/spanien/barcelona/forum/2237.aspx/spanien/barcelona/forum/2237.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Zellick
2015-07-14 09:58
[QUOTE=KiNg-PuYi]Zellick accepterar han bänken i chelsea så lär han njuta på vår bänk.=) ElRaval hans spelstil. grym på kontringar, kan hålla boll, kan göra sin gubbe. plus spelar på alla offensiva positioner. alltså väldigt nyttig. han är även bra deffensivt. han konster skulle camp nou njuta utav. vi får inte glömma publiken som är väldigt krävande o vill se konst då o då. Bluered fick pedro spela 15 minuter förra säsongen? får cuadrado pedros speltid så tror jag att han är mer än nöjd=) [/QUOTE] Men han gick väl till Chelsea i tro om att spela och inte nöta bänk? Nu blev det inte som han tänkt och speltiden blev begränsad. Bara för att han inte gått ut i media är inte samma som att han accepterar en bänkplats. Han kanske redan letar alternativ eller tror sig kunna ta en plats i startelvan. Såna spelare accepterar inte att inte få spela Inte i hans skede i karriären. Men alla går inte ut i media.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Lion24
2015-07-14 06:46
Jag läste här nånstans att man hade sett en bild där Stegen håller en marlboro paket i handen, nånting sånt. Sökte på google men hittade inget. Kan någon bekräfta det eller alternativt (helst) visa bild?
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-14 02:29
Zellick accepterar han bänken i chelsea så lär han njuta på vår bänk.=) ElRaval hans spelstil. grym på kontringar, kan hålla boll, kan göra sin gubbe. plus spelar på alla offensiva positioner. alltså väldigt nyttig. han är även bra deffensivt. han konster skulle camp nou njuta utav. vi får inte glömma publiken som är väldigt krävande o vill se konst då o då. Bluered fick pedro spela 15 minuter förra säsongen? får cuadrado pedros speltid så tror jag att han är mer än nöjd=) men men men behåller vi adama så vill jag inte ha nån vill inte att nån ska bromsa den killen för han kan gå hela vägen till top 3 balon d or med rätt guidning o bra mentor. men tyvärr så verkar Lucho bara se munir. men som sagt alla här kan inte tycka likadant men en cuadrado skulle vara oerhört nyttig i dagen blaugrana enligt mig=). visca barca och JAG BEEER DIG LUCHO BEHÅLL ADAMA!!!!
Barcelona BlueRed
2015-07-14 01:22
I såna fall bör Cuadrado lära sig spela på endast vänster kanten. Högerkanten tillhör Messi och han vet inte vad vila är för något. Vilket innebär 10-15 min speltid för Cuadrado, dem FÅ gånger Ney byts ut. Kant är det enda han kan spela på också.

Med andra ord, nej tack till Cuadrado.
Barcelona ElRaval
2015-07-14 00:44
@KiNg-PuYi:

Jag fattar inte på vilket sätt han skulle passa in hos oss?
Barcelona LeoMessi
2015-07-13 23:42
Diar shekha Är inte Daniel Olsson the cameroonians? Hoppas nästan att det inte är samma person för det betyder att vi har ännu ett guldkorn på detta forum;)
Barcelona Zellick
2015-07-13 23:34
@KiNg-PuYi:

Är du säker på att han accepterar bänken på samma sätt som Pedro ändå gjort år ut och år in? MSN lär inte rubbas på menar jag.
Barcelona Blaugrana són els colors!
2015-07-13 23:29
God kväll allihop! Jag undrar ifall det är någon som vet hur man kan få tillgång till livesändning på träningen som är "bakom stängda dörrar". Eller är det helt uteslutet kanske med tanke på taktik/varianter osv? Tacksam för svar. :)
Barcelona ( Xaviesta )
2015-07-13 23:16
Diar Shekha Jadå, dom missar man inte i första taget. För mig är det såhär: Eld, hjulet, myntet, industriella revolutionen, internet, Danne Olsson! Apropå jordens olika fenomen - i kronologisk ordning förstås ;)
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-13 23:11
tänkte på en sak, om nu pedro vill lämna, så borde barca var h¨rda med att förhandla. 20 mille plus cuadrado hade varit nice! cuadrado hade passat in hos hos. inte lyckats i chelsea för att han inte passar in där. plus så måste jag erkänna att jag är väldigt svag för han spelstil. plus han accpeterar bänk
Barcelona Diar Shekha
2015-07-13 23:10
Är det någon som vet om Daniel Olsson har ett nick här eller brukar vara aktiv på forumet?
Barcelona Diar Shekha
2015-07-13 23:09
( Xaviesta )

Tack så jättemycket, det värmer. Annars har du Daniel Olsson's fantastiska artiklar här på sidan. :)
Barcelona Alltid en legend, Puyol .
2015-07-13 23:05
Sällan jag såg en spelare vara så genuint glad på träningar och bilder som Arda haha. Alla bilder jag sätt på honom är det ett fett leende, till och med när han tränar ler han!

Otroligt viktigt att man väljer klubb och framtid med sitt hjärta , det är nog inte många spelare som väljer att stå över tävlingsspel ett halvår för att komma till en klubb.

Om Pedro lämnar i sommar eller i Januari tror jag Arda kommer bli väldigt viktig, han kan nog spelas på mittfältet men även där uppe vid behov.
Barcelona Leo y Cesc
2015-07-13 23:05
@Mascherano#14 el Jefecito:

Vänder kappan efter vinden, som alla miljöpartister gör.

Skriv en ny artikel Sjögren och be om ursäkt din sopa!
Barcelona ( Xaviesta )
2015-07-13 22:58
Diar Shekha Ibland önskar man att du skrev lika frekvent som du brukade göra. Tack för ett pricksäkert, kort och koncist inlägg. Co-signar alltihop med en fjäder doppad i bläck, skrivet på ett parfymerat papyrusblad.
Barcelona enkos
2015-07-13 22:43
Fortfarande inte bestämt när ligan börjar? Och inte bestämt när matcherna mot Bilbao i supercupen ska spelas?
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-13 21:51
jag kommer att hata Lucho asså bokstavligen HATA om han SÄLJER adama elr samper.
Barcelona Diar Shekha
2015-07-13 21:41
Imorgon är det livedebatt igen mellan kandidaterna. Debatten kommer äga rum på Camp Nou och Bartomeu ska delta i den(han kan inte gömma sig längre). Jag förväntar mig en hetsik debatt där samtliga kandidater lär grilla Bartomeo ordenligt. Det här är tredje debatten, Barto har fegat ur i 2 av de, vilken "president". Imorgon kan mycket avgöras. ---- Jag själv hatar Bartomeu av hela mitt hjärta och jag har fog för det, däremot har jag inga problem med de som gillar honom. Problemet är inte dyrkandet för Barto, utan det är att man använder felaktiga påståenden om Laporta för att hylla Barto. Tex att Laporta köpt horor, använt klubben till politiska ärenden & snott pengar från klubben trots att han blev fri i rätten. Jag förstår inte var folk får det här ifrån och alltid när man ber om källa på det så får man inget svar. Det kan bara betyda en sak då. Man ska inte kasta sten i glashus. Barto är anklagad för korruption & skattefusk och ska till rätten. Han har varit delaktig i Neymar affären som ingen verkar veta hur det har gått till, använt klubbens cash till sina behov i rätten osv. Och sist men inte minst, han blev inte president av medlemmarna, hade han varit en ärlig man hade han lämnat samma dag som Rosell avgick. Så min poäng är att man ska titta på ens egna idoler först innan man hånar andra.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-13 21:40
så och lär mitt kära barca, exakt så förhandlar man. så säljer man en 31 åring. jag blir så ledsen, vi rear ut spelare i bästa ålder istället:=(
Barcelona Barca4life98
2015-07-13 21:18
Junta Exakt, Halilovic kommer vi ha mest nytta av på en kant istället för i mitten...
Mascherano#14 el Jefecito
2015-07-13 20:46
Nu när det har gått en tid och man har hunnit smälta allt som hänt med trippel, Xavi och allt så är det nu dags att länka denna legendariska artikel när aftonbladet slog på stora trumman för snart ett år sedan.

NEVER FORGET!
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-07-13 20:27
L.A.M Nr 10

Jag anser att Sandro går före Munir sanna min ord. Halilovic borde nog antingen vara kvar i B-laget och utvecklas där en säsongen till. Föra säsongen var turbulent för honom och många andra spelare. Han har fått känna på nu den spanska fotbollen och har kommit in i klimaten. Jag tror att Lucho kommer låta honom att träna med A-laget kommande säsongen ändå..
Barcelona Junta Dimision
2015-07-13 20:27
LAM Jag tycker inte att Halilovic ska spela ett år till i B-laget med tanke på att de ska spela i Segunda B, han är nog lite för bra för det. En utlåning till något La Liga lag hade isåfall varit mer gynnsamt. Sen hoppas jag på att Halilovic kanske används i en högerytter position istället för en mittfältsposition om han ska spela med A-laget, för det är där jag tror vi kan få ut mest av honom.
Barcelona L.A.M Nr 10
2015-07-13 20:23
Varken Sandro eller Munir känns tillräckligt bra för att agera förstaval på bänken. Halilovic har de tekniska färdigheterna men hade kanske mått bra av ännu ett år i B-laget med lite A-lagsmatcher då och då. Han skulle ha Iniesta, Arda, Rakitic och Rafinha framför sig. Frågan är om det ändå hade gynnat hans utveckling att träna med absoluta världsklasspelare och utifrån den situationen konkurrera om speltid istället för att stanna kvar i det något kaosartade Barca B.
2015-07-13 20:23
@zick9:

Så tänker en bara Cule :-)...
Jag försöker se hur mycket en spelare som Pedro med den spelintelligensen, tekningen, avsluten och rutinen skulle kosta i den riktiga marknaden i den riktiga världen. Inte Barca's egen marknad där de ger bort spelare som D.villa, Henry, Eto orkar inte fortsätta. You know what a mean.
Barcelona zick9
2015-07-13 20:20
@^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^:

30m euro för Pedro är dyrt.
Arda Turanismo
2015-07-13 20:20
Haha, Arda har kommit snabbt in i gruppen.
2015-07-13 20:15
Jag finner ingen logik att Munir får vara med i A-laget stället för Adama. Jag menar vad fan måste Adama göra för att få den chansen? Ärligt grabbar, det är nåt som inte stämmer. Alla förstår nog varför Munir fick var med föra säsongen då anledningen var att han gjorde riktig bra ifrån sig säsongen 13/14. Är det några spelare jag är rädd för att förlora så är det Adama och Seung Woo Lee. Vill minnas att jag frågade någon här för några månader sen om Seung Woo Lee får komma tillbaka den här säsongen men jag minns fan inte svaret. Vet någon av er om han får komma tillbaka den här säsongen? Jag kollade nyss på föra säsongens alla mål från La liga och Copa. Då Pedro ryktas bort från oss så tittade jag på lite extra hans prestationer. Jag måste medge att Pedro har fortfarande touchen, spelsinnet, löpningarna och avsluten. Ja, ja han har missat här och där chanser likså Suarez, Neymar och Messi. Det som gör mig upprörd är att han ryktas till Chelsea. Jag vill att Pedro lyckas vart han än går men jag kan bara inte, kan inte och kommer aldrig heja på Chelsea en enda match om det gick så långt att Messi gick ditt. (I en annan värld). Priset 30 M är ett skämt med tanke på hur marknaden ser ut men ni måste ha i ekvationen att Pedro inte har spelat så mycket senaste två säsongerna.
Barcelona Liunil Masse
2015-07-13 19:59
@barcastuff: The buyout fee of Barcelona winger Pedro (27) is still 150M, but could become 30M depending on the games he plays this season. [rac1] Haha vad ska man tro på alltså?
Barcelona Skurhink
2015-07-13 19:51
Tolkar texten på Barcas hemsida från träningen idag att Munir Sandro och Alan Halilovic är permanent uppflyttade till A-laget! Stämmer det? Någon som har bättre koll på Juniorernas kontrakt?
Annons: