/spanien/barcelona/forum/22393.aspx/spanien/barcelona/forum/22393.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
adiiL
2007-11-11 01:06
Ska ta upp en grej Real Madrid gör bättre än oss, är jävligt bra på och förtjänar beröm för. Om dem ligger under i en match så sliter heela laget som djur för att komma tillbaka. Varför sviker Barcelona sig själva och sina fans, varför....
Barcelona Barca-nist
2007-11-11 01:00
Ämne: Barca-nist:

Hur v....
jag försöker vara kortfattad. tycker du ej om det kan du rulla ner bara ;)
Barcelona Rambla
2007-11-11 00:58
Barca-nist:

Hur vore det om du försökte samla din inlägg i ett och samma inlägg istället för att skriva en drös med inlägg?
Barcelona Barca-nist
2007-11-11 00:57
vi får krossa Getafe hemma .o visa de va fotboll är. Barcelona kan skaka deras värld....
Barcelona Barca-nist
2007-11-11 00:56
Ämne: Ämne: Ämne....
klart du är glad vid barca förlust..men ta inga vinster iförväg. ligan är inte avgjord än.
Samt Mr Bernd Schuster har nog snackat en del med getafe om hur man ska gå till väga. man kan förstå hur getafe samarbetar med Real. lågt men så är det.
Barcelona Barca-nist
2007-11-11 00:53
Ämne: Ämne: Jag skr....
vad jag minns så klagade Real fans på samma sak som vi klagar på nu. men samt hade de tre mkt tuffa lag att möta så vi borde spela bättre--
Lukas.RP
2007-11-11 00:51
Ämne: Ämne: Jag skr....Prioriterar man en cupmatch högre än en ligamatch alltså, eller har Barcelona inget ord vad det gäller deras schema? Antar att det är det sistnämnda...

Jag menar, man har väl hellre en mindre dags vila in för en cupmatch där man ändå ställer upp rätt b-betonat? Och sedan få en extradags vila inför la liga...
Barcelona tarrak
2007-11-11 00:51
Ämne: Jag skrev det tidiga....
Jag håller med om att det är fel, men jag har för mig att det var tvärtom efter förra CL-omgången, dvs att Real fick tre dagars vila och Barcelona fem. Rätta mig om jag har fel.
Barcelona Barca-nist
2007-11-11 00:50
inget barcelona kan ändra på. sist va de Real som hade färre vilo dagar den här gången drabbades Barcelona. jag tycker inte man ska skylla förlusten på detta. laget måste orka mer. ett lag som barcelona måste ha krav på sina spelare o tränare eftersom de strävar efter flera titlar. de va dåligt spelat helt ärligt . kan ej finna andra anledningar. vi måste skärpa oss.. vinst bara hemma räcker ej långt !!!
Barcelona Taherinho
2007-11-11 00:47
Barcas match gjorde ont idag och se... Verkligen ont och se. Mycket bra gjort av Rijkaard och ta ut Dinho och Messi. Går man på plan ointresserad så förtjänar man gå av. Bojan alldeles för ung för A-laget...håller inte alls. Giovanni okej, men lättare matcher tack. Hoppas att Misters byten var mer för att markera till Messi och Dinho.

Jag är inte oroad för förlusten eller bortaplanstatistiken. Jag är oroad för det sätt de "spelar" såna matcher. Hur kan de vara så ointresserad? Tror Barcaspelarna att de leder ligan eller? Real Madrid leder ligan, fattar de inte det!

Jag ÄLSKAR BARCELONA och stöttar dem i svåra stunder också. Dock måste jag skriva mina känslor efter matchen...(med risk för att bli bannad eller kritiserad)

Skämmigt, slöseri med tid, besviken, oroad, arg, ledsen, tårögd, förbannad, sur på Madrid, irriterad, uttryckslös, DEPPAD, oviss inför framtiden, viljelös och göra någonting, funderade att skriva en krönika och publicera den på Madridsidan och skriva bara SKIT om vårt älskade lag, viljan att applådera Madrid, känslan att ligaguldet är förlorat, framförallt... Ledsen.

Jag älskar Barca och hoppas de kommer igen. Dinho Messi Jag litar på er...

Visca Barca!!

Barcelona Rambla
Orättvist eller inte, vad kan man göra åt det? Det skedde flera gånger även förra säsongen. Antagligen är det för att Barça har cupmatch på tisdag.
Barcelona Barca-nist
jag tyckte att barcelona väntade på nån som skulle gnistra till men som lag spelade vi absolut inte bra . I helhet va de få som skulle få godkänd som spelare. vi får hoppas på förändring!!
Lukas.RP
2007-11-11 00:46
Har inte tänkt på det, men nu när du säger det så. Självklart skulle det vart rättvisare om det var tvärt om, att Real spelade idag och Barcelona imorn. Samtidigt går det inte att skylla på det, man ska kunna prestera bättre.
Barcelona andreasbarca
2007-11-11 00:45
Ämne: Det är patetiskt att....
o fyfan va många titlar ni vunnit senaste åren blir nästan avundsjuk ju....men du kanske räknar forlans skytteligavinst som titel? OJ! Förlåt! Han köptes väll in från Man. United?
Barcelona Barca-nist
2007-11-11 00:45
helt klart men då får de tåla kritik från oss också. sist jag skulle svara på nån på Reals forum så fick jag ej komma in tyckte de va underligt . men men de tål ej kritik som andra .( det stod endast Reas medlemmar) va fan
Barcelona Barca-nist
2007-11-11 00:43
Är detta barcelona forum lr andras. jag tycker det är ganska jobbigt att folk från andra forum kommer hit o hackar på oss vid förlus. medans de sj stänger av sin forum för andra vid samma situation.
Barcelona ZARM
2007-11-11 00:40
Ämne: är detta barceloan f....
Barca-nist//

Kommer de med konstruktiv kritik är de välkomna, dessvärre snackar de flesta bara strunt!
Barcelona Barca-nist
2007-11-11 00:38
är detta barceloan forum lr andras. jag tycker det är ganska jobbigt att de hacKAR PÅ OSS HÄR MEN NÄR DE FÖRKORAR SÅ STÄNGER DE AV SIN SIDA FÖR ANDRA SPECIELLT REALS FORUM
Barcelona andreasbarca
2007-11-11 00:35
Ämne: Hej igen alla barcel....
Idiot rent ut sagt säg mig vilket storlag som inte gör ungefär lika många värvningar under en 2-årsperiod? Och du får gärna också visa vilket lag som har en sådan framgångsrik ungdomsakademi?
Barcelona Barca-nist
2007-11-11 00:35
www.goal.com "Bernd Schuster wanted Getafe to hurt Barcelona, and hurt they did. Goals from Manu del Moral and Juan Albin saw them run out 2-0 winners over the Catalans, while Gianluca Zambrotta was sent off to add insult to injury..."
Lukas.RP
2007-11-11 00:20
Bra artikel av dig, Gustaf Norrefeldt.

Nu tar vi nya tag! Visca.
Real Madrid k!nG
2007-11-11 00:18
Måste bara få säga att Gustaf Norrfelts krönika vågar någon säga något är ett av de bästa krönikorna jag läst här på SF. Väldigt vacker analogi....
Barcelona Rambla
2007-11-11 00:17
Woods:

Den som kallar Barcelona för köplag är bara avundsjuk och ingenting annat. Jag antar att Villarreal har fått alla sina spelare gratis från någon välgörenhetsorganisation.

Braxingen.

Haha, "Flest svartsjuka själar i fel forum". Skönaste kommentaren och svar på tal idag. :D

Enligt Rijkaard efter matchen så kommer det att ske förändringar. Vid nyår 2003/04 så var laget i en ännu större kris än nu. Det här är ingenting i jämförelse. Då fick han in Davids i januari, ändrade i spelssystemet och vips så vände allting. Vi får hoppas att mister klurar ut något nu också även om hela forumet tvivlar. Mig själv inkluderat.
Deportivo Denari
2007-11-11 00:11
Ämne: Sparka Franky känns ....
Jag förstår att du tycker så. Ju längre Frank stannar desto större lär RMA's försprång bli.

Nej, sparka Rijkaard. Det här håller inte.
Barcelona Woods
2007-11-10 23:55
Barcelona är inget köpelag, inte enbart.

Den som kallar dagens Barcelona för ett köpelag har fruktansvärt dålig koll. En startelva där flertalet är från den egna hemmet kan inte kallas för ett köpelag.

FC Barcelona är ett lag kombinerat av egna produkter och inköpta spelare. Ett köpelag och ett självproducerande lag, vilket inte kan sägas om allt för många av europas storklubbar..

En rolig grej är att flertalet av de spelare från de lite mindre lagen i Spanien kommer från Barcelonas ungdomssektioner.. det ni!
Barcelona costilla
2007-11-10 23:55
problemet är inte tränaren eller enskilda spelare problemet är att barcelona när dom anfaller har för dålig rörelse
Barcelona ZARM
2007-11-10 23:52
Hessle// Ja, det är helt uppenbart att du har en annan definition av begreppet "köplag" än vad de flesta av oss andra har.

Tarrak// Där slog du huvudet på spiken, bra synpunkt. Jag tycker att det märks hos vissa att självförtroendet är som bortblåst. Jag är övertygad om att hade vi gjort ett tidigt mål, exempelvis efter iniestas fina framspelning till Henry, skulle det ha släppt för spelarna.
Barcelona Braxingen
2007-11-10 23:52
Giovanetti

Tack för din språkliga lektion och för att du i och med ditt inlägg bidrog till att denna dag blev en rekorddag i följande kategori: "Flest svartsjuka själar i fel forum". Tur att du hann, 12 minuter där!
Real Madrid Real Madrid Club Dé Fútbol
2007-11-10 23:49
Sparka Franky känns inte rätt val för er. Är det Franks fel att Ronaldinho inte når upp till förväntningarna? ex bara. Det är lite som inte stämmer. Messi va i kanonform men nu känns det som han också slocknat lite. Sen är inte byterna världens bästa, ta in två u20 spelare när man är i underläge är inte rätt. Även om de heter Bojan y Dos Santos. Det är spelet som inte funkar och vissa spelare når inte upp till sitt fulla kapacitet. Nej fan ge Frank två månader till ! Eller åtminstånde en månad.

Spanien Giovanetti
2007-11-10 23:47
Visca_Barca,

Tror faktiskt att du är en sarkastisk användare som gör narr av barcelonafans genom självironi, nåväl.

"eftersom ditt lag är inget stor lag så kommer du aldri få en stjärna"

Eh? Antar att du segmenterar ut och väljer det lag med bäst spelare, du verkar vara standardtypen som hoppar på den vagn som går smidigast. Storlag särskrivs förövrigt inte, snacka om att du, eller din karaktär, representerar stereotypen för barcelonafans.
Annons: