/spanien/barcelona/forum/22356.aspx/spanien/barcelona/forum/22356.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelona.10
2007-09-16 22:57
REIKARD SUGER DE HAR HAN GJORT I 5 ÅR NU..

in me koeman...eller Henk ten Cate
D.Forlan.
Kul att se alla som dömmer ut Barca efter 3 matcher :)

"Henry gör inga mål, dom gör inga mål blahablaha"

Real Madrid kan gärna fira, men deras period kommer också.

Mr Real M:

Du har aldrig sagt något av betydelse så håll bara käft.
Barcelona Boixos Nois 81
Ämne: Abbe_
Menar att de....
Tro mig han kan hantera stjärnor.. han har själv spelat i de bästa lagen i europa med de bästa spelarna i världen. Var inte orolig för oss det kommer att ordna sig.. om ni lyckades vända förra året så kan vi också göra det.. tro mig!!
Barcelona Abbe_
Sersari

Jag tror knappast att Rjkaard har gjort oförklarliga byten någon gång under sin tränar karriär. Bara för att du inte vet motivet till byterna så betyder det inte att Rijkaard inte har koll på vad han gör! Han har sina motiv, kan bland annat vara att spelarna han bytte spelade 90 min för deras landslag, precis som någon skrev här förut.
AlwaysUnited
2007-09-16 22:56
Iniesta#8 :

Min pappa ska ta över som tränare.Vad är det du snackar om.Du är hel vilsen i skogen och plockar hasselnötter:S Riijkard ska ingenstans,Han är en av världens bästa tränare ska du veta.Box med van baasten och hiidink eller va han heter !
Barcelona barca style
2007-09-16 22:56
Iniesta#8 håller på att dö av att skratta realmadrid supportrar firia liga segern 07?08 hahahahahaha bara att barca spelade oavgjort fan va dom e korkade
Barcelona GabyMilito
2007-09-16 22:55
Varför kritisera rijkaard för att vi inte vann idag ? skärp er dem som skriver att han är "sämst",vi har ju fan vunnit ligan 2 gånger och CL en gång med honom ju
Barcelona T#11
rullar o rullar och kommer aldrig till avslut. ingen effektivitet alls. Jag som trodde att henry skulle göra mål idag men nej det vill sig inte. Vill se mer skott på mål, skiter i om 9 av 10 går utanför men de måste komma till avslut

Barcelona Sersari
RonaldinhoKungen

Du har helt rätt, visst ska man få kritisera tränaren. Men då ska det också vara rättvis kritik. Idag har Rijkaad som många gåner förr gjort helt oförklarliga byten. Det där är verkligen inte hans starka sida.
ifk_niklas
Lyon ska inte underskattas,de har 4 raka vinster i ligan,anledningen att de började dåligt var för att de provade ettnytt spel-system,som inte slog så väl ut,

Om ni får X borta mot Lyon tycker jag att ni ska vara nöjda!
Barcelona Iniesta#8
2007-09-16 22:54
Ämne: va fan gör reals b*G....
Dom firar liga segern 2007-2008 på reals forum justnu:D
Real Madrid Mr Real M
barca style
Samma sak som ni gör när vi tappar poäng. Jag vill bara diskutera.
Barcelona BaRcA_RoNaLdInHo_BoY
Ere någon som vet hur länge Eto'o är skadad?
Barcelona Savve
Ämne: pinsamt och värdelös....
Kan bara instämma. Om inte Zambrotta hade någon känning är det skandal att byta ut han, Dinho kan jag förstå jetlaggad som han är men ändå. Såg inte matchen utan var bara radio, streamen la av var 5 minut så gav upp. Verkar som att Milito, Touré och Dos Santos var bra, ända positiva. Tydligen hade Bojan friläge på slutet men brände när han skulle styla och göra någon superavancerad fint, orutinen lyser igenom. Jobba på rörelse, löpningar utan boll och avslut i veckan tack, annars kommer det inte gå bra mot Lyon.

Grymt frustrerad så orkar inte skriva något vettigt nu, kul att man blir utan match efter match också.
AlwaysUnited
Holländaren :

Det var nog det bästa du sagt på hela dagen !
Va har hänt med Ronnie :S Och byt inte dina förbaskade skor hela jävla gången ! Ha dem vita !
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
Jag sitter och skrattar åt alla Barca fans som säger att dom vill byta tränaren! Helt sjukt! Han är bra! Han tog ut Dinho får Onsdagens match. Och glöm inte vi vann ligan 2 grr i rad. Och Champions Legue en gång. Är det dåligt? Hade vi gjort ett mål nu på slutet hade ni inte sagt nåt om Rijkard! Kom igen alla! Skärp er!
Barcelona Boixos Nois 81
Hur gamla är folk på denna sida? Så fort det går dåligt så börjar alla kritisera Barca! Har ni glömt det han gjorde för Barca 2 år sedan? Kom ihåg han har vunnit två liga guld och Champions League... Lek inte som om ni kan skit mycket om Barca..ni sitter bakom en skärm o kritiserar Frank Rijkaard. Det roliga är att nu efteråt är alla experter...
Barcelona the culé
klart som fan att inte Osasuna borta är en lätt mactch, men när spelet ser ut som när min farmor spelar fotboll så är det klart att det inte är godkänt.
Barcelona Iniesta#8
2007-09-16 22:53
Vilken tränare ska ta över nudå? Marco Van Basten eller Gus hiddink?
Barcelona barca style
va fan gör reals b*G supporttrar här
Barcelona II Barça II
El Culé:
Det är väll ingen som har sagt att vi ska byta ut Rijkaard? Däremot säger jag att han förtjänar kritik. Stor skillnad!
Barcelona barba
Rikjaard bytte ut två spelare som spelade 90 minuter för sina respektive landslag.
Barcelona BaRcA_RoNaLdInHo_BoY
Ere någon som vet hur länge Eto'o är skadad?
Barcelona Rambla
Se det positivt. Vi är i alla fall obsegrade.

Skulle inte förvåna mig om vi nu kör över Lyon med 4-0 och så vänder allt.

Sen ska vi komma ihåg en sak. Vi har haft oflyt med skador i inledningen av säsongen. Ingen Puyi, Samu skadad direkt och nu Messi lite halvskadad. Lägg där till at Henry inte har spelat fotboll på 6 månader innan försäsongen satte igång. Det gäller att ha tålamod denna säsong. Lite tidigt att döma ut Rijkaard och laget redan nu.
Real Madrid Mr Real M
2007-09-16 22:52
Abbe_
Menar att det är svårt med för många stjärnor i ett lag. Ni kommer få det svårt känns det som. Tror inte att Rejkard kan hantaera såna stora spela. Sen hörde något om att Oleguer var med, han är nog sämre än vad Pavon var i real och mejia.
Barcelona Holländaren
Spelet blev i och för sig avsevärt mycket bättre med Ronaldinho på bänken i min mening...
Barcelona ShiDen
Va inte negativa, tänk på hur real madrid var förra året sen ändå vann dem ligan... tänk på oss själva samma säsong då vi vann dubbeln, vi startade trögt i början men sen gick vi som en ångvält. Det är bara att ha lite tålamod även om det svider i hjärtat just nu men vi kan inte klandra Rijkaard efter varje match det är anfallet som inte presterar för tillfället.

Peace
Barcelona Messias!
Lugna ner er, vi kommer igång snart, vissa säsonger ser barca sega ut i starten men kommer igång senare, madrid tappar mot slutet ändå. Vi leder garanterat ligan efter första el clasico
Barcelona Taherinho
Fan vad synd...Helveteeeeeeeeeeeeee

Vi har verkligen problem. Vi skapar inte så mycket heller. Nej...Champions League och sen Sevilla. Vi får se nästa vecka hur allvarlig vår säsongsinledning är. Hoppas på en uppryckning. Och snälla snacka inte skit om Rijkaard, Dinho har spelat landskamp i USA. Det finns ett ord...Jet Lag. Rätt och ta ut Dinho.

Visca Barca
Barcelona diiinhho
men lyon är alltid starka när de gäller CL
Annons: