/spanien/barcelona/forum/22542.aspx/spanien/barcelona/forum/22542.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe_
2007-08-22 16:00
FeSha-Madridista

Kom inte hit och prata och skapa en diskussion om Real då! Det var ju precis det du inte vlle, att vi Culés skulle snacka om Real.
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 15:57
FeSha-Madridista

Stick då till ditt forum och låt oss vara ifred. Lägg upp nu din nästa startelva till helgens omgång! Är Kaká med i den? Eller Cesc? Nä, Robben kanske är med där?
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 15:56
Real Madrid--1902

Ingen som har sagt att Motta är bättre än Sneijder. Tvärtom många skrev att Sneijder är en mycket duktig spelare, sen att man är lite kritisk mot hans prislapp är en helt annan femma.
Real Madrid FeSha-Madridista
2007-08-22 15:56
Ämne: kolla in reals forum....
Läs, alla vet att Real Madrid är bäst!
Och jag tycker att det är bra att antalet madridistas ökar. Men kan inte Barca-redaktionen skriva RM-forum istället för Les Rambles?
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-08-22 15:55
Real Madrid--1902:
glöm inte valencia och sevilla
två lag representerar aldrig en liga! :P
Real Madrid Real Madrid--1902
2007-08-22 15:52
Varför är negativa till allt real gör. Vi köpte Sneijder första man hör här komme floppa motta är bättre vet inte vad. Vi hatar varandra på planen kanske men en sak ska i alla veta vi 2 lagen står för spaniens fotboll. Vi står för la liga.
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 15:51
Rambla

Skönt att du håller ställningen här inne. Man blir ju bara less när alla mogna besökare kommer...

Dos Santos imponerade på träning idag också. Det är ju beklagligt att han missar helgens omgång...
2007-08-22 15:50
realphilip:
kan du vara tyst snälla?!?
jag har så mycket sk*t(ursäkta språken)att säga till dej men "you are not worth it!!"
så kan du stänga av datan om du inte har något bättre att göra!!..
Barcelona Rambla
2007-08-22 15:44
realphilip:

Sluta fåna dig. Personligen har jag varit culé då du troligtvis bar blöja. Har man upplevt tragiska matcher som 0-4 mot Milan i CL 1994, den galne presidenten Gaspart och mycket mera, så har man varit med om en del.

"Men du vet ju att alla började...bla bla"

Det är väl sånt tjafs ni småkillar sysslar med på skolrasten när ni bråkar om vem som hållit på sitt lag längst? Tröttsamt.
2007-08-22 15:38
varför kan man inte tippa?
gissar att man kan snart i framtiden eller..
Real Madrid realphilip
2007-08-22 15:38
Ämne: Jag har en fråga!
V....
Men du vet ju att alla började hålal på barca när de vann ligan för några säsonger sen, ronaldinho blev bäst i bvärlden o henke kom dit. Alla höll plötsligt på Barca då o hade gjort det i "hela sitt liv"
2007-08-22 15:36
kolla in reals forum
den här : FeSha-Madridista sa till alla real fans att komma till barca`s forum, inget problem han är en "flirt" :P
Real Madrid JohanWikholm
2007-08-22 15:33
Ämne: PILMA:

Även Emers....
OMG emerson var inte ens bra i real han tappade mycket sen han kom till Världens bästa klubb
Barcelona Rambla
2007-08-22 15:28
Ämne: Jag har en fråga!
V....
Grupptryck? Snarare måste det väl vara grupptryck när man väljer att bli madridista? Hur en normal person kan bli det är en gåta.

Vi snackar om vad vi vill, det är vårt forum. Gillar du inte läget så adíos. :)
Real Madrid FeSha-Madridista
2007-08-22 15:25
Jag har en fråga!
Varför är ni Barcafans besatta av att snacka om Real Madrid.
E ni rädda eller är det grupptryck som har fått er att gilla Barca?
Hitta bättre saker än att bara snacka skit om Real Madrid!
Barcelona Rambla
2007-08-22 15:19
Jangis:

Jag håller med. Robben, oavsett hur bra han KAN vara så är han ett osäkert kort. Rätt så skadedrabbad. Visst, det är tuffare i PL, men backarna i Primera kliver inte undan de heller. Nu när efter många om och men till slut värvat Drenthe så satsa på honom istället. Balboa, Robinho kan även spela på den positionen. Det behövs istället kreativa 2-vägsspelare som kan hålla i bollen, som kan slå en passning till spelare i rörelse mitt på läppen. Ok, Guti finns ju där, men han är oftast för dålig över en hel säsong.
2007-08-22 15:16
läste nyss at Ronaldinho och kaka blir bänkade eftersom de inte ville spela i Copa America och man kan ju fatta varför inte han spelar de, så kanske de lär sig en läxa, men det tror jag är felt eftersom en tränare borde spela de bästa spelarna han har, men man måste ju ochså se att det bara är en "friendly"...
men jag tror att de är bättre för Barca att han inte spelar mycket så att han inte blir skadad eller sliten!!
Real Madrid Jangis
2007-08-22 15:13
Steve-O

För att Calderon & co gillar att slänga pengar omkring sig. Att Calderon målat in sig i ett hörn med alla lögner. Att han inte vet vart han befinner sig än mindre sysslar med. Han kanske är en idiot. Han kanske är ett geni(bara en grym partiskt Madrid fan köper denna). Han vill använda robben som målvakt, kanske andra tränare. Alternativen är många men dom glädjer nog bara er Barca fans.

Missförstå mig inte nu, robben är grym när han inte är skadad men jag tycker Madrid bör värva på andra positioner först. Drenthe skulle känns en aning onödig om robben kommer.
Barcelona Rambla
2007-08-22 15:09
PILMA:

Även Emerson gnäller nu om sin tid i Madrid. Han blev förd bakom ljuset av Schuster, säger han. De köpte honom för €16m och säljer av honom redan efter bara ett år för €5m. Undrar vem som står på tur att lämna nu?

Och snälla, varför använder du 711st frågetecken? Det räcker väl med 1? :P
Barcelona Steve-O
2007-08-22 15:02
LosBlancos!

Om Drenthe ska spela vänstermittfältare, varför vill ni då värva Robben?
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 14:59
LosBLancos!

Läs om läs rätt!! Om du läser mitt inlägg så står det faktiskt att Drenthe INTE ska spela som vänsterback! Citat från mitt förra inlägg: "Först var ju tanken att Madrid skulle köpa in Drenthe för att skola om han till vänsterback. Något holländaren nekade till." Vad var de du inte förstod med denna stycke? Och sedan ännu ett citat från mitt inlägg "Så nu behöver de en vänsterback och då kan det bli Heinze verkar de som. " Vart står de att han inte ska spela vänsterback!? Det enda jag säger är att han spelat mittback både i PSG och Valladolid och även i landslaget!
Real Madrid LosBlancos!
2007-08-22 14:55
Ämne: När det gäller Heinz....
NI fattar ju ingenting drenthe ska spela vänstermittfältare o heinze ska spela VÄNSTERBACK det e stor skillnad på det
Barcelona PILMÁ
2007-08-22 14:51
Sorry lite off topic.

Han är också bitter på Calderon.

-Calderon hörde jag aldrig av. Han tog inte kontakt med mig någon gång. Jag tycker att han visade brist på respekt med tanke på att det var han som hämtade mig från Italien. Och det var jag som hjälpte honom att bli ordförande i Real, säger Capello.

-Det som sårar mig mest är att de utsåg mig att utföra ett svårt, tufft jobb med spelare som skyllde på varandra och blev osams i omklädningsrummen. Och det samtidigt som de förhandlade med Bernd Schuster (Reals nye tränare), fortsätter Capello.

Snälla läs hela artikeln synd att de lurade honom.

Vad ska man säga om Caldron??????????????????
2007-08-22 14:49
jag tror ochså att priset är mycket för Heinze, 12 Mill Euros tror jag, men det här skulle vara en bra köp om du vill jemföra med pepe eller någon annan som de köpte!!
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 14:38
När det gäller Heinze så vet jag inte men det verkar ju bara en bra värvning. Först var ju tanken att Madrid skulle köpa in Drenthe för att skola om han till vänsterback. Något holländaren nekade till. Så nu stod dem där igen med Marcelo som inte får spela då det har för många icke EU spelare. Så nu behöver de en vänsterback och då kan det bli Heinze verkar de som. Men personligen så ser jag mer Heinze som mittback än ytterback. Hans passningsspel i finalen i Copa America va väl inte den bästa och i PSG och Valladolid har han alltid agerat mittback. Så vi får väl se. Men ännu en gång 15 milj euro låter lite väl mycket i mitt tycke..
Barcelona Klint
2007-08-22 14:26
Real har väl haft lite olika värvningsstrategier så här i modern tid. Ett tag gällde det att värva en världsstjärna per säsong. Nuförtiden verkar det mest vara värvningar för värvningarnas skull. Alltså inte så mycket tanke bakom alla värvningar. Man behöver kanske inte ta in bänkvärmare med höga lönekrav när man har ersättare i ungdomslagen (eller utlånade) som hade kunnat värma dessa bänkar istället.
Barcelona Golazo de Messi!
2007-08-22 14:23
Vad sysslar Real med egentligen?? Dom har en trupp på 30 man och dom vill värva mer! Dom har typ 8 backar och det går redan snack om Heinze. Dom har typ 7 anfallare och det går snack om en ny "striker"?..haha Vad har dom tänkt sig? Vad händer med Saviola, Soldado osv? ska dom bara skita i dom spelarna? vad händer med deras "talanger" som ska blomma ut och bli värlsstjärnor? Ska dom bli det på 10 minuters (om ens det) speltid per match?
Nej nej, det är inte rätt ställt i Reals styre.

En del av mig tycker att det är skönt att det är kaos i Real, medan en annan del tycker att det är lite synd eftersom Real är ett stort lag i Spanien och hela världen, och med denna cirkus som dom har ny dras Spansk med i fallet.
Barcelona Messi 10
2007-08-22 11:53
Inget mål för Bojan idag han hade det lite tongt de mötte Syrien. Syrien fick 0-0 mot Argentina i förra matchen så de är ett starkt lag. Det slutade 1-2 till Spanien och Bojan spelade fram sista målet i 90 : onde minuten Spanien klara för åttondel !
Barcelona Hampelius
2007-08-22 10:14
Vayamos Companeros !

Detta år blir ett guld år.
Barcelona asfaltsbarn
2007-08-22 09:13

Mycket bra och välskriven artikel av Roger Johansson. Kul att läsa något där språket faktiskt är förståeligt och inte fullt av missar!
Annons: