/spanien/barcelona/forum/2247.aspx/spanien/barcelona/forum/2247.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona BlueRed
2015-07-10 10:25
Har inte Arda lärt sig spanska? Har vi en Rustu 2.0 på G här som vägrat/vägrar lära sig spanska? :P Kommer han bära Xavis nr? Det vore skevt. Väldigt skevt.
Barcelona 11-9-10
2015-07-10 10:07
Lennyromario Till viss del finner jag zidane en aning överskattad jag med, då allt han har gjort har förfinats en aning sedan han börja lira i Madrid. För det var verkligen ingen spelare som kunde dominera 3 matcher i rad eller under en hel säsong. Utan han hade sina moments där han var helt fantastisk Skulle säga VM 2006 var hans bästa mästerskap och hade aldrig sett zidane så bra innan. Då var han dominant hela mästerskapet Men hela zidane biten har Madrid klubb/media hypat eftersom han tillhörde Madrid därav överskattningen på hans karriär
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona 11-9-10
2015-07-10 10:01
Herregud vilket härligt intryck arda ger, längesen man såg någon så genuint glad. Nej det blir arda på tröjan i år!
Barcelona LennyRomario
2015-07-10 09:58
@Arda Turanismo:
Ofta brukar folk här inne döma spelare som tillhört Real hårdare. Så var det alltså inte i dittf fall. Så vad kan då vara din orsak? Att du har en vän som säger att Zidane är världens bästa fotbollsspelare genom tiderna? För då är han ju överskattad. Men det har jag aldrig hört någon hävda. Innan Messi kom och vann guldbollar utan konkurrens var det väldigt ovanligt att någon dominerade spelet så eftertryckligt som han gör. Vad har du för referensram för överskattad? Alltså, vad är din bild av hur bra folk tycker att Zidane var? Vilket då gör att han är överskattad. Kul att veta bara.
Barcelona 11-9-10
2015-07-10 09:30
Är det Floyd som försöker vara med i selfien ?! Haha
Barcelona Z_Z
2015-07-10 08:34
@11-9-10:

Bortsett från Qatar Airways på framsidan så är den rätt klockren.
Arda Turanismo
2015-07-10 03:30
Om ni inte har något bättre för er under morgon, kan jag varmt rekommendera er att följa hur Ardas dag kommer att se ut:

Klockan 09:30 - Kontraktssignering.
Klockan 10:00 - Presskonferens i Ricard Maxenchs pressroom.
Klockan 11:30 - Presentation på Camp Nou.

I länktipset hittar ni en livestream från Barcelonas officiella YT-kanal som börjar sända inom en kvart innan klockan har slagit 9:30.
Barcelona Junta Dimision
2015-07-10 02:29
Intressant att Bartomeu tar upp stadgarna när en vicepresident får ta över när presidenten avgår, men när det gäller horisontella ränder på tröjorna och att valen MÅSTE ske vid matchdag så är det knäpptyst från hans sida, men inget förvånar mig längre när det gäller Bartomeu.
Barcelona Suarez9
2015-07-10 01:25
nu måste jag få skriva av mig lite.

Barto vad i helvete sysslar du med? VILL DU HA SPONSORNAMN PÅ CAMP NOU?!?!?! alltså den snubben... det värsta är att allt pekar på att han kommer vinna valet också. Vilket är fan mer tragiskt!

Men men hade en fundering inför kommande säsong vem kommer att få stå i de olika turneringarna. Kan tänka mig att bravo står i ligan men t.ex. supercup matcherna och VM. Borde det inte vara Ter?
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-10 01:15
Arda Turanismo

elr på kontoret när han står där i hörnet med sanlehi tror jag o berättar om nåt med my new home barcelona, sen sa han nåt om tiki tika tiki taka.

nej men man ser på killen han är kriga!
Arda Turanismo
2015-07-10 00:46
KiNg-PuYi

Jag gillar när Arda tittade på TV och kommenterade något om Messis tunnel på Milner vilket fick de övriga i lokalen att garva.

11-9-10

Om det inte vore för Qatar loggan, hade jag kunnat hålla med dig där.
Barcelona 11-9-10
2015-07-10 00:35
Det här är fan kärlek, älskar den retro känslan man får av den känslan.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-10 00:04
så har ardas första dag varit, lyser glädje om killen! tror faktiskt han kommer att kriga för tröjan=).
Arda Turanismo
2015-07-09 23:57
@Andresito:

Haha, kanske blir det fler än jag härinne som har Arda som sin favoritspelare med tiden :p
Arda Turanismo
2015-07-09 23:54
Och på tal om Zidane så var det exakt 9 år sedan som han skallade Materazzi på bröstet.

Fan vad man känner sig gammal haha.
Arda Turanismo
2015-07-09 23:54
LennyRomario

Du har rätt i att fransmannen vann tre sådana utmärkelser men dessa knappast innebär att fransmannen var dominant när han vann dessa.

Vad har min åsikt med Real Madrid att göra? Han visade upp sådant redan i Juventus och hade sagt detsamma ifall om Zidane gjorde sådana insatser hos oss.

Självklart menar inte jag att Zidane skulle vara en fullständig katastrof, jag nämnde tidigare att fransmannen faktiskt kunde göra starka insatser då och då. Dock var han inte SÅ bra som folk vill få det till...
Barcelona basaric - "el guaje"
2015-07-09 23:53
Ingen klubb i världen har lika bra målvakter som vi. Jag tror inte att folk förstår, och uppskattar våra burväktare. Bravo är fenomenal, och Ter Stegen är i samma nivå. Dessutom så har tysken drygt 15 år kvar av sin karriär.

Barcelona kan alltså spela 65 officiella matcher nästa säsong (beroende på hur det går i cuperna) och då behöver vi en bred trupp. Spelare kommer åka på skada, avstängningar och dippa formmässigt. Darför är jag glad att vi agerar på transfermarknaden.

Arda Turan och Vidal är inga galacticos, men välbehövda spelare. Båda är dessutom inköpta från den spanska ligan, vilket är bra.

Nu hoppas jag bara att klubben inte går efter Pogba. En överskattad spelare, som kommer kosta jävligt mycket pengar.
Barcelona Barca4life98
2015-07-09 23:53
Alltså tanken utav "Camp Nou Qatar" eller någon annan sponsor, mår jag illa av. Vad håller på att hända med klubben man hejat på i hela sitt liv... För övrigt vad tycker ni om att Camp Nou ska förändras eller vad det är det snackas om...?
Barcelona enkos
2015-07-09 23:31
Reals hjärna i stort sett klar för Porto, Casilias alltså
Arda Turanismo
2015-07-09 23:29
Barcelona 1.70-ligan
2015-07-09 22:49
Junta Dimision Nej för fan, freixa värre än att behålla Bartomeu. Och då vill jag verkligen ha ett presidentbyte
Barcelona 11-9-10
2015-07-09 22:36
Messi är vändpunkten för säsongen Messi kan bli vändpunkten i valet #messipresident!
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-09 22:31
Liunil Masse

omöjligt måste vara snack från frexia för att få lite uppmärksamhet. jag menar jag vet att barto är efterbliven men inte så efterbliven att sälja messi haha
Barcelona Junta Dimision
2015-07-09 22:30
Nu när man blåst ut ljusen på ens 21-årsdag så önskar jag mig innerligt en ny ledning efter den 18e Juli. Det kan till och med vara Freixa, men så länge det inte är Bartomeu bara...
Barcelona Barca4life98
2015-07-09 22:21
Liunil Masse Så om det nu har kommit fram att Barto ville sälja Messi, så kan väl detta vara en vändpunkt i valrörelsen? Hoppas att dom andra kandidaterna trycker på just den punkten om Messi. "Vem vet vad som kan hända i framtiden" typ. Vad tycker ni andra? Min magkänsla säger mig ändå att Laporta kommer stå som segrare...
Barcelona Liunil Masse
2015-07-09 22:10
@FutbolSergi: Frexia confirms Bartomeu wanted to sell Messi last year. Laporta wants to build a statue for Messi at Camp Nou. Difference. HUR KAN MAN VILJA SÄLJA TIDERNAS BÄSTA SPELARE!!? Inte 6 år till med Bartomeu, det klarar jag inte!
Barcelona ( Xaviesta )
2015-07-09 21:56
cameroonians Du behöver inte förklara dig för någon. Dom väsentliga i forumet är fullt medvetna om ditt engagemang, din seriositet och hur mycket du bidrar till forumet. Och vi står bakom dig till 100 procent! Låt inte några enstaka vilsna själar utgöra stommen för alla oss andra, siffrorna för vi som uppskattar dig jämfört med dom som inte gör är väl på sin höjd 98-2. Personligen tycker jag att du är fantastisk och förstår ibland inte hur du får ihop din egen vardag att fungera parallellt med vad du gör för oss här på redaktionen samt i forumet. Hoppas du är tillbaka snart igen min vän. Tills dess, njut av din "semester" från forumet :)
Barcelona the cameroonians
2015-07-09 21:16
Break off

Precis laddat upp en artikel med en intervju av Bartomeu.

Vill bara förtydliga att jag inte är på någons sida när jag skriver för redaktionen gällande valet utan baserar allt på riktiga källor.
Är något mina egna tankar och åsikter framgår detta alltid tydligt.

på les Rambles är jag mer en åsiktsmaskin som gärna tänker utanför boxen och baserar det jag skriver på mina känslor och allt annat jag har med mig i bagaget.

Eller summerat: jag är ingen sektmedlem när jag skriver artiklar...

break on, igen.
Barcelona Andresito
2015-07-09 20:18
Arda Turanismo Verkar som att vi har fått in Ardas största fan in till forumet ;)
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-09 19:43
Arda Turanismo

Visca barca!
Annons: