/spanien/barcelona/forum/22381.aspx/spanien/barcelona/forum/22381.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El_Barca
2007-09-09 22:30
Vilken Kanal sänder dem brasilien matchen ?
Barcelona BARÇAAA
2007-09-09 22:29
1-0 till USA.
Barcelona BARÇAAA
2007-09-09 22:25
Brasilen spelar mot USA nu,matchen har börjat kl 22:00.RONALDINHO spelar från start. FORÇA BARÇA!
Barcelona the culé
2007-09-09 22:23
Rambo~

omöjligt att svara på, det är olika bland olika spelare. med det sägs att det skall vara nånstans i mitten av December.
Barcelona Rambo~
2007-09-09 22:20
Vet någon exakt när Eto'o gör comeback?
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-09-09 22:19
Ronaldinho spelar för brasilen
2007-09-09 22:09
Mexiko matchen avbruten pga regn
Barcelona Captain Fantastic!
2007-09-09 22:00
Jag tycker att alla männsikor som finner detta forum "trist" och "dött", kan ta och söka sig vidare till andra här på SF, till det "hettar till". Inlägg som "Barca-fans skriv, det är fett dött här" är helt meningslösa och bidrar till en barnslig nivå.

Det hjälper inte att skriva en meningslös sak bara för att få ett antal inlägg på kontot och bara för att fylla ut sidan. Detta är något småbarn skulle göra.

Denna vecka är det landskamp! Klart som fan att det är mindre att säga, och mogna Barca fans vet att då det inte finns saker att disskutera, så då skriver man helt enkelt inget. Vill ni delta i ett aktivt forum utan substans så finns Playa del sol på Madrid sidan. Vill ni läsa något intressant så ta och besök andra lags forum på svenska fans, utvidga era vyer, det finns runt 200 lag representerade på svenska fans, läs där om ni har abstinens!

Vill man starta en disskussion så skriv något utförligt och motiverat där ni senare önskar andras synpunkter på det hela, inte bara "skriv något för att det är dött".

Höj nivån, my God!

Sorry om min ton är för hård, men det är riktigt tråkigt att se sådana inlägg.
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-09 21:51
RonaldinhoKungen

Jag har kollat när Brasil matchen spelas det är på Onsdag. Klockan halv 3 på kvällen visas matchen. Du kan streama den genom Sopcast.
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-09-09 21:47
Ställer samma fråga som Xavi, spelar Ronaldinho för Brasilien idag?
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-09-09 21:41
Ämne: någon kanal som visa....
Ja, Art sport 4, Premiere Sport 1.
2007-09-09 21:41
1-0 till mexico...

Självmål, Giovani nära att kunna peta in bollen istället
Deco får inte bänkas
2007-09-09 21:37
någon kanal som visar brassarna?
2007-09-09 21:35
Oj 38 stycken inlogaade men ingen diskussion. Vart är ni alla Barca fans:D
Barcelona Iniesta#8
2007-09-09 20:53
Ämne: Ska bli kul att se v....
Det är på ondsdag Mexico spelar mot Brasilien
2007-09-09 20:47
Ska bli kul att se våran Santos mot Brazil:D

Nån som vet om Dinho är med?
2007-09-09 20:32
Vet inte vilken kanal Mexico matchen visas. Men har för mig att Sopcast visar. Genom att streama.
Barcelona Barca-I Hjärtat
2007-09-09 20:29
Vet någon här inne vilken kanal som sänder Brasiliens match?
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-09-09 20:17
Någon som vet vilken kanal som sänder Mexico matchen?
Barcelona Abbe_
2007-09-09 20:16
Här inne var det tyst! Men för att skriva något så kan jag meddela att de på TV4-sporten sa "Andreas" Iniesta ;-). Kanske lite onödigt att skriva och det lär inte få igång någon större diskussion direkt, men det är ganska dött här inne just nu.
2007-09-09 19:31
Hej Cules nån som har beställt nån barca tröja här ifrån?
Valencia C Niño
2007-09-09 17:15
Tror också att Dos Santos kommer stanna i Barca, men rykten kommer det alltid att finnas...
Barcelona roooonaldinho
2007-09-09 17:13
vet någon om de finns barca hooligans
2007-09-09 16:58
vet någon något om mexiko matchen? kommer giovani att starta?
2007-09-09 16:51
Ämne: Bojan stannar i B....
Som om man någonsin tvivlade på att han skulle lämna :D

Det är som Dos Santos ryktet, det enda det skapar är att engelska-lags fans får sin förhoppningar krossade. Det finns ingen chans, i helvetet, himlen, jorden eller i universum att Dos Santos ska lämna Barca, dessa rykten är bara komiska :D

Att man sedan tror att dessa spelare vars familjer är helt och hållet inkorporarade i Barca (Både Dos Santos farsa och Bojans är tränare/scout hos oss) är än mer skrattretande :D
2007-09-09 16:35
ok, men jag gjorde just en liten research :) och hittade detta på wikipedia: Jeffrén Suárez Bermúdez (born 20 January 1988 in Venezuela)
2007-09-09 16:30
Messi_CE_Iniesta

Jeffren är om jag inte misstar mig exakt lika gammal som Dos Santos, 18 år alltså. Jeffren, Dos Santos och Bojan utgjorde anfallstrion i Barcas B-lag förra året och var kanske den giftigaste anfalls-trion i Spaniens alla junior-lag.

Sedan bröt Jeffren benet och de splittrades, vilket var en av de mindre anledningarna enligt mig till att Barca-B åkte ut i fjol. Även den främsta anledningen till att Jeffren idag inte spelar med A-laget vanligen (även om han gjorde det under den gångna veckan -mot Girona- och kommer göra det i nästa match -mot Nastic-). Han måste komma tillbaka i topp-form, det är därför jag hoppas på att ledningen och Rijkaard tar upp han och Iago Falque nästa år :)
Barcelona Rambla
2007-09-09 16:15
Bojan stannar i Barça

Spelarens far säger att de inte tänker studera några anbud

Bojan Krkic, Bojans far, ger alla barçafans ett lugnande besked.

"Trots att han har bra anbud från andra klubbar, kommer Bojan att stanna i Barça. Han har varit i klubben under 8 år, är culé, och det enda han vill är att spela med a-laget."

Konkurrensen som finns i gruppen kommer inte att bli något problem:

"Om han inte får spela, så har han tålamodet att vänta på sitt tillfälle och kommer att dra fördel av tiden för att lära. Dessutom, det kan hända mycket under säsongen och tillfällen kan dyka upp när som helst."

Lugnande besked från Bojans far. Inget att oroa sig för med andra ord. I dagsläget, kanske ska tilläggas. ;)
2007-09-09 16:13
hur gammal är jeffren? 88:a?
2007-09-09 16:04
Rambla/

Hehe, jag läste på Real-forumet att Real's scouter var i Sydkorea för att just försöka dra till sig Aquino :D

Riktigt sorligt att se dock hur Iago och Merida grät efter straffläggningen. Nu håller jag inga speciella glada känslor för Merida, men synd trots det...Bojan hoppade in på plan trots att funktionärerna inte tillät det, för att trösta dem.

Aja, nu blir det FC Barcelona A-lags spel för Bojan, den stora scenen väntar. Jag tror att Rijkaard kommer att använda han och Dos Santos friskt under säsongen, det känns så om jag läst av Rijkaard rätt under dessa år.

Nästa år väntar förhoppningsvis Jeffren och Iago på tur :D

Vilken överbefolkad position ytteranfallet kommer att bli för oss under de närmaste åren :D
Annons: