/spanien/barcelona/forum/22516.aspx/spanien/barcelona/forum/22516.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Vampíro
2007-08-23 21:58
En intressant artikel med legenden Johan Cruyff. Han säger bland annat att Fantastic 4 inte behöver spela tillsammans för att det är många matcher på säsongen.

Barcelona Evička
2007-08-23 21:50
Du kan köpa i biljettluckorna på Camp Nou. Jag kan naturligtvis inte lova att det finns biljetter, men när det går att köpa samma dag till stormatcher som Real Madrid eller CL mot Chelsea så tycker jag inte att det borde vara omöjligt att det finns. OCh fråga i biljettluckan innan du funderar över att köpa av någon som säljer utanför arenan.
Barcelona Ken
2007-08-23 21:41
Evièka/

Håller helt med. Dessutom har jag en fråga till dig vet du har besvarat den innan men, eftersom mitt minne sviker mig så ställer jag frågan ändå.

Skulle ida egentligen ha bokat biljetter till Barca-Inter men till min stora besvikelse så får jag reda på att man måste ha ett VISA kort vilket varken jag eller polarn har!! så därför undrar jag vart man kan köpa biljetterna i stan på Camp Nou eller?? köper dom samma dag som matchen spelas förhoppningsvis e det inte fullt då???
Barcelona Evička
2007-08-23 21:35
tycker alla skall få ha sina åsikter bara punkt!

Vi verkar vara överens om detta, med den skillnaden att jag inkluderar Christopher och Rickard.

Vi droppar det här och ursäkta att jag är trög.
Barcelona Steve-O
2007-08-23 21:34
Ämne: Klint !
här dem har....
Hädanefter kommer TV4 sända sina lördagsmatcher från La Liga på TV4 Sport och söndagsmatcher på TV4+.
Barcelona sthlminho87
2007-08-23 21:33
(hänger med)
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
Jag har inte haft orken att läsa igenom inläggen som skrivits udner dagen, litar på dig på den fronten.
:D

Känns bara lite tråkigt att den forsätter på denna nivå.

Godnatt på er jag har fått min dagliga dos.
Barcelona sthlminho87
vem bryr sej att dem tippar oss som trea.
alla här vet ju att om barca spelar som dem kan så finns det ju inget lag i världen som hänger..!

Ohh vad gött de e att de Barca drar igång nu , har längtat .. visca
Barcelona Ken
2007-08-23 21:31
Shet asså..... Trög man kan va=) tycker vi droppar denna diskussionen innan den spårar ur....

tycker alla skall få ha sina åsikter bara punkt!
Barcelona Evička
2007-08-23 21:29
Den har varit i botten hela dagen. Det är ingen större skillnad nu.
2007-08-23 21:28
Ken/ Evièka

Okej känns som denna disskusion är på väg "downhill".
Barcelona V ValdeS
2007-08-23 21:27
Klint !
här dem har ändrat dem ska visa BARCA på söndag :)
Lördag 25 augusti
15:30, Tipslördag, Elfsborg-Helsingborg, allsvenskan, TV4
17:55 Lazio-Torino, serie A, TV4 SportExpressen
19:55 Real Madrid-Atletico Madrid, TV4 Sport-Expressen
20:25 Juventus-Livorno, serie A, TV4 Plus
21:55 Sevilla-Getafe, TV4 Sport-Expressen

Söndag 26 augusti
14:30 Inter-Udinese, serie A, TV4 Plus
14:55 Genoa-Milan, serie A, TV4 SportExpressen

18.30 Racing Santander - Barcelona, TV4 Plus

18:55 Athletic - Osasuna, TV4 Sport-Expressen
21.00 Valencia - Villarreal, TV4 Plus
23:25 Fotbollskanalen, premiär för hösten, TV4
Barcelona Evička
2007-08-23 21:26
Ken

Det finns fortfarande inte objektiva personer. Vad är det för fakta som jag har fel på?
Barcelona Ken
2007-08-23 21:23
Evièka//

Om du kollar lite längre ner så förespråkar jag faktiskt att redaktörer för dom mindre klubbarna skall stå som ansvariga för en sådan tippning eller någon utomstående som skriver för något annat lag än den Spanska sidans. Kolla upp fakta innan du börjar snacka.....

Tror nog garanterat att det finns en sådan person i denna avlånga värld som skulle kunna vara objektiv bara dumdristigt att såga alla över en kant!!
Barcelona Evička
2007-08-23 21:15
Ämne: chrisespaña/

Avsä....
Var ska du hitta en objektiv person?
Sådana finns inte. Varken i madridlägret, valencialägret eller här, eller någon annastans heller.. Om jag skulle ha tippat Barça som etta så hade jag varit objektiv i alla culés ögon, men knappast hos madridistas. Det blir bara löjligt när man inte ser sin egen solklara subjektivitet och bara anklagar andra. Lägg ner det här nu. Herrejisses det handlar om att två pers har tippat ett spel. Ni får det att låta som om det gällde jordens undergång.
2007-08-23 21:14
Har fusk läst igenom lite inlägg angående reaktionerna ifrån Madrid tippen som gavs ut, vem bryr sig om vad de har för förhoppningar gentemot oss?

De har höga tankar om sig själva just precis som vi har, däremot ligger jag lite lågt angående vårt lag då ja tror de kommer att ta några matcher innan maskineriet är full igång.

Ibland är det svårt att låta bli att kommentera men ibland måste man bara låta den glida förbi.
Tycker vi ska snacka mer Barca.

Robinho, Ikerman y Nistelrooy | Hala El Madrid!

Ännu en person som fallit offer för medians lögner, så fort de går dåligt för Barca då ska det laget ha kris inom laget stämpel fort som attan. Skrattretande!

Oroa dig istället för den mängd tid det kommer ta innan Madrid är ett samspelt lag, eller vad sägs om att ha en liten tävling internt med Madrid folket angående den som får mest röda kort, blir det Ramos eller blir det Pepe?.

:D
Barcelona Ken
2007-08-23 21:07
chrisespaña/

Avsätt dig själv i redaktionen då och låt någon annan som är objektiv ta över om inte annat så kommer det hjälpa standarden här inne på Spanien sidan iaf!!!!!!
Barcelona Golazo de Messi!
2007-08-23 21:05
Villa_King

Håller med dig
Villa_King
2007-08-23 21:02
OMG frågan vem av följande 4 skulle du peta. OMG Eto med 49% Messi med 11% Henry med 27% Ronaldinho med 13. OMG Eto ska man ju inte peta.
Barcelona ze nemo
2007-08-23 21:02
Robinho: Nej, jag är ganska säker på att Henry visste att det skulle vara en svår uppgift att få spela mycket. Han kommer att matchas in sakta men säkert och får spela mycket under afrikanska mästerskapen samt i Champions League.
Jag gissar på att Real Madrid hamnar på en tredje/fjärde plats den här säsongen.

1. Barcelona
2. Sevilla
3-4. Valencia/Real Madrid eller tvärtom.
2007-08-23 20:47
Robinho, Ikerman y Nistelrooy | Hala El Madrid!

Som Leonardo Di Caprio sa i Blood Diamond:

yaaayaaaaa
Real Madrid Robinho, Ikerman y Nistelrooy | Hala El Madrid!
2007-08-23 20:43
:D Kul reaktion tippningen fick i detta forum. Är inte ni det minsta oroliga för att fantastiv four?(framför allt den där Eto) ska börja tjafsa?
2007-08-23 20:39
Hmm...

1.Barcelona
2.Sevilla
3.Atl.Madrid
..........
11.Real Madrid
16.Valencia

Jag siar...jag tror...;)
Real Madrid chrisespaña
2007-08-23 20:25
Rambla/

Alla tips är välkomna! Nu är det vi två som gjort tipsen och det får man helt enkelt leva med. Vi har gjort ett sådant tips inför varje säsong och förra året hade vi Real, Barca, Valencia, Sevilla om jag inte minns helt fel. Dessutom prickade vi in 2/3 lag som åkte ur. Objektivitet kan vi diskutera i all oändlighet. Blir ju svårt för mig att säga något annat med tanke på vilket lag jag håller på. Vi går på magkänsla helt enkelt. Vi siar, vi tror - precis som man gör i kyrkan ;D
Barcelona anderzzon_
2007-08-23 20:22
Har för mig att Belletti gjorde en precis likadan skottfint mot Espanyol för nått år sen, men missade trots att han lurade målvakten. Kan det stämma?
Barcelona Barcelonito
2007-08-23 20:17
Jag bryr mig inte ens om Barcelona tippas etta eller 20 av 2 personer som enbart kan skriva och formulera ord. Lite som Simon Bank på kanal Plus. Han pratar som en poet och säger ingenting om själva matchen.

Nu bryr jag mig knappast om vem Real värvar. Schuster har ändå inte vad som behövs för att träna ett bra lag. Valencia är de riktiga utmanarna till Barcelona i år. Slipper de 11 skadade spelare som förra året så blir de livsfarliga.

Barcelona som klubb, Spelarna, Tränarna och vi fans ska inte bry oss det minsta om vilka Real har, inte har osv. Barcelonas lag är tillräckligt starka för att vi inte ska titta på andra lag. Hur ligan slutar återstår att se... Men jag tror på:
1. Barcelona
2. Valencia
3. Real
4. Atl. Madrid
5. Sevilla

Barcelona Rambla
Ämne: Rambla/

Ok, fint,....
Ja men frågan är om du förstod själva andemeningen? Thomas skriver ju klart och tydligt att de olika lagens redaktioner inte på något sätt ska vara objektiva för att behaga alla andra lags supportrar. Utan det han menade var, att när det gäller att tippa utgången av ligan kunde det vara på sin plats med mer "neutrala" tippare från de lite mindre lagen som ingen på förhand tror ska blanda sig i toppstriden. Låter ju sunt om du frågar mig, så hade man sluppit såna här onödiga påhopp i parti och minut.

Vilka självklart inte på något sätt är acceptabla oavsett vilka som skriver eller tipppar något som berör spansk fotboll.
Valencia C Niño
Belletti klar för Chelsea om ingen skrivit det än!
Är det en förlust för oss tycker ni?
Real Madrid BiH92
2007-08-23 20:14
Mannen va bölar ni för att dom tror ni kommer 3 ni sa själv innan att man får tro som man vill.
Real Madrid chrisespaña
2007-08-23 20:10
Rambla/

Ok, fint, citatet tog jag ut för att det stämmer väl in på mig och Rikard, därtill även 95% av dom andra skribenterna och läsarna på SF/Spanien.
Annons: