/spanien/barcelona/forum/22584.aspx/spanien/barcelona/forum/22584.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ylli
2007-08-12 00:59
fattar ni inte att detta är en bra grej att saviola har gått till real?.
vi har lyckats med det vi velat.
Real är ute efter våra spelare, real kollar på oss inte vi på dem. som vi alltid gjorde förut.
Vi är störst i Spaninen och alla vill ha en del av oss, till ome Real;)

Klaga inte på Javier Saviola han har gjort så mycket han har kunnat för oss. ledningen har inte velat ha honom. vad skulle han göra jo han gick till real. vem kan ärligt talat säga att om ni fick ett bud från en av världens största klubb
skulle ni säga nej till det?

PS: Behåll Guddie!!
Barcelona Puyol5
2007-08-12 00:46
Helt ärligt alltså. Det finns inget värre svek än att gå till real! Han var älskad av fansen, vi gav honom allt stöd.. och hans tack blir att gå till största konkurrenten. Okey ingen ska väl behöva bryta ett ben för de. Men jag vet faktiskt bara att mitt barcahjärta fick sig en ordentlig törn när han lämnade. Och som jag försvarat honom inför alla som snackat illa. Man känner sig helt enkelt sviken, en kniv i ryggen liksom. Känns otroligt dåligt..

Och notera att jag skrev nästan i inlägget, självklart inget man önskar eller hoppas för en medmänniska.
Barcelona ZARM
2007-08-12 00:32
Är det någon mer än mig som är lite fundersam över våra målvakter. Vad tycker ni om vår
tredje målvakt.
Barcelona Rambla (Anims Puyi)
2007-08-12 00:28
Snälla, önska inte någon att bryta benet oavsett vem det är och vilken klubb han spelar för. Det är så lågt. Tyck vad du vill om Saviola men det finns gränser.
Barcelona ShiDen
2007-08-12 00:24
Puyol5///
Tycker att du har fel...jag skulle aldrig hoppas på att en spelare bryter benet(Bara Figo då han var avgudad och gick över till real) även om det vore en förrädare. Men jag hoppas att han nt lyckas och ett dugg !!!;)
Barcelona Puyol5
2007-08-12 00:14
Hoppas nästan Saviola bryter benet någon match under försäsongen. Tycker han har skam i kroppen som väljer Real efter så pass många år i Barca. Och all kärlek vi supportrar givit honom, tycker det är totalt vidrigt att göra som han gjorde. Trots att det var en bra möjlighet för honom! Har man spenderat så många år i en förening som hatar en annan så grovt, måste man inse att det är en dödssynd att byta till denne konkurrent. Vissa väljer som sagt pengar förre allt annat i världen, och då skulle det nästan kännas bättre om han bröt benet och va borta några månader..
Lukas.RP
2007-08-11 23:23
El conejo inträder scenen. Jag får blandade känslor om man säger så.
Barcelona -YayaToure-
2007-08-11 23:20
har nån bild på henry o 50 cent elr?:P
Lukas.RP
2007-08-11 23:12
Ämne: Holland - Super Cup ....
Kul att det går bra för Gabri, det är han värd, så som han kämpade för att få spela i Barças startelva, men aldrig riktigt lyckades.
2007-08-11 23:06
Holland - Super Cup
August 11

FT Ajax Amsterdam 1 - 0 PSV Eindhoven

43' [1 - 0] Gabri

Visca Gabri!
Barcelona Ylli
2007-08-11 23:05
skit it, det ska inte bli msn här.
Barcelona Barça-fan
2007-08-11 23:05
Pina.
Snackade med Rijkaard häromdagen per telefon. Samtliga fyra spelar som renodlade anfallare och Xavi kommer spela lite släpande. Rijkaard passade även på att hälsa fansen (via mig) att marängerna inte kommer att ha en suck kommande säsong.
2007-08-11 23:01
Ylli:

Whatever. ;)
Barcelona Ylli
2007-08-11 23:00
Ämne: Ylli:

Vad svamlar....
mitt förra Inlägg Handlade om Ronaldinho och Henry. inte om Exakt Barca's Budget.
Barcelona Pina
2007-08-11 22:57
Hur kommer barca spela kommer henry,Eto'o,Ronaldinho OCH MESSI spela på plan samtidigt.
Barcelona Ken
2007-08-11 22:53
Fan vad jobigt för denne schuster har lite sympatier med madrid fansen, måste vara otroligt frustrerande att ha en spelare som pepe och betala 30milj euro för han när han presterar som han gör ändock så e det hans första tävlingsmatch men lite bättre hade an väl kunnat tycka. Dessutom ser raul itne alls ut som i fornstora dar...

Han har mycket att joba på denne schuster hoppas innerligt dom får robben till slut så det kan bli kamp om titeln framöver.....
2007-08-11 22:52
Ylli:

Vad svamlar du om?
2007-08-11 22:51
simons:

Ligan startar söndagen 26:e augusti. När det gäller Henry så måste han bli helt fysiskt återställd först. Han har ju inte spelat fotboll på 5 månader. Så du kan nog räkna med att han matchas in lite försiktig nu i början. Nog kommer du att få se både Messi, Samu och Henry på planen samtidigt vad det lider.

Jisses vad Sevilla ser starka ut, och det utan Kanoute och Poulsen på planen. De blir helt klart att räkna med även denna säsong. De fullständigt kör över Madrids mittfält. Gago flyger som en vante varenda gång han har bollen under kontroll.
Barcelona Ylli
2007-08-11 22:49
Svar till: Rambla

okej barca har kvar en bit på lånet. men det jag i själva verket ville säga om du skulle tänk efter lite är att för att milan ska köpa Ronaldinho krävs det 1 miljard som dom vill erbjuda. och dom pengarna kommer att gå till att betala av en del av lånet med. 1 miljard. spelar ingen roll vilken klubb man snackar om ingen tackar nej till ett sånt bud. det är därför vi har skaffat in Henry som ska försöka komma in i laget så att vi inte behöver Ronnie.
allt handlar om pengar. okej lånet är på 48 miljoner, sa jag att alla pengar från Ronnis transfer summa ska gå till lånet?? nej de gjorde jag inte. om du tänker efter lite om kollar upp vad alla säger om Henry Köpet, och Vad Barca's ledning säger hela tiden det är att ingen är till salu av dom 3 stora anfallarna.
Så tänk efter lite innan du kommer med utdrag och försöker spela viktig bland folk på SF.
Barcelona simons
2007-08-11 22:46
När startar Barca sin säsong? Skulle vara kul att se Henry och Messi i action. Hur kommer laget formuleras, blir det Henry och Eto'o samtidigt på plan?
Lukas.RP
2007-08-11 22:39
Sevilla skapar riktigt farliga målchanser, 2-0 är nära.
Sevilla Rob_
2007-08-11 22:36
jaa....jag menar man kan ju inte direkt komma mer fri och ha en bättre målchans om man säger så...:P
Lukas.RP
2007-08-11 22:34
Rob_

Jag tycker nog det, friläges utvisning ju.
Sevilla Rob_
2007-08-11 22:31
Borde det inte varit utvisning på Ramos när han orsakar straffen??
Lukas.RP
2007-08-11 22:30
1-0 Sevilla, Fabiano på straff! :D
Lukas.RP
2007-08-11 22:24
Sevilla har Spaniens utan tvekan bästa klack, enormt tryck på alla deras matcher. Jag är imponerad!
Barcelona Adrinho
2007-08-11 22:16
Enligt Expressen har Real köpt Robben.Tror ni det kan stämma?Man läste ju senast att dom skulle fokusera på att köpa Sneijder istället för Robben.
Lukas.RP
2007-08-11 22:09
Saviola ser ut att ta vänsterbänk rollen utmärkt.
Lukas.RP
2007-08-11 21:59
Nu börjar Sevilla-Real Madrid, TV4-Sportexpressen live. Enjoy! :D

Sevilla har runnit igenom Real 3 gånger nu!
Barcelona el Flaco
2007-08-11 21:50
Rambla//

Inte tala om Giulys miss? Hur kan man låta bli, det var ju århundradets bedrift. En död människa hade kunnat göra mål där...
Annons: