/spanien/barcelona/forum/22534.aspx/spanien/barcelona/forum/22534.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barça-fan
2007-08-21 15:31
Rambla.
Vi kanske ska slänga dit Ezquerro med, så att de kan sitta och mysa tillsammans på bänken. :) Nej, nu var jag lite väl taskig. Ezquerro förtjänar bättre, men å andra sidan tyckte jag även att Saviola gjorde det.
Barcelona Rambla
2007-08-21 15:21
Schuster vill ha en ny målspruta. Grattis Saviola, du sitter än mer fastvuxen på bänken även i den vita tröjan. Det kan du gott ha. :)
Barcelona La Pulga
2007-08-21 15:11
Om inte 4+ eller sportexpressen ska visa barca matchen. Är det någon här som vet Vilka andra canaler som ska sända barcamatchen på.
TFS
Barcelona R10E9
2007-08-21 14:50
jag har digitalbox som är comhem och jag undrar om vad som kommer hända kommer jag kunna se alla matcher
Barcelona Myrran
2007-08-21 14:42
Rambla

Självklart betyder det inget. Jag vill också spela i Barca men tror någon här inne att det kommer hända? Han såg ju även upp till Robinho så vem vet vart han hamnar. Han kanske inte ens klarar sig att ta sig till Europa. Den som lever får se...
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-08-21 14:31
han vill ju göra mål ;D
Delarocha
2007-08-21 14:24
Om Lulinha börjar släppa bollen så KANSKE han kan få komma till Barcá. Han är ju bara så sanslöst egoistisk just nu. Försöker göra allt själv...
Real Madrid Messidinho
2007-08-21 14:22
ja men inte nära den klass som dos santos och anderson visade förra året
Barcelona Ken
2007-08-21 14:21
Haha, jag hoppas fan detta bara är ett rykte på triball, men att rela skulle behöva en ny nummer 9 låter som ett skämt när dom har tänkt satsa på Soldado och nu tagit in saviola. Vilket jävla svek mot båda dessa spelare och så sjukt inkompetent ledning förstår att real fansen blir galna på deras ledning, hade fan velat ha dom avsatta så som dom har skött klubben det senaste bara stök hela tiden inte en ända gång e d lugn å ro....
2007-08-21 14:20
tycker att han visar kvalitet
Real Madrid Messidinho
2007-08-21 14:14
lulinha har ju inte alls imponerat väntade mig mer av honom så mkt som de skrivits
Barcelona Rambla
2007-08-21 14:08
Myrran:

Det sa även Robinho en gång när han fortfarande var kvar i Brasilien. Se var stackaren hamnade. ;)

Det betyder ingenting var de säger sig vilja spelare i framtiden.
2007-08-21 14:04
Nr 10 i Brasilien
Barcelona Klint
2007-08-21 14:03
Vem är Lulinha?
2007-08-21 14:03
Är Lulinha på G till Barça ??
Barcelona Myrran
2007-08-21 14:01
Ni som kommentera Alex i Brasilien nu under U17 VM kanske är intresserade av denna intervju på Fifa.com. Där säger Alex bland annat att han ser upp till Ronaldinho och hoppas på att få spela i Europa en dag och då främst i Barcelona.
Barcelona Rambla
2007-08-21 13:58
Barcelona, Real Madrid och Valencia får det ju lika tufft då. De ska också spela i CL. Vad är skillnaden? Varför skulle det vara svårare för Sevilla? Köper inte det resonemanget. Sevilla har kapacitet att slåss på 3 fronter, som man gjorde förra säsongen. Kanske de inte tar så allvarligt på CdR denna säsong.
Barcelona Rambla
2007-08-21 13:55
Mot Nya Tider:

Äsch, det är bara Sport som retas med Madrid. Det luktar ruin/katastrof, kan man väl översätta det med.

Ungefär som när AS skriver att det är kris i Barcelona så fort laget gjort en dålig match. Inget att hänga upp sig på.

De skriver också att tidigare så har Eto'o gjort hattrick på Madrid på Bernabeau med sitt Mallorca, och så nu Kanoute med Sevilla.

Ah, Klint förklarade visst det redan. :)
Barcelona Kapten11
2007-08-21 13:55
Enligt Spanienredaktionen, som tippar Sevilla som 6:a i år, så blir det tufft för laget nu när dom deltar i CL, och får möta lag som Bayern München. Men Rickard, BM är inte med i CL.
2007-08-21 13:53
Någon som kollar på Brasilien matchen U17 VM?

Har för mig att jag läste på FIFAs hemsida att Lulinha mycket väl kunde göra Bojan sällskap i Barça, eller är jag ute och cyklar?
Barcelona Klint
2007-08-21 13:49
Mot Nya Tider

Nu är visserligen inte jag Rambla. Hoppas du godkänner ett svar från mig ändå. Det står typ att krisen har börjat återigen i Madrid. Man berättar om deras dåliga försäsong med en massa förluster. Att Sevilla körde över de totalt på Bernabeu. Att Schuster börjar bli lite nervös. Du vet det vanliga tugget om Madrid. Inget nytt med andra ord.

the culé

Luis Enrique är det senaste exemplet.
Barcelona Ghazza
2007-08-21 13:47
the culé,

Jodå, visst har det hänt. En av mina personliga favoriter, kapten Luis Enrique kom från Madrid till oss 1996.
Barcelona Barça-fan
2007-08-21 13:46
the culé.
Gamle gode Luis Enrique gick ju från marängerna till oss 1996.
Barcelona the culé
2007-08-21 13:41
tjena jag har lite funderingar angånde spelare som flyttar från real till barca, alla kommer ju i håg judas svek.

men jag undrar om det finns något liknande fall där en spelare har lämnat real madrid för spel i barcelona :P

Barcelona Mot Nya Tider
2007-08-21 13:31
Rambla

Kan du kanske förklara lite kort om vad det står på sport.es första-sida idag? Står något om Real Madrid, att det är kris i klubben? Tacksam för svar =D
Länktips: www.sport.es
Barcelona Barça-fan
2007-08-21 13:30
Rambla.
Mycket glädjande! :D Matchen i helgen får väl försöka ses någonannanstans. Det är ju trots allt premiären. Blev lite besviken när jag såg att TV4+ inte sänder matchen. Jag som hade planerat ett kalas till fotbollskväll. :)
Barcelona Rambla
2007-08-21 13:25
Barça-fan:

Om du har ett Comhem-uttag är du lycklig lottad. Efter 1 september försvinner Eurosport från ditt basutbud och ersätts med Tv4 Sport (Sport-Expressen). Ingen box eller annat behövs.

Matchen i helgen får du dock inte in hemma hos dig då den går på Sport-Expressen som då inte ännu flyttats till basutbudet.
Barcelona Thierry Henry
2007-08-21 13:10
3-0 efter 8 minuter, Brassarna är otroligt vassa även om motståndet kan disskuteras, Alex klart en framtid världsspelare så som det ser ut nu.
Barcelona Thierry Henry
2007-08-21 13:08
Alex i Brasiliens U17-Landslag som har sagt att han drömmer om att någon gång spela i Barcelona, gjorde precis mål efter 5 spelade minuter mot stackars Nordkorea som redan ligger under med 2 mål.
Barcelona Barça-fan
2007-08-21 13:01
Rambla.

Okej. Grejen är att jag har ett comhem-uttag hemma men har inte införskaffat mig något därtill. Är mindre insatt i detta, därav frågorna. Men om jag har uppfattat det rätt så behöver ingenting införskaffas? Comhems basutbud = Kabel-tv-utbud, eller måste man betala för det?
Annons: