/spanien/barcelona/forum/22530.aspx/spanien/barcelona/forum/22530.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Lukas.RP
2007-08-22 17:59
Xaviiiiii

Tror faktiskt inte han kommer bli utbuad på det sättet som Figo behandlades. Saviola spenderade den mesta av sin tid på läktaren under den sista tiden i klubben. Han gick över på free transfer, och klubben ville inte ha kvar honom längre. Tror snarare(och hoppas) att han får ett bra mottagande, men sedan finns ju det alltid dem som kommer bua.
adiiL
2007-08-22 17:53
Xaviiiiii

Haha, aa om han lyckas göra mål. Men man hatar man ju inte som Figo blev hatad.
Barcelona ibbos
2007-08-22 17:53
Kim

Haha jag bor också i Jönköping. Jag har också sett den snubben innan.. :P
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 17:51
Xaviiiiii

Han kommer bli utbuad absolut! Men det kommer inte komma i närheten av hur Judas buades och behandlades av publiken.

Ronaldo (meka)

Om ryktet? Har inget och säga. Vi är nöjda med Ronaldinho och Milan är nöjda med Kaká. Så det kommer nog inte att hända. Kommer Ronaldinho upp till den nivån han brukar så är han världens bäste. Bra skrivet av dig, och håller med om det mesta. Förutom målvakten förstås! =) Vi här inne - iallafall de flesta - är mycket nöjda med Valdés. Och vi tycker mer att vår målvakt underskattas gång på gång.
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-22 17:45
Grabbar vad tycker ni om det här?
Kommer han bli utbuad?
Barcelona PILMÁ
2007-08-22 17:40
Ronaldo (meka)
Har du nämnt målvakt eller har jag läst fel?
Real Madrid Ronaldo (meka)
2007-08-22 17:33
Hörde ett rykte om ett eventuellt byte mellan Ronaldiho och Kaka. Vad tycker ni om det ifall det skulle ligga någon sanning bakom det hela.

För övrigt tycker jag att ni har ett nästan komplett lag. Det enda spelaren som känns lite tveksam är eran målvakt.

När ni spelare som Henry,Messi,Etoo,Ronaldnho och får inte glömma Santos som jag tror kommer bli riktigt grym.
Då kommer ni antagligen starta med
Henry-Etoo-Messi
Ronaldiho
????-Deco
Men blir inte det lite väl offensivt.

Tror att det kommer bli otroligt svårt att ta ligan ifrån er iår men absolut inte omöjligt.

Hala Madrid
Barcelona Kim
2007-08-22 17:32

Efterlysning!
Någon som känner till killen med en tatuering med texten MES QUÉ UN CLUB på underarmen? Denne kille var inne på Elgiganten i Jönköping idag. Vore bara kul att veta vem han är.
adiiL
2007-08-22 17:25
Xaviiiiii

Han är offensiv men dåligt försvarsspel har han inte iaf.
Barcelona Barca#1
2007-08-22 17:25
Neej det är han inte. Han är snarare känd för offensiven enligt mig iaf. Alla minns ju målet mot arsenal:D
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-22 17:23
Ämne: Xaviiiiii

Han har....
Ok tack Barcelonito! Men belletti är väl inte känd för sitt Försvar spel va?
adiiL
2007-08-22 17:14
ibbos

Haha ursäkta skrev för snabbt. det var inte riktigt så jag menade som jag sa sen. Men bättre än vad han är nu kan han bli :P förs¨tår inte hur han tänker när han säger att han vill bli förstamålvakt iaf. Omöjligt ju.
Barcelona Barcelonito
2007-08-22 17:12
Xaviiiiii

Han har spelat i Spanska landslaget nyligen och vissa matcher har han startat som högerback. Han är snabb och löpvillig och har bra teknik. Han är som Belletti rättare sagt men är kvickare än Belletti. Försvarspelet är lika bra som Bellettis, kanske lite bättre.
Barcelona ibbos
2007-08-22 17:10
adiiiL

Hur tror du jag o övriga tolkar detta?

"Han är ju ganska ung för att vara målvakt så han kommer nog utvecklas mer."
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-22 17:09
Nån som kan berätta lite om Angel Lopez? Har aldrig sett han spela? Kan nån säga hans svagheter och det bästa med han. Han har bra skott? Hur gammal är han?
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 17:01
adiiL

Ja, Olmo. Men han används mer som vänsterback och mittback. Men Àngel Lopez skulle vara en stabil värvning. Han har varit given i landslaget sista året.

Daninho_7

Vi har skrivit en del om rättigheterna. Men en gång till. =) TV 4 kommer visa samma matcher som innan. Bara att man gör om Sportexpressen till TV 4 Sport den 1:a september. För dem som har Comhem så är det lugnt då TV 4 Sport kommer ersätta Eurosport Nordic. Alltså TV 4 Plus kommer visa 3 matcher varje helg, en på lördag och två på söndagar, som vanligt! Och TV 4 Sport kommer även visa en del matcher.
Barcelona SeRDaRo
2007-08-22 16:59
jag läste nyss de där om ronaldinho och kaka..

nu bevisas det att ronaldinho är alla klubbars favorit och inte kaka:D
Barcelona Daninho_7
2007-08-22 16:57
besviken jag blir.. nu när Tv4 har rättigheterna till Serie A, kommer La Liga sändningarna bli lidande? har fan inte Sportexpressen hemma..

skit serie A.. suck
adiiL
2007-08-22 16:56
Pio pio

Aa.. Olmo finns ju också? Men han har tydligen inte blivit tillräckligt bra för dom har ju inte låtit honom spela i A-laget mycket än. Han är ju typ 21?
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 16:51
adiiL

Tror Richards skulle vara för dyr. Har skrivits innan, men går Belletti så tror jag att Àngel Lopez från Celta ersätter...
adiiL
2007-08-22 16:49
Pio pio

Tror också att dom är nöjda. Milito och Abidal håller hög klass. Men det har ju pratats om att Belletti ska lämna och då måste man värva en ny som kan ta hans plats.
Barcelona Myrran
2007-08-22 16:44
Varför får jag alltid déjà vu känslor när någon maräng kommer in? Gutish och alla olika namn den hade, troligen samma person, dock har ju denna nya marägen(vill skriva ett annat ord men provocerar då nog ännu mer) varit medlem över en månad på SF.se. Kan någon ta och spärra han?
Barcelona Barcelonito
2007-08-22 16:43
Xaviiiiii

Han förblir en dröm för många klubbar. Tror inte att han väljer Barca före Chelsea och Pool nästa säsong tyvärr. Han är ung och vill nog stanna i England och spela med John Terry och co och få mycket högre lön än vad han skulle få i Barca. Även om Barca delar ut rejäla löner just nu.
Las Palmas Pio pio
2007-08-22 16:43
adiiL

Nope, har inte läst nåt om detta heller. Ska läggas till att jag tror Rijkaard/Txiki är nöjda med hur backlinjen ser ut idag. Milito kommer bli riktigt bra och Abidal kommer också att hjälpa mittbackarna på ett bättre sätt än vad kanske Gio och Sylvinho gjort/gör.
adiiL
2007-08-22 16:40
Har Micah Richards visat något intresse för Barca eller?
Barcelona Xaviiiiii
2007-08-22 16:39
Synd att Barca inte la något bud på Micah Richards. Han skulle passa i Barca perfekt! Tror ni han kommer komma nästa säsong?
adiiL
2007-08-22 16:36
Mes Que Un Club!!!

Nej det är klart han inte kommer att göra. Men han själv säger att han ska jobba hårt och vill bli förstamålvakt. Vet inte hur det ska gå till men...
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-08-22 16:34
adiiL:
skojar du?, Jorquera tar aldrig Valdes`s plats!!
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-08-22 16:33
Barcelonito:
AA det skulle vara en dröm att någon dag ha Micah Richards!
han skulle gå i min dröm lag om Dani Alves inte spelade fotboll..
Richards är så stark och snabb.. underbar spelare, jaaa
adiiL
2007-08-22 16:27
ibbos

Sa inte att han var för ung. Menar att han inte är så gammal för att vara målvakt och kan bli lite bättre. Han har sagt att han vill bli förstamålvakt men lär knappast få ta Valdes plats.
Annons: