/spanien/barcelona/forum/22388.aspx/spanien/barcelona/forum/22388.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-09-10 23:53
Ämne: V Valdes//

Som ja....Ja det är liga match, spelas den 16.e dvs nu på söndag:) 21.00
Barcelona Abbe_
2007-09-10 23:19
Det står klart och tydligt när Barça spelar om ni klickar på "Spelschema" i spalten till vänster!
Barcelona poblenou
2007-09-10 22:55
Henry är avstängd i Frankrikes match på onsdag.Varför kommer han inte hem till Barca.?? Det är match i morgon. Och cupen är ju en prestige sak.....
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-09-10 22:40
Nån som kan sammanfatta vad jounarlisten frågar och vad Rijkard svarar?

Tacksam för svar!
Länktips: www.marca.com/
Deco får inte bänkas
2007-09-10 22:23
Ämne: Ämne: Lukas.R....
tycker du har helt rätt. En sak man kan vara överens om är att brassarna är grymma på frisparkar:D
Barcelona DM1982
2007-09-10 22:11
Ämne: Tror Barca spelar de....
Barca spelar på söndag. Se länk.
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-10 21:52
Tror Barca spelar denna helgen. På söndag tror jag. Nån som vet?
Barcelona Rambla
2007-09-10 20:00
Ja, han är tillbaka i träning. Nu har han också börjat träna med boll och även skjutit skott på träningarna. Dock så tränar han inte tillsammans med resten av gruppen utan kör ett individuellt träningsprogram. Så du får nog ge dig till tåls några veckor till.
Barcelona Patrick Kluivert
2007-09-10 19:58
aha ok, jag hade läst någonstans att han var tillbaka.
Barcelona Rambla
2007-09-10 19:53
Nej det ska han inte. Han är minst borta september månad ut.
Barcelona Patrick Kluivert
2007-09-10 19:52
Hej, e det någon som vet om puyol ska spela i helgen??

Visca Barca !
Lukas.RP
2007-09-10 18:53
Ämne: Säsongspremiär för E....
Det var något jag visste redan efter första träningsmatchen. Har inte gjort någon besviken kort talat.
Barcelona PILMÀ
2007-09-10 18:49
Säsongspremiär för Euro Talk: "Yaya Touré den perfekta värvningen"
Visste väl det.
Real Madrid Artan | Ruudinho
2007-09-10 18:44
V Valdes//

Som jag har förstått det så är allt fixat nu. Förra omgången sändes ju Villareal-Real på Tv4+. Tror inte det va den enda matchen som sändes den kvällen heller.
Just wait and see my friend =)

När spelar Barca mot Osasuna? Såg det där på "bet365" åt höger. Ligan eller?
Lukas.RP
2007-09-10 18:44
Ämne: Lukas.RP

Ronaldin....Vet inte riktigt om jag är beredd att hålla med dig där, men Ronnie är inte dålig på att skruva om man säger så. Fast Juninho kan ingen mäta sig med vad det gäller frisparkar, varje gång jag ser att Juninho har gjort mål tar jag mig in på Internet och letar fram hans mål, och det är allt som oftast på frispark. Det är ett faktum.
Barcelona V ValdeS
2007-09-10 18:37
hut blev det me TV bolag i spanien? Ska dem visa matcher under helgen?
Jag hörde av en kompis att dem kommer sända bara en match! om det stämmer?

plzzz någon som vet?
Barcelona Roni#10
2007-09-10 18:35
Juninho är världens bäste på att slå frisparkar. Jag älskar Ronaldinho men jag måste erkänna att Juninho är snäppet bättre på att slå frisparkar, men inget annat, endast frisparkar. Han kan göra mål oavsett var frisparken slås ifrån.

Kolla Länk!
Real Madrid Paco Buyo
2007-09-10 18:16
Ämne: Ska ner med 3 kompis....
yssar:
Eller så köper ni via Barças hemsida och tar platser jämte varandra när ni kommer in. Jag har aldrig varit med om att vi inte sedan har kunnat stanna på de platser vi tagit utan att för den sakens skull ha köpt biljetter bredvid varandra.
Liten chansning, visst.
Barcelona PILMÀ
2007-09-10 18:14
Ämne: Ämne: Varför ....Det jag syftade på var att man bara påpekar de när man vill hänvisa nåt. varför inte ta några spelar i andra lag trots att man vet att båda det de är.
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-09-10 18:11
Kolla länktips! Ronaldinhos magnifika del i Barcelona!

Skriv gärna kommentar, skicka länk till andra osv :)
2007-09-10 18:10
Halva Ronaldinho videon är nu upplagd!

Kolla länktips. Videon handlar om Ronaldinhos framfart i Gremio och Paris St Germain.
Barcelona Myrran
2007-09-10 17:24
Ämne: Varför måste ni säga....
För att det troligen är bland det sämsta spelarna i a-truppen i dagsläget, tillsammans med Ezquerro. Eller dem når inte upp till samma nivå som dem andra i laget om man ska säga det snällt.
Barcelona yssar
2007-09-10 17:13
Ska ner med 3 kompisar och se Barcelona-Atletico Madrid den 7 oktober och funderar på att köpa biljetter i förväg. Då vi inte får sitta tillsammans om man köper via Barcas hemsida kollade jag runt på nätet och hittade två sidor som inte ockrade en på priset. Undrar bara om ngn har nåt tips på bra sida eller har köpt på ngn av följande: barcelona-football-tickets.com/barcelona-football-club-tickets.com?
Barcelona Magicó
2007-09-10 16:52
Lukas.RP

Ronaldinho är även 10ggr bättre på att skruva in bollen med...
Barcelona L.Messi19
2007-09-10 16:42
Hejsan culés ;)

Puyol har ju varit på träning en tid nu, är det någon som vet ungefär när han kommer börja få spela? :)
2007-09-10 16:17
Ämne: Kan ngn länka Ronald....
Där har du den!

Håller på att lägga upp en video på 14 minuter lång video, men musiken kommer helt fel när jag laddar upp den :S så måste fixa så att musiken kommer fel från början så att det ska bli rätt :P

Skickar länk när han videon är upplagd..
Barcelona PILMÀ
2007-09-10 16:15
Varför måste ni säga Jorquero/Oleguer när ni vill nämna något????
Barcelona Vampíro
2007-09-10 16:09
davids87:

Jag vet inte hur mycket du har kollat på Milan men Ambrosini har nog aldrig i sitt liv fått ta någon frispark. Lika troligt som att Jorquera skulle ta hand om Barças fasta situationer.

Det finns ju olika slags frisparkssyttar. Sånna som Pirlo som oftast slår "inläggs-frisparkar" medans Ronaldinho nästan bara tar dem som är några meter utanför straffområdet. I Barcelona är det Deco eller Xavi som tar dem andra frisparkarna dvs dem som ska nickas in.

Men jag tycker endå att Ronaldinho är en av dem bästa i världen på frisparkar. Han har blivit mycket bättre på dem senaste åren.
Lukas.RP
2007-09-10 16:07
Juninho kan både skruva och dundra in bollen, det är som en straff när han får frispark. Ronnie är inte lika het, men han är nog farlig för målvakten. Han är dessutom en 10 gånger bättre fotbollsspelare.
Barcelona Karlssoooon
2007-09-10 15:54
Ämne: Juninho är klart den....
Sedan använder ju Ronaldinho och Juninho sig av helt olika tekniker när dom slår sina frisparkar.
Ronaldinho har en otrolig presition och skruvar oftast in bollen. Medan Juninho letar efter den där perfekta träffen på bollen som gör att den går slalom i luften.
Annons: