/spanien/barcelona/forum/22518.aspx/spanien/barcelona/forum/22518.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
1/27/2008 23:42
Ge inte upp, känner igen känsla (min känsla)som Real hade under januari förra ligan ogång!
Se hur det gick! ge upp är lätt och bör därför inte göras, fansen ska vara den 12 spelare.
om jag får säga nåt ..
Barcelona Barcelona...
1/27/2008 23:41
Ronaldiinho
håller med dig glöm inte Yaya osså sen är ligan vår och Ronnie tar oss till liga guld

Visca el Barca
Real Madrid Kung_Ramos
1/27/2008 23:40
Ämne: Kung_Ramos/
haha, d....
Ja jag vet att dom skrev om att det saknades spelartyper som Larsson Giuly ETC.
Barcelona Ronaldiinho
1/27/2008 23:40
9 poäng, vi behöver tillbaks dinho och lejonet!
Barcelona Barcelona...
1/27/2008 23:39
älskarbarcelona
Real slappnar av nu dom tror ligan är avgjord sammtidigt är det många matcher kvar deras form kommer gå ner och dom förlorar sammtidigt som vi får våra spelare tbx och vinner
Barcelona älskabarcelona
1/27/2008 23:38
Ligan är avgjord ! Det är bara å inse det . Vi har skit svårt å vinna på borta plan å inget talar om att det kommer ändras . Medan Madrid bara vinner med tur å skiklighet . Ge upp Ligan å satsa på CL för det har vi mkt bra chans till iaf . Visca el BARCA!!
Barcelona Emily
1/27/2008 23:37
På ett sätt tycker jag det känns skönt att Barcelona nu har 9 poäng upp till Real Madrid, nu kan i alla fall jag sluta att desperat hoppas och drömma om att Barcelona fortfarande har chansen att vinna ligan. För ärligt talat, det ska till ett mirakel om Real Madrid tappar det här försprånget.

Nu hoppas jag att spelarna kommer igen och visar lite jävlar-anamma mot Villarreal på onsdag, att dom spelar som ett lag och kämpar för varandra och inte förlitar sig på att en individuell prestation ska ta laget till seger.

Visca Barca!
Barcelona Criff
1/27/2008 23:35
Foadinho_2pac,

haha hur länge har du hållt till på det här forumet? Jag såg inte dig ens på detta forumet förra året. Så vad jag har sagt om Dinho vet du nog lite om.

Jag älskar det Ronaldinho har gjort för klubben och för fotbollen.

Den fotbollen han levererade som vi fick uppleva är det inte många som får uppleva. Jag tror alla vill se den igen, och genom historien vet man att spelare ibland behöver en nytändning genom klubbyte.
Sen vet jag inte om Ronaldinho nu som alla medier säger är på G igen.
Det hade varit det bästa.
Samtidigt som jag tvivlar på det. Det är inte lätt, nånstans innerst inne måste han känna sig sviken av fans och annat.
Han kommer ändå inte försvinna förrens till sommaren om det blir aktuellt så tiden får utse om han är på G igen.
Barcelona BARÇAAAAAAA!
1/27/2008 23:34
Ligan kommer att avgöras i februari,då möter vi sevilla och Zaragoza.Hoppas att Eto'o och RONALDINHO är tillbaka.I LOVE FC BARCELONA
Barcelona FC-Barcelona
1/27/2008 23:33
Benito

Jag bjuder 20 öre på dig, någon som bjuder mer på *Benito* för ifall någon ska säljas så är det du och resten som vill ha bort Dinho!
Barcelona Mes que un club 3
1/27/2008 23:32
Ämne: Ämne: Hatar f....
det stämmer till en viss del i vad du säger, spelarna i barca presterar inte max, man tappar koncentrationen och kan därpå åka på kontringar där vissa spelare inte orkar ta o jobba hem o sätta press! detta lag på pappret är ju en bunt med massa stjärnor men när inte alla presterar max och visar glöd i 90 minuter då funkar inte det!
Barcelona Barcelona...
1/27/2008 23:31
Ni får se Ronnie tbx i stor form litta på mig ni ska få se killen dööda allihopa exakt allihopa han är inte dålig som ni tror han är värdens bästa kommer alltid förbli det vi har ingen spelar maker som slår bollar jupled sen det blir mål sen r10 var borta nu med honom tbx kommer ni se en riktig spelar maker med underbara passningar till vår lilla messi som kommer näta och vinna med mäst mål ni behöver inte tro mig men kom inte sen och snacka ah du hade rätt utan se och lär ronnie kommer rädda oss Etoo är värdens bästa anfallre med messi när ronnie är på plan Visca el Barca
Ante Ronaldinho
Barcelona Rey Etoo9#
1/27/2008 23:31
Kung_Ramos/
haha, det fick du från en krönika som skrevs förett par veckor sen av barca redaktionen
Barcelona Benito
1/27/2008 23:29
Ämne: O fan de visste man ....
Alla barcafans saknar Ronaldinho men man måste samtidigt vara en realist och inse att killen har gett allt i klubben. För hans egen skull bör han gå vidare och lämna barcelona medans klubben kan sälja honom relativt dyrt. Jag kan verkligen påstå att Ronaldinho ALDRIG kommer upp i den omänskliga formen han hade för ett par säsonger sen. Glöm inte vem som sade detta.
Barcelona the culé
1/27/2008 23:28
Nu är det värkligen läge för kungen i Barcelona att visa vad han kann och leda barca till Cl vinst.
Barcelona FC-Barcelona
1/27/2008 23:22
O fan de visste man inte,
Asså man får hoppas till GUD att Ronaldinho komer tebx för fyfan vad man saknar den killen asså!!!
Real Madrid Kung_Ramos
1/27/2008 23:22
Ämne: Hatar folk och alla ....
Hej barca fans!

Du säger att Ronaldinho är bäst och att han bara har en formsvacka. Kompis den formsvackan har snart varat i två säsonger.

Som jag ser det så är ert problem att ni spelar med för många spelare med i stort sett samma egenskaper. Förr hade ni Henke som gick i djupled och Giuly som breddade spelet men dom spelar typerna finns inte längre i Barcelona.
På pappert har ni ett bättre lag än för två-tre år sedan, men inte i närheten lika balanserat lag.

Ps: Nu är det NIO poäng, det blir svårt grabbar.
Barcelona Foadinho_2pac
1/27/2008 23:20
Criff

Jag har aldrig sett dig skriva nåt positivt om Ronaldinho, verkar som om du bara väntade på hans svacka så du kan sparka på den som ligger ner!
Barcelona FC-Barcelona
1/27/2008 23:19
Nistelrooy, Casillas y Robinho | Saluda El Madrid!

Va kom du ifrån???..!!!
Barcelona RonaldinhoKungen
1/27/2008 23:18
Det var jag som lade till det sista stycket om Ronaldinh på Wikipedia igår. Det är vad jag tror och hoppas!
Barcelona nemo
1/27/2008 23:17
FC-Barcelona :

Bara så du vet kan vem som helst ändra Wikipedia så kan likagärna ha varit ett barcelona fan som skrivit det.
Real Madrid Nistelrooy, Casillas y Robinho | Saluda El Madrid!
1/27/2008 23:16
FC-Barcelona

Ja, det är ju HELT omöjligt att en cule skrivit det där
Barcelona Benito
1/27/2008 23:16
Tjena!
Jag tycker verkligen att barcelona ska göra en "mini milan" det vill säga att man satsar lite mer på CL istället för ligan. Så som jag ser det blir det otroligt svårt att hämta in 9 poäng. För att när man sedan avrundar säsongen så väger CL-bucklan mycket mer än en la liga seger eller vad tycker ni?

Mvh
Barcelona Jugador
1/27/2008 23:14
Kapten11

Inte helt oväntat. Han kommer alltid med sina förklaringar.
Barcelona FC-Barcelona
1/27/2008 23:12
Läs sissta stycket, inte bara vi fansen som önskar även sidorna på nätet tror på Ronaldinho!
Barcelona Gonzalez_Barca
1/27/2008 23:12
Asså nu börjar jag verkligen bi riktigt irriterad på er såkallade "fans". ni förtjänar itne ens ha barcas färger bredvid erat namn här på forumet!HLKINHO hur fan vet du att Real kommer vinna alla sina matcher som de har kvar? tänk om de hamnar i en formsvacka och de förlorar 4 matcher.. tänk om casillas/van nisteroouy skadar sig.. man vet aldrig med fotbollen .. det är 51 poäng kvar att spela om och vi ligger 9 bakom Real ,, so what? en riktig fan ska alltid heja på sitt lag och inte sitta bakom skärmen och leka laporta och kritisera laget bak o fram.

Förlåt om jag skriver som en kossa men jag e jävligt sur just nu så orkar inte rätta till alla de hundra stavfel jag nyss skrev.
Barcelona FC-Barcelona
1/27/2008 23:10
Criff

Skrev jag änns att vi vinner när Ronaldiho är med? Jag skrev att *PROBLEMET LIGGER* på Ronaldinhos Position! ingen klarar spela hans position!
Sen så kan man fråga sig vad in i helvete gjorde mittfälltarna den matchen?!!
Barcelona Criff
1/27/2008 23:08
reuab, jag tycker du ska titta på en bild när han var som bäst och sen titta på den kroppen han hade i den matchen. Det är stor skillnad. Jag säger inte att det är anledningen till det eller att han är kass. Jag säger bara att han har latat sig och därmed har det som han var så bra på försvunnit.
Hans explotivitet är som bortblåst. Det var den som fick han att gå om vem som helst innan.
Genom det försvann hans självförtroende & genom det hans motivation.
Barcelona Criff
1/27/2008 23:05
FC-Barcelona´, Dinho var på plan mot Real. Varför vann vi inte?
Barcelona Kapten11
1/27/2008 23:04
Tyvärr så verkar det som att Rijkaard tycker att det var en bra insats idag, och att det var otur att vi inte vann. Suck..
Annons: