/spanien/barcelona/forum/22439.aspx/spanien/barcelona/forum/22439.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-08-31 21:43
Inzaghi är Inzaghi. Kolla bara i VM. En av VMs gruppspelsmatcher, Italien leder med antingen 1-0 eller 2-0 och är totalt ohotade. Med en minut kvar kommer Inzaghi helt fri med målvakten och en medspelare, drar målvakten och lägger in den i öppet mål. Därefter jublar han vilt, slänger sig ner på knä och jublar som han avgjort hela VM ;)
Barcelona Rambla
2007-08-31 21:42
Skit också, det blir operation för Samu trots allt. Det är inte bestämt ännu vem som utför operationen. Hur länge han blir borta skrivs det inget om, men säkert samma prognos som tidigare.

Hur fan kan man ha sådan otur som han verkar ha hela tiden? Inne 2 min på planen och blir skadad direkt.
Delarocha RIP Puerta
2007-08-31 21:38
Lite vidrigt av Inzaghi att fira målet så enormt mycket tycker jag. Men men.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-08-31 21:38
Hah! När Inzaghi precis startar sin berömda målgest, så blåser linjedomarn för offside, Gött:D

Halvtid, 1-0 för Sevilla, stort test för spelarna ikväll, minst sagt imponerande om de vinner kvällens match. Vamos!
Delarocha RIP Puerta
2007-08-31 21:35
Bortdömt mål:) Wheew
Delarocha RIP Puerta
2007-08-31 21:34
Ja han är verkligen tung. Samtidigt som han har en smidighet i sina rörelser. Milan har problem med honom utan tvivel.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-08-31 21:33
Kanòute är vass ikväll, den nedtagningen på bröstet, vändningen mot mål, den speeden och direkt skott efter det är det inte många anfallare i världen som klarar av idag. Milito och Puyol kommer få jobba stenhårt för att få stopp på honom:p
Barcelona Mot Nya Tider
2007-08-31 21:30
Då vet man hur man ska spela mot Milan, ifall man möter de i Champions Leauge, stenhårt in i närkamperna, och mycket press, precis som Sevilla gör det ikväll.
Villarreal barcafillan , RIP Antonio Puerta
2007-08-31 21:29
Haha killar! Vad säger ni om den här bilden på Ezquerro? Roligast på länge :D
Delarocha RIP Puerta
2007-08-31 21:27
Kanoute är ruggig hittils.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-08-31 21:22
Heh, Poulsen är på Kaka non-stop, kul att se hur arg Kakà blir :)
Delarocha RIP Puerta
2007-08-31 21:21
Smärtstillande och andra mediciner är boven.
Barcelona Messidinho 10
2007-08-31 21:20
ajaja vilket läge Seedorf missar.
Barcelona Beautiful_Barca
2007-08-31 21:20
Denna fråga hör inte hemma i forumet men det struntar jag i.

Jag undrar hur det kommer sig att fotbollspelares hjärta sviktar så där gång på gång. I Puertas fall var det ganska extremt då han fick en serie av anfall som om det var bestämt att han måste dö och läkare inte kan rädda honom. Helt hemskt.
Någon som vet vad det här beror på?
Kan det hände vem som helst?
Är det spelare med dåligt hjärta som råkar illa ut?
Beror anfallen på att de spelade fotboll och ansträngde sig?

Tacksam för seriösa svar.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-08-31 21:14
Oj vad nära 2-0, Sevilla missar öppet mål, kom igen nu, vamos Sevilla, slå äckliga Milan! :D
Barcelona Evička
2007-08-31 21:12
Xoonix
Du kan köpa biljetterna på nätet om du är medlem också. Du måste bara ange ditt "clau"-nummer och din kod så får du rabatten. Bara på din egen biljett dock.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-08-31 21:11
Ah, tror ingen skulle ha emot det:)
Delarocha RIP Puerta
2007-08-31 21:10
Kanske denna säsongen. Tycker jag vore en fin gest. Sevilla spelar bra nu.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-08-31 21:08
Jag undrar om Sevilla-spelarna alltid kommer att ha 'Puerta' på sina tröjor, även i ligan, som de har ikväll mot Milan? Hm..vore väldigt fint:)
Villarreal barcafillan , RIP Antonio Puerta
2007-08-31 21:07
Real Madridista//

Just exakt sånna som dig hatar jag.
Ni spärrar oss från ert forum så fort vi skriver nåt där och så kommer ni hit och försöker starta en värdelös diskussion enbart för att provocera.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-08-31 21:04
1-0 Sevilla, målskytt Renato, alla spelarna firar med att ta upp händerna, för att hedra Puerta, väldigt rörande och fint att se...
Delarocha RIP Puerta
2007-08-31 21:04
Gooool! 1-0 Sevilla
2007-08-31 20:56
Madridista: Jag ser det som ett positivt problem att ha så många bra offensiva spelare i sin trupp. Ökad konkurrans, spelarna måste prestera på topp och de blir extra motiverade och vad går då fel om det är ett rotationssystem? Då blir ju ingen egentligen permanent bänkad. Dessutom bänkar man inte världens bästa fotbollsspelare.
Barcelona ze nemo
2007-08-31 20:54
Delarocha: Hur vet jag att jag får rätt storlek då? :)
Real Madrid Real Madridista
2007-08-31 20:51
Iochförsig så ska man inte vara glad över att en spelare är skadad... Det är omoraliskt! Men.. Jag tycker faktiskt att Etoos skada gynnar er!
Nu slipper ni alla lyxproblem som den onödiga Henry-värvningen innebar. Vi gick i den fällan under galacticoseran (Beckham och Owen)
Undrar nästan om Rijkaard kan se in i framtiden :P

Vissa av er kommer hävda att det är bra med en bred trupp och "Rotationssystem" så att det blir konkurrans i truppen så att alla 4 stjärnor kämpar. Den där konkurransen är inte alltid positiv, den av dom 4 som blir bänkad blir missnöjd (Tänk hur Ronaldinho skulle ta en bäkning) och ni behöver inte rotationssystem som motiverar spelarna... Dom spelar ju i Barca som är en av världens största klubbar som både har chans att vinna ligan och c.l!

Lycka till i helgen! ............. NOT!
Barcelona Xoonix
2007-08-31 20:44
Är medlem, så då köper jag på plats;) såg att man kunde förhands boka på hemsidan!! Men tack för hjälpen!
Delarocha RIP Puerta
2007-08-31 20:43
Ze Nemo, beställ från Barcás hemsida? Då vet du iallafall att du får kvalité.
2007-08-31 20:43
Hur ändrar jag det jag tippat?
Barcelona Henry#14
2007-08-31 20:40
på vilken kanal är matchen på söndag ?
Barcelona Beautiful_Barca
2007-08-31 20:39
Spiders

Det var lite mycket skit om Suazo som du skrev där.

Alla som kan fotboll och har kollat på Cagliaris matcher kan se att Suazo är en klasspelare som bar "HELA" deras anfall på sina axlar och höllbackarna i serie A upptagna.

Man kan inte jämföra honom med Etó´o om man pratar om vem som är bättre. Men nog kan han bli lika bra i Inter. Jag kan inte förneka att han påminde mig om Etó'o i Mallorca när han spelade i Cagliari.
Annons: