/spanien/barcelona/forum/22430.aspx/spanien/barcelona/forum/22430.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-08-31 18:21
Pio pio:

Av vad jag har förstått så skriver Motta endast på för ett år. Skulle Atlético sen skriva nytt kontrakt efter säsongen så handlar det om mer pengar till Barcelona.

wnr,
du är som en gammal vinylskiva som har hakat upp sig. Det är bara att beklaga Milan som får dras med sådana fans.
Barcelona Myrran
2007-08-31 18:18
Spiders

wnR va ingen jävel på debattera då han bara sa samma sak om och om och om igen. Dock så var han envis och kunde inte erkänna att han kan ha fel (vilket han har i denna fråga).
Barcelona Kapten11
2007-08-31 18:18
Rambla

Andra målet påminner han mycket om Henry, helt klart.
Hoppas bara inte att även han är en spelare som trivs bäst med att skära in från vänsterkanten, vi har ju några som är hyfsade på det redan.:)
Atlético Spiders
2007-08-31 18:13
hahaha!!

wnR bröt ihop efter meritlistan, skrämde iväg han!
I rest my case
En sak kan man inte undgå, att wnR är en jävel på att debattera iallfall
Las Palmas Pio pio
2007-08-31 18:10
Rambla

När vi är ju en klubb som alltid försöker agera korrekt så självklart får han spela mot oss! Fast har jag förstått saken rätt så är det en övergång det handlar om va? Bara att Motta skriver på för ett år..

wnR

Dags att ta tag i världens problem nu och agera som en värdig gud?
Barcelona Duda
2007-08-31 18:10
Hmm.. jag tycker ändå att Luccin har vart en av de bättre mittfältarna i la liga. Håller alltid en hög nivå och är allmänt bra. Ville han lämna atleti eller?

wnR, du är verkligen rolig, en framtida clown månne?
Barcelona Rambla
2007-08-31 18:06
Pio pio:

Bara för det så sänker väl Thiago oss på Vicente Calderón med en vänsterkanon. Skulle inte förvåna mig alls.

För inte är vi väl så fega som Madrid, att vi förbjuder honom att spela mot oss?
Las Palmas Pio pio
2007-08-31 18:02
Fan det verkar som att man har missat en hel del underhållning under denna dag, tyvärr så var man iväg och tentapluggade en del! =)

Spiders

Skrev i erat forum också. Förstår att ni är lite besvikna när Luccin har dragit och Motta ersätter. ;-) Men va fan, ge grabben en chans, han behöver en ny utmaning och håller han sig skadefri så kan han bli en mkt bra värvning för er.
Barcelona Rambla
2007-08-31 17:59
Jag skulle i vanliga fall inte komma på tanken att jämföra någon spelare mot Henry, han är unik som anfallare och avslutare. Men är det någon som påminner mig lite om honom så är det ta mig tusan Bojan Krkic. Han har samma benägenhet att dra sig in från vänsterkanten, förbi sin försvare på insidan och som Henry, avsluta i målvaktens bortre hörn. Se mål nr 2 från Bojan.

Detta är just bara en liten detalj och det är en lång väg för Bojan att vandra innan han ens kommer i närheten av Henry.
Barcelona Rambla
2007-08-31 17:54
Evièka:

Tja, det sägs ju att herrens vägar äro outgrundliga, så man vet ju aldrig. ;)
Atlético Spiders
2007-08-31 17:54
är du 23 år?

då va det inget, förlåt
alla utvecklas i sin egen takt
Atlético Spiders
2007-08-31 17:52
wnR//

Suazo är inte bra för att du säger att han är bra eller för att Inter har köpt han.
Henry och Eto'o är bra för att dom bevisat at dom är bra.
Eto'o har vunnit skytteligan, ligan, CL, afrikas bästa spelare 3 år i rad, Uefa CL best forward 05-06, 3 plats i Fifa World Player, OS guld som ung och uttagen i Världslagets forward för andra året i rad.
Suazo kanske är bra, men hittils har han inte bevisat ett piss och är långt ifrån Eto'os klass.
Men om Suazo erbjuder Eto'o oral stimulans så kanske Eto'o visar han sin pokalsamling.
Henry har vunnit skylleligan flera gånger, ligan flera gånger och VM.
Om du vill kan man be Getafe värva Asafa Powell, eftersom han är snabbare än Suazo så är han säkert en bättre spelare.
Barcelona Evička
2007-08-31 17:46
Rambla
Haha, vi får fundera på det. Om han är den han påstår borde han inte ens behöva såna hjälpmedel.
Barcelona Rambla
2007-08-31 17:45
Evièka:

Borde vi inte skriva som regel att det är absolut förbjudet att söka kontaker via webcam på det här forumet? Markera tydligt att vi håller oss till ämnet fotboll och inte konktaktförmedling? ;)
Delarocha RIP Puerta
2007-08-31 17:42
Dina argument är verkligen starka för varför vi ska tycka som dig. Du verkar övertygande. Jag tror på dig till 100%.
Barcelona Evička
2007-08-31 17:41
Det här var underhållande. Vissa lider av mer svårartad hybris än andra.
Barcelona barba
2007-08-31 17:40
Ämne: Jag är GUD för er al....
Du är en finnig liten fjortis ingenting mer än så, hoppas du blir spärrad snart och NEJ, jag vill inte se dig på cam för traumat av att se dig skulle kräva år av psykisk vård.
Barcelona Rambla
2007-08-31 17:38
Suazo hade gjort sig bättre i friidrotts-vm som nu går i Osaka. Antingen på 400m häck eller 400m slätt. Jämför honom inte med Henry eller Samu. Vi riskerar att få hjärtattacker av allt gapskrattande.

Jag antar att det är därför flera av världens största klubbar jagade Eto'o denna sommar och var villiga att betala 3-4 gånger det beloppet som Suazo gick för? Men visst, vi litar på att du vet bättre än alla andra fotbollsexperter ute i Europa. :D
Real Madrid wnR
2007-08-31 17:34
Jag är GUD för er alla på alla sätt.

Suazo ska inte jämföras med Etoo då det är klasskillnad. Suazo är mycket bättre på allting. Nån sa att han saknar spelförståelse HAHAHA HAHA.. javisst lika mycket som Henry.. Suazo är snarlik Henry i sin spelstil.. kan agera striker och framspelare. Suazo är mycket snabbare än Etoo (10,4 på 100m - snabbaste fotbollspelaren i världen), mycket mer teknisk, mer involverad i spelet, bättre skott, starkare, bättre spelförståelse, bättre på straffar/frisparkar.. allting!

Milan saknar ikväll Ronaldo och Maldini som dras med skador, men kommer ändå att vinna ganska enkelt över Sevilla.

barba

PM.A mej så ska jag ge dej min MSN så kan vi cama och så ska jag bevisa för dej att jag är GUD för dej på alla sätt.
Barcelona Rambla
2007-08-31 17:34
Spiders:

Jag förstår att Luccin är de flestas favorit och att därför Motta ses som ett nerköp. Han är en sån där lagom ful spelare som sliter konstant och som även kan bidra med genialiska passningar. Fast nog såg Luccin medioker ut i slutfasen av ligan? Det gjorde visserligen hela laget i flera matcher.

Motta har faktiskt lyckats hålla sig skadefri en längre period, peppar peppar. Ni kan ju annars lita på att ni får en spelare som kommer att rusa ut på Vicente Calderón laddad med knivar i käften när marängerna kommer på besök. ;)
Atlético Spiders
2007-08-31 17:28
Rambla//

det är inte så att Motta är en dålig spelare, men Luccin var dom flestas favorit i klubben, även när Torres va kvar.
Jag tror Motta kan bidra med mycket om han håller sig frisk, det är just det som är lite oroligt, att Motta nu är den enda deff mittfältare vi har.
Om man nu bara ska ha en deff mittf i truppen så skulle det kännas skönt om det va Luccin för den stålmannen går aldrig sönder.
Om nu Maniche eller Garcia småskadar sig och Motta inte är frisk så står vi med ena handen i kakburken.
Real Madrid Paco Buyo
2007-08-31 17:28
Rambla:
Jag tror inte att så väldigt många fler canteranos än vanligt flyttar nu, jag tror helt enkelt inte att de flesta är tillräckligt bra. De flesta lag i la liga har ju redan spelare som kommer från, eller som spelat i Castilla.

Men visst, det är jobbigt när ens gamla canteranos sänker Real. Eto'o brukar vara taggad när han ställs mot sitt gamla lag.
För att ta ett exempel.
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-08-31 17:26
vem tror ni vinner idag, Ac milan eller Sevilla?
själv tror jag Sevilla men det kommer att bli en bra match! :D
Barcelona Rambla
2007-08-31 17:18
Paco:

Vad förväntade du dig av Gaspart? :D
Det är annars risk att Madrid och Calderón kommer att få göra samma sak nu om någon av de flyktade canteranos lyckas. Fast han har väl åtminstone så pass mycket sinnesnärvaro att han plitar ner någon återköpsklausul antar jag?

Spiders:

Jag förstår din frustation över caso Motta. :D
Han har mycket och bevisa. Annars är det just sådana här värvningar som i slutändan kan visa sig vara ett lyckokast. Man vet aldrig, fast det ska väl mycket till att han gör succé. Försök och ge det lite tid, han kanske överraskar er alla.

Jag kan tänka mig att Luccin krävde lite väl mycket i lön för att skriva på ett nytt kontrakt och därför fick välja en annan klubb?
Real Madrid Paco Buyo
2007-08-31 17:13
Det roligaste med Gerard var väl att man sålde honom billigt till Valencia för att köpa tillbaka honom svindyrt någon tränare senare. Det är riktigt dålig canterapolitik.
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-08-31 17:09
wnR:
du vet inget om fotboll, typical milan eller madrid fan som inte har nåt viktigt att säga!!
Suazo bättre än etoo?
och du är värdens klokaste person hahaha
och en sak till, även om inter inte spelade "9" förslaget så är det deras fel, eftersom barca ville att de skulle spela faktist, Inter blev ut klassade haha och du skämde ut dig själv! :D
Atlético Spiders
2007-08-31 17:09
WnR//

Inter kan inte ens slå Udineses högstadielag på hemmaplan, hur fan dom slå Barcelona..
hahaha!!
Du är ganska confused, Suazo bättre än Eto'o, Har Real tröja, Inter är skitgrymma och Forza Milan.
Hur lyckade iallfall klämma in ditt extremt förvirrade tillstånd i samma inlägg.
Galant gjort Pajas!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-08-31 17:07
Rambla

Han som fick för sig att skriva årets floskel är lite förvirrad, jag tog emot denna förvirrade pojke och gjorde en proper analys och kom fram till att han mena att Eto är nivåer högre än Suazo och inte vice versa.

Hihi

:D
Barcelona Rambla
2007-08-31 17:05
Paco:

Självklart skulle jag kunna det, finns ett par fina exempelt till men jag ska bespara dig det. Annars finns ju ett par floppar också. Vem minns inte Gerard Lopez, som nu skrivit på för Recreativo, och inte minst den kära Motta som nu har lämnat oss för Atllético. Allt blir inte till guld på La Masia. ;)

Det är klasskillnad mellan Suazo och Etoo!

Säsongen har knappt börjat, trots det måste detta vara årets floskel. Kommentarer överflödiga. :D
Barcelona COLLBLANC
2007-08-31 16:57
Nou Camp ska bli en arkitektorisk juvel som är långt före sin tid. Ja exakt så sa Laporta under sitt tal i dag. Det blir verkligen intressant att se vilket förslag som blir en juvel
Annons: