/spanien/barcelona/forum/22610.aspx/spanien/barcelona/forum/22610.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Lukas.RP
1/6/2008 19:34
Vamos Zaragoza, snart sitter den!

För övrigt blir det ett skönt derby i Sevilla ikväll. :-)
Barcelona Palle Kuling....
1/6/2008 19:00
KOM IGEN ZARAGOZA!!!!
Barcelona :.:Messi:.:
1/6/2008 18:17
Ämne: vilken e nästa la li....
Hemma mot Murcia och jag ska kolla på den live :D
Barcelona Barca-Barca951
1/6/2008 17:50
Vill fråga en sak... är det nån som har nån av spelen Championship Manager som kan skicka det?

Barcelona Palle Kuling....
1/6/2008 17:35
Jag vill tipsa alla om den här sidan. Det är en sida, där man kan kolla på höjdpunkter från alla matcherna. Dom läggs upp väldigt snabbt också, och man behöver inte ladda ner något!
Barcelona Smogen
1/6/2008 17:34
Ämne: Det billigaste sätte....
då är man kall och väntar till matchdag, sen köper man på camp nou. vilket oftast brukar gå bra.
men rekomenderas inte om du ska se en "stor" match, är många personer och vill sitta bredvid varandra, eller vara säkra på att få bra platser. men som sagt, oftast är det lungt...
Barcelona FCB#19
1/6/2008 17:16
vilken e nästa la liga matcH?
Barcelona Mot Nya Tider
1/6/2008 17:15
Det billigaste sättet att få en matchbiljett!

Hur gör man då?
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
1/6/2008 16:39
Rätta mig om jag har fel, men visst lirar Barça B idag? kan man se matchen isåfall?
Barcelona A.Gaudi
1/6/2008 16:25
ojsan vad helt inställd på att dom skulle missa. det var ju sköna nyheter. hoppas verkligen henry tar chansen och visar vad han kan nu när etoo blir borta en månad. han visade ju lite arsenal takter igår, den henry vi alla ville se när han signades.
Barcelona R10 y G2S :)
1/6/2008 16:01
Ämne: Ämne: om 3-5 ....
Jag tror defenitivt att Crosas kommer få chansen i Barça, varför skulle dom annars ta upp han i A-laget redan?
Barcelona kubala
1/6/2008 15:54
Ämne: om 3-5 år? de lite s....
Det verkar som att Marc Crosas har blivit utlånad till Real Sociedad, och dessutom med uppköpsklausul vilket oftast betyder att klubben tänker inte satsa på honom.
Barcelona Vampíro
1/6/2008 15:54
A.Gaudi:

Första matchen mot Celtic spelas den 20:e februari. I framtiden gå in på "spelschema" där hittar du all information om när matcherna spelas

Nej, Afrikanska mästerskapen börjar den 20:e januari och slutar den 10: februari så Eto'o och Yaya Touré är tillbaka när CL drar igång.
1/6/2008 15:42
Året är 2010/2011, så här ser truppen ut

Målvakt: Valdés är väl antagligen kvar. Oier slåss med Valdés

Backar : Alves tror jag köps till sommaren och blir kvar. Mittbackar Milito och Puyol, möjligtvis kan Richards inhandlas! Vänsterback är svårt, nån ny.. Vidal från Leverkusen kanske? Valiente bra avbytare på bänken.

Mittfältare: Iniesta är självklart kvar och slåss om "världens bästa", Yaya är nog också kvar och krigar. Xavi är jag mer tveksam till, är då knappa 30 år, inte i startelvan iallafall. Crosas är nog med och slåss om en startplats så även Alcantara. Nån större lär ju inhandlas, Diego, Nasri m.m? Tror att Deco lämnar i sommar , tyvärr. Även Guddy lämnar.

Anfallare: Världens bästa anfall. Med Giovani-Bojan-Messi. Ronaldinho har lämnat, men inte förens sommaren 2009 I think. Eto'o är kvar men för det mesta chillar han vid sidan av planen. Henry har flyttat tebax till Frankrike och Lyon. Och med och slåss om en startplats är även Gai Assulin.

Tränare: José Mourinho

Världensbästa: Lionel Messi, tätt följd av Bojan, Giovani & Iniesta. Även Fabregas, Ronaldo & Pato :)
Barcelona A.Gaudi
1/6/2008 15:37
etoo var blek igår men han är en måltjuv.. tydligt exempel på varför etoo bör få så mkt tid som möjligt. får han en chans sätter han den oftast.

vilket datum är celtic matchen? jag antar att den är under afrikanska mästerskapen?
Barcelona Vampíro
1/6/2008 15:33
Ämne: mer intressant, hur ....
Tycker att din uppställning ser bra ut. Rijkaard brukar inte prioritera Cdr men mot Sevilla så tycker jag att han borde ställa upp men en hyfsad elva iaf. Någon som har läst/hört något mer om Ronaldinho? Blir han frisk tills Sevilla matchen så tycker jag han ska spela.
Barcelona Smogen
1/6/2008 15:26
mer intressant, hur ska barca spela mot sevilla nu på onsdag? ska vi skita i cupen helt och bara sikta på ligan, eller ska vi köra med en hyfsad vettig upställning? låta henry, givonni, edmilson, deco etc. få lite speltid och komma igång? gissar på att rijkaard kör på det sista, en hyfsad vettig upställning.
kanske:

ezquerro, Henry, Giovanni/Bojan
Deco, Guddy
Edmilson
Sylvinho, Milito, Thuram, Zambrotta
Oier

vad tror ni?
Real Madrid Elias_Barca
1/6/2008 15:08
Ämne: The Legend:

jaha ....
du kan väl ändå inte tro att det är så många som är inloggade kl 2 på natten...
Barcelona Juan_Laporta
1/6/2008 15:05
MiliTooo :

du har 100 % rätt i vad du säger, ramla är en riktig cule !

Siempre Barca !
Real Madrid Elias_Barca
1/6/2008 15:01
hoppas på att barca värvar Ismail Aissati från PSV en ung talang ;) hoppas även att han gör som han gör i länktipset :P
Barcelona Ronaldiinho
1/6/2008 14:47
om 3-5 år? de lite svårt o säga..

Messi, Bojan och Dos santos kommer va kvar i truppen antar jag. men vi kommer ha 2 nya anfallare.

mittfältet kommer se helt annorlunda ut, yaya och iniesta kan jag tänka mig vara kvar, xavi också. Marc crosas kommer ha utvecklats och han kanske är med i truppen då också.

Men backlinjen har jag ingen aning om, abidal kanske är kvar.. milito också. Puyol är hjärtat så vet inte om han lägger av efter 5 år.
1/6/2008 14:30
Vi verkar inte ha så kul här! Så har ett litet diskussionsämne på G ;) haha! Jag tänkte, hur tror ni att Barça truppen ser ut om 3-5 år? :) Hoppas det kan vara ett trevligt ämne att diskutera!

Visca el Barça y La Masia!
Barcelona MiliTooo
1/6/2008 14:17
Rambla

Vill bara säga att du är kungen här inne! Otroligt grymt imponerande av dig att du är en riktig cule det är jag med.

Men så fort nåt händer kommer du upp med nyheter från Barca:) Real förlorar idag!

Äkta cule!
Barcelona Ronaldiinho
1/6/2008 14:15
MiliTooo

aa faktist han har gjort flera ;)

den igår var lik messis när han gjorde sitt maradona mål från halvaplan.
Barcelona MiliTooo
1/6/2008 14:09
Ronaldiinho
Hur många tunnel har bojan gjort nu? Hehe han gör rätt många tunnel nu:)

Visca Bojan!
Barcelona Ronaldiinho
1/6/2008 14:06
Där har ni målen från igår.

Bojans tunnel kommer komma fram i allt fler videoklipp.!
Atlético addeN
1/6/2008 13:59
Skönt med 3 pinnar igår, Mallorca såg vassa ut i början av andra... så vi hade lite tur att vi var så effektiva på kontringen som ledde till härna sedan mål :)

i CL och CdR har vi Celtic respektive Sevilla. CL ska vi inte ha några större problem med fast i CdR lär det bli tuffare. Har alla en bra dag ska det dock inte vara någon fara.

Visca el Barca! ;)
Barcelona Rambla
1/6/2008 13:39
Målen från igår.
Barcelona Ronaldiinho
1/6/2008 13:32
jag visste inte att det hade lotatts ?

Men hur som helst, vi möter Sevilla på onsdag i copa del rey. Bortaplan.
Lukas.RP
1/6/2008 13:24
Håller med dig Smogen, man måste lyckas med bedriften att vinna även då man spelar dåligt. Något som ett speciellt vitt lag lyckades med läksigt många gånger förra säsongen och även många matcher i år, vilket gör att dem ligger där dem gör i tabellen.
Annons: