/spanien/barcelona/forum/22581.aspx/spanien/barcelona/forum/22581.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Klint
2007-08-15 14:22
Amunt!

"Något" har då upplyst dig väldigt fel. Jag såg Joaquins vår och han presterar inte mot de absolut bästa lagen. Det är min åsikt. Jag tror dock att han kan, men att det låser sig i de stora matcherna. Jag tycker Joaquin är en mycket bra fotbollsspelare så missförstå mig inte där. Jag tycker bara att man ska tona ner hans insats igår då det var Johan Carlsson som agerade rundningsmärke. För er skull och för spanska landslagets skull så hoppas jag att Joaquin kan prestera en hel säsong och inte bara glänsa i ett fåtal matcher.
Barcelona Smogen
2007-08-15 14:17
Va f*n. Jag har då inte TVE, och då sitter jag ändå med kabeltv och comhem medium. Att det ska vara så svårt att se denna matchen från start. lätt irriterande, trist att missa första 30 minutrarna.
Barcelona Ardan
2007-08-15 14:13
Matchen mellan Bayern o Barcelona kommer att visas på TVE, inte La primera eller segunda. Alltså den "vanliga" kanalen som visas här i Sverige.
Barcelona Abbe_
2007-08-15 14:13
Amunt!

Har du Ashley Cole´s nummer så att Klint kan få tag i han?
Valencia Amunt!
2007-08-15 14:11
Klint:
Något säger mig att du inte såg Joaquíns vår för då krossade han allt i princip och var våran bästa spelare tillsammans med Silva.
Han har blivit bättre nu, tänker mer och är mycket jämnare än hur han var i Betis (mest för att han var det enda riktiga hotet i Betis så han fick 3-4 pers på sig men att ge så många spelare nu när han är i Valencia så ger man bara utrymme för Silva, Vicente och Villa).

Fråga Ashley Cole om hur kul han hade det mot Joaquin för han misslyckades att ta bort honom under den första halvleken mot Chelsea på Mestalla.
Barcelona Abbe_
2007-08-15 14:10
Första matchen utan tillägstid, trots 6 byten.
Barcelona Vampíro
2007-08-15 13:41
Ni som ska streama, så är detta kanske den bästa sidan. Man kan även ladda ner programmen där. Sändningarna från kanalerna Guandong och SHTV börjar ungefär en halvtimme senare och det fins en riskt att ARD inte visar matchen men vi får hoppas.
Barcelona Myrran
2007-08-15 13:40
Det är fyra Barca spelare som är uttagna till U17 VM för Spanien och alla fyra skulle vara tilllåtna att spela i Champions youth cup.

Barcelona Rambla
2007-08-15 13:36
Gai Assulin spelar för Pep i B-laget. Han är annars given i det här Juvenil-laget. Förutom Bojan, som egentligen växt ifrån Juvenil saknas även spelarna Bolaños, David Giménez och Iago, som alla är uttagna till U17-VM.
Barcelona Ghazza
2007-08-15 13:27
Vampíro,

Säkerligen är det så. Jag kommer ihåg att Falqué imponerade stort på mig under u-17 EM. Blir allt roligt att se hur Europamästarna klarar sig i VM.
Barcelona Vampíro
2007-08-15 13:21
Ghazza:

Jag tror Iago och har har blivit uttagen i U-17 landslaget precis som Bojan. Dem ska ju spela VM snart.
Barcelona kubala
2007-08-15 13:20
Ämne: Just det, Iago och G....
Både Iago och Gai spelar f.n. med B-laget under Pep Guardiola. F.ö. så är Thiago ett par klasser bättre än J.Dos Santos.
Barcelona Ghazza
2007-08-15 13:17
Just det, Iago och Gai saknas ju. Att Bojan och Dos Santos inte är med förstår jag, men vad är det med Gai och Iago? Skadade?
Barcelona Vampíro
2007-08-15 13:16
Våran kanske största talang i det här laget Thiago sitter på bänken. Är han skadad? Varför inte spela med både Dos Santos och Thiago?
Barcelona Captain Fantastic!
2007-08-15 13:13
Den där deffensiva mittfältaren i vårt lag, nr 4 Fontas imponerar på mig. Han verkar vara en riktig mittfälts-dynamo. Nån' som vet i vilket ungdomslag han spelar i?
Barcelona COLLBLANC
2007-08-15 13:09
Hoppas att de blir en bra match och värdemätare mot Bayern München i kväll. Kan vara en bra uppladdning inför liga-starten.
Barcelona Vampíro
2007-08-15 13:09
Hur gammal får man vara i den här turneringen? Om det är U-19 så hade ju Giovani också fått vara med. Men Barça saknar ju många dem riktigt bra talangerna som Bojan, Assulin och Falque.
Barcelona Rambla
2007-08-15 13:06
Som sagt, vi hade behövt Gai, Iago och Bojan i det här laget. Hade lyft laget till annan nivå. Nu är de bra men ingenting extra känns det som.
Barcelona Ghazza
2007-08-15 13:04
Fan 1-0 United.
Barcelona Ronaldinhooo :)
2007-08-15 12:43
Jonathan Dos Santos spelar från start i kvartsfinalen i Youth Cup mot Man.Utd :) Nu på eurosport!
Barcelona V ValdeS
2007-08-15 12:01
Ämne: artistico

Det fin....
NAJ ! kolla länken så kan du se vilka kanaler som visar.
från Spanaien är det, TVE International , som visar matchen. men du kan kolla själv bara att klicka på länken ;)
Barcelona Captain Fantastic!
2007-08-15 11:55
Om ni vill se Barca-Man U idag i youth cup. Så kan ni sätta på Eurosport kl 12,40 då den visas där live.

Sedan så kan jag inte komma över tanken att om Ezquerro, Maxi och Guddy säljs så kommer vårat anfall att vara tunt (tunt på spelare inte på kvalitee). Vi kommer inte att ha en sån stor bredd där, och om våra spelare i sin tur skadas så kan det gå riktigt illa. Jag vidhåller därför fortfarande att Barca borde värva Chevanton, även om vi aldrig ryktats. Vi borde utifall ett sådant scenario utspelar sig åtminståne värva en anfallare...
Barcelona Rambla
2007-08-15 11:53
Ni som har parabol, matchen sänds även på tyska ARD med start 17:40.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-08-15 11:48
ronaldo_de_assis_moreira

Kolla livescore, har för mig att det var kl 18.00.
ronaldo_de_assis_moreira
2007-08-15 11:47
vilken tid börjar münchen-barca idag??
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-08-15 11:45
Ramos_2

Vi har ingen spåkula så svårt och veta, därimot så är det Rijkaards och Neskeens beskymmer. Tanken är ju att han sakta men säkert ska få A-lags erfarenhet, jag tror personligen genombrottet kommer året efter.

RM fanatico

Henry är inte 100 % efter sin skada som han åtrog förra säsongen, så han kommer matchas in långsamt. När läkarna ger klartecken så blir det bäste man spelar. Sen så försvinner ju Eto till Afrikanska mästerskapet, ska vi konkurrera med storlagen i ligan och cl så krävs det en till forward av klass.
Real Madrid Ramos_2
2007-08-15 11:34
En sak undrar jag

Om vi leker med tanken att även dos Santos får sitt stora genombrott iår, vilket jag tror att han gör, o förvandlas till en klass spelare.

Hur ska göra då, ska ni spela med 5 cracks eller?
Barcelona Lundello
2007-08-15 11:32
Hur kommer matchen att sändas?

BTW
Var de någon som såg joaquins dragning igår?
Samma som chippen gjorde förut och som Taddei "Roma" ofta gör?

Den var iallafall galen.

Tacksam för länk..
Barcelona Decinho
2007-08-15 11:27
Ämne: Decinho

Han spel....
Okej, tack!
Barcelona The Number 19
2007-08-15 11:27
Decinho

Och han spelar på båda ytterbackspositionerna, som Zambrotta och han är 4 år yngre än Zambrotta.
Annons: