/spanien/barcelona/forum/22555.aspx/spanien/barcelona/forum/22555.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-08-20 00:41
Äsch, jag skrev ju om han inte får ordning på detta under hösten. En liten försäkran måste jag ju ha. :D

Räkna med att Madrid lägger ett storbud på någon spelare i veckan. Oj vad de behöver en spelare på mitten som Iniesta eller Xavi. Ja, eller Kaka. :D
Real Madrid BiH92
2007-08-20 00:41
Ämne: Henry är världsklass....
Barca stängde också av sitt forum när ni förlorade mot någon kommer inte ihåg mot vem. Va vill du att dom ska göra annars än att stänga forumet?
Las Palmas Pio pio
2007-08-20 00:36
Oja, räkna med det...Hehe, som det säger på Cadena Ser det är skillnad att träna Getafe än Real Madrid. Det kommer att ifrågasättas betydligt mer! Jag slog vad med farsan, han menar på att han ryker innan jul..Jag har sagt att han stannar året ut. Men vem vet, kanske far och Rambla får rätt! =)
Barcelona Rambla
2007-08-20 00:34
Är Schwester förbannad? :D

Som sagt, får han inte ordning på detta under hösten så ryker han innan jul.
Las Palmas Pio pio
2007-08-20 00:29
Rambla:

Stämmer bra, det var inofficiellt landslagets hemmasäte..Tycker faktiskt det borde fortsätta med de..
Las Palmas Pio pio
2007-08-20 00:28
Hmm, lyssnar på Bernd Schusters presskonferens via Cadena Ser ..Och oj, vad förbannad han är. Nu börjar han dessutom bråka med journalister, hmm lite väl tidigt att börja med detta..Men som Rambla man ska väl inte dra för stora växlar av de här..Ligan nästa helg! Som man har längtat.
Barcelona Rambla
2007-08-20 00:27
Pio pio:

Jag minns landskamperna nere i Sevilla. Fy fan vilket drag det var då. Visst gick väl i stort sett alla tävlingslandskamper där tidigare?
Las Palmas Pio pio
2007-08-20 00:26
Ja verkligen. Riktigt irriterande, dessutom så sprider sig detta även när landslaget spelar där..We don´t like! Tider var när landslaget hade faktiskt sina hemmamatcher nere i Sevilla..Tutorna borde förbjudas helt enkelt! =)
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-20 00:25
Visca BARCA!!!
Barcelona Rambla
2007-08-20 00:23
Pio pio:

Angående tutorna på SB så kan jag bara hålla med. Fy f-n vilket oljud och man får faktiskt lite ont i huvudet att lyssna på det. Annat är när lag som Sevilla och Betis spelar hemma. Där är det publiken som sjunger och håller låda.
Las Palmas Pio pio
älskabarcelona

Han blir nog avstängd i ligan ja..
Barcelona r.Hyder
älskabarcelona

Hoppas inte. För han är värd vart enda öre, ur vårat perspektiv, vore då synd om vi inte fick se honom lira :)
Barcelona älskabarcelona
2007-08-20 00:22
Vad händer med Pepe nu när han fick röd kort? Blir han avstängt i ligan elr ?
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-08-20 00:21
Oke El Magoo.

Missförstod ;)
Barcelona ForcaBarcelona
2007-08-20 00:21
Haha, alltså när jag kolla på r.madrid-sevilla nyss skratta jag bara ensam i soffan, när 5:e målet kom. Pepe 30 miljonersmannen gjorde saken värre för Real Drenthe gjorde dessutom ett snyggt mål faktist. Men va gör de Sevilla vann över Real på borta plan med 5-3 kan bara GRATULERA SEVILLA hoppas real blir utan nån titel det här året.

Längtar till SÖNDAG R.Santander-Fc.Barcelona Kl 19:00 !!! :D

FC.BARCELONA FÖR ALLTID !
Barcelona El Magoo
2007-08-20 00:20
Messi_Ronaldinho//

Menar just så. Henry var billigare och bättre än Sneijder med hästlängder.
Barcelona Rambla
2007-08-20 00:18
Aja, vi ska inte dra för stora växlar av det här. Vi förlorade själva med 0-3 mot Sevilla i Supercup-finalen i Monaco förra året. Det var visserligen över en match och på neutral plan. Ok, vi kan skylla på att spelarna just kommit tillbaka från Usa 3 dagar tidigare och allt, men trots allt så förlorade även vi mot Sevilla då.
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-08-20 00:17
Henry är världsklass El Magoo.

Han är i klass med Ronaldinho, Eto'o och Messi.

Går inte att jämföra med de spelarna jag nämnde. Torres kommer inte i närheten av Henry om 5 år. Endast om han gör 200 mål i Liverpool 5 säsonger framöver. MISSION IMPOSSIBLE.

Så typiskt. RMD stänger av sitt forum så fort de förlorar för att de inte tål kritiken från andra fans. Typiskt bortskämda storstadskillar med backslick. Ingen passion för fotbollen, inget hjärta för klubben och ingen stolthet.

När vi förlorar, beror det på att vi inte satte våra målchanser. Motståndarna spelar aldrig ut Barcelona. Tvärtom. Kolla bara på bollinnehavet i varenda match 3 säsonger bakåt.

Barca är laget utöver alla andra. FAKTA ! =)

Skrattar åt RMD nu bara. Ska sova gott =)
Barcelona Rambla
2007-08-20 00:16
Fc Barcelona / Ronaldinho:

Det vill jag inte skriva. Det är barnförbjudet. :D
Barcelona Kamelen
2007-08-20 00:14
Håller med Rambla. Ett snyggt mål men tycker nästan Palop borde kunna ta det skottet, om inte tippa det över ribban.
Hans försvarsspel såg inte ut att göra någon glad. Var väldigt sen in i många situationer samt att positionsspelet (Nej, Broberg - Inte possession.) verkade inte stämma helt.
Las Palmas Pio pio
2007-08-20 00:13
Bra jobbat Kamelen..Råka skriva ett PM till han..Blir lite irriterad på sånt! Okej att vi Barcelonafans skrattar åt dem osv. Men håna någon som har samma starka känslor för ett lag - i detta fall Madrid - som vi har för Barcelona. Man ska aldrig sparka på någon som ligger ner...
Barcelona El Magoo
2007-08-20 00:13
Messi_Ronaldinho//

Och Henry för 240 om jag ej minns fel? ;p.
Mindre än Sneijder.
Barcelona Rambla
2007-08-20 00:11
Ramos är verkligen utan skam i kroppen. Går in fult i varenda närkamp. Tjafsar med alla.

Pepe verkar vara av samma spelartyp. Går in farligt i nästan alla situationer och det är inte speciellt förvånande att han blir utvisad.

Killen som skrek "puta madre" från bänken var Soldado.
Barcelona JAG
2007-08-20 00:09
300 miljoner kr för vad? Orsakar en straff, blir undanknuffad på ett enkelt sätt vid 3-4 målet av Kanote och tills sist blir utvisad.

Det här Madrid laget är det absolut pinsamaste jag sett. Ogenomtänkta köp, panikköp, inget spel, ingen passion, harmoni, har i stort sett tappal alla aspekter när det gäller storlag!

Såg ni hur Ramos beter sig? Eller Guti? Eller killen som inte kunde annat än "puta"! "puta"! från bänken? Oj..joj joj joj joj!

Fc Barcelona "Mes que un club"

Barcelona Beguiristain
2007-08-20 00:07
Calderon är redan nu mer misslyckad i sina värvningar än vad Gaspart va, det säger en hel del.
Barcelona Savicevic827
2007-08-20 00:06
Reklam förbjuden! /Red
Barcelona El Magoo
2007-08-20 00:06
Ghazza//

250 mille för Sneider också ^^
Barcelona Ken
2007-08-20 00:05
Fan vad jag tycker synd om deras värvningar Pepe ser verkar vara nån B Lucio med väldigt lågt temperament och för 30mille hade jag förväntat mig mer, däremot ser Drenthe rätt intresant ut för framtiden kan mycke väl vara något.

5 mål i baken måste svida för schuster asså, Sevilla ser garanterat ut att vara en het kandidat för titeln iår sjukt disciplinerade i det laget.....
Barcelona Captain Fantastic!
2007-08-20 00:04
Ghazza

Jo, jag rammlar av stolen. Den här Pepe är värd varenda öre...för att inte snacka om Schuster...eller Snejjder (slog han en passning framåt i rätt riktning?) :D

Tack för magin Madrid, tack Pepe för att du är den direkta anledningen till att Madrid släppte in tre av sina mål, och sista men inte minst:

LYCKA TILL I DIN NYA KLUBB SAVIOLA! :D

Nu ska jag sova så gott som det bara är möjligt :D
Las Palmas Pio pio
2007-08-20 00:02
Nä, Sergio Ramos är inte heller min favoritspelare. Varje gång han går in i en duell så är det antingen med sina vassa armbågar eller med en idiotisk tackling. Tacka vettja Puyol, det tog honom ett par månader in i säsongen innan han fick sitt första gula kort, och då har han också en ganska agressiv spelstil men SCHYSST! Och som Rambla är inne så är det väl för många mål, säger en del om hur försvarsspelet var...Men ändå! Och den här Pepe? Ja, kanske lite tidigt men 30 miljoner? Tror Pinto Da Costa skrattade hela vägen till banken när det blev klart! ;-)

EDIT: Lyssna nu alla på Rambla...Gå inte in och rör om i deras forum..Redan nån - ursäkta ordvalet men ibland så.. - IDIOT med smeknamn Nr.11 som har visat sin "mognad" där inne..
Annons: