/spanien/barcelona/forum/22438.aspx/spanien/barcelona/forum/22438.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A.Gaudi
2/16/2008 20:40
mm jag tror inte helelr betis lyckas hålla det här. Real har sån vinnarmentalitet, som saknas väldigt mkt i barca just nu.. När vi ligger under är det väldigt sällan jag känner att vi "komemr vända det här", så länge det inte är på camp nou.
Lukas.RP
2/16/2008 20:39
Fan vad viktiga poäng detta kan vara, vamos Betis!
Barcelona Boixos Nois 81
Sa ju att Madrid kommer att förlora!!!!!! SÄMSTA backarna har dem!
Barcelona Kallé
tror också att betis ändå får det tufft men real spelar inte bra nu så man kan alltid hoppas.
Barcelona Uppsnurrad av Ronaldinho
2/16/2008 20:38
Det får gärna bli ett par till i rätt kasse.
Barcelona Jugador
2/16/2008 20:38
Andra nickmålet för Betis, tror ändå Real vänder detta men man kan ju alltid hoppas.
Barcelona -ViscaElBarca!-
2/16/2008 20:36
2-1
Barcelona A.Gaudi
2-1

vågar man hoppas?
Barcelona Kallé
yes 2-1 betis
Barcelona -ViscaElBarca!-
2/16/2008 20:35
jaaa 1 lika :D
Barcelona Kallé
2/16/2008 20:33
ja 1-1
Barcelona R_10_ME
2/16/2008 20:30
förlorar vi ikväll så e det kört för att madrid leder borta mot Betis...

men jag hoppas på seger 1mål av messi..
Barcelona Thierry Henry
2/16/2008 20:28
Kolla Länktips! Dani Alves har tröttnat på Sevilla och vill till en storklubb, det är bara att hugga!
1-3 ikväll.

Palles Kuling

Det står att han har gjort 1000 matcher, inte mål.
Barcelona kevina
2/16/2008 19:59
seger måste det vara ida.. ussch vad nervös jag är redan nu!
Barcelona Palle Kuling....
2/16/2008 19:59
Hahaha! Det står på fotbollskanalen att Maldini har gjort 1000 mål.

KOM IGEN NU BETIS!!
Barcelona Beautiful_Barca
2/16/2008 19:18
AlwaysUnited

De må ha blivit rankade som PL's mest offensiva lag, men det är inte så jag har upplevt dem.
Rankningen beror på mängden mål de har gjort och inte på vilket spel de har presterat. För det är synnerligen inte något vackert spel som de har spelat.

Med det spelarmaterialet de hade/har så är det i mina ögon pinsamt att spela på det sättet.
Har du någonsin sett Chelsea spela skönspel á la Barcelona? Du behöver inte svara på den frågan.

Ja visst var lusingen på Puyol ett skämt. Inte så att Mourinho ville böra slåss med honom. Du kan dock föreställa dig att det inte är så roligt att få ett så pass hårt slag av någon som går förbi. Det var ett smutsigt drag av Mourinho helt enkelt.
Barcelona Edwin
2/16/2008 17:27
Hur det än blir för marängerna ikväll, så måste det bara bli en vinst för Barcelona. Ytterligare poängtapp eller förlust har Barcelona inte råd med. Men låt oss hoppas att Betis tar sig samman ikväll.
Sen börjar CL nästa vecka. Spännande det ska bli.
Barcelona Hoshiar
2/16/2008 17:26
Visste ni att Marc Crosas är Albert Jourqeras yngsta kusin

det visste inte jag iaff
Barcelona OkkaPokka1
2/16/2008 17:13
Så här vill jag se barca idag:
-------------Valdés-------------
Puyol-Marquez-Milito-Abidal
----~--------Touré--------------
------Xavi-----Gudjohnsen----
Messi----Henry----Iniesta

men tror inte rijkard spelar så, han spelar istället med iniesta på mitten istället för Guddy, och sen henry på vänsteryttern och bojan i mitten.

lite synd att Rijkard ofta väljer bort dom formstarka spelarna :(
Barcelona Boixos Nois 81
2/16/2008 16:57
Mourinho=ALDRIG!!

Ikväll tror jag att Madrid kommer att förlora, eftersom:
1.Real Madrid har skadepoblem, många av deras backar är borta.
2.En viktig match om några dagar (CL) kommer att spara sina bästa spelare till denna match.
3.För att leder med 8p (har råd att förlora eller tappa poäng)
4.Ganska stor chans att Barca tappar poäng ikväll (det är vad de tror iaf)

VISCA EL BARCAAAAA!!
Las Palmas Greve
2/16/2008 16:52
spännande match ikväll o intressant att se hur laget kommer formeras
AlwaysUnited
2/16/2008 15:47
Beautiful_Barca :

Helt fel det du skriver ! Jag vet hur Mourinho är och har sett honom coacha då jag hejar på United och att Chealsea är från samma liga förstås.Enligt Laporta gillar han mest offensivt fotboll.Mourinhos Chelsea blev rankat till den mest offensiva och skickligaste laget i 2 år i rad ? Samtidigt så vann inte Chelsea Premier League på många år tills Mourinho kom.

Obs !

Örfilen på Puyol var ju på skoj eller ?
Barcelona Koeman_4
2/16/2008 14:39
Ämne: njaa inte fullt ös f....A.Gaudi, Suñol menade att Murinho tränade Porto. Deco vann CL då bla.

Suñol.
Sant att vi inte kan spela tråkspel med det materialet vi har nu, men spelare kan komma och gå väldigt lätt när nya tränare kommer in och rör om i grytan.
Sen att Porto spelade roligt är jag inte helt överens med dig, efektivt, men tråkigt, är min personliga uppfattning om det. Men smaken är som baken :P
Barcelona Suñol
2/16/2008 14:34
A.Gaudi: Ärligt talat Neeskens är legend och så prata inte strunt.
Barcelona Beautiful_Barca
2/16/2008 14:33
Mourinho har ju i princip fått lov att bygga upp sitt eget lag i Chelsea. Då har han byggt ett defensivt lag.

Dessutom har han problem med sjärnor pga sin allt för stora ego.

Sedan ska vi inte börja snacka om hans gnäll på domare och en attityd som inte alls representerar det FC Barcelona står för som klubb.

Lägg där till örfilen på Puyol innan CL mötet.

Tror inte det kommer bli Mourinho. Iallafall inte under Laportas tid. Mourinho skulle passa bättre till ett lag som Sevilla.

EDIT:
A.Gaudi
Håller med dig angående Neeskens. Han utstrålar verkligen inte någon auktoritet och det är nog det vi saknar inom tränarstaben, känns det som.
Det och bättre fysträningar.
Vill inte säga fystränare då jag tror att det är ett medvetet val att träna mer teknik och mindre fys.

Ett helt fel val i mina ögon. Teknikträning är något man bör koncentrera sig på när man tränar ungdomar. När det kommer till världsklasspelare som är i sina bästa år så tror jag det är ganska meningslöst att träna teknik. Tekniken ska redan finnas där. Då gäller det att hålla igång dem fysiskt samt att öva in lagets taktik/passningsspel.
Barcelona Suñol
2/16/2008 14:32
A.Gaudi: Jo men jag pratade om Mourinho inte koeman.
Barcelona A.Gaudi
2/16/2008 13:45
njaa inte fullt ös frammåt. men inte någon mourinho defensiv heller. Gli Azzuri var ju betydligt offensivare under honom än under Trappatoni. tror han hade skapat en välavvägt nytt lag. behövs nytt tänkande i barca. Neeskens vill jag ha sparkad hur det än går i år. han ser så obehaglig ut iaf ^^

Suñol

Koeman tränade benfica, inte porto.
Barcelona Kapten11
2/16/2008 13:32
A.Gaudi

Han har aldrig haft en offensiv tränarfilosofi, tvärtom.
Barcelona Suñol
2/16/2008 13:22
Koeman_4: Jag tycker porto spelade en offensiv och rolig fotboll. Och med det spelarmatrial som finns till hands kan man inte spela speciellt defensiv fotboll.
Barcelona En_Gång_Barca_Alltid_Barca
2/16/2008 12:46
är zambro skadad ? (zambrotta)
Annons: