/spanien/barcelona/forum/22573.aspx/spanien/barcelona/forum/22573.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidonaa
2007-12-03 16:02
Kaka snackar om vår messi ;)

"The difference with Messi is that he has not won an important title this season," noted Kaka.

"He didn't win the Spanish Liga nor the Champions League and that I think was a disadvantage for him.

"Cristiano Ronaldo? He has such speed and power, while Messi has skill and the control of the ball. They are young and very talented, and I respect them both."
Barcelona Hoshiar
2007-12-03 15:56
Ämne: Faan vad skönt det v....
Vilken spelare spelade vid din kant asså barca spelare duu måste väll haft messi om du satt emot bänken

Hur mycket kostade det att sitt där nere vid första raden
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-12-03 15:08
Dagdrömma om ny tränare känns lite väl tidigt på säsongen eller är det bara jag som tycker det?

Barcelona Criff
2007-12-03 14:57
Van Basten vill jag ABSOLUT inte ha, kolla bara vad han gör i Holland. Bara för en dispyt med RVN så får han inte vara med als och spela fast RVN är nog en utav de mest effektiva forwards i världen. Det kallar jag efterbliven tränare.
Mourinho vetifan, om han går med på att ledningen får styra lite i hans sätt att träna så ok, men med hans ego finns det väl ingen chans.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-12-03 14:43
Ämne: Vad tycker ni om det....Om vi nu skulle behöva byta tränare så är Mourinho för mig självklart förstaval. Visst han har sagt en del saker osv. men det var ju endast i stundens hetta när Chelsea skulle möta Barca. Dessutom folk som påstår att han endast förespråkar defensiv köttarfotboll köper jag inte. Det spelarmaterial han hade i Chelsea var helt annat än det han skulle förfoga över i Barca.
Hoppas på Mourinho efter säsongen, känns som om vi behöver byta ut Rijkaard ändå. Men visst får Rijkaard gärna avsluta med CL eller La Liga titel. =)
Barcelona Kalle.
2007-12-03 14:29
Haha. 10 M pund, skojjar dom eller?

Tror att vi ligger på samma poäng som Real efter el classico. Vi vinner nästa match hemma och kryssar mot Valencia. Sen slår vi Real med 3-0 på Nou Camp. Det är 7 points. Real vinner en av två innan el classico.
Det är min förhoppning och tro.
Barcelona HeNrY!!
2007-12-03 14:24
Vad tycker ni om det hära?

Spanish sports daily El Mundo Deportivo claims that Netherlands boss Marco van Basten has ruled out taking over at AC Milan or FC Barcelona next summer... själv vill jag ha Mourinho som tränare.
Barcelona Smogen
2007-12-03 14:02
Ämne: Faan vad skönt det v....
Afr3M:

Hur köpte du dina biljetter? På plats eller innan?
Las Palmas Van Banktoast
2007-12-03 13:15
Middlesbrough are the only club to have made an offer for Barcelona's out-of-favour Brazilian playmaker Ronaldinho, with a bid of £10m. (Independent)

Höll på ramla av stolen när jag såg detta, tror verkligen Boro att dom skulle kunna få Ronaldinho?
V.F.I Champ
2007-12-03 12:50
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2007-12-03 11:59
Tack Barcelonito
Barcelona Barcelonito
2007-12-03 11:28
Barçaa - Mas Que Un Club

Ordkrig är det inte. Ronaldinho har sagt att han tränar som vanligt och är beredd för startelvan. Rijkaard har sagt att han tänker på lagets bästa och spelar med bästa 11:an för stunden. Det är knappast några hårda ord.
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2007-12-03 11:03
e det sant vad goal.com skriver att Ronaldinho o Rijkaard har haft en ordkrig angående Dinhos bänkning senaste matcherna?
Barcelona Afr3M
2007-12-03 09:52
Faan vad skönt det va i barcelona jag satt första raden längs nere mitt emot bänken så jävla naaajs!
Barcelona Barcelonito
2007-12-03 02:49
INTER Ultras 86

Dinho VS Zlatan, visst. Men Messi VS hela Inter skulle jag vilja säga? :D
Inter är långt ifrån bättre än Barcelona just nu eftersom Serie A har mycket lägre standard än La Liga. Inters svaga punkt är mittfältet offensivt och kreativiteten i deras anfall. Stankovic, Solari, Figo och vad de än heter är inte tillräckligt bra för att vinna CL. Man behöver en motor som Deco, C. Ronaldo, Messi, Kaka, Gerrard i anfallspelet för att vinna CL. Stora lag som Barca, United, Arsenal och Chelsea skulle inte ha några problem alls med Inter. Det är vad jag tycker iaf.
Barcelona Criff
2007-12-03 01:33
Messiidonna, Det sägs att Zambrottas fru längtar tillbaks till Italien & det gör nog Zambrotta också genom det. Han har också aldrig kommit in riktigt i lagspelet.
Så han drar nog till sommaren och det har han nog indikerat till styrelsen och därigenom har Daniel Alves ryktena blommat upp.
Sen om det blir Alves kan ingen veta men mitt tips är att Laporta redan nu är och värmer upp Del Nido lite ;)
Vi får helt enkelt se nästa sommar!
INTER Ultras 86
2007-12-03 01:30
Messidonaa
Jaaa fan då skulle vi visa världen vad fotboll är... Spaniens skönaste lag mot Italiens skönaste lag... Dinho vs Zlatan fyfann vad bra.. Det skulle jag kalla för match!!!!!!!

Men nu drar jag grabbar.. Jag önskar er Lycka till och hoppas ni leder ligan snart..

MVH!
Barcelona Messidonaa
2007-12-03 01:28
hahaha då kan vi hoppas på att dina önskemål går in
INTER Ultras 86
2007-12-03 01:15
Messidonaa
Det var tränings match... NU ÄR DET ALLVAR vi snackar om... Föresten va inte otrevlig mot mig när jag är trevlig. Jag kunde lika gärna skriva så för MAN UTD. De är bättre än er.Inter & Man UTD är bättre än er nu, dagens läge.Jag kan ocksåå dra upp massor av saker om Barcelona. Men jag tycker Barcelona och Inter skulle vara roligare att se på....
Barcelona Messidonaa
2007-12-03 01:06
Ämne: Vilka 4 lag är era f....Vi har redan mött inter!
och halva ert lag vågade inte komma så vi lekte lite med er ;)

5-0 slutade det.. eller var det 3-0 ?
INTER Ultras 86
2007-12-03 00:52
Vilka 4 lag är era favoriter till CL!!!!!

Mina är: INTER,MAN UTD,MILAN,BARCA!

Experters från Totalfootball och Gazette: Inter,Barcelona,Manchester United,Arsenal,Milan

Spelbutiker: Inter,Barcelona,Manchester,Arsenal har lägsta oddsen

Men jag skulle vilja se INTER vs BARCELONA... Vilken final,vilken kamp,vilken match!!!!!
Barcelona Messidonaa
2007-12-03 00:43
Ämne: Tjenare grabbar. Jag....
vad gör rooney på din lista ?

du har lagt spelare som messi, zlatan, trezzan, drogba på anfallet så ja undrar verkligen vad rooney gör bland dom ?

hellre lägg Karim benzema som har vart strålande den här säsongen!
Barcelona SaM__-
2007-12-03 00:27
Inter Ultras 86 //

Om Mancini är med så är Riijkaard given!
Barcelona Messidonaa
2007-12-03 00:25
ni som vill ha dani alves i laget..

hur tänker ni då göra med Zambrotta? och framför allt puyol som har velat spela högerback rätt ofta denna säsong?
INTER Ultras 86
2007-12-03 00:23
Tjenare grabbar. Jag fick lite klagomål senast nu har jag ändrat efter prestationer från förra och denna säsong.

Världens 5 bästa målvakter: Buffon,Chech,Casilias,Cesar,Vande Sar

Världens 5 bästa backar: Maicon,Toure,Puyol,Ramos,Nesta.

Världens 5 bästa mitfällt: Ronaldo,Kaka,Pirlo,Fabregas,Iniesta

Världens 5 bästa anfallare: Zlatan,Rooney,Messi,Trezeguet,Drogba

Världens 5 bästa tränare: Ferguson,Mourinho,Mancini,Wenger,Benitez

Vad tycker ni grabbar nu då??
De givna i mina ögon är: Maicon,Nesta,Ronaldo,Kaka,Zlatan,Messi,Buffon!

P.S jag rankar inte.. Utan tar ut de bästa!
Barcelona HeNrY!!
2007-12-03 00:10
roooonaldinho

Håller med dig vill också se Dani Alves i barca. Tror många vill se han i barca! Hoppas vi köper han i sommar!
Lukas.RP
2007-12-03 00:06
Ämne: låt oss sluta snacka....
Blir lätt gjort att man snackar om Los Ché då dem uppträder på det viset.

Men detta är ju ett Barçaforum, så låt oss ta upp något annat.
Barcelona Messidonaa
2007-12-02 23:58
låt oss sluta snacka om valencia, vi har 2 matcher före valencia matchen.

så låt oss vinna dom 2 matcherna sen snackar vi om valencia :D
Lukas.RP
2007-12-02 23:14
Vore nästan pinsamt att förlora mot Valencia i dagsläget.

Som sagt Paybacktime!
Barcelona Captain Fantastic!
2007-12-02 23:10
Rambla/

Nja jag vet inte, tycker själv att vi alltid haft det svårt mot detta antifotbollsspelande lag. Under de mörka åren brukade ju argentinarna Gonzales, "El Pojo" Lopez, Aimar och tränarna Cuper, QuiQue Flores (även om han tränat de nu under de senare åren, men fortfarande efterlämnat matcherna på främst Camp Nou med en besk smak i munnen) och främst Rafa Benitez alltid ge oss dystra stunder. Sorry för den långa, något krångliga meningen :)

Så som de spelar nu så kan vi endast ställa upp med Messi och ge deras virriga backlinje med Helguera i spetsen (vad f-n tnäkte de på när de inhandlade honom?), rejält med huvudbry.

Som sagt, dags för payback.

Annons: