/spanien/barcelona/forum/22419.aspx/spanien/barcelona/forum/22419.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona YayaYaya
2007-09-03 16:10
Men hlvtt va mycket ni ska klaga på domarn och "gratismålen" alla som såg matchen såg att Barca var överlägsna och dom skulle ju ha vunnit hur som helst. Lägg ner!
Real Madrid Spirit of No.7
2007-09-03 16:01
inte bråk å så. e ganska obråkig av mig. men jag får höra hela tiden att vi madridistas snackar för mkt om det förflutna. man gör ju inte det själv.. men så fort madrid vinner å spelar bra så hör man "fuskar till sig 20+ ligatitlar osv.. istället för att vara här å nu så blir det tjafs om det förflutna hela tiden.. kan vi inte bara va sams å hålla på våra lag utan franco/domarfavörer. men e iaf bra att d e lugnare nu än förr.. å provoceringen e mkt mer omärkbar nu än förut på svenskafans. kör hårt nu så vi får en jämn å riktig liga.
Barcelona Ken
2007-09-03 15:58
Hur kommer backlinjen se ut till nästa omgång blir d milito-olquer eller miltio-thuram där har absolut ingen aning nu länge när inte rijkaard spelat in mittbackarna alls i mitt tycke??
Lukas.RP
2007-09-03 15:51
Självklart var Deco bra, men han har gjort bättre matcher om man säger så. Tycker att det var laget som vann igår(nåja Ronnie fixade väl lite på egen hand). =)
Barcelona Savve
2007-09-03 15:48
Ämne: Nån mer än mig som t....
Såg ovanligt snabb ut, undrar om det var inbillning eller inte. Annars tyckte jag Abidal, Touré och Messi utmärkte sig igår. Även Marquez var stabil fram till den tveksamma andra varningen, däremot var samspelet mellan honom och Oleguer inte klockrent vid offsidefällor t ex. Hoppas verkligen Rijkaard vågar satsa på honom och Milito innan Puyi är tillbaks.
Barcelona The Number 19
2007-09-03 15:48
Okej då, att säga att deco ''var mycket bra'' är lite överdrivet. Men han var iallafall bra.
Lukas.RP
2007-09-03 15:47
Dubbelpost, my bad.
Lukas.RP
2007-09-03 15:47
Att säga att Deco var mycket bra igår är väl att gå lite till överdrift. Han gjorde inte speciellt mycket mer än någon annan. LAGET hade matchen under kontroll under 90 minuter. Vi kunde dock rullat in ett par fler bollar i nätmaskorna i mitt tycke.
Barcelona Klint
2007-09-03 15:46
Decos nertagning på en rensning från Bilbao som han sedan lyfte över Bilbao spelaren för att ta ner bollen på marken igen höll yppersta världsklass!
Barcelona Sóm més que un club
2007-09-03 15:45
Ämne: Nån mer än mig som t....
Tycker ocksâ att Deco var mycket bra men jag är ocksâ en Deco-fantast. Gillar att titta pâ detaljerna i hans spel. När han fick sin varning hade han lite otur annars ett typiskt läge när Deco tar pâ sig en frispark precis nár Zambrotta blivit bortgjord och hans kant är öppen.
En liten lätt touch pâ bakre foten i ett läge som är lite för lângt ifrân för att bli farlig. Tyvärr var domaren för en gângs skull med pâ noterna och varnade honom.
Han avväger detta oftast perfekt förutom den dynamik, fart, hârt arbete och balans som han bidrar med. Var livrädd att vi skulle bli av med honom under silly season.
Barcelona The Number 19
2007-09-03 15:45
Ja, jag tyckte att Deco var mycket bra igår.
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-03 15:40
Nån mer än mig som tycker Deco har presenterat väldigt bra? Maybe druckit Redbull eller nåt:D
Barcelona Sóm més que un club
2007-09-03 15:40
Nâgon som varit inne pâ RM forum?? De har gâtt över till trâdforum.
Lite optimistiskt att tro att de skulle klara av det. Trodde att det skulle vara svârt att fâ en lägre nivâ men de har lyckats.
Gillade vârt La Masia forum dâ nivân pâ diskussionerna där inledningsvis var mycket hög.
Tyvärr självdog det dâ diskussionerna blev mindre dynamiska och snabba.
Lukas.RP
2007-09-03 15:29
Giovani presterar konstant när han spelar, han kommer matchas in precis som Messi. Killen kommer bli otroligt bra, jag ryser när jag ser han!

Och Henry är snart i form, mot ligaguldet! Coolt det känns att ha RESPEKT bakom namnet btw. :D
Barcelona Ken
2007-09-03 15:11
Barcelona Ken
2007-09-03 15:11
Har sett båda dom senaste barca matcherna varav matchen med inter var jag nere och såg. Ser helt klart ut som att samtliga spelare är mer motiverade att prestera efter förra årets ligaförlust. Dessutom så kan man se på Henry vilket jag gjorde att han allt som oftast överarbetar för mycket på camp nou vill bevisa mycket för barca publiken vilket uppskattas men när detta släpper så kommer han bli guld! ingen hänger med han i löpningarna....

Sen så kan jag tycka att det var mycket märkligt med att man inte starta med Milito igår när man möter ett förmodat bottenlag som bilbao just för att spela in han, sen så tycker jag att man skall vänta med olequer han var ok igår men det är när man spelat en del matcher som man kan avgöra var han står, fortfarande skeptisk om han håller mot lite bättre motstånd och sämre medspelare dessutom??

Sjukt många i barca som älskar killen giovanni och milito snackade med några culés där nere och dom var grymt stolta över dom...
Barcelona Klint
2007-09-03 15:06
Sportbladet tyckte att trion Henry, Ronaldinho och Ronaldinho spelade bra igår. Ännu ett bevis på att man inte ska läsa den rosa blaskan.
Barcelona Rambla
2007-09-03 14:58
Henry säger själv, ge mig 3-4 veckor till för då är jag fysiskt fullt återställd. Folk tycks glömma att han varit borta från fotboll i 6 månader!

Det råder inget tvivel om många tycks frukta det ögonblick när det verkligen klickar mellan Ronaldinho, Messi och Henry. Istället är de sååå övertygade om att Henry inte kommer att lyckas.

Sååå..kul att läsa. :D
Barcelona Savve
2007-09-03 14:40
Ämne: När kommer Puyol til....
Slutet av September/början på Oktober. Troligtvis det senare med tanke på att han behöver några veckor för att komma i matchform också.

Angående Henry tror jag också han kommer komma in bra i spelet, han har redan haft 2 stolpträffar utan att vara speciellt deltagande. Mot Inter var han dessutom ruggigt bra, som sitt gamla Arsenaljag. Man ska tänka på att han var skadad en längre tid och knappt spelade något förra säsongen. Även om man är i bra fysisk form tar det ett tag att få tillbaka flytet i spelet, speciellt som han bytt lag och liga under sommaren. Om han bara får spela centralt som Klint skriver tror jag han snart kommer vara tillbaka i gammalt gott slag.

Det funkar inte med Dinho centralt då det lätt slutar med att ingen är centralt och Dinho håller till på endera kanten och stoppar upp spelet. Även om Henry gillar att hålla till vid vänsterkanten passar han mycket bättre centralt i en 4-3-3 uppställning, i alla fall i nuläget när vi inte har någon annan ren centertyp hel.
Barcelona Lionel_
2007-09-03 14:37
Henry*14*:

Nähä är det bra..........
Henry*14*
2007-09-03 14:30
jag hoppas att Henry kommer igång snart!!....det skulle både vara bra för han själv och laget!!
Barcelona Klint
2007-09-03 14:24
RM fanatico

Då jag är i den tron att Arsenal och Barcelona spelar ganska så likt så tror jag att Henry kommer att lyckas. Arsenal samt Barcelona är mästare på att ställa om snabbt från försvar till anfall vilket görs på relativt stora ytor. Mot lag som Bilbao och Racing blir inte ytorna lika stora.

Sen så tror jag att Henry ska hålla till i mitten och inte ute på en kant.
Real Madrid RM fanatico
2007-09-03 14:22
Barca fans tror ni Henry kommer lyckas lika bra som i England?

Jag tror inte det. Känns som Henry spelar bättre när han får stora ytor och eftersom Barca har så mycket boll så får han inte samma rörelse som han hade i Arsenal.

Vad tror ni?
Barcelona älskabarcelona
2007-09-03 13:58
När kommer Puyol tillbaka ? Är det nån som vet nåt om det?
Real Madrid Sou_Ronaldo
2007-09-03 13:55
Ämne: Har jag sagt något o....
helt ärligt! om du ska skriva sånt så gör det! men inte med våran fina dress brövid ditt nick!. du skämmer ut oss!!
Barcelona Juaníto
2007-09-03 13:46
Brankt//

Det är diskussioner om att skjuta på det i 1 eller 2 år. Tror inte du behöver oroa dig så mycket för det. Men arkitekter skulle utses snart. Det bästa vore om du kollade lite närmre restid. Kolla även länken annars.
Barcelona Rambla
2007-09-03 13:44
Varför bemödar ni er att ens bemöta Los-Blancos inlägg? Låt han skriva vilken skit han vill, han självdör snart ändå. Moderatorerna städar sen upp skräpet.
Barcelona Brankt
2007-09-03 13:40
Tja! Är det någom som vet hur det går med utbyggnaden av Camp Nou? Jag tänkte åka ner till våren men det är ju inte så roligt om hela arenan är en enda stor byggnadsarbetsplats.
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-09-03 13:35
Los-Blancos:
vi ska inte tala om LIV nu eller ska vi?
redaktionen spärra Los-Blancos han är helt enkelt dum i huvuden!
Barcelona Mackan
2007-09-03 13:34
Ja, och gör det nu...

Någonstans rann det över inne i honom!
Annons: