/spanien/barcelona/forum/22552.aspx/spanien/barcelona/forum/22552.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-11-10 22:01
ta inte mitt inlägg som om jag tror att det va fotbolls planen som gjorde så vi förlorade, det jag skrev har inte med det att göra, hatar bara och se det förstöra för spelare som inte vågar och röra sig ordentligt för att man vet att man halkar eller nåt
Barcelona seea
Snällt av spelarna att vila i dagens match så de är frächa till landslagsuppehållet...

... nej, men ärligt jag stöttar laget för allt vad det är värt, men efter idag måste jag bara säga att jag är besviken.

Det är inte kört, var så säkra och vi kommer få jubla igen.
Barcelona Rickiboy
jag ska alltid hejja och stötta barca när dem är bra och mindre bra.
Idag mår jag faktiskt riktigt dålig jag är bara ledsen. vet inte vad jag ska skriva mer....
Barcelona Rambla
Captain Fantastic!:

Jag håller med dig. Domaren var ett skämt. Inte ens frispark när de la Red sparkar ner Ronaldinho men Zambrotta får rött direkt. Härlig inställning från Zambro.

Inte för att domaren gjorde att vi förlorade. Matchen var redan förlorad när de spelarna steg in på planen med den inställningen. Ett mediokert Getafe som vi ska köra över en normal dag om man bara spelar sitt normala spel. I dagsläget klarar vi tydligen inte av det på bortaplan. Något är fel.
Barcelona ZARM
Ämne: Jag tror domaren kom....
Nina//

Det tror jag också. Så frustrerande!
Barcelona Boixos Nois 81
2007-11-10 22:00
Fan va Messi var bollkåt idag!! Släpp bollen lite tidigare....tack!
Barcelona Bojan Krkic#27
In med José Mourinho på direkten! så han har tid att jobba med laget och så är vi tillbaka till nästa säsong:D
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
Hemma - Borta = Dag - Natt

Jämför Rangers matchen hemma, Rörelse Vilja, kämparglöd, mot denna.
Barcelona Barca-I Hjärtat
Essien hit, Essien dit! Vi har fattat att ni vill ha Essien, men det kommer aldrig ské! Vem ska El miste bänka?
Toure- Aldrig, killen är sjukt bra!
Deco- Tro mig vi behöver han grovt mycket.
Xavi/Iniesta så grymma dom är ( inte idag...)!
Barcelona Sahandinho Kamal
Ämne: Men bara för att dom....
Håller med dig om det där, därimot så tyckte jag ändå att ronaldinho, trots en svag match gick ner och ville visa att han ville lira. men nu till det jobbigaste under matchen (förutom förlusten)

nu kanske jag låter som dåligaste förloraren, men då kan jag säga, grattis till Getafe som vann, allt kan hända i fotboll, men för f*n va jobbigt det måste vara och lira på den där fotbollsplanen?!?!?!? halk halk halk halk messi halk messi halk giovani halk ronaldinho halk, seriöst. säger inte att det var det som gjorde att vi förlorade, knappast att det vad det också men man vet alldrig,

ingen som råkar veta nåt om vädret innan matchen? regn eller nåt? för det inte kul messi spela när han steppar på tårna och försöker hålla sig uppe, istället för att bara tänka på att göra det han gör bäst.
Barcelona r.Hyder
Iniesta, Puyol och Valdés. Det är dem som är godkännda med lite marginal i alla fall. Puyol kämpar och lyckas med sina brytningar. Valdés kan inget göra på målen och gjorde sitt jobb. Friläges räddningen var väldigt bra. Iniesta är den vårat lags bästa spelare ikväll. Han är fan den ända offensiva spelare som försöker och lyckas. Han tar sig förbi, vänder bort och vrickar sig förbi sina motståndare. Passen till Henry var ju äckligt fin. Iniesta hade lite attityd och motivation till skillnad från, ja, typ resten av laget (som ska ta hand om offensiven framförallt).

Visca El Barça y visca Iniesta!
Barcelona Yaye Touré
2007-11-10 21:59
Åldersgränsen på forumet kan inte vara särskilt högt. Lär er att ta motgång lika bra som medgång.
Barcelona älskabarcelona
JAG ÄR SÅ JÄVLA ARG!!. Efter varje match som man spelar dåligt så skyller man på massa.! Vi rörde inte på oss för mkt å m.m å de ska vi förbättra.Men gör det nån gång ist ba för att snacka!. Henry är ju för fan skandal ! inte samma speed inget av det som han hade i arsenal.Tycker verkligen att de dax att byta raijkaard nu . Han har ett lag fullt av stjärnor å vinner ba 1 borta match av 6 !
Barcelona Barcelonito
Det är Rijkards fel för att han inte klarar av att motiviera spelarna. Det såg vi redan förra året. Hur många Barcaspelare skulle gråta om han lämnade som när Mourinho lämnade Chelsea? ingen. Och ändå kunde Mourinho skälla ut dom och byta ut dom efter 25 minuter. Rijkard är inte det bästa alternativet för Barca nu när Mourinho är ledig. Det är bara så.
Real Madrid Artan | Ruudinho
Rambla,
Shuster va ironisk, han är själv socio i Barca, han har inget emot Barcelona !
Barcelona Leo_Messi19
Det blir ju lite svårt att sparka 14 spelare. Funkar inte spelet så åker tränaren. så har det alltid varit och kommer alltid vara
Zaragoza Nina (Red.)
Jag tror domaren kom från Madrid ;)
Barcelona Jugador
Unisef

Men *TRÄNAREN* ska motivera spelarna och jag tror knappast att Reijkaard gör det bra.

In med Mourinho!
Barcelona Boixos Nois 81
Jag förstår om många är sura på Rijkaard MEN vi måste komma ihåg att de är de 11 spelarna på plan som avgör en match.. Ni som klagar på Rijkaard kan inte säga att spelarna gjorde bra ifrån sig men det var taktiken det var fel på. Vad gjorde Ronaldinho, Messi och Henry idag???? INGENTING!!! Ni som klagar på Rijkaard vilka spelare borde spela istället för de som började??? Det är lätt att skylla på andra men problemet ligger hos spelarna och inte tränaren...
Barcelona Barcelona_Villutz
Jävla fitt barcelona ! Hur fan kan dom spela så jävla dåligt idag! SÅ JÄVLA BESVIKEN
Barcelona Roni#10
Iniesta och Milito spelade bäst idag. Inte Puyol. Han gör alltid de han kan men Milito och Iniesta var bäst i barca tycker jag. Spelmässigt var det katastrof! Ingen rörde sig, ingen vilja, inte ett enda skott försökte de sig på. Va fan e de? och att byta ut Roni och Messi var ju inte det bästa draget när Ronaldinho kan slå in frisparkar och straffar med mera. Messi kan helt plötsligt explodera och dribbla av 10 man och göra mål eller assist. MEN NYA TAG NÄSTA VECKA FÖR FAN! Älska Barca
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
3 får godkänt av mig,

Valdes, Iniesta(för han försöker, dessutom är han riktigt bra ofta) och Toure(Fighter)
Barcelona ZARM
2007-11-10 21:58
Jag förstår inte, häromdagen var det en rubrik som skrek ut Dr Jekyll och mr Hyde om Barca angående deras spel hemma och borta! Kan inte mer än att hålla med, vad är det som händer när de spelar borta???? Varför kämpar de inte, varför står de bara still, fattar ingenting:( Vilken skit kväll!
Barcelona the culé
jag missade matchen på grund utav att min tv la av(hatar den!)

så jag vore glad om nån skulle kunna beskriva matchen lite ?

tror nån att laporta kommer gå ut i pressen och kritisera rijkaard nu ?

Barcelona Messidonaa
Ingen av dom, vi behåller Frank!

okej vi har fått dålig start men han kommer stanna säsongen ut i alla fall.
Barcelona Bojan Krkic#27
Ämne: Grabbar vill ni ha i....
Ni har ett eget forum!
Real Madrid Artan | Ruudinho
2007-11-10 21:57
Skyll på coachen, det är faktist 10 andra spelare där också som ska vinna o producera, något hela laget inte gjorde idag.
Det va inte Rastaman som spelade idag, det är inte han som ska göra mål o försvara, klart han försöker motivera dem extra men det är inte alltid så lätt o göra det på mätta spelare.

Ni kommer igen ;)
Barcelona Tompa
Skandal!
Utan att gå in på indviduell spelarkritik är det desvärre bara och konstatera att det här var en på alla sätt TOTALT misslyckad match från Blaugranas sida. Egentligen ingenting stämde, vare sig framåt eller bakåt. Däer fanns ingen kämpaglöd, inget passningstempo, ingen löpvilja. Det är nog en av de sämsta matcher jag sett Barca göra under mina 13 år som culé.
Real Madrid El_Madrídísta
Grabbar vill ni ha in Fabio Capello eller José Mourinho?

För jag tror faktiskt Frank Rijkaard avgår nu.
Barcelona Rambla
2007-11-10 21:56
Domaren måste vara från Madrid. Hoppas Rijkaard påpekar detta på presskonferensen!

Om man ska vara lite allvarlig. Det är uppenbart att i dagsläget så klarar inte Rijkaard av att leda detta laget i bortamatcher. Sällan skådad så loja och orörliga spelare. De enda som försöker är Puyol, Abidal och Yaya. Resten ska ha en jävla utskällning och straffkomendering. Vad ska Bojan och Giovani tillföra till ett lag som innan de två kommer in bara går omkring och spelar fotboll.

Aja, bryt ihop och kom igen.
Annons: