real Madrid El Fenomeno
2007-08-10 00:40
Grabbar kolla länktips. Skön videon med Henry från hans bästa dagar!
Barcelona Meley
2007-08-10 00:38
Deco? Har Laporta sagt att han inte igår i planerna? Det enda jag har läst är att han INTE är till salu men okej!
Barcelona Kim
Ämne: När ska ni hinna säl....
Och sen när ingår inte Deco i planerna för nästa säsong?
Barcelona el Flaco
El Fenomeno//

Ursäkta men Deco är inte en av spelarna som inte ingår i klubbens framtida planer. Detta har bekräftats av Laporta och Txiki som har sagt att de vill att han ska stanna i klubben och även Deco har sagt att han stannar.
Annons: