/spanien/barcelona/forum/22553.aspx/spanien/barcelona/forum/22553.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2007-08-17 19:37
Delarocha:

Det är Angulo, Albelda och Marchena. Själv tycker jag att Albelda ska vara given på mitten. Han är Spaniens enda renodlade deffensivamittfältare. Men Angulo kan jag hålla med om han är för dålig för landslaget. Marchena spelade oftast mittfältare förra säsongen och han gjorde det bra. Men Spanien har inte någon jättebra mittback bredvid Puyol, men Marchena är väl okej endå.

Sorry, det blev lite för mycket offtopic.
Delarocha
2007-08-17 19:26
Vilka är det mer Pilma?
Silva, Albelda, Vicente och Albiol eller? Om det är dem 4 så borde de vara givna i truppen.
Barcelona FCB10
2007-08-17 18:30
Ämne: Rambla:

En liten ....
på spanska: Animo Puyol!

och på svenska t ex: Kämpa på Puyol
Barcelona PILMÁ
2007-08-17 18:25
haha och där förlorade Soldado sitt landslagets plats genom att han gick i Reöls trupp.Härligt.
Men Otroligt att Valencia har 6 spelare i denna landslagets trupp helt otroligt D.Villa Silva och jouquin är rätt tycker jag men de andra är nog lite överflöfiga avser jag!!
Barcelona Rambla
2007-08-17 17:21
Det går ju inte annat än att skratta åt hur media desperat försöker skapa transferrykten ur ingenting. Enligt italienska Corriere dello Sport så ska nu Inters intresse ha väckts av att Deco nu är "missnöjd" i Barcelona.

Tydligen ska Deco vara "unsettled" eftersom Rijkaard har valt att starta med Iniesta, Xavi och Yaya i försäsongsmatcherna. Igår sa Iniesta att alla kommer att få spela men att alla även får acceptera att sitta på bänken i vissa matcher. Detta "får" man genast till vara kritik riktat till Deco att han ska acceptera att sitta på bänken. TribalFooball ska som vanligt vara värst, dera rubrik: Iniesta uppmanar sin Barçakollega Deco att sluta gnälla. Haha. :D

Idag säger Eto'o i en intervju samma sak, att även han och de andra anfallarna får acceptera bänken och att det är laget i första hand som är viktigast.

Snälla, stäng transferfönstret redan i morgon.
Barcelona Evička
2007-08-17 16:59
PILMÀ
Man kan väl inte säga att det är rätt eller fel av någon att tro att ett lag kommer på en viss plats. Möjligen kan det visa sig i efterhand att de har rätt eller fel, men de får väl tro som de vill. Ni kan ju roa er med att fundera över var de har tippat Barça. ;)
Barcelona L.Messi19
2007-08-17 16:35
Ämne: lagkapten
Nej du. h....
Själv skulle jag tippa

1.Barca
2.Valencia
3.Real
4.At. Madrid..

Men att dom tippar villareal 14onde är lite fel kan jag hålla med om även om dom inte kommer att komma bättre än 8a antagligen..
Barcelona Golazo de Messi!
2007-08-17 16:31
Kolla länktips! ETT MÅSTE!!!! :)
Undrar bara vad Robinho säger i slutet, någon som kan översätta??

Inte konstigt att Dinho är världens bäste;)
Barcelona PILMÁ
2007-08-17 16:25
lagkapten
Nej du. hur kan ett lag som är ny komlig i ligan ligga på tionde plats medan ett lag som Villareal som är vana vid liga ligga på 14 plats vi känner till väldigt bra Villareal.
Ska man lägga de på 14 plats bara för att (Forlan) lämmnade de eller?
Förresten Ska bli roligt och hur de tippar de fyra första platserna hahaha.:D
Barcelona lagkapten
2007-08-17 16:20
PILMÁ

Det är ju bara vad de tror. Förstår inte vad problemet är? Har blivit en jäkla massa snack om spanientipset. Måste alla tycka samma sak eller?
Barcelona PILMÁ
2007-08-17 16:18
Nån som tycker att det är rätt av Ridektörerna att lägga Villareal på 14 plats och lägga Real Valladolid eller ved de heter på 11 eller 10 plats ööööööööööööh Katastrof!!!!!!
Atlético Spider Pig
2007-08-17 16:13
Jag vet att detta är fel forum, så ni får förlåta mig i förväg.

dom ska visa derbyt i sportexpressen.
Vi kan få dom att visa matchen tv4+ precis som förra året då vi mailades sönder tv4+ om derbyt.
Till slut gick den på Tv4+ istället för sportexpressen.
Tänkte maila idag, ni som har 1 min av erat liv och vill derbyt, snälla maila snabbt och skriv att "ni kan ju inte visa en sån stormatch på sportexpressen heller, alla fotbollsfans i Sverige vill se den matchen, ni kommer ha mycket högre tittarsiffror på tv4+, jag hoppades att ni skulle visa lite mer fotbollskunnade jämfört med förra året, hoppas ni rättar till detta så madridderbyt går på TV4+"

nåt sånt typ.. som sagt, ni som har 1 min av erat liv, snälla maila, även ni som har sportexpressen kan ju hjälpa oss andra..

tack på förhand och ursäkta om inkräktade på erat forum

Peace
Barcelona lagkapten
2007-08-17 16:05
MESSIIII

Den 29:e i samband med Gampermatchen mot Inter.
Brukar egentligen vara innan ligapremiären men så blir alltså inte fallet denna säsongen.
Barcelona messi_xavi
2007-08-17 16:02
lycka till maxi i de kalla ryssland
Barcelona MESSIIII
2007-08-17 16:01
Nån som vet när laget presenteras i camp nou
Barcelona lagkapten
2007-08-17 15:57
Nu när Maxi har lämnat kan man väl tolka det som att Guddy stannar, om vi räknar med att Ezquerro också drar. Lämnar islänningen kan det bli väldigt tunnt på anfallsidan med Barças vanliga otur med skador.
Barcelona Steve-O
2007-08-17 15:57
Rambla:

En liten fråga bara, vad betyder "Anims Puyi"?
Barcelona barca2007
2007-08-17 15:39
haha det är alltid bra med lite lekstuga BARCA
Barcelona Messidinho 10
2007-08-17 14:53
Ämne: Herregud alltså, Puy....
Asså shit vilken kämpe Puyol är. Vilken inställning den killen har. Som du säger Rambla så gillar han tydligen inte att sitta på läktarn. Han måste spela, de är ju de bästa för honom och för laget.

Kämpa på puyol!!
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-08-17 14:41
fick vi 2 mil euro för Maxi?

borde vi inte försöka värva ángel lopez då?
Barcelona Carles 5 Puyol
2007-08-17 14:39
Hej grabbar och tjejer.
Tänkte bara kolla med er om någon av er vet vad som hänt Ruben?
Gillade honom, det lilla man av honom, jag tror säkert den nye killen, Olier om jag minns rätt är bra men det vore trevligt att veta vart Ruben tagit vägen?
Barcelona Rambla
2007-08-17 14:25
Herregud alltså, Puyol vilken kämpe.

"He has not stopped in the gymnasium," a Barça medic stated. "He is like a machine."

"He would have started running days ago, but we had to stop him for the safety of his knee," Cugat confirmed."

"He has not stopped working all summer. We are always having to tell him to slow down."

Han gillar tydligen inte att sitta på läktaren.

Anims Puyi!
Barcelona L.Messi19
2007-08-17 14:22
Ämne: Vi räknar väl med at....
Tjaa.. det blir väl lite offensivt men en lösning är väl Dinho på mittfältet medan H-E-M spelar uppe?

Det betyder dock att Xavi blir antagligen bänkad :/
Barcelona Ronaldinhooo :)
2007-08-17 14:20
Vi räknar väl med att det blir 4-3-3 som startuppställning! Men vilka ska då spela på topp? Ronaldinho är den ända som känns helt given, även Messi tycker jag! Men sen då? Eto'o eller Henry i mitten?
Barcelona BarcaRHEM
2007-08-17 13:22
Nej tror verkligen inte messi kommer börja på bänken till liga starten. Han är en viktig spelare på plan som har en speciell stil som behövs i start elvanm
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-17 13:06
Bra nyheter från våran Puyi!:)
Barcelona Ronaldinhooo :)
2007-08-17 12:29
Ämne: Ämne: Vet int....
Oj sorry! Hittade den bara på fotbollskanlen.se, hemskt ledsen grabbar! ;D
Barcelona Klint
2007-08-17 12:21
J-T-Ayala

Milito lär vara en spelare för startelvan när väl serien drar igång. Men eftersom att Milito, Messi, Marquez och Deco har missat en del försäsongsträning så valde Rijkaard att inleda med denna kvartett på bänken. Du tror väl inte att Messi är bänkad när ligan drar igång?
Valencia J.T-Ayala; 2000-2007
2007-08-17 12:19
Milito på bänken..
Hur tänker er tränare????..=S
Barcelona Klint
2007-08-17 12:02
Ämne: Vet inte om den här ....
Artikeln som du länkar till är skriven 20 mars 2007...
Annons: