/spanien/barcelona/forum/22568.aspx/spanien/barcelona/forum/22568.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Klint
2007-08-16 16:43
Vampiro

Jag önskar att du hade haft rätt. Men i och med att Canal Digital är idioter så kommer inte alla att få tillgång till Tv4 Sport. Eller det var åtminstone vad de sa till mig. Så om jag vill få Tv4 Sport måste jag beställa 54 extra mögkanaler.
Barcelona Vampíro
2007-08-16 16:35
Klint:

Jag tror du har rätt, sportexpressen var ju en kanal som alla inte hade tillgång till. Medans TV4sport kommer att vara tillgänglig för alla som har TV4+ och vanliga TV4.

Den nya minitröjan ser riktig fin ut :D.

Läste nyss Fuera de Juego, måste säga att Rambla gör ett mycket bra jobb där :D. Längtar bara till Racing matchen nu.

Visca Barça!
Barcelona Lionel Messi.19
2007-08-16 16:31
TV4 Sport= ny Sport-Expressen :(:(
Barcelona Ken
2007-08-16 16:28
Fan va nice me nya matchdräkter var absolut en nystart inför säsongen....

Hoppas innerligt Henry pumpar in mål nu, har missat för mycke på försäsongen. Läste att Laporta har förhoppningar om att vi skall vinna allt vi ställer upp i=)

Känns som att det var längesen vi hade ett så här bra lag, och är just det som oroar mig vill absolut inte känna av en flopp säsong till där vi inte infriar förhoppningarna=(
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-08-16 16:25
Semir

Bayern är starka ja, men inte lika samspelta som tex inter är därav har de lite fördel. Eller vad vet jag, Inter vet man riktigt aldrig vart man har dem. Nice gest förresten av Bayern publiken att ge stående ovation för Sholl.:D

Men nu när Bayern inte har cl att fightas med så lär laget bli bra samspelt inför nästa säsong, jag tippar redan nu att de blir att räkna med i cl.

Tycker bara att Inter har ett mer samspelt lag för tillfället därav rankar ja de som svårare motstånd.

Jag håller med, det blev för mycket fin lir och för lite jävla anamma i mitten som Bommel ändå visade upp. Av det vi fått se hittils verkar Toure som ett grymt bra kap.
Barcelona Klint
2007-08-16 16:21
TV4 Sport är Sportexpressen som har bytat namn i och med att TV4 har köpt ut Expressen. Rätta mig gärna om jag har fel.
Villarreal barcafillan
2007-08-16 16:17
Fyfan va underbart!! ingen jävla sportexpressen!!
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-08-16 16:09
För dem som undrar vart Laliga & Seria A visas så kan ni se här.

Lördagstablån - med avsparkstider:
18.00 Serie A TV4 Sport
20.00 La liga TV4 Sport
20.30 Serie A TV4 Plus
22.00 La liga TV4 Sport

Söndagstablån - med avsparkstider:
14:30 Serie A TV4 plus samt TV4 sport (när det spelas två matcher parallellt).
17:00 La Liga TV4 Sport
19:00 La Liga TV4 Plus
20:30 Serie A TV4 Sport
21:00 La Liga TV4 Plus
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-08-16 16:09
För dem som undrar vart Laliga & Seria A visas så kan ni se här.

Lördagstablån - med avsparkstider:
18.00 Serie A TV4 Sport
20.00 La liga TV4 Sport
20.30 Serie A TV4 Plus
22.00 La liga TV4 Sport

Söndagstablån - med avsparkstider:
14:30 Serie A TV4 plus samt TV4 sport (när det spelas två matcher parallellt).
17:00 La Liga TV4 Sport
19:00 La Liga TV4 Plus
20:30 Serie A TV4 Sport
21:00 La Liga TV4 Plus
Semir
2007-08-16 16:03
Ride_The_Big_One//

Visste inte att ni möter inter. Nej men Bayern har nog ett riktigt starkt lag.
Annars var det ett riktigt smart drag att köpa yaya. Han tillför mkt då det stora problemet ifjol var att det blev för mkt finlir på mitten hos er. Trots att Van Bommel inte spelade så många matcher hos er så tillförde han lugnet, kämpa andan och ledarskapet.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-08-16 15:50
Semir

Tolka det hur du vill, ingen härinne tar vänskaps matcher på största allvar. Därimot är många glada att nyförvärven gör sitt och det är därför de berömmer spelarna.

Och vi möter även Inter så starkast på pappret vet jag inte, Inter är väl lika starka om inte starkare än Bayern?
Sen så spelar det ju roll vilket av dessa 2 lag som är mer samspelta med tanke på nya spelare och allt.

Aja, vi är glada för våra nyförvärv thats it. Vikommer ej fira med nåt festande inte för vinsten över Bayern.
Real Madrid King_raul
2007-08-16 15:47
Har en god vän som undrar vart man köper biljetter till barcamatcher? Då menar jag inte paketresor utan bara till matcherna? Tips?
Barcelona DaaniP
2007-08-16 15:30
semir

hade inte du en barca tröja förrut :S?
Reality
2007-08-16 15:09
Självklart var det en uppvisningsmatch men en seger är samtidigt en seger :-) Framförallt var det ett riktigt klass mål av Messi.

För Bojans speltider samt tv-sändningar i U17 VM finns på bloggen i länktips.

Visca.
Semir
2007-08-16 14:54
Ni verkar ta matchen mot bayern på för stort allvar. De som såg matchen insåg att detta var en uppvisningsmatch för Scholl. Vår största spelare senaste 10 åren. Synd att tempot var riktigt lågt. Bayern spelar typ seriefinal mot bremen på lördag. Denna match var viktigare för barca då man förbereder sig fortfarande för säsongen och detta var försäsongens förmodligen starkaste motstånd på pappret i alla fall.

Hoppas vi möts snart igen i en riktig match. Gillar Barca då de som bayern satsar på egna inhemska spelare fostrade i klubben. Plus att vi har världens största talanger i laget. Toni Kroos och Bojan Krkic som möts i nu i U17 VM.
Semir
2007-08-16 14:54
Ni verkar ta matchen mot bayern på för stort allvar. De som såg matchen insåg att detta var en uppvisningsmatch för Scholl. Vår största spelare senaste 10 åren. Synd att tempot var riktigt lågt. Bayern spelar typ seriefinal mot bremen på lördag. Denna match var viktigare för barca då man förbereder sig fortfarande för säsongen och detta var försäsongens förmodligen starkaste motstånd på pappret i alla fall.

Hoppas vi möts snart igen i en riktig match. Gillar Barca då de som bayern satsar på egna inhemska spelare fostrade i klubben. Plus att vi har världens största talanger i laget. Toni Kroos och Bojan Krkic som möts i nu i U17 VM.
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-16 14:32
Haha den här videon är juh skönast av alla!
Barcelona Golazo de Messi!
2007-08-16 14:28
Hahaha kolla länktips...vafan sysslar han med egentligen?? :P så jävla skön snubbe alltså!
Barcelona Golazo de Messi!
2007-08-16 14:20
Hahah.. tänkte på en sak nyss...Tror ni att Saviola kommer bli trakasserad av Jimmy Jump någon gång nu dom kommande åren? :P
Barcelona PILMÁ
2007-08-16 14:11
Så vi är obesegrad hela Försasöngen mycket skönt!!!!
FCBarça
2007-08-16 13:41
oj dubbel post. Sorry
FCBarça
2007-08-16 13:40
Här är klippet med Jimmy Jump. :D
FCBarça
2007-08-16 13:40
Här är klippet med Jimmy Jump. :D
Barcelona Messi 10
2007-08-16 11:50
Delarocha Eurosport kommer sända u-17 vm det stämmer man kan även kolla på www.fifa.com precis som under u- 20 så man behöver inte missa några matcher av Bojan om man så vill. Under u-20 vm vände jag på dygnet totalt och jag misstänker att det är dags att göra samma sak igen de det spelas i Korea.
Barcelona Ronaldinhooo :)
2007-08-16 10:57
Ämne: Japp, då var man int....
Jag tycker det är VÄLDIGT bra att våra fotbollsstjärnor skaffar tandställning! Det är många pojkar och flickor runt om i världen som i början tycker att det är lite jobbigt att få tandställning, men det känns mycket lättare och "coolare" när ens idol också bär tandställning! Jag har själv haft tandställning, så jag vet hur det känns. Spelare som Cristiano Ronaldo, Daniel Alves och nu Deco har alla haft/har tandställning, och det är många barn runt om i världen som har dessa spelare som sina idoler och själva har tandställning. Då känns det inte lika jobbigt!

Jaaa, en liten notis om vad jag tycker om att storstjärnorna har tandställning!

För övrigt så tyckte jag att det kändes skönt med en seger igår och att just Messi som inte har varit med på Asien-turnén sätter dit en sån fullträff som blir matchens enda mål! Nu längtar man så man spyr till den 26:e augusti :)
Barcelona COLLBLANC
2007-08-16 10:49
Håller med om att ju mer Henry kommer igång o spelar, desto fler chanser kommer att hamna innanför virket i stället för att träffa det...
Barcelona Ken
2007-08-16 10:29
Av matchen jag såg igår där barca spela mot bayern så måste jag säga att det jag sett av försäsongen hittills inte säger nått alls om hur det kommer bli i ligan, läste av nån att man bara släppt in 1mål på våra försäsongsmatcher? men då ska man ha i åtanke att det motståndet vi mött hållit elfsborg klass=) inte konstigt att det blir såna målskillnader då?

Sen läste jag nånstans kanske var triballfootball att G2Santos inte är i matchform en utan måste gå ner 3-4kg innan han e helt fulltränad....

skall kolla upp d återkommer senare!!!
Barcelona FCB-mano
2007-08-16 10:24
vem vann matchen real - betis??
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-08-16 10:15
såg highlightsen från igår! Henry missade två fina lägen, huvudsaken att han sätter dom i ligan :) kvalitén i avsluten kommer nog ju mer han spelar
Barcelona Puyol5
2007-08-16 03:17
Xaviiiiii

Förstår att du bara tycker det skulle vara roligt om det mot oddsen hände men endå. Kaka tror jag personligen inte vill lämna Milan, det var nog inte bara Milan som sa nej tack, utan även Kaka själv. Och när/om han byter klubb kan det nog lika gärna bli Barca faktiskt, det beror helt enkelt på vilket intresse vi skulle vissa för honom. Men han kommer aldrig att gå ut och säga nått sådant som du vill, det vore dåligt i ett förhandlingsperspektiv och även mot hans personliga anhängare.
Annons: