/spanien/barcelona/forum/2249.aspx/spanien/barcelona/forum/2249.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Heisenberg
2015-08-18 22:28
Om man tittar på situationen igen med Piques hårtork och försöker läsa på läpparna så ser det verkligen inte ut som att han säger det som skrivs. Särskilt inte eftersom han demonstrerar en offside-linje under tiden. Men någon som är lite bättre på spanska än jag kan säkert säga mer exakt vad han sa. Det är ta mig fan helt sjukt hur man kan hitta på att en spelare sagt en sak, ge rött och sedan helt och hållet komma undan med det.
Barcelona Rambla~
2015-08-18 22:23
Arda-Turan Stämmer bra det. Samma kull som Cesc, Messi och Piqué.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona enkos
2015-08-18 22:20
Stämmer inte att Pique fått 12 matcher. Barcelona kommer däremot att överklaga utvisningen på Piqué för Barca håller inte med tolkningen av utvisningen och påhittade rapporten , står det på Barcas officiella twitter konto
Barcelona Arda-Turan
2015-08-18 22:18
Han mittfältaren i Brugge är det inte Vazquez från Barcelona? det syns att han har tränats i La Masia boll säker
Barcelona Rambla~
2015-08-18 22:17
11-9-10 Jag kan nästan garantera att Cocu är mer taktiskt slipad än Lucho. Hm Cocu? Faktiskt inget dumt val som nästa tränare. Bra förslag där, det kan tom jag ställa mig bakom. :) Cocu, en fantastisk spelare i Barca bland en massa sopor som passerade revy i klubben under några jobbiga säsonger. Ett av få glädjeämnen under de åren.
Barcelona enkos
2015-08-18 22:16
Jag tror inte en sekund på att Piqué sagt det till AD. Då Piqué hånat Madrid efter vuosegern mot Sevilla så ville domarna på order från Madrid bara hämnas och de passade på bara.. Domaren om jag inte har fel är en Madrid-son
Barcelona Yellow cake
2015-08-18 22:11
@SUPERBUSQUETS:
är detta sant? jag hoppas verkligen inte det..fattar inte hur det kan vara värre än att slå och sparka nån medvetet, läs Ronaldo förra säsongen.. han fick typ 1 match
Barcelona Barca4life98
2015-08-18 22:08
Memphis Depay är redan bra men han kommer bli mycket bättre! Har följt honom länge, grym spelare.
Barcelona LeoMessi
2015-08-18 22:03
Tur United hade där, Brugges mål blev felaktigt bortdömt. Är domaren spansk må tro?;)
Barcelona 11-9-10
2015-08-18 21:58
Rambla På tal om cocu, så är det den tränare jag vill ha efter lucho. Han har fått PSV att spela en fantastisk fotboll och brutit Ajax dominans
Barcelona Rambla~
2015-08-18 21:58
Junta & cameroonians De värvar smart och framför allt bredd denna säsong. Kanske inte de dyraste spelarna vilket är förnuftigt med tanke på lönekostnaderna och det är unga spelare med potential och som är hungriga. Jag är inte riktigt bekväm med vår modell. Vi värvar bara etablerade spelare och i en ålder där de peakat. Det är dyrt, höga löner vilket innebär att vi inte breddar med tillräckligt många spelare för vi har helt enkelt inte råd. Istället fyller vi på med spelare som Roberto, Munir osv som inte håller måttet.
Barcelona ( Xaviesta )
2015-08-18 21:52
Frodo Laportas affärsmodell är just det du efterfrågar. Han skyddar sina spelare och kollegor som ingen annan och han beskyddar framförallt klubbens värderingar och slår tillbaks mot orättvisor obarmhärtigt med juridik som det mest kraftfulla verktyget. Men socios valde att lägga sina röster på Bartomeu, och med facit i hand kan vi sorgset konstatera att majoriteten av folket inte bryr sig nämnvärt om klubbens transferban eller Piques avstängning.
Barcelona Rambla~
2015-08-18 21:48
Okej, vi har Cocu som tränare i PSV, lite av en legend i Barca. Vissa av er minns honom säkert. Hur kan det komma sig att en spelare av Depays kaliber mig veterligen aldrig ens nämnts i samband med Barca? Det osar verkligen klass om killen. Visst, jag förstår att jakten på Neymar säkerligen tog all fokus inom klubben, speciellt alla likvida medel för nästkommande säsonger.
Barcelona the cameroonians
2015-08-18 21:44
@Rambla~:

Innan levde de väl en del på tredjehandspartners, men nu har de väl en kinesisk finansiär som gått in med en hel del cash. Sen har de också fått in lite stålar från försäljningar av Mandzukic, Arda, Miranda och Mario - om vi pratar denna säsongen.
Barcelona Junta Dimision
2015-08-18 21:43
@Rambla~:

De fick ju Kinesiska investerare relativt nyligen, så det har vart lite extra klirr i kassan för Simeone och hans gubbar :). Tror de definitivt kommer kunna konkurrera med oss och Real hela vägen denna säsong då de har skapat en riktigt fin bredd utöver deras spets. Saknar dock en defensiv mittfältare av klass för att se de som ett större hot än vad de redan är, kanske Kranevitter är lösningen till den frågan.
Barcelona SUPERBUSQUETS
2015-08-18 21:41
Hörde de tidigare på Albanska SuperSport !
Barcelona ( Xaviesta )
2015-08-18 21:37
enkos Du har fått fel uppgifter, dom har sålt 148 000 biljetter tack vare nyinstallerade sektioner finansierat av spelarna själva. SUPERBUSQUETS Nä du har läst fel, han har fått 24 matchers avstängning för hårtorken han gav linjedomaren.
Barcelona Federer
2015-08-18 21:35
Rakitic: "Kovacic last week told me after the game against ARG: Messi should win all individual trophies. We'll never see anyone like him." Ronaldo kommer inte gilla detta :P. Kovacic sa detta till Ivan i November.
Barcelona Rambla~
2015-08-18 21:34
Atletico värvar typ 10 spelare varje sommar. Fattar inte hur de fixar det. Visserligen blir de ibland av med viktiga spelare så till viss del kan jag förstå att de måste ersätta spelare. Fast den mängden spelare varje sommar? Hur har de råd? Inte mycket kontinuitet där precis. Därför är det imponerande hur de klarar av att klamra sig fast i toppen.
Barcelona BARCA-més que un club
2015-08-18 21:27
Hahaha denna domarkåren i spanien alltså vilket skämt, Pepe svinen slår och sparkar en getafe spelare brutalt killen får 1-2 matcher avstängning , medans pique får 12 för sagt nåt fult vill spy alltså.
2015-08-18 21:26
Memphis är het ikväll!
Barcelona El Messias
2015-08-18 21:25
Superbusquets Källa?
Barcelona Gabriel
2015-08-18 21:25
Superbusquets Vad snackar du om? Inte hittar något om det.
Barcelona SUPERBUSQUETS
2015-08-18 21:11
Nu är det officiellt pique får tolv matchers avstängning ja gråter floder
Barcelona gulu
2015-08-18 21:11
[QUOTE=enkos]Det är publiksfeber i Betis, laget har redan sålt 40 008 säsongsbiljetter [/QUOTE] Satan, vart har du läst detta?
2015-08-18 21:07
Argentinas defensiva mittfältare Kranewitter klar för Atletico Madrid. Simeone fortsätter förstärka med kvalitetsspelare.
Barcelona Junta Dimision
2015-08-18 20:58
@the cameroonians:

I know that feel, var på supercupen mot Real 2012 och fick ingen Taxi förrän 3 på natten...
Barcelona Junta Dimision
2015-08-18 20:57
Wow vilket mål Memphis Depay!
Barcelona Blaugrana91
2015-08-18 20:48
the cameroonians Så var det även när jag hade sett joan gamper matchen mot Roma, fick gå i över en timme innan man hittade en taxi, jäkligt jobbigt var det.
2015-08-18 20:24
Det var tydligen en smått konstig syn igår efter matchen när hela Avanguida Diagonal var full av supportrar (mestadels turister tydligen) som tvingades ta sig in till stan gåendes eftersom den sena matchtiden gjorde att Metron slutat gå. Dessutom var det inte så många taxibilar i omlopp och de som var där försökte ta ut högre priser än vanliga taxan och valde ut kunder med taxiskylten släckt.

Metron slutar gå vid midnatt måndag till torsdag samt söndagar, så ett tips är att boka hotell nära arenan vid matcher på dessa dagar.

Klubben och Metrons ledning har träffats för att försöka hitta en lösning men ännu har ingen överenskommelse träffats kring detta dilemma.
Klubben måste i mina ögon försöka påverka arrangörerna och ligan så att man slipper de sena matchtiderna. Det gynnar ju definitivt inte fansen och därmed inte heller intäkterna.
Annons: