/spanien/barcelona/forum/224.aspx/spanien/barcelona/forum/224.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Visca el Barca 17
2016-09-21 06:26
Härmed är du spärrad. Du fick varning för nån dag sen. Du behöver inte komma tillbaka förrän du växt upp.

/Mod.
Barcelona Tiki-Taka
2016-09-21 05:34
Hoppas Vidal och Mathieu skeppas iväg i januari. Dem enda spelarna i denna 22 manna trupp som inte duger!
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona S.Eto'o
2016-09-21 00:36
Canaletes förtjänar väl en anniversary, rätta mig om jag har fel men visst var det för 3 år sedan exakt han skrev inlägget? Minns att vi spelade mot Ajax i Champions league den dagen och att Tata överraskade oss alla genom att peta xavi helt och hållet. Go milfs!!!!
Barcelona S.Eto'o
2016-09-21 00:33
Hahah det roliga är att det finns två skribenter härinne som är kända för deras speciella inlägg. Canalates för sitt roliga och underhållande "misstag" Mr. Milf!!! Den andra är Enkos för att nästan fucka upp en hel säsong med hans djävul öga. Haha inget illa menat mate!! Vad skulle denna forum vart utan er?
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2016-09-20 23:51
@Canaletes:

Problemet är vi som inte kan spanska blir bara frustrerade att vi inte förstår ett skit. Ännu en orsak till varför spanska ligan får mindre pengar än PL.

Tror de spanjorerna att de styr fortfarande världen? Hur svårt kan det vara för de att lägga in engelsk sub?

Dessutom läser man här inne att matchen imorgon spelas klockan 22:00.

Finner inga ord.
Barcelona enkos
2016-09-20 23:43
Heter man Barca och leder ligan stort som 10 poäng är det solklart att man vinner ligan och det gjorde vi visst det ?
inte samma sak som att hävda Real kan aldrig vinna CL och Portugal kan aldrig vinna EM. Och i nästa match torskar de bla bla Det kallas bortskämd.
Barcelona Reymar
2016-09-20 23:43
@enkos:

Nivån på la ligas domare är pinsamt låg, dom gör ju misstag varenda jävla match. Imorgon spelas ligans näst största match och den placeras klockan tio på en onsdag(!).. Inte undra på att la liga är så dåligt ansett hos anglofilerna.
Barcelona Junta Dimision
2016-09-20 23:33
@enkos:

Alltså du kan ju inte börja brösta upp och säga till andra användare att vara ödmjuka när du själv firade förra säsongens ligatitel i Februari.

Kasta inte sten, med andra ord.
Barcelona Canaletes
2016-09-20 23:19
El Día Después är tillbaka!

Riktigt bra videos att kolla på ifall ni inte har något att göra :)
Barcelona BARCA-més que un club
2016-09-20 23:14
enkos

Riktigt dålig insats av linjedomaren , stakars Betis.
Barcelona enkos
2016-09-20 23:10
Helt otroligt vilken domarskandal i Sevilla. Betis kvitterar helt korrekt men den korrupta assisterande vinkar för att målskytten var minst två meter på rätt sida. Detta är Fan pinsamt för La Liga även om det inte är något nytt . Det är för sådana situationer kameror behövs för desamma händer allt för ofta och inte om bollen passerat linjen eller inte något som händer en gå g per säsong.
Barcelona enkos
2016-09-20 23:06
Espanyol kunde ha vunnit men det var skrivet i stjärnorna att Real skulle vinna liksom allt som var skrivet föregående för både Real och Portugal att de vinner trots att de inte förtjänar det. Espanyol hade jätte chans men missade och sen kom målet på övertid från ingenstans. Därför menar jag att man ska vara ödmjuka då Real vinner oavsett hur de spelar för allt precis allt går deras väg sedan de slog oss i el clasico för det gav de vingarna. Jag minns inte att de förlorat sedan dess .. Men som sagt ingen blir gladare än mig ifall de förlorar . Så jag har väntat på länge tills jag blir glad igen tyvärr.
Barcelona Bosketts
2016-09-20 23:00
Snälla, mata inte trollen.
Barcelona El Pistolero #9
2016-09-20 22:57
enkos

"Efter Real två CL vinster på det sättet de vann det på är det dags att vara ödmjuka" Menar du att de vann på ett imponerande sätt? För i så fall är det du som snackar i nattmössan.

Var det inte du som skrev att Espanyol kommer ta poäng mot RM? På tal om dags att vara ödmjuka...
Barcelona enkos
2016-09-20 22:53
oocbgb

Jag är större Barca fans än du någonsin blir det. Att älska sitt lag betyder inte att man inte får prata om andra särskilt när vissa här konstant envisas om att Real nästa match blir uppätna, krossade bla bla men som sagt det aldrig blir av och att folk inte lär sig .
Barcelona oocbgb
2016-09-20 22:47
[QUOTE=El Pistolero #9]Vad är det med dig o skydda o snacka positivt om RM ofta här? [/QUOTE] För att han trollat här jag vet inte hur länge.. Mod?
Barcelona Xaviesta
2016-09-20 22:26
Kröjff Skriver du i andra forum också?
Barcelona enkos
2016-09-20 22:25
@El Pistolero #9:

Jag har ju sagt att Real inte spelar bra alls men ändå vinner. så.deet är.inte.några hyllningar precis men påminner folk här som.hela tiden skriver i förväg att vissa.lag som krossa Real bla bla bara sackaros i nattmössan för det blir sällan så som de hävdar. Efter Real två CL vinster på det sättet de vann det på är det dags att vara ödmjuka. Men ingen blir gladare när Real förlorar än jag!!
Barcelona Deulofeu
2016-09-20 22:16
Alltså kolla derbyt i Sevilla underbar intensitet som vanligt smäller hela tiden!
2016-09-20 22:04
[QUOTE=enkos]Dortmund är naiva och kan köra de andra tyska lag men när Real kommer så blir de taktiskt slagna och det tror jag kommer att hända för Real spelar inte så bra Men ändå vinner enkelt sina matcher. [/QUOTE] Vad är det med dig o skydda o snacka positivt om RM ofta här?
Barcelona enkos
2016-09-20 22:00
@socccerfan1:

Dortmund är naiva och kan köra de andra tyska lag men när Real kommer så blir de taktiskt slagna och det tror jag kommer att hända för Real spelar inte så bra Men ändå vinner enkelt sina matcher.
Barcelona ElRaval
2016-09-20 21:57
Sandro målskytt för Malaga. Oj, såg att det hade nämts tidigare. Hade varit kul om någon orkade ta på sig att då och då sammanfatta hur det går för våra utlånade spelare/spelare som sålts med buy-back klausul.
2016-09-20 21:56
[QUOTE=socccerfan1]Dortmund kommer göra kebab av Madrid [/QUOTE] Tuchel kommer ge Zidane en läxa han sent kommer glömma.
Barcelona Deulofeu
2016-09-20 21:55
socccerfan1 Synd att underbara Reus är skadad fenomenal spelare!
Barcelona socccerfan1
2016-09-20 21:54
Aldrig varit med om att ett lag spelar så otroligt fantasilöst och dåligt och vinner sina matcher .. blir tufft mot ett motstånd
Barcelona socccerfan1
2016-09-20 21:53
Dortmund kommer göra kebab av Madrid
2016-09-20 21:43
Vi behöver hämta in en mittback o en högerback under vinterfönstret. Jag litar inte på Mathieu o Aleix Vidal.
Barcelona enkos
2016-09-20 21:34
Jag tyckte även med köp av Umtiti att vi borde ha värvat en mittback till. Nu när han är skadad är jag lite orolig för vad händer om även Pique råkar skada sig ? En mittback till är för mig större prioritera än en högerback så hoppas vi kan skepa iväg Mathieu i januari och hämta en bättre.
Barcelona Rambla~
2016-09-20 21:27
Wtf, bara 1,8m? Måste väl ändå ha varit mer? Nästan säker på det. Cesc har det bra nu för tiden, får starta och spela den glamourösa ligacupen, även om de ligger under med 0-2 mot Leicester. :)
Barcelona Junta Dimision
2016-09-20 21:22
@El Pistolero #9:

My bad, nästan gratis då :).
Annons: