/spanien/barcelona/forum/22440.aspx/spanien/barcelona/forum/22440.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid wnR
2007-08-31 17:34
Jag är GUD för er alla på alla sätt.

Suazo ska inte jämföras med Etoo då det är klasskillnad. Suazo är mycket bättre på allting. Nån sa att han saknar spelförståelse HAHAHA HAHA.. javisst lika mycket som Henry.. Suazo är snarlik Henry i sin spelstil.. kan agera striker och framspelare. Suazo är mycket snabbare än Etoo (10,4 på 100m - snabbaste fotbollspelaren i världen), mycket mer teknisk, mer involverad i spelet, bättre skott, starkare, bättre spelförståelse, bättre på straffar/frisparkar.. allting!

Milan saknar ikväll Ronaldo och Maldini som dras med skador, men kommer ändå att vinna ganska enkelt över Sevilla.

barba

PM.A mej så ska jag ge dej min MSN så kan vi cama och så ska jag bevisa för dej att jag är GUD för dej på alla sätt.
Barcelona Rambla
2007-08-31 17:34
Spiders:

Jag förstår att Luccin är de flestas favorit och att därför Motta ses som ett nerköp. Han är en sån där lagom ful spelare som sliter konstant och som även kan bidra med genialiska passningar. Fast nog såg Luccin medioker ut i slutfasen av ligan? Det gjorde visserligen hela laget i flera matcher.

Motta har faktiskt lyckats hålla sig skadefri en längre period, peppar peppar. Ni kan ju annars lita på att ni får en spelare som kommer att rusa ut på Vicente Calderón laddad med knivar i käften när marängerna kommer på besök. ;)
Atlético Spiders
2007-08-31 17:28
Rambla//

det är inte så att Motta är en dålig spelare, men Luccin var dom flestas favorit i klubben, även när Torres va kvar.
Jag tror Motta kan bidra med mycket om han håller sig frisk, det är just det som är lite oroligt, att Motta nu är den enda deff mittfältare vi har.
Om man nu bara ska ha en deff mittf i truppen så skulle det kännas skönt om det va Luccin för den stålmannen går aldrig sönder.
Om nu Maniche eller Garcia småskadar sig och Motta inte är frisk så står vi med ena handen i kakburken.
Real Madrid Paco Buyo
2007-08-31 17:28
Rambla:
Jag tror inte att så väldigt många fler canteranos än vanligt flyttar nu, jag tror helt enkelt inte att de flesta är tillräckligt bra. De flesta lag i la liga har ju redan spelare som kommer från, eller som spelat i Castilla.

Men visst, det är jobbigt när ens gamla canteranos sänker Real. Eto'o brukar vara taggad när han ställs mot sitt gamla lag.
För att ta ett exempel.
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-08-31 17:26
vem tror ni vinner idag, Ac milan eller Sevilla?
själv tror jag Sevilla men det kommer att bli en bra match! :D
Barcelona Rambla
2007-08-31 17:18
Paco:

Vad förväntade du dig av Gaspart? :D
Det är annars risk att Madrid och Calderón kommer att få göra samma sak nu om någon av de flyktade canteranos lyckas. Fast han har väl åtminstone så pass mycket sinnesnärvaro att han plitar ner någon återköpsklausul antar jag?

Spiders:

Jag förstår din frustation över caso Motta. :D
Han har mycket och bevisa. Annars är det just sådana här värvningar som i slutändan kan visa sig vara ett lyckokast. Man vet aldrig, fast det ska väl mycket till att han gör succé. Försök och ge det lite tid, han kanske överraskar er alla.

Jag kan tänka mig att Luccin krävde lite väl mycket i lön för att skriva på ett nytt kontrakt och därför fick välja en annan klubb?
Real Madrid Paco Buyo
2007-08-31 17:13
Det roligaste med Gerard var väl att man sålde honom billigt till Valencia för att köpa tillbaka honom svindyrt någon tränare senare. Det är riktigt dålig canterapolitik.
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-08-31 17:09
wnR:
du vet inget om fotboll, typical milan eller madrid fan som inte har nåt viktigt att säga!!
Suazo bättre än etoo?
och du är värdens klokaste person hahaha
och en sak till, även om inter inte spelade "9" förslaget så är det deras fel, eftersom barca ville att de skulle spela faktist, Inter blev ut klassade haha och du skämde ut dig själv! :D
Atlético Spiders
2007-08-31 17:09
WnR//

Inter kan inte ens slå Udineses högstadielag på hemmaplan, hur fan dom slå Barcelona..
hahaha!!
Du är ganska confused, Suazo bättre än Eto'o, Har Real tröja, Inter är skitgrymma och Forza Milan.
Hur lyckade iallfall klämma in ditt extremt förvirrade tillstånd i samma inlägg.
Galant gjort Pajas!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-08-31 17:07
Rambla

Han som fick för sig att skriva årets floskel är lite förvirrad, jag tog emot denna förvirrade pojke och gjorde en proper analys och kom fram till att han mena att Eto är nivåer högre än Suazo och inte vice versa.

Hihi

:D
Barcelona Rambla
2007-08-31 17:05
Paco:

Självklart skulle jag kunna det, finns ett par fina exempelt till men jag ska bespara dig det. Annars finns ju ett par floppar också. Vem minns inte Gerard Lopez, som nu skrivit på för Recreativo, och inte minst den kära Motta som nu har lämnat oss för Atllético. Allt blir inte till guld på La Masia. ;)

Det är klasskillnad mellan Suazo och Etoo!

Säsongen har knappt börjat, trots det måste detta vara årets floskel. Kommentarer överflödiga. :D
Barcelona COLLBLANC
2007-08-31 16:57
Nou Camp ska bli en arkitektorisk juvel som är långt före sin tid. Ja exakt så sa Laporta under sitt tal i dag. Det blir verkligen intressant att se vilket förslag som blir en juvel
Barcelona Saman.
2007-08-31 16:56
Han är troligtvis Real Madrid fan som har Milan tröjan som täckmantel.
Barcelona Magicó
2007-08-31 16:55
wnR

Värst vad du kan... pojke
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-08-31 16:36
wnR

Vafan snackar du om okunniga pojke?, Suazo är en kontring spelare med sin snabbhet thats it.

Han är verkligen inte involverat i spelet värst mycket, han är mest inblandad när det finns ytor för att springa.

Ta en titt på inter denna säsong, sen gör en analys för just nu snackar du bara skitsnack.

Han saknar spelsinne som de bäste forwarderna har dessutom, vare sig du är inter fan eller inte så ta en titt på han under säsongen så förstår du vad jag menar.

Eto är en av världens bästa anfallare jemför inte han med Suazo, Suazo har bevisat sig vara en bra spelare i italien det har även Gilardino gjort.

Vilket ibland inte säger mycket om en spelare, vi får väl se iår om det är hype eller om han är så bra som alla Inter fan påstår.

Sen så har vi inte påstått att vi piskat inter, får man inte glädja sig åt rörelsen Barca visa upp?

Du är väl Milan fan förresten?, varför denna solidaritet för Inter?.

Snacka om förvirrad hehehe.
Barcelona Andreas-3
2007-08-31 16:33
Ämne: Et0

Det är klass....
Hörru ni förlorade med 5-0 så du har ingen rätt att snacka
Barcelona barba
2007-08-31 16:32
Ämne: Et0

Det är klass....
Förmodligen är ett väldigt roligt ord. Förmodligen fick du stryk som liten, förmodligen har du inte mycket innanför pannbenet, förmodligen har du aldrig haft en flickvän och förmodligen kommer du aldrig få en.
Real Madrid wnR
2007-08-31 16:27
Et0

Det är klasskillnad mellan Suazo och Etoo!

Suazo är mycket snabbare, mycket mer teknisk, mer involverad i spelet, bättre skott, starkare, bättre spelförståelse, bättre på straffar/frisparkar.. allting! Suazo är en Henry kopia. Etoo kommer att bli petad i Barca av Henry och Messi. Ville bara säga att Inter ställde upp med C laget.. och att ni förmodligen hade fått stryk igår mot Inters förstaelva.. peace

MILAN!
Barcelona Andreas-3
2007-08-31 16:23
Toni Calvo
Real Madrid Paco Buyo
2007-08-31 16:23
Rambla:
En division upp eller ner. Tror att det spelar mindre roll för spelare av den klassen. De tar sig fram oavsett miljö.

Jag jämför inte bara Guardiola och Crosas. Där emellan har ju Barça haft spelare i canteran som Xavi, Iniesta, Cesc, Arteta. Du räknar säkert upp fler.
Barcelona Andreas-3
2007-08-31 16:22
Zaragoza blev lottade mot Aris Thessaloniki som har 3 Barca produkter. Toni Calvo, Javito och Felipe Sanchon. Toni Calvo var även med i spaniens u21 lag i vm i somras
Barcelona Myrran
2007-08-31 16:21
Och detta tjänade vilket syfte då? Sen så har vi aldrig sagt att vi "piska" upp Inters första elva. Vi var glada för att vårat spel flöt på som det gjorde...
Barcelona Et0
2007-08-31 16:18
jag vet inte vad som är roligare, suazo bättre än etoo eller "forza milan".
Real Madrid wnR
2007-08-31 16:08
Inter spelade med C laget mot Barca. Bara 1-2 ordinarie spelare spelade (Cambiasso&Chivu)
Med ordinarie lag hade Inter piskat er på Nou camp.

--------------------Caesar-----------------------
Maicon----Materazzi---------Chivu---------Zanetti
Figo------Vieira----------Cambiasso-----Stankovic
---------------Zlatan----Suazo---------------------

Suazo är en snabbare Henry kopia, klasser bättre än Etoo tex..

Detta laget hade piskat er.. Inter ställde ju för fan upp med C laget när ni möttes lol

Forza Milan!
Barcelona Messiiiiiiiiiiiiiiiiiii
2007-08-31 16:08
Hej alla barca fans!
Jag undrar om hur det har gott med TV-rättigheterna? Ska Tv4 vissa matchen melln brcelona&atletic? den här veckan...
Tack för svaret
Barcelona PILMÀ
2007-08-31 15:48
Om 2-3 år kommer vi också att upp Jonathan dos Santos + Thiago.
Oj då vi har en annan thiago i - Laget fast sen här thiago är lite för offensiv.
Barcelona Rambla
2007-08-31 15:39
Paco Buyo:

Trots det så spelade Giovani och Bojan i ett sämre lag, Barça B, jämfört med Castilla. Det skiljer ju trots allt en hel division.

Japp, Marc Crosas är nästa spelare på väg in. Det är ovanligt att canteran får fram spelare som Messi, Giovani och Bojan. Vanligtvis är det ju mittfältare och försvare som slår sig fram till a-laget. Pep har själv sagt att det inte är rättvist att jämföra Crosas med honom själv. Pep säger att hans karriär är ju sen länge avslutad och Crosas har inte ens börjat sin.

Crosas kommer nog mest att spela för B-laget den här säsongen. Han kommer dock att träna med A-truppen och säkert också registreras för truppen till CL.
Barcelona Kapten11
2007-08-31 15:34
Mycket konstigt att Atlético väljer att skeppa iväg Luccin till en konkurrent, och istället handla in Motta som är en riktig glaslirare. Måste ligga nånting annat bakom försäljningen av Luccin.

Vad gäller Giovanni så måste jag säga att jag är mycket positivt överraskad över hans insatser så här långt(även om han bara har spelat träningsmatcher).
Håller dock inte med om att hans rörlighet är så mycket bättre än dom andras. Tvärtom har han tidigare sett väldigt loj ut. Men kanske är detta nånting som Rijkaard har tagit upp med honom.
Barcelona Musten
2007-08-31 15:28
Ständigt denne Eto'o och hans skador, han är en grymmt duktig anfallare men nästan lite för skadad, kanske dags att sälja honom nästa säsong när vi ändå kan få mycket pengar för honom?
Real Madrid Paco Buyo
2007-08-31 15:27
Rambla:
Dos Santos och Bojan är väl inte de bästa exemplen eftersom de är så inihelvete bra för sin ålder. Sådana spelare som tar chansen bara man ger dem en halvlek är ju givna i vilket lag som helst.

Sanningen är ju den att Reals b-lagsspelare i år inte hållit måttet. Jag är den förste att hålla med om att Real värvat panikartat av en desperat president under det senaste året. Michel (Castillas tränare) säger ju att den enda skillnaden mellan Gago och de la Red är att Gago redan finns i a-laget.
Men jag är övertygad om att spelare som Dos Santos och Krkic hade fått chansen även i Real.

Skall bli spännande att se vad som händer med Crosas. Barça är ju ruggigt bra att få fram spelare på den postionen. Arvet efter Guardiola?
Annons: