/spanien/barcelona/forum/22449.aspx/spanien/barcelona/forum/22449.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2008-03-16 20:00
Holländaren:

ursäkta att jag frågar men brukar du knarka när du kollar på Barcelona?

inget illa menat, men det är hyfsat konstiga betyg du drar ibland... :)
Barcelona Holländaren
2008-03-16 20:00
Vad är det ni tycker att Thuram gjort fel förutom att vara 36 år gammal?
Barcelona Suñol
2008-03-16 19:59
Senast det var så här dåligt var kanske första halvan av Rijkaards första säsong...
Barcelona Holländaren
2008-03-16 19:58
Ämne: Holländaren:

Så v....
Oftast är de fotbollsbaserade, någon gång handlar de om redaktionens insatser här på sidan, vilket egentligen inte ter sig helt onaturligt då fotbollsskrivande har ganska mycket med fotboll att göra, om än indirekt.
Barcelona Smogen
2008-03-16 19:57
tror inte jag sett ett sämre barcelona på flera år...

hur man kan vara så imponerande usel och ointresserad som Edmilson är e för mig ett under. Har han ingen heder alls? Förstår att Etoó blir förbannad på honom.
Byt ut Edmilson så fort som det går, ta in vem fan som helst. Till och med Rijkaard lär vara bättre som pivote. Men helst kanske man kan byta in Henry och köra Xavi eller Iniesta som defensiv.

Har sällan sett Eto'o och Puyol så dåliga heller.

Xavi har i första halvlek slagit bort fler bollar än vad han brukar göra på 4 matcher sammanlagt.

Jag gillar Thuram, men när han inte ens utnyttjar sin fantastiska erfarenhet är det dags för någon annan att ta över, helst i halvtid. In med Abidal i mitten och Sylvinho på kanten.

Jag hoppas dessutom att Gudhjonsen inte säljs till sommaren utan i halvtid. så kan vi sätta in en b-lagsspelare där resten av matchen.

sen skiter jag i att vi inte har några byten kvar...

tur att vi har Iniesta och en fin Bojan
Barcelona Suñol
Jag tycker det är underhållande med holländarens betyg! Även om jag kanske inte håller med om allt...
fRn
Det är ingen enskild spelar som skall klankas ner på, men edmilson är under all kritik.. slår bort enkla passningar, hänger inte med i löpningarna.. Guddie & thuram är helt ok! thuram visar vägen med hårt närkampsspel, brister i annat men det jämnar ut sig. det är laget som det är fel på, underskattning? inte taggade? ni märker ju själv, passningspelet är som bortblåst, inte är det EN spelares fel?

Forza blaugrana! taggad andra halvlek nu!
Barcelona Dizzy
2008-03-16 19:56
In med Henry!
Barcelona Rambla
2008-03-16 19:55
Holländaren:

Så vad gör dina inlägg här? För inte är de fotbollsrelaterade allt som oftast.
Barcelona ED DA´ MAN
2008-03-16 19:55
Har hört många säga att Deco stoppar upp spelet mycket, men det Edmilson gör är helt otroligt.
Tanterna med rolatorer hade tagit bollen av honom lätt.

Barcelona Suñol
2008-03-16 19:54
Jag tycker inte att det håller att skylla på skador för det som fattas är ett grundspel. Det var det som gjorde Barca till världens bästa lag för två säsonger sedan. men i år för utom några enstaka tillfällen så har vi överlevt på grund av inviduell briljans.
Barcelona Foadinho_tupac
Holländaren

Det är lätt och säga negativa saker. Men herregud jag säger bara sluta sätt betyg hoppas du förstår.
Barcelona Holländaren
Ämne: Vi är så dåliga att ....
Forumregler: Endast registrerade medlemmar tillåts skriva i detta forum. Inlägg med personangrepp, rasistiskt och/eller sexistiskt innehåll, provokationer, oseriöst beteende, skällsord, sms/msn-språk, reklam, spam, tippande, långa länkar, inklistrade artiklar, omotiverade startelvor, innehållslösa kommentarer eller icke-fotbollsrelaterade ämnen samt jublande över skador accepteras inte och kan därför bli raderade.
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
Vad hände på frisparken i slutet
Barcelona Messidinho_10
Håller med edmilson, isbjörnen och thuram är sämsta spelarna på plan. Va Fan in med Henry och någon annan för det här är PINSAMT!
Barcelona Gus
holländaren :
Väldig hård kritik mot nästan alla spelare.
givitvis finns det flera personer som inte gör någon bra match ,( Guddy,Edmilsson) Jag tror tränaren tar ett rejält snack i halvtid nu och hoppas på ett nytt lag i andra halvlek.. oddsen 1.8 på betway lockar lite..
Barcelona Giovanni17
2008-03-16 19:53
typ förstår inte hur du kan ge iniesta en etta han för mig tillsammans med bojan har varit bäst under första halvleken.
Barcelona FCB10
Abidal fick CP ryck när han sparka bollen upp på läktaren :O
Barcelona RonaldinhoKungen
Holländarens betygsättning är bland det sämsta jag sett.
Barcelona barca__elve
Vinner vi inte matchen ikväll så kan vi nog hälsa hem till ligan... har aldrig sett så många fel passningar som i första halvlken av Barca.
Barcelona Rambla
Vi är så dåliga att det finns inte. Ingen press på egen planhalva och de får promenera fritt hur de vill.

Betyg:
Holländaren, 1
Lika dåliga analyser som vanligt.
Barcelona the culé
2008-03-16 19:52
Jugador

klart att uppställningen håller, det är bara en jväla dålig inställning som gör att vi ska va glada om Barca får 1 pinne med sig.

Hoppas att Rijkaard ryter till ordentligt nu i halvlek.
Barcelona Liiooneel-Messiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2008-03-16 19:52
holländaren e du helt störd? edmilson, gudjohnsen och thuram är sämst för fan
Barcelona Foadinho_tupac
2008-03-16 19:51
Jugador

Ja. Jag förväntar mig att de ska vinna det klart den här uppställningen är inte så dålig så de ska spela såhär du kan inte skylla på det. De får skärpa sig nu i andra halvlek annars blir det inga 3 poäng.
Barcelona Giovanni17
2008-03-16 19:51
holländaren ser vi samma match?
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2008-03-16 19:50
Jag tycker att Guddy är katastrofal idag !.
Barcelona Holländaren
2008-03-16 19:49
Halvtidsbetyg:
Victor Valdes, 4
Gör ett bra och säkert jobb. Ser taggad ut. Något något tveksam placering vid hörnan.

Carles Puyol, 1
Fullständigt bortgjord på sin kant.

Gabriel Milito, 2
Ok defensivt, BEDRÖVLIGA passningar framåt.

Lilian Thuram, 5
Gigant. Enastående, felfri. Mycket företagsam i passningsspelet såväl som tuff i närkampsspelet.

Eric Abidal, 1
Lika usel som vanligt.

Edmilson, 1
Bedrövlig. Lika fyrkantig som sitt namn. Slut som fotbollsspelare

Xavi, 1
Inte lätt att spela med ett gäng amatörer, men han passar iaf in bra i helhetsbilden. Spelar bort varje boll som kommer nära.

Eidur Gudjohnsen, 1
Orörlig, seg, nonchalant. Ser mest fjantig ut.

Andres Iniesta, 1
Värdelös i varje spelmoment.

Samuel Eto'o, 2
Jobbar och sliter tillräckligt för att kvittera ut ett godkänt betyg.

Bojan Krkic, 2
Svag, men med positiva intentioner. Håller position bra.
Barcelona A.Gaudi
2008-03-16 19:47
Jugador

Såklart man kan kräva mer än hur spelet ser ut just nu. även omdet här inte är våran startuppställning har vi ändå ett lag som ska vinna såna här matcher.
Barcelona Gus
edmillson är inget bra idag ...
Barcelona Giovanni17
Jugador

håller med dig va förväntar ni er att vi ska köra lekstuga mot dem.
almeria är inget dåligt lag.
Annons: