/spanien/barcelona/forum/22559.aspx/spanien/barcelona/forum/22559.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-19 19:42
Deco är väldigt tuff. Men jag vill ha en tuffing en som gattuso.
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-08-19 19:42
så i % .. vad är chansen att vi värvar Ángel?
Barcelona The Number 19
2007-08-19 19:40
Deco brukar ju oftast vara hård. ;)
Las Palmas Pio pio
2007-08-19 19:39
Rambla:

Hehe jo det är sant, Deco är visserligen agressiv ibland.. =) Ja, bra fråga, stod iallafall igår på La Provincia - tidning från Gran Canaria -. Atleti har ju Seitaridis och Valera. Och det har även tagit upp nån från b-laget, Vara tror jag att han heter. Men det är klart, Àngel skulle nog ta plats i startelvan direkt. Men visst fan måste dom har värvat klart? Och det ser faktiskt bra ut för dem inför det som komma skall..
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-19 19:36
Håller med dig jag själv har inget emot aggressiva spelare. Ja vill ha en spelare som Gattuso vild:D
Barcelona Rambla
2007-08-19 19:34
Pio pio:

Jag har inget emot aggressiva spelare. Det har vi saknat sen Davids. Känns som om det bara är Puyi idag som trycker till i närkamperna. :D

Varför ska nu Atlético värva honom? De borde väl ändå värvat färdigt nu?
2007-08-19 19:33
låter hur bra som helst!

in med spanjoren
Las Palmas Pio pio
2007-08-19 19:30
Xaviiiiii

Han är högerback men spelade först som pivote när han kom upp till Las Palmas a-lag. Fernando Vazquez skolade om han till högerback, har även vikarierat som vänsterback nån enstaka gång. Men han har även en hård markerinsspel men detta mixas även med bra teknik och bra passningsspel. Han spelade från start för landslaget mot Danmark i Madrid och gjorde en kanonmatch. En mkt komplett spelare. Svagheter? Ibland lite väl aggressiv i sitt spel...
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-19 19:26
Har en fråga hur gammal är Angel? Vilken position spelar han på?.

Ni som vill han ska komma till barca hur bra är han? Kan nån ge mig lite fakta om han. Svagheter eller styrka. Han han bra skott?
Las Palmas Pio pio
2007-08-19 19:23
Precis. Kommer aldrig att glömma hur Barcelona värvade Rivaldo. Det kanske inte var särskilt snyggt men sista dagen den 31:a augusti så beslöt Nuñez för att betala 4 000 milj. pesetas som han hade som klausul. Vi försvagade en på den tiden rivals trupp och vi fick en kanonspelare.

Det här med Eto´o är för jävligt! Undrar hur de har gått egentligen med FIFA, de sa ju att man skulle komma till ett beslut där en viss spelare endast skulle få medverka i ett visst antal vänskapsmatcher per år. Men inget har hänt, men å andra sidan vad ska man förvänta sig av pamparna som sitter i sina villor vid sjön i Schweiz och röker cigarr och glor på fotboll??
Barcelona Rambla
2007-08-19 19:22
Cicinho på väg till Roma. Vad tänker Madrids styrande med? Honom skulle vi behövt om Belletti nu lämnar. Tyvärr kan vi ju aldrig blanda oss i en värvning när Madrid är säljande klubb. De lär knappast vara så bussiga ännu en gång som den gången med Samu. :)
2007-08-19 19:21
Rambla

Vi har ju alltid Henry :D
Barcelona Rambla
2007-08-19 19:19
Det är ju också själva f-n. Samuel Eto'o tvingas iväg till Japan för att spela landskamp med Kamerun, medans Carlos Kameni slipper och får stanna kvar i Barcelona. Han har tydligen nyligen varit skadad och är ännu inte helt återställd. Varför ska Barcelona alltid få sånt här emot sig? Vi ska nog inte räkna med att Samu startar i premiären.

Pio pio:

Vi kan alltid hoppas. Lite känsligt läge att göra värvningar eller släppa spelare i ett sånt här sent skede av försäsongen. Belletti, ta och bestäm dig någon gång.
Las Palmas Pio pio
2007-08-19 19:14
Rambla

Haha! Bra lösning. Men tror faktikst att om Barcelona skulle visa intresse så skulle nog det lösas på två timmar. ;-)
Barcelona Rambla
2007-08-19 19:10
Jag har lösningen. Låna Ángel Lopez av Celta. Låna ut Marc Crosas och Valiente till Celta. Sen om Celta går upp till Primera igen så kan de få tillbaka Àngel Lopez igen. Ja, om han nu själv vill tillbaka sen.
2007-08-19 19:01
Köp Ángel!! :D
Barcelona Kamelen
2007-08-19 18:52
AS Roma

Det blir nog inte mkt värre än just Triballfootball, absolut ingenting som skrivs där bör bli taget på allvar.

Pio pio

Det hela kan nog säkerligen lösas med att Crosas samt Valiente går på lån till Vigo. Lär få övergångssumman att sjunka en del.
Las Palmas Pio pio
2007-08-19 18:08
Messi_CE_Iniesta

Går Belletti så ska en ersättare nog värvas. Àngel har gått ut och sagt nu i veckan att han vill att hans situation ska lösas - alltså, han vill ju bort från Celta och Segunda División - detta för att han inte skall gå miste om landslagsplatsen och EM. Det har dock ryktats om att Atletico vill ha han, men Celta kräver hela 7 miljoner euro. Àngel har klagat över detta då Celta släppte Baiano till Murcia för 4,2 miljoner. Och som vissa har skrivit vad ska Barcelona med en vänsterback till? Vi har Sylvinho och Abidal. Dessutom så ser jag hellre att vi förstärker med lite spansk blod...
AS Roma
2007-08-19 18:05
Tribalfootball är den värsta källan. Det var de som skrev att Henry var klar för Roma förra året och att De Rossi var klar för Barca. Så, allt är skit som skrivs där.
Delarocha
2007-08-19 17:57
Någon lär väl komma om Belletti drar iallafall. Var det inte Celta som skulle stänga sitt försäljningsfönster nu i fredags om de inte fick bud på 100 miljoner eller misstar jag mig med någon annan klubb?
2007-08-19 17:55
någon som tror att vi kommer värva àngel?

vad lutar det åt?
Delarocha
2007-08-19 17:52
Xaviiii; för det första, hur mycket har du i ärlighetens namn sett Emanuelson? Känns som en ny Drenthe...För det andra är väl han endast vänsterback/vänsterkant? Belletti är ju höger och därmed där vi bör förstärka om Belletti sticker.
Barcelona Vampíro
2007-08-19 14:49
Det verkar som att Belletti kommer att lämna oss. Han har alltid varit en personlig favorit. Han är en typisk brasiliansk ytterback, han springer upp och ner i 90 minuter. Inte den bästa deffensivt men han kämpar alltid. Hans första säsong var han given men säsongen efter blev han petad av Oleguer (han var grymm den säsongen) och sedan komm Zambrotta. Man kommer ju självklart minnas den underbara kvällen i Paris som Bellettis höjdpunkt i Barça.

Om nu han lämnar måste bara Txiki och Laporta värva Ángel. Han är spansk landslagsman och han kan spela på båda kanterna. Perfekt för ett rotationssystem. Nu har tydligen Ángel och Hristo lite problem med varandra, så det är ett perfekt läge att försöka få honom.
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-19 13:19
Håller med dig Rambla att Heinze behövs inte. Men Emre är ingen dålig spelare. Han skulle kunna komma men då självklart sitta på bänken. Men ingen tar bort Deco iniesta eller xavi. Dom är helt enkelt bäst!

Jag vill inte se Angel Lopez själv tycker jag Emanuelsson i Ajax är mycket bättre alternativ! Vad tycker ni? Och de kostar lika mycket säkert.

Grabbar jag har den bästa videon i världen. Mannen som fick mig att älska Barcelona!
Han håller fortfarande! Vilka mål!
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-19 13:00
Barcelona Rambla
2007-08-19 12:48
Heinze behövs verkligen inte. Då måste Sylvinho lämna vilket inte verkar speciellt troligt. Däremot, försvinner Belletti till Newcastle så får vi hoppas att Txiki ringer upp Stoichkov snabbt som tusan och värvar Angel Lopez.

Tribalfootball ska man försöka hålla sig borta ifrån. Ett galet rykte där säger att Newcastle ska försöka locka Barça med Emre för att kunna värva Deco. Vad ska Emre göra i Barcelona? :D
Sano
2007-08-19 12:44
Mes Que Un Club!!!

Inte så bra källa du hitta men vad ska Barca ha Heinze till? ...

Rambla

Jo, du hade rätt. Det var väll bara jag som läste för snabbt och inte...inte.. tänkte när jag skrev!
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-08-19 12:39
heinze har blivit offrad biligt till barca och real eftersom de inte vill att han ska gå till Liverpool!!
behöver vi honom? vad tror ni?
kolla länktips! :D
Barcelona Rambla
2007-08-19 12:37
Läs om läs rätt. Milanolagen är väl inte bara Milan utan också Inter? Inter sägs vara intresserade av Deco. Milanolagen är annars dagligen intresserade av Barçaspelare och då inte bara Motta.
Sano
2007-08-19 12:35
...Vad är det egentligen med Milanolagen? Eller är det brist på nyheter för.....

Ja, det är brist på nyheter antar jag. För att Deco har ALDRIG varit ett alternativ för Milan. De enda spelarna Milan är ute efter idag ÄR Emerson och Motta.
Annons: