/spanien/barcelona/forum/22550.aspx/spanien/barcelona/forum/22550.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Steve-O
2007-08-22 23:09
Theirry Henry

Ingenting egentligen, tänkte bara att det var av allmänintresse. Dessutom kan jag ju inte skriva det på deras forum.
Barcelona Theirry Henry
2007-08-22 23:08
Ämne: Robben klar för Real....Undrar vad det här har med Barca och göra??
Barcelona the culé
2007-08-22 23:08
om Belletti lämnar så måste det in med en ersättare för oleguer har helt klart visat att han inte duger som högerback, hoppas att barca gör klar med ett nyförvärv innan man säljer så man inte står utan när fönstret stänger.
Barcelona Steve-O
2007-08-22 23:07
Robben klar för Real! Allt enligt Chelseas officiella hemsida.
Barcelona Foadinho_2pac
2007-08-22 23:07
Ämne: Chrisespaña

Ja me....
Aa det var synd.
Barcelona Foadinho_2pac
2007-08-22 23:06
Highlights från brasilien matchen och ronaldinhos mål.Han såg riktigt bra ut faktiskt ronaldinho.
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 23:05
As och Sport skriver nu också om Belletti. Sägs att han går för 5,5 milj euro. Har för mig att han värvades för 3 miljoner plus att det fick behålla Reina visserligen. Så en liten vinst blir de, då Belletti är tre år äldre idag än när han kom..
Barcelona Evička
2007-08-22 23:02
Apropå grodor, Casillas gjorde en fin härom veckan. Alla målvakter gör en eller två varje säsong, spelar ingen roll vem - alla gör dem.
Barcelona Kimmpa_fcb
2007-08-22 22:58
Det är inte så stor sannolikhet att Alves kommer till oss denna säsong. Det finns ingen plats till honom. Vi har ju redan Zambrotta på högerbacken och jag tror inte att Alves skulle nöja sig med att sitta på bänken eller rotera med Zami. Dessutom så skulle han kosta ganska rejält.
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 22:57
Chrisespaña

Ja men det är lugnt. Àngel spelar ju i Celta..När det gäller Tenerife har de värvat riktigt bra under sommarn förmodar jag. En bra tränare i Oltra också. Så jag håller dom till favoriter att komma upp. Men vi tar ändå sex poäng mot dem! =)

Jo, någon groda gör man alltid. Som anfallarna som missar öppet mål! ;-)

Foadinho_2pac

Ja, problemet är att det är först på måndag Ronaldinho kommer att få sitt pass. Men premiär på Camp Nou kan de mycket väl bli!

La Cibeles

Bara min konspirationsteori! =) Men man vet aldrig med Chelsea. Och du vem är hårdast att förhandla med, Aulas från Lyon eller Del Nido? Lägger min röst på Aulas jag..
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-22 22:55
Hoppas vi inte kör med oleguer som högerback! Katastrof! Själv vill jag ha Angel Lopez. Inget ont om oleguer. Men jag blir alltid nervös när jag ser han på planen haha. Inte konstigt!Tänk om vi hade lagt upp en rejäll summa åt Dani Alves. Vilken spelare Alves är! Är ledsen att barca inte satsade på han mycket.
Real Madrid chrisespaña
2007-08-22 22:53
Pio Pio/

Ja du har rätt angående Valdés - killen får nog lite för mycket skit men lik förbannat kommer det en supergroda eller två varje säsong.

Och inga spelare från Las Palmas till Barca tack - vi i UD behöver behålla allt som går så att vi slipper spela i samma division som Tenerife nästa år. :)
Barcelona Foadinho_2pac
2007-08-22 22:53
Pio pio: När får Ronaldinho sitt medborgarskap då för om han får den innan ligastarten då kan ju Giovani va med. :D
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 22:51
Chrisespaña

Ja det blir Zambrotta til höger! Ingen tvekan där. Tänkte mer på backup där, antingen så blir det Oleguer eller så värvar man in Àngel från Celta då (så det blir ingen Alves till Barcelona inte! =) ). Nä, jag sörjer inte iallafall! Som du säger hjälten från Paris osv. Och sen att ni merengues ska alltid klanka på vår Valdés!Han räddade oss kvar många matcher förra året och inte minst i C.League finalen! Så nu ska vi inte vara så hårda mot grabben. =)
Barcelona Meley
2007-08-22 22:49
Håller inte med, man behöver inte ha världsstjärnor på varje position för att ha en komplett trupp :) Valdes är bra och han blir bara bättre!
Barcelona r.Hyder
2007-08-22 22:48
chrisespaña

Zambrotta gör sig bäst ute till höger. Enligt honom själv trivs han bra på båda kanterna men bäst på högerkanten. Sedan kan du räkna med att en ny högerback kommer att anlända om Belletti drar till Chelsea :)
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 22:47
La Cibeles

Jo, men tänkte mer såhär. Barcelona ville för ett antal år sen ha Victor Baia från Porto. Porto vägrade bestämma sig om Barcelonas bud var tillräcklig eller inte. Det Barcelona gjorde då det var att komma överens med Köpke - tyska målvakten - som reste till Barcelona fick ta sig lite bilder på en visningsrunda på Camp Nou..Dagen efter så presenterades Victor Baia som ny Barcaspelare..
Real Madrid chrisespaña
2007-08-22 22:45
Pio Pio/

Om det blir Oleguer som tar den platsen så är jag den första att jubla. Blir nog Zambrotta även fast han gör sig bäst till vänster men där huserar Abidal och han lär väl stanna där?

Sen bör man som culé inte sörja Belletti, om det nu blir Chelsea? Självklart en hjälte bland er efter målet i Paris men maken till sämre inlägg får man leta efter. Skulle ni rentav få tag på Dani Alves nu så skulle jag nog fälla en tår över den kompletta trupp Barca har - fattas bara att Valdés ersätts...
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-08-22 22:41
Någon som kan länka till Ronnies och Henrys mål idag ?

Tacksam =)
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 22:39
Det står att Belletti är redan på väg till London för slutförhandlingar med Chelsea. Att London klubben har tröttnat på att vänta på D.Alves. Men vem vet, kanske detta är ett sätt att pressa Sevilla i förhandlingar om Alves..Silly season är silly season men vi får väl se..
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 22:37
Länken, men vi får nog ändå vänta att Barcelona bekräftar..

Chrisespaña

Jepp, sen Oleguer..Men det har ryktas att en f.d. Las Palmas spelare vid namn Àngel Lopez kan förstärka om Belletti försvinner..Så vi får väl se! Hade varit grymt kul iallafall!
Barcelona Nadal
2007-08-22 22:37
Står någonting om det här, kan dock inte spanska tillräckligt bra för att förstå.

Om det stämmer så får man ju hoppas att man inte nöjer sig med Oleguer som reserv till Zambrotta, utan att en ersättare värvas. Tycker vår käre Oleguer gör sig bäst som mittback.
Real Madrid chrisespaña
2007-08-22 22:36
Vem kör till höger nu? Zambrotta eller?
Barcelona Woods
2007-08-22 22:35
Belletti till Chelsea? Om det är sant så är det ju en riktig knall!
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 22:33
La Cibeles

Har du länk?

Las Palmas Pio pio
2007-08-22 22:27
La Cibeles

Okej! Nu ska vi bara vänta på officiell bekräftelse från Barcelonas sida då. =) Belletti har varit duktig men lite för skadedrabbad! Vi får tacka han för målet i Paris!
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 22:21
Barca#1

Nope! Trodde också att han hade eu-pass men det visade sig vara felaktigt!
Barcelona Barca#1
2007-08-22 22:20
Har inte Yaya Touré eu-pass?
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 22:13
Ronaldinho kommer hinna före Dos Santos när det gäller passfrågan. Då ska nämligen Ronaldinho svära den spanska trohetseden och få sitt spanska pass.
Barcelona Foadinho_2pac
2007-08-22 22:10
Har någon hittat målen från brasiliens match??.
Annons: