/spanien/barcelona/forum/22390.aspx/spanien/barcelona/forum/22390.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-11 20:41
Mes Que Un Club!!!

Halv 3 spelas matchen.
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-09-11 20:37
när spelar mexico och brasilien imorgon?
2007-09-11 20:37
Myrran

Ok tack! Men skulle gärna vilja se han just nu i den här matchen så han kommer i form till Champions League. Etoo är juh skadad.
Barcelona Myrran
2007-09-11 20:34
Xavii...i

Henry är fortfarande i Paris tror jag. De franska landslaget ville att han skulle va med under hela landslagssamlingen.
2007-09-11 20:32
Ok då vet jag det:D

Har en fråga bara undrade Henry är juh avstängd mot Scotland imorn. Han kommer inte delta. Han är just nu i Barcelona. Varför är han inte med i den här matchen? Skulle vara bra om han kunde spela den här matchen och komma lite i form för redan nästa tisdag är det juh Champions League.

Får han inte vara med i den här matchen eller? Förstår ej.

Nån som kanske vet?
Barcelona PILMÀ
2007-09-11 20:25
Xaviiiiii(Antonio Puerta)
Ja det är förkortning.
2007-09-11 20:15
PILMÀ

VV Är det Victor Valdes?
Lukas.RP
2007-09-11 20:15
Denna match kan bli riktigt intressant, ska bli roligt att se lite nya spelare. Hoppas dem visar vad de går för!

Xaviiiiii(Antonio Puerta)

Victor Valdés.
Barcelona PILMÀ
2007-09-11 20:14
Hoppas inte att VV startar matchen så att vi ska slippa några allvarliga skador på honom.
oersättlig.
Barcelona Rambo~
2007-09-11 20:13
Ämne: Fem spelare från a-t....
Haha valdes borde få spela utespelare så det blir fler a-lagsspelare på plan, dessutom brukar valdes vara grymm på träningarna som utespelare när han latchar o så ;)
Barcelona Evička
2007-09-11 20:11
Tack Rickard, kanonbra!
Barcelona Rambla
2007-09-11 20:09
Fem spelare från a-truppen i kvällens match, Valdes, Jorquera, Sylvinho, Oleguer och Ezquerro. Det måste ses som en knall om vi tar hem det här.

Chansen finns att den nyss fyllda 16-årige Thiago Alcantara får starta matchen. Även 16-årige Gai Assulin lär få en hel del speltid.
Valencia Red. Rickard
2007-09-11 20:06
Var lite sugen på att se kvällens final i Copa Catalunya men såg till min besvikelse att ingen normal TV-kanal visar matchen. I infören var det hänvisat till BarçaTV-online men vad jag kan erfara så är det en betaltjänst.

För er som inte är medlemmar kan länktipset rekommenderas. Tittar på Katalanska TV-kanalens internationella version (ska tydligen sända matchen ikväll) - väldigt skaplig bild för att vara en vanlig stream. Inga P2P-program behövs. Bara rätt Media Player-codec.

Så nu kan man disfruta el partido ikväll. ;)
Lycka till!
Barcelona PILMÀ
2007-09-11 19:53
RonaldinhoKungen

det här var roligaste av allt. héhéhéhéhéhéhéhé.

I går - mot Real Madrid, på Santiago Bernabéu i Madrid - nådde han kategori fem.
I första halvlek virvlade
Ronaldinho runt så vilt på vänsterkanten att jag tror att Reals veteran Michel Salgado önskade att han redan lagt skorna på hyllan eller i alla fall varvat ner i en lugnare liga. I andra halvlek blåste han ifrån ett Realförsvar i fullständig upplösning.

Fann vad man skämmde ut honom totalt dennna dag.
kommer också väl ihåg när nästan hela bernabeu stadium reste sig upp och applåderade honom.

Ronaldinho The king of the fottball.

Barcelona RonaldinhoKungen
2007-09-11 19:43
Kolla länktips! Väldigt intressant artikel om Ronaldinho från 2005. Undrar vad journalister hade skrivit om han hållit samma nivå under VM och under förra säsongen?!
Lukas.RP
2007-09-11 19:39
Snart dags för match! Någon som har uppgifter för en eventuell startelva?
Barcelona Engstrom88
2007-09-11 19:22
Ämne: Någon som vet vart e....Jag tror att Gai Assulins naturliga position är OM, och kan spela både i mitt och på kanterna
Barcelona PILMÀ
2007-09-11 18:34
Någon som vet vart exakt Gai Assulins Naturliga position är?
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-09-11 17:44
Ämne: Ämne: Ämne....
jag hoppas självklart att Barca vinner, men hoppas det blir som förra, så det gäller in i minst tredje sista eller näst sista matchen minst, mycket roligare
Barcelona Savve
2007-09-11 17:43
Match ikväll, tror det kan bli svårt om Gimnástic ställer upp med något som liknar A-laget, med tanke på vår trupp. Hoppas man får se de som imponerade senast från start ikväll, tänker då främst på Gai som är mycket lovande. Antar att Sylvinho ensam får sköta anfallsspelet nu när även Marquez är borta. ;)

Sedan får man väl hoppas att Ezquerro presterar lite mer än senast, sorgligt att se vad som blivit av en före detta klasspelare. Det här lär ju vara sista gången innan cupen börjar som han får en hel match i benen.
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-09-11 17:39
Ämne: Ämne: jag tro....så sant så sant,

Alla Madristas tror och hoppas att det ska gå åt skogen för Barça,
sam alla culés tror och hoppas att det ska gå åt skogen för Real.

alltid samma sak:S och alla vet om det, onödigt o komma till Barca forum o skrivat? jag tror, snarare vet att alla som skriver här inne vet att ni vill att vi inte ska vinna ligan, o att vi inte vill att Real ska vinna ligan,

Lukas.RP
2007-09-11 17:00
Suñol_

Bloggen är redan borttagen, och ingen är förvånad över det. :-)
Barcelona Suñol_
2007-09-11 16:44
Man ska inte klaga men Blogg Madridista är pinsamt dåligt skriven och innehållslös. Var det inte Kviborg som klagade på någon blogg på expressen ja han borde höja rösten nu med...
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-09-11 16:26
Berra(jag äter bara bär):
Sneijder : 1.70 m
Giovanni Dos santos: 1.75 m
Bojan Krkic: 1.73 m

jag vet att det inte betyder mycket men det är vad du tror! punkt stop.
skulle inte tro att de är mer än det...
Lukas.RP
2007-09-11 16:16
Ämne: jag tror detta är ba....
Okej bra, hejdå. Du vet med dig själv att du bara skapar pajkastning med dina totalt meningslösa inlägg.

Alla Madristas tror och hoppas att det ska gå åt skogen för Barça, sam alla culés tror och hoppas att det ska gå åt skogen för Real. Inget nytt med andra ord, så varför inte ge dig av eller kom med något vettigt att diskutera.
Barcelona Rambla
2007-09-11 16:16
Det måste vara jobbigt att vara så avundsjuk att Real Mierda inte kan producera egna talanger? Fast det är klart, de få som kommer fram väljer att gå till andra klubbar eller tvingas iväg av ledningen. :D
Real Madrid Berra_HALA MADRID
2007-09-11 16:07
Spärrad för upprepade provokationer. /Redaktionen
Barcelona Myrran
2007-09-11 15:21
Även om det är från tribalfootball så postar jag länken. Thiago Alcantara som numera spelar i Barca B har nekat ett kontrakt från Chelsea sägs det.

"As soon as I turned 16 things moved very quickly," said Alcantara. "Chelsea made an offer, but I preferred to sign a professional contract with Barca. I am happy here. The teams play so that everyone touches the ball a lot. I like that sort of style."
Barcelona Rambla
2007-09-11 15:01
Giovani har höjt sitt marknadsvärde sen försäsongen startade. Det är bara naturligt att en ung kille som varit i Barcelona sen han var 12 år och harvat i de flesta ungdomslagen, vill ha ett så bra kontrakt som möjligt. Det var likdant när Messi skulle skriva sitt första proffskontrakt. Då kunde man läsa om hur flera toppklubbar skulle "sno" honom från Barcelona. I slutändan så hade de inte en chans, då han inget hellre ville än att stanna kvar i klubben. Det är samma sak med Bojan och Giovani.

Helt sjukt att klubben kan få fram så många lovande talanger på så kort tid och som klarar av att slå sig in i a-truppen. Tänk då att spelare som Piqué, Cesc och Merida ändå valt att lämna.
Lukas.RP
2007-09-11 14:54
Ämne: Gamla nyheter i brit....
Bra skrivet, kan inte annat än hålla med dig. Varför skulle man vilja lämna en klubb som Barcelona med världsspelare i truppen, och en tränare som tror på en. Som sagt med lite tålamod så kan han bli riktigt stor...
Annons: