/spanien/barcelona/forum/22525.aspx/spanien/barcelona/forum/22525.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Sevilla Henryscorer
2007-08-20 18:17
För övrigt måste jag säga att ni har gjort ett väldigt bra nyförvärv i Eric Abidal. Han har under flera säsonger imponerat i Lyon och har varit mycket bra i landslaget med, speciellt under VM förra året där han dominerande på sin vänsterkant. Knappt någon spelare kommer förbi honom.
Sevilla Henryscorer
2007-08-20 18:13
Men det var ett jävla tjat om hur Barca ska ställa upp. Är det svårt att förstå? Barca kommer att spela 4-3-3 då Henry fortfarande inte är i 100% matchform. Så därför tror jag att Henry kommer att vara den som bänkas till en början, vilket han själv tycker att det är okej.
Real Madrid Grane
2007-08-20 18:09
Har kollat lite på era försäsongsmatcher och jag får säga att det verkar som Ronni är på väg tillbaka i en mycket bättre form än senaste säsongen, han verkar helt enkelt mycket mer engagerad i spelaet och hungrigare.
Hur kommer er offensiva formation att se ut nu när Henry har anlänt? Kommer det bli antingen Henry eller Eto'o som petas eller kommer båda få spela i ett 4-4-2 med Messi och Ronni på varsin kant?
Vad tycker ni om Madrids nyförvärv?
Barcelona Rambla
2007-08-20 17:50
Pio pio:

Läste också om det. Känns lite typiskt Barça, att Giovani inte ska hinna svära trohetseden innan första ligamatchen. Finns det något som går vår väg när det gäller byrokrati och liknande? Detta borde ha lösts tidigare.

Nåja, vi bör klara att ta 3 poäng ändå men en premiär är alltid krånglig.
Barcelona sthlminho87
2007-08-20 17:43
Tycker de va en bra artikel.Deco har väll sina stunder men jag tycker han tappar för mkt boll, och har väldigt negativt minspel i mellanåt.!!
Någon som vet om dem visar barca i helgen lr??
Las Palmas Pio pio
2007-08-20 17:31
Thuram var tvungen att lämna Frankrikes uppladdning inför onsdagens match p.g.a av skada. Eto´o kommer hem torsdag natt från Japan osv. Om inte detta vore nog så kommer nog inte Dos Santos att vara med till helgen, han har ju inte fått sitt spanska pass än, de beräknas bli färdig den 28:e augusti.
Alltså: Puyol, Edmilson, Dos Santos och Milito missar matchen.Även möjligt att Gudjohnsen och Thuram missar helgens drabbning. Eto´o kommer nog vara lite sliten efter resan. Men men det kommer nog gå bra ändå hoppas jag! =)
Barcelona Koeman!!
2007-08-20 17:31
Någon som vet hur det blir med tvtider denna säsong? Kommer tv4+ sända som vanligt barca?
Las Palmas Pio pio
2007-08-20 17:23
Ja, Milan och deras ledning borde kolla upp vad ordet dubbelmoral innebär! Jaja nog om detta.

Premiär på söndag iallafall, ska bli fantastiskt kul! Barcelona har dessutom inte förlorat på 10 år! 7 vinster och 3 oavgjorda. Dessutom så vann vi mot Racing i premiären med 2-0 för två år sen, så det bäddar ju gott..
Barcelona lagkapten
2007-08-20 17:19
Ashfin@Rossoneri [CAMPIONI D´ EUROPA]

Jaha, så det är du som är killen med kollen. På tiden du lär dig hur man stavar er presidents namn då, va? Om du nu är så stor Milanista och vet så mycket om "er käre Don Silvio".
För övrigt snackar Berlusconi om Ronaldinho lika ofta som han måste förneka att Kaká ska lämna Milan. Det är ett faktum, vare sig du väljer att blunda för det eller inse det.
Sano
2007-08-20 17:14
Ämne: Ärligt talat lägg ne....Du har rätt, nu få jag f*n ta och dra härifrån det här börjar likna Real Madrids cirkus forum.

Ha det bra allihop!
Barcelona Ken
2007-08-20 17:10
Ärligt talat lägg ner denna diskussionen snacka på msn eller något men förstör inte detta forumet för helvete.....:(
Villarreal Ashfin@Rossoneri [CAMPIONI D´ EUROPA]
2007-08-20 17:07
Golazo de Messi!

Du måste ju erkänna att Kaká var MYCKET bättre än Ronaldinho förra säsongen? :)

Det är just därför han kommer vinna Ballon d'Or.
Barcelona Golazo de Messi!
2007-08-20 17:06
Sano
Nej men jag skrev ju att jag tycker att han ÄR bäst genom tiderna:). Det e just därför jag skrev ÄR..;) Men Kaka är också bra.

Hur som helst, jag har fete-tenta på fredag, så jag sätter punkt där...eller kommatecken om någon tänker svara mig.
2007-08-20 17:04
Jaha, du kan väl skriva enligt mig nästa gång. ;)

"Det är ju trots allt SANT att Berlussconi (eller hur det nu stavas) vill ha Ronaldinho?"

Läs mitt inlägg några rader ner..
Sano
2007-08-20 17:01
Golazo de Messi!

Du får tycka men du skrev så här

Namn: Golazo de Messi! » Svara inlägg
Sänt: 2007-08-20 16:45 - Ändrat 2007-08-20 16:45
Och för det andra så är Ronaldinho världens bästa fotbollsspelare.........

Alltså så sa du att han ÄR världens bäste och inte att du tyckte det!

"..Varför bryr ni er ens om vad barca-redaktionen skriver?.."

Jag har väll rätt att bry mig ifall jag vill? Varför bryr du dig om Milan snittålder? För du frågade om det igår.

EDIT: Sorry för dubbelpost någon moderator får gärna ta bort mitt förra inlägg.
Sano
2007-08-20 17:01
Golazo de Messi!

Du får tycka men du skrev så här

Namn: Golazo de Messi! » Svara inlägg
Sänt: 2007-08-20 16:45 - Ändrat 2007-08-20 16:45
Och för det andra så är Ronaldinho världens bästa fotbollsspelare.........

Alltså så sa du att han ÄR världens bäste och inte att du tyckte det!

"..Varför bryr ni er ens om vad barca-redaktionen skriver?.."

Jag har väll rätt att bry mig ifall jag vill? Varför bryr du dig om Milan snittålder? För du frågade om det igår.
2007-08-20 16:57
Sano
Ja om dom känner för det så varför inte?
Varför bryr ni er ens om vad barca-redaktionen skriver? Det är ju trots allt SANT att Berlussconi (eller hur det nu stavas) vill ha Ronaldinho?

Ashfin@Rossoiyeioieriiii
Vadå, får jag inte tycka att Ronaldinho är bäst?
Edit: Och jag snackar inte om bäst för tillfället, utan bäst genom tiderna:P
Barcelona Koeman!!
2007-08-20 16:55
Alltså angående Krönikan/artikeln om Deco: För det första borde deco vara i startelvan på mittfältet före ronaldinho för det krävs ett sjukt arbete som mittfältare och ingen verkar fatta hur mycket Deco springer på match. Ronaldinho är världens bästa fotbollsspelare men han kommer aldrig springa lika mycket som Deco.
Sano
2007-08-20 16:53
Evièka

Jaja då säger vi så. Jag orkar inte kommentera om detta mer för jag vet att ni vet vad jag menar med detta, om inte så kan jag tyvärr inte hjälpa er.

EDIT: Jo, ni får gärna PM:a mig så förklarar jag igen!
2007-08-20 16:49
Golazo de Messi!

Världens bästa spelare? Nej det är Cannavaro som är det för tillfället men nu i december kommer Kaká bli det.
Barcelona Evička
2007-08-20 16:49
Sano
Nu får du förklara dig. Hur många gånger kan du säga att vi har skrivit artiklar som tyder på att vi har tagit de fullständigt hejdlösa ryktena på allvar. Tvärtom, vi har dissat dem varje gång!! Däremot är det ett faktum att de förekommer, och därför bör vi nog faktiskt skriva OM att de finns. Men att säga att vi tar dem på allvar är en grov överdrift.
Sano
2007-08-20 16:48
Golazo de Messi!

Aa och för det sextiosexte så är Kaka typ tredje bäste spelaren så liksom alla skribenter borde skriva om honom liksom tycker inte du det?
2007-08-20 16:47
lagkapten

Skriv inte om något du inte har koll på.. jag vet mer än dig om vår kära Don Silvio då jag är en Milanista.

Det är väldigt sällan man ser en intervju med honom då han är upptagen dygnet runt, i de intervjuarna så brukar dom fråga honom om Ronalwhatever.. och då har han sagt FLERA GÅNGER att "Ronaldinho inte kommer då min vän Laporta sagt att han kommer att lämna landet ifall han säljer honom"

Ingen i Milanlägret vill ha Ronnie nu.. kanske nästa år vem vet?
Vi har redan vår guldgosse Kaká.
2007-08-20 16:45
Och för det andra så är Ronaldinho världens bästa fotbollsspelare, både innanför och utanför plan. Så det är faktiskt rätt att skriva vart enda lilla rykte som är om honom. =P

Ashfin
Det var inget..trodde du va pers.
2007-08-20 16:43
Golazo de Messi!

Koskeseh? Översättning tack.
Barcelona lagkapten
2007-08-20 16:39
Sano

Vad är problemet. Vår redaktion försöker bara hålla oss fans medvetna om hur läget ser ut. Tyvärr, är det så att Berlusconi inte verkar förstå att Ronaldinho inte är till salu. Och han nämner Ronaldinho gång på gång, vare sig du vill tro det eller inte.

Varken vi eller redaktionen påstår att VARJE rykte stämmer. Men det publiceras ändå, då vi omöjligt kan veta vilket rykte som stämmer och inte stämmer.
2007-08-20 16:39
Spelar det egentligen någon roll hur många gånger vi skriver en artikel? Om ni inte gillar den så läs den inte!?!
Jag ser inte vad som är problemet, varför kommer ni in här o kaklar om att redaktionen skriver baserat på rykten?
Barcelona Vampíro
2007-08-20 16:37
Varför blir ni så arga? Daniel brukar skriva "Dagens transferrykte" och dagens rykte var att Berlusconi ville byta Kaká mot Ronaldinho. Notera att det bara är rykten, det är oftast inte sanning i rykten. Det han gjorde var att återberätta en artikel så att läsarna på SF kan förstå det. Är det fel eller?
Barcelona Saman.
2007-08-20 16:37
Ämne: Saman.

Det dyker ....
Ja men inte har du väl sett oss tro på de ryktena och senast redaktionen skrev om ett Ronaldinhorykte var ca 2 veckor. Sen att vi på forumet skrattar och diskuterar milan lednings löjliga utalande över vår ronni är en annan sak.
2007-08-20 16:36
Ashfin

Tyst med dig nu din koskesh!!
Annons: