/spanien/barcelona/forum/22572.aspx/spanien/barcelona/forum/22572.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Jugador
2008-02-28 00:13
Club-de-Futbol

Snacka om 12år i ditt inlägg.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-02-28 00:13
Vi behöver inte alla hålla varann om händerna, smartast sätt är att spela efter sina resurser eller hur?

Så onödigt att kritisera lag som spelar efter sina resurser, vi borde ha gjort mål på våra chanser och punkterat matchen långt innan deras 0-1.

Men det gör inte så mycket jag bryr mig inte så mycket om spanska cupen, den är som en bonus vill helst ha spelarna krya och frächa till ligan och cl.

Trots ändå vi går vidare och får ett bra resultat i Valencia, de försvar sig bra men mycket slarv ifrån vår sida och ivriga avslut ifrån barca spelarna står ivägen för en vinst.

Men förutom det så var det underhållande att se laget anfalla och spela.

Barcelona Captain Fantastic!
2008-02-28 00:12
Amunt!

Och det var just därför jag sa congratulations, ni är tillbaka i Cuper/Flores/Benitez eran. Det var ju det ni ville.

Jag var inte sarkastisk där.
Barcelona ¤ Ronaldinho ¤ 10
offf det där va nära förlust på camp nou denna kväll och vi vill INTE se barca förlora på mäktiga Camp Nou, ALDRIG.. men som det sätt ut i tidigare matcher så har XAVI räddad oss mycket nu hahaha är så glad över hans skull de bara FÖRSÄTTA NUMBER #6 :D

visca Barca
Barcelona Ghazza
Messi är ett föredöme som fotbollsspelare. Så många jävla sparkar, och ändå välja att stå upp, det är starkt. Han älskar nog bollen för mycket för att släppa den helt enkelt.

Club-de-Futbol,

Btw, fin slutkläm. Väldigt fyndigt.
Barcelona Foadinho_tupac
Rambla

HAHAHAHAHAHA. Du är för skön ibland. "Är det någon som är patetisk så är det du din lilla råtta" :D
Barcelona kevina
det som verkligne gör att man älskar Bárca och dessa spelare är att dem kämpa in i det sista...aj aj a.. man såg verkligen vilja hos spelarna...tanken att Valencia kunde har vunnit matchen äcklar mig för det skulle inte har varit en välförtjänt match....vi hade typ 6 riktiga bra målchanser medan dem hade typ 1 chans?
Valencia Club-de-Futbol
Och här kryllar det av medgångsfans som vanligt =)
Snittålder på 12 år etc.

Kör eran totalfotboll, ni åker i kvarten i CL ändå.
Och förresten, Katalonia är Spanien.
Barcelona Dizzy
David villa bara ligger o ligger. Messi kämpar ändå.
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-28 00:11
Dizzy

Haha, ja hoppas verkligen det, men de är bara vad magkänslan säger nu. Men den brukar ofta ändras med tiden :)
Barcelona Jugador
FC-Barcelona

Börjar bli väldigt löjligt.
Barcelona Klint
Amunt!

Jag vill bara försöka förstå hur du tänker nu. Viljan att spela för laget? Ni står och bankar upp bollar i banan i 90 minuter och håller tummarna för att Hildebrand fortsätter att briljera. Sedan står elva spelare statiskt och bevakar sina respektive zoner. Ursäkta mig, men jag förstår inte riktigt hur det kan definieras som "att spela för laget"?
Barcelona Rambla
2008-02-28 00:10
Club-de-Futbol:

Är det någon som är patetisk är det du din lilla råtta. Messi står upp så länge det är möjligt annat man kan säga om Villa.
Barcelona Ronaldiinho
26 - 1 (skott på mål)

69% - 31% (bollinnehav)

13 - 0 (hörnor)

men den statistiken så ska matchen sluta minst 5-0!
Barcelona Captain Fantastic!
Rambla/

Om Levante och Murcia anfaller mer på Camp Nou då kan jag defenitivt kräva det. Sedan så saknas knappast spelarmaterial hos fladdermössen.

Det måste dock ha varit en jävligt stor moral-boost att göra mål sådär i sista minuten och fullständigt förtjäna det.

Jag hoppas bara att publiken på Mestalla ryter till i returen och kräver att de ska gå mer offensivt...de har dock aldrig gjort det tidigare.

Vi skanade skärpan i avsluten idag, samtidigt som Hildebrand var omänsklig. Det händer inte två gånger, Messi kommer inte försöka tunnla en igenstängd med benen Hildebrand igen.

Vilken jävla improvement av Xavi denna säsong! Stolt!
Barcelona Criff
Club-de-Futbol, han låg inte och grät för han slog i sin armbåge iaf. Moget av en vuxen "man"?
Barcelona Kapten11
2008-02-28 00:09
Det som förvånar mig när det gäller Abidal, är att han inte verkar vara så konditionsstark, med tanke på hans rätt imponerande fysik.

Så jäkla skönt att Yaya är tillbaka, snacka om att han har varit saknad.
Valencia Amunt!
2008-02-28 00:08
Captain Fantastic:
Villa... MaraVilla!

Jag bryr mig om hur vi spelade, vi visade upp något som vi inte gjort innan, att spela för laget!
Det gav mig det mesta att bli glad för trots dödgrävarfotboll a la Cúper...
Club-de-Futbol/KLint

Alla lag har spelare som emelleråt filmar GET USE TO IT.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
Ämne: Gnäll in på Villa nä....
Han lekte med ditt Valencia och kommer även att leka i Mastella igen :)
Barcelona Dizzy
Club-de-Futbol

Gå till ditt forum och gråt. Villa slänger fan sig på gräs mattan i en timma!

Visca Xaviiiii
Barcelona FC-Barcelona
obbe » Svara inlägg » Tippar REC-REAL 0-5
Sänt: 2008-02-27 23:58
Barca får hjälp av domaren igen, undrar när det ska sluta, Etoo tar med sig bollen med handen in i straffområdet som ger upphov till xavis 1-1 mål.

Man kanske inte först och främst borde klaga på domaren utan snarare barcas oärlighet.

Vad jag tycker synd om små pojkarna :D
Barcelona Dizzy
2008-02-28 00:07
OkkaPokka1

Barca går Vidare du har fel:)
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
Måste verkligen säga att jag är imponerad av Hidelbrandt, Ever Banega och Raul Albiol

Hoppas vi tar der här i Mestalla nu :D
Valencia Club-de-Futbol
Gnäll in på Villa när ni har Teater-Messi i laget.
HAN är patetisk.
Barcelona kevina
2008-02-28 00:06
xavi har räddat min natt.. jag missade målet också för jag stägde av tv:n... damn it! mwahahahahah, jag hörde marängarnas röster i mitt huvud (de sa bu bu bu)..bu på er... vad glad jag blir
Barcelona El Culé
Barcanist:

Messi syntes väl i allra högsta grad? Dock hade han inte marginalerna och brännde en hel del lägen.
Utvandrad Guling
Hildebrand, har han gjort sitt livs match nu? skulle bli förvånad om någon sa att han någonsin har gjort en bättre match!?

Touré, Xavi, Eto´o- där har ni mina topp tre för dagen!
Barcelona Klint
På Mestalla så kräver publiken ett offensivare Valencia än dagens. Till och med Levante spelar en trevligare fotboll.

Den där Ever Banega verkar dock vara en riktigt bra lirare. Lite synd om honom att han har några riktiga blyfötter bredvid sig bara.

Tyckte ni synd om David Villa förresten när han fick en liten smäll på armen så han var tvungen att lägga sig ner på planen? Helvete alltså, patetiskt.
Rambla

Jag satt och lekte med samma tanke, lite likt som elfenbenkusten spelar?
För det är ett slöseri när Yaya ändå besitter bra offensiva kvaliter.

Man får hoppas ledningen agerar smart där.
Annons: