/spanien/barcelona/forum/22418.aspx/spanien/barcelona/forum/22418.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Shi
2/10/2008 00:05
Ämne: Shi:

Varje match ....
Som sagt ville inte provocera.

Kryss känns som ett väldigt bra resultat för er del då ni kom väldigt lindrigt undan. Men kan någon förklara varför Reijkaard skall byta anfallsuppsättning efter varje match och lägga spelare som är bättre på nån kant centralt.
Barcelona FCBTilIDie
2/10/2008 00:04
Ämne: Snälla ta inte detta....
Ja spelet ni visade mot Sevilla på bortaplan skrämde ingen heller
Barcelona Dino Avdic
Ämne: glada nyheter! man k....
haha
Athletic Ottar
Ett resultat som ingen av lagen kan vara nöjd med. Real lär ju dessvärre vinna imorgon.

Barca spelar inte bra just nu jag upplever att man är alldeles för beroende av enskilda spelares prestationer. Hoppas att det vänder snart för La Liga börjar kännas avgjord.
Barcelona kevina
nej vi spelade väldigt segt typ hela matchen TILLS Xavi gjorde målet.. då började spelarna röra på fötterna.

absolut ingen tempo
Barcelona Tompa
kluivert9:
Oleguer, ja vad ska man säga? Han är inte bra...
Barcelona Karlssoooon
Jag kan ärligt talat inte koma på vad Oleguer gjorde ikväll som var så dåligt att de flesta här inne gråter över. Killen har varit borta från spel i 3 månader jag tyckte att han gjorde en väldigt bra match utifrån det.
Barcelona the culé
2/10/2008 00:03
Zamboza

Messi hadde nästan alltid bollen när han hadde ryggen mot målet, förutom i slutet då. Messi måste nästan spela på kanten för att vara så bra som bara han kan vara.
Barcelona Tompa
2/10/2008 00:03
Som matchen utvecklade sig får vi vara nöjda med 1 poäng men ärligt talat - vi hade behövt 3 poäng och spelet håller inte måttet om vi ska vinna ligan. Antagligen är vi 8 poäng efter Real Madrid i morgon.

Stort plus till Valdes som gör en ypperlig insats, däremot har Ronaldinho mycket, mycket långt till toppformen. Och ine bara för att han slog 4 ganska misslyckade frisparkar (5 om vi räknar med den sista). I övrigt hände det inte mycket kring Dinho heller, Messi var inte så bra som man hoppats.
Barcelona kluivert9
2/10/2008 00:02
glada nyheter! man kan köpa medicin på apoteket, det heter OLEGIER INFARKT. rekomenderas vid särskilda tillfällen, som t.ex när oleguer spelar från start =))
Barcelona Rambla
Shi:

Varje match är annorlunda. Vi saknade 9 spelare i kväll. Flera av dem har varit iväg på långa landslagsresor i veckan. Så sent som igår kom Marquez och Giovani tillbaka från Houston USA. Ett tips, ta och kolla upp tidskillnaden så lär du inse vilken jetlag de bör ha.

Du skrämmer heller inte oss med dina små-provokationer. En fråga, är du talesman för Real Madrid och Schuster?
Villarreal jacobu
Får jag fråga varför Rijkaard envisas med att sätta Ronaldinho som central anfallare istället för på kanten eller på mitten? Snacka om slöseri av talang...
Barcelona Zamboza
2/10/2008 00:00
Tycker vi kom billigt undan. Sevilla borde vunnit med 3-0 eller liknande. Messi gjorde mig besviken idag. Det kändes som han mest gled runt på plan istället för att göra nåt vettigt. Ronaldinhos Inhopp kändes mest pinsamt. Han slog bort 4 eller 5 bra lägen. Istället för att stå upp när han tar emot bollen lägger han sig ner och viftar med handen och försöker fixa billiga frisparkar men domarn genomskådade honom. Oleguer vill jag inte ens kommentera. Nu känns det bra att Etoo kommer tillbaks till nästa match så Messi kan spela på sin naturliga position till höger.
Barcelona Edwin
Ämne: Är jag den enda som ....Håller med dig. Vi hade kontroll. Det gav oss målet. Det hade kunnat ge fler.
Barcelona Ronaldiinho
det ända som räknas nästa vecka mot deportivo är vinst!
Real Madrid Shi
Snälla ta inte detta som en provokation, med detta spelet skrämmer inte inte oss faktiskt.
Barcelona Rambla
Ja skandal. Det satt någon och sköt prickskytte med ett gevär på Sevilla-spelare. Varför kommer det inte in några funktionärer och bär ut de som föll?

Nåja, vi får vara glada över 1p trots allt.
Barcelona Jugador
Murree

Ingen gav dig uppmärksamhet i ditt första inlägg för nån minut sedan så nu skriver du igen. Patetisk du är. Dra ut ur forumet, snälla!
Barcelona Criff
2/9/2008 23:59
Murree, gå och hitta på nåt bättre att göra.
Barka.Futbol
Ämne: SKANDAL. Många fina ....
Kan inte du bara sova ut fyllan och komma tillbaka till det här forumet när du är nykter?
Barcelona the culé
Beautiful_Barca

Thuram fick nog gå ut pågrund utav sinn klumpfot, inte för att han var sämre än Oleguer.
Barcelona Criff
2/9/2008 23:58
Är jag den enda som tyckte vi spelade bra i andra halvlek? hehe
Barcelona RonaldinhoG
Murree
SKANDAL. Många fina resor och fickpengar till domaren brukar ge minst 1p till de "större" klubbarna.
Barcelona Beautiful_Barca
2/9/2008 23:57
Tycker att Barcelona ser patetisk ut.
Vart har vårt spel tagit vägen.
Ingen fart.
Ingen tempo.
Bortslarvade passningar.
Inget som helst one-touch spel.

Thuram var en av de bättre i första halvleken. Ändå blir han utbytt. Oleguer får stanna kvar dock trots att han tabbar sig gång på gång.

Vill inte skylla på någon enskilld spelare. Hea lagspelet är som bortblåst.
Barcelona Edwin
Det hade kunnat blivit vinst också faktiskt. Vi hade ett antal chanser. Men, men... Nästa match tar vi.
Barcelona Koeman_4
Ämne: Edwin: Vilka var bor....
Etoó, Yaya, Bojan, Zambrotta är väl dom mest saknade...
Barcelona Criff
Fy fan vad vi spelade upp oss i andra halvlek. Xavi poängvinnare igen hehe. Är han tillbaks minsann? :P
Barcelona RONALDINHOO!!!!
2/9/2008 23:56
Ronaldinho borde inte ta sista frisparken. Det tycker inte jag! Han borde låtit xavi elr marques ta den! Och jag tycker Ronaldinho skulle fortsätta på mittfältet för jag tror han skulle lyckas där!!
Barcelona Jugador
2/9/2008 23:56
Otroligt dålig match asså. 1 - 1 är minst lika dåligt. Visst, det är ju Sevilla man möter på bortaplan med många tunga skador i bagaget men ska man vinna ligan ska man spela bättre än så. Tråkigt!
Annons: