/spanien/barcelona/forum/22387.aspx/spanien/barcelona/forum/22387.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Suñol_
2007-09-15 13:40
Captain Fantastic!: Heroin missbruk skulle inte tro det. Det var kokain inget annat...
Roland
2007-09-15 13:37
så sjukt nöjd att jag haft respekt skylten nu =D tajmade det riktigt bra också med ett landslags uppehåll. känner dock på mig att den ryker i helgen =(
Real Madrid Ibbe_The_King
2007-09-15 13:34
Snälla nånn som kan skicka länktips till reals forum?
Barcelona Carles 5 Puyol (D.E.P. PUERTA)
2007-09-15 13:31
Abbe_

Oj, nu blir man ju mer förbannad, det fanns inte i huvudet att det skulle vara ÅR.
Jag tror inte han är Culé, han är ett medgångsfan.
Barcelona Abbe_
2007-09-15 13:24
Carles 5 Puyol (D.E.P. PUERTA)

Du gör Alexis historia rätt bra med tanke på att han hade en önskan om 5-6 ÅR. Jag tycker det är helt otroligt att höra sånt från en Culé. Alexis, du är väl Culé?
2007-09-15 13:22
Alexis

Hur fan kan du önska att en spelare i Barcelona skadar sig i 6 månader? Är du helt hjärnbefriad?

Oleguer har spelat jävligt bra sedan i sommar, har du inte sett det?
Barcelona Anton_
2007-09-15 13:17
Ämne: Imon är det dags för....
ja det hade vart skönt om han får börja göra mål . ..
Barcelona Alexis
2007-09-15 13:06
jag kan fortfarande inte förstå varför Rijkaard är så kär i Oleguer. Okej Marquez behöver säkert vila..men Thuram då?? jag hoppas att oleguer skadar sig så han blir borta minst 5-6 år! hehe =) men det är bara önsketänkade!

tips: 3-1 till barca
2007-09-15 12:45
Messi är inte med mot Osasuna.
Länk till de som fattar spanska :)
Delarocha RIP Puerta
2007-09-15 12:34
Felpost.
Barcelona T#11
2007-09-15 12:24
Imon är det dags för match igen, tror att henry kommer igång med mål skyttet med 2 mål och sen ronnie ett
Barcelona Captain Fantastic!
2007-09-15 11:59
Sürer/

Det var inte doping, det var Heroin missbruk. Visst är Mutu en sådan spelare som har ett stort ego, en sådan spelar jag själv inte alltid finner tilltalande och ibland avskyvärd. Men sanningen är också den att han är en världsspelare, han blev framröstad till Serie A:s bästa spelare förra säsongen av ingen mindre än Italiens egna bibel, Gazzetta dello sport. Och detta i kamp mot en Kaka - som antagligen får guldbollen - och Zlatan, bland många andra.

Men trots mina lovord över Mutu, så önskar jag inte honom till Barca nu. Jag anser att den postitionen är väldigt bra täckt och att ett inköp av en ny världspelare där bara skulle försämra allt för våra canteranos. Det är otroligt bra som det är just nu :)
Barcelona Sürer
2007-09-15 11:45
vill verkligen inte ha mutu till bara. Varje gång jag tittar på fiorentina så klagar han ständigt på sin medspelare o är ett stort ego i personligheten. Dessutom har han även åkt fast för dopning en gång
Barcelona Rambo~
2007-09-15 11:33
Ämne: ZARM

Visst får du....Jo de båda fastar, har för mig att de fått den frågan under försäsongen, och då svarade de de att fastan inte kommer påverka deras spel. Alla matcher är ändå efter kl 6-7 tiden då solen redan gått ner. Btw förra året fastade ju Diarra om ni minns, och Capello var inte så förtjust i det hela men jag minns att diarra inte blev påverkad av fastan och har för mig att han hoppade över morgonpassen.
Barcelona Abbe_
2007-09-15 10:30
El Culé | Animo Puerta

Det är lösa rykten och de skriver med största sannolikhet grejer utan täckning. Inget att oroa sig för.
Barcelona El Culé | Animo Puerta
2007-09-15 09:11
Varför skall Barcelona köpa Mutu? Förstår inte.
Barcelona PILMÀ
2007-09-15 07:32
Något henry aldrig kommer och sakna är snabbheten och Drivet med bollen.
Barcelona Beautiful_Barca
2007-09-15 01:32
ZARM

Visst får du betvivla.
Ingen av oss har rätt.
Dock kan jag säga med erfarenhet att du inte kommer att märka någon negativ skillnad. Nu kan jag ju inte garantera att de fastar. Det är mycket stor möjlighet att de inte gör det, men av vad jag har sett av fastande spelare så har de presterat snäppet bättre.

Jag vill bara säga att viljekraft kan ta en mycket långt.

Det är ju inte så att de inte äter under en månad.
De fyller ändå på med energi på kvällen och morgonen. Av egen erfarenhet vet jag att det är vätskan som är jobbigast att hålla sig ifrån om man är aktiv.

Men det jag vill säga är att törst i stälet för törst kan uppfattas som motivation (av spelaren själv så klart).
Då blir det en positiv effekt istället för en negativ.

Ja jag hoppas du fattar vad jag menar.

Läs mitt förra inlägg igen. Det förklarar det bäst.
Barcelona ZARM
2007-09-15 00:30
Beautiful_Barca; jag betvivlar starkt på att de skulle klara av att träna o spela som de gör om de skulle fasta. Fastan innebär att de inte äter och dricker något så länge solen är uppe. De skulle knappast klara av att spela i ligan o champions league om de fastade.
Det skulle för övrigt vara kul om dos santos fick spela en halvlek åtminstone;)
Barcelona Beautiful_Barca
2007-09-15 00:12
Ämne: Här får ni även en l....
Där var det en som sa något.

Det är inte alla muslimer som fastar.
Det är långt ifrån alla kristna som låter bli sex innan de gifter sig, bla, bla, bla...

Sluta lägga energi på det här.
Fastar de så får de säkert tillräckligt med energi.
Fastar de inte så gör de inte det möjligtvis för att få den energi de behöver.
Hur som helst så tror jag knappast vi får se någon prestandaförlust.

En stark vilja kan ha mer energi än ett halvt kilo kolhydrater, om inte nödvändigtvis.

Jag tror de är mogna nog för att ta sina beslut.
Religion och tro är och ska förbli privat i en demokratisk värld.

Hur som helst så gråter jag inte floder om Messi står över denna match. Barcelona har överflöd av klass. Skulle bli kul att se Dos Santos från start. Som en kille sa, "Vi har nog med spelare som kan avgöra matcher".

Kan knappt vänta att se detta lag i viktiga matcher. Speciellt när de två lejonen är tillbaka och friska.
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-14 23:44
Oj vad tycker ni om Adrian Muta i Barca? En komplett spelare som har allt faktiskt. Väldig bra spelare! Tror han skulle acceptera bänken. Men det är bara rykten!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-09-14 23:20
När får vi veta om Messi spelar eller inte ?
Barcelona barba
2007-09-14 22:41
Ämne: Barcellona är redo a....
Jaså, och var ska han få plats isåfall? Lösa rykten är knappt värda att länka till.
Barcelona Cristocea
2007-09-14 22:23
Barcellona är redo att punga ut 17,5 mille för superanfallaren i fiorentina.

Se länktips.
Barcelona ZARM
2007-09-14 22:01
Varsågod Xaviiiiii! Hoppas messi kan spela.
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-09-14 21:57
Ronaldinho 2 mål och Giovanni 1 mål!
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-14 21:52
Nån som kan skicka en källa tack! Där det står att Messi är skadad eller har en lätt skada och kan inte vara med? Synd om han missar matchen! Men vi har andra spelare som kan avgöra.
Barcelona # Denniz |
2007-09-14 21:51
4 mål mot Osa. Ronnie 2, henry, Messi. om det inte blir så så tar vi i vilket fall som helst tre poäng:D
Barcelona PILMÀ
2007-09-14 21:15
Magicó
Är du säker på saken?
Barcelona Magicó
2007-09-14 20:59
Barca matchen visas på Söndag klockan 21.00, den förra nyheter som någon postade gäller bara Danska kanal 5 (Förhoppningsvis).

Hoppas också på att Messi kan spela på söndag :/
Saknar ju Etooooo :*(!!
Annons: