/spanien/barcelona/forum/22378.aspx/spanien/barcelona/forum/22378.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca#1(R.I.P PUERTA)
2007-12-16 22:06
Hej alla! Tv4 har bestämt att dom ska sända el clasico på tv4sport och inte tv4+. därför tycker jag att alla borde skriva till fotbollskanalen och klaga på det! tack på förhan:)
Lukas.RP
2007-12-16 22:04
Ämne: Angående skadan på M....
Skulle faktiskt vara grymt kul om det är som du säger, herregud vad jag kommer att skratta då! :D
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
2007-12-16 22:01
hoppas marcelo e med mot Barça
hahaha pepe inte en skönhet precis

Måste bara nämna vilken vacker tunnel Vela gjorde på ramos
Barcelona De Goda
2007-12-16 22:00
Ämne: Jävla Maffia klubb A....
De fick de röda korten upphävt i och med Copa del Rey matchen
Barcelona The Dynasty (2004 - ?)
2007-12-16 21:57
Angående skadan på Messi...
Är det bara jag som misstänker att Rijkaard & co bluffar att Messi missar matchen? Allt för att Real ska underskatta, missbedöma och ändra taktik. Hoppas verkligen jag har rätt då jag ska åka ner till Camp Nou på lördag och se matchen och vill så klart gärna se vår Messias in action.
Barcelona De Goda
2007-12-16 21:56
Ämne: Är det bara jag som ....
Han ser ut som en clown som har tvättat bort sminket.
Lukas.RP
2007-12-16 21:51
Åh, blir så arg. Det är bara en ren tillfällighet att just Real leder matchen, jag menar Osasuna kunde lika gärna ha tagit ledningen. Tror nog detta kan bli ett kryss för marängerna!
Villarreal Fill
2007-12-16 21:42
ihefsu

Och dyr var han... ; )
Lukas.RP
2007-12-16 21:42
Ramos tror att han är C.Ronaldo ute på kanten, sliskig typ!

Real Madrid imponerar verkligen inte, det tåls att säga...

Ett gult till på RvN så blir det partaj!
Lukas.RP
2007-12-16 21:40
Jasså jag missade nog det. Det var ju väldigt, men visst de bjuder verkligen upp till dans! Utan tvekan...:D
Barcelona Criff
2007-12-16 21:35
Lukas det stog 38% - 62% i bollinnehav före målet, vadå inte utspelade? hehe

Säg att någon såg Casillas utspark a la Valdes rakt ut i banan längs marken? hehe
Barcelona ihefsu
2007-12-16 21:27
Är det bara jag som tycker så, eller är verkligen Real Madrids Pepe det fulaste som vandrat på en spansk gräsplan sedan... ja, sedan vår egen Carles Puyol?

Sjukt ful kille, den där marängen...
Lukas.RP
2007-12-16 21:21
Ämne: Kolla det är så typi....
Utspelade är väl att ta i, men jag kan hålla med dig om att de tar vara på sina målchanser väl. Osasuna har dock öppnat bra, om de kan hålla igen ett tag nu så tror jag dem kan skaka om lite.

RvN måste man hålla koll på i El Clásico, annars kan det bli jobbigt!
Barcelona Criff
2007-12-16 21:19
Kolla det är så typiskt, Real blir totalt utspelade på hemmaplan, och så får dem en frispark och så blir det mål. Dem är så äckligt effektiva fast dem spelar skit!
Barcelona Barcelonito
2007-12-16 21:17
Haha snygg tunnel på Ramos. Köpte korv på läktaren :D
Lukas.RP
2007-12-16 21:15
Osasuna har öppnat starkt mot Madrid, vamos!

Messii19

Du gör nog bäst i att hålla tyst, framför allt i Reals forum. Du skämmer bara ut dig.

Visst Thuram har varit en storspelare(som enligt mig överpresterade i VM), samtidigt var det ett bra tag sen VM spelades. Rafa är hästlängder bättre just nu, inse fakta!

Edit: RvN måste stoppas, stort hot!
Barcelona r.Hyder
2007-12-16 21:11
Messii19

Att du bedömer Thuram efter matcher som spelats för över ett år sedan gör bara dina argument allt svagare. Den som presterar bäst och har bäst form ska få spela. Om man ska bedöma spelare så som du gör så skulle Ronaldinho vara bofast i startelvan, Henry skulle få spela varenda match osv. Det håller inte. Thuram har inte varit dålig men han har inte alls varit i samma klass som han var förut eller i Marquez nuvarande form och klass. Face it, det här är fakta.
Kwake
2007-12-16 20:41
Henry ersätter Messi till el clasico? skulle vilja se Henry Ronaldinho Eto´o på topp.
Kwake
2007-12-16 20:41
Henry ersätter Messi till el clasico? skulle vilja se Henry Ronaldinho Messi på topp.
Barcelona Criff
2007-12-16 20:38
Jävla Maffia klubb Atl.MAdrid, fick alltså inte bara Agueros gula kort upphävt utan Reyes röda också. Grrr!
Barcelona L.Messi19
2007-12-16 19:49
Ghazza

Haha faktiskt :D
Men smartare att Touré ändå :D
Barcelona Ghazza
2007-12-16 19:48
L.Messi19,

Trots din ironi måste jag säga att jag tror Pep skulle klara sig alldeles utmärkt mot Madrid ;)
Barcelona L.Messi19
2007-12-16 19:41
Messii19

Hahaha så var Baros EMs bästa anfallare 2004 också.
Marquez är bättre helt enkelt. Men du sa ju att man bara ska spela med spelare som har spelat clasico förrut, så varför inte lägga pep och Luis enrique in på plan?
Dessutom brukar han väl spela högerback i landslaget?(rätta mig om jag har fel.)
Man kan som sagt inte bara leva på gamla meriter, Marquez är mycket bättre idag.
Barcelona Cristocea
2007-12-16 19:39
r.Hyder//

Han är med andra ord som Viera för 10 år sedan.
Barcelona Messii19
2007-12-16 19:38
Barcelonito, R. hyder, L. messi19//
okey så ni vill bänka thuram som var en av vm bästa mittbackar ... thuram med sitt frankrike mötte spanien då han var en av matchens bästa lirare.. så jag tror faktist att han kan ta hand om raul... när han på senaste tiden har tagit hand om världsklass forwarder som luca toni och europas bästa målskytt genom tiderna Inzaghi..
Barcelona r.Hyder
2007-12-16 19:30
Messii19

Antingen så har du inte sett Yayas matcher som han har spelat eller så måste jag ifrågasätta ditt fotbollskunnande. Killen har varit en av dem bästa spelarna i våran trupp, han har knappt gjort en dålig match. Hans första touch kan vara den bästa av alla defensiva mittfältare och hans lugn och harmoni med bollen sprider sig till resten av laget. Att bänka Yaya i El clasico pga brist på erfarenhet var nog det konsitgaste jag har hört. Då ska vi väll aldrig sätta in någon ny spelare mot Real Madrid?

Kanske låter lite arg nu, men det är inte rättvist att bänka Toure utefter det han har presterat och det är precis det som man ska gå efter.
Barcelona Cristocea
2007-12-16 19:26
Hur säger man på katalanska, "eres un maricon de puta madre"?
Barcelona L.Messi19
2007-12-16 19:21
Messii19
Det var nog det dummaste jag hört på länge.
Yaya har erfarenhet! Kanske även en av våra viktigaste spelare på mittfältet, ska vi bänka honom i alla toppmöten får han ju inte mer erfarenhet heller? Messi hade ju inte mest erfarenhet heller förra gången. Man kan ju inte ställa upp med ett lag ö30 för att få erfarenhet.

Jag förstår G2S och Bojan, men Yaya..?
Barcelona Barcelonito
2007-12-16 19:15
Messii19

Hur skaffar man sig erfarenhet då? Om Yaya inte spelar mot Real nu så måste han ju bänkas varje gång för att han inte har spelat El Clasico.(???) En 20åring gjorde hattrick sist om du kommer ihåg. Yaya är en mycket viktig spelare för Barcelona och behövs för att stoppa Reals kontringar.
Barcelona Barcelonito
2007-12-16 19:11
Maldini har bestämt sig att lägga skorna på hyllan efter säsongen. Historiens bästa mittback kanske? Man blir ju lite ledsen precis som man blev när Zidane slutade. Men hans son verkar ändå lovande. Titta på videon. En ny Maldini på väg. :D
Annons: