/spanien/barcelona/forum/22350.aspx/spanien/barcelona/forum/22350.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-10-18 20:56
Ämne: ja vet att de bara s....
Ronaldinho, Henry, Messi, Gudjohnsen, Bojan, Dos Santos. tror Laporta och gänget är nöjda med anfallet dem har nu, tror knappast att D.Villa lämnar för barca när han vet att han inte alls kommer få lika mycket speltid. men det är vad jag tror.
Barcelona Abbe_
2007-10-18 20:54
Edmílson säger själv att han vet att det kommer bli hans sista säsong i Barcelona. Tråkigt om det blir så att han inte ska kunna spela på ett tag pga en knäskada som håller han borta från spel så pass länge som den har gjort.
Barcelona Myrran
2007-10-18 20:51
Ronal_G

Tror du ska hålla dig lite i skinet nu ett tag, eller för alltid vilket är mycket bättre. Några regler du har brutit mot är: 1. Oseriöst beteende 2. För mestadels inge skiljetecken 3. Upprepning

Sen om du har källor på allt du påstår skulle jag gärna vilja se dessa.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-10-18 20:45
Aja jag fick dagens skrattnoja, så nåt gott kom utav det hela.
Så himla typiskt att de inte visa vm kval matchen igår, snart läggs väl målen upp så kan man se hur utskåpningen gick till.

Barcelona Vampíro
2007-10-18 20:36
Ämne: Ämne: när Vil....
Haha, undergångsfönstret :D. Förresten Ronaldinho gjorde mål igår i Brasiliens 5-0 seger mot Ecuador. Läste någonstans att det var Brasiliens första hemmamatch på nästan två år. Så fansen fick minst sagt se en underhållande comeback.
Barcelona Ronal_G
2007-10-18 20:36
Jag tänker inte svara emot vad de ni hade att säga, de kanske är rätt men de kanske ochså är fel. Aja Övergångsfönstret kmr å de blir verkligen trevligt att vänta å kolla på va barca har i tankarna
Mes Que Un Club 3
2007-10-18 20:32
Jo i detta fall så är det 100% säkert att Villa inte kommer till oss!

Förstår inte vad Bojan har med saken att göra, Bojan och Giovani matchas in långsamt och utan press. Framtids spelare med andra ord. Dem kommer inte gå nånstans!

Om du vet att det är strunt du läser varför säga med säkerhet att de ska joina Barca?

Oleguer till Arsenal?
Hahah, jag vet inte vart du får din fakta ifrån men den får aftonbladet och the sun att framstå som trovärdiga nyhetskällor.

Barcelona Rambla
2007-10-18 20:32
Ämne: när Villa elr emanue....
Japp, vi tror dig. Vi ser verkligen fram emot undergångsfönstret. :D
Barcelona Ronal_G
2007-10-18 20:30
när Villa elr emanuelsson skriver på så hoppas jag att ni fattar att jag hade rätt från första början.
Barcelona Vampíro
2007-10-18 20:28
Jag har också läst sånna nyheter, Laporta ska visst sälja Messi och Puyol för att köpa Kaká och John Terry. Sedan ska han sälja Zambrotta och köpa Mickael Nilsson eller Michael Salgado.

Ronal_G:

Driver du med oss? Villa och Emanuelsson är inte 50% säkra, dem är inte ens aktuella. Så sluta skriv massa skitsnack om att Bojan ska lämmna för 900 mkr.
Barcelona Ronal_G
2007-10-18 20:23
Övergångsfönstret skulle ja skriva , skrev fel :P
Barcelona Ronal_G
2007-10-18 20:21
ja vet att de bara strunt som visas på tv , men som sagt , inget kan va säkert, ja tror inte att bojan kmr att säljas, Laporta e smartare än så, men jag e i alla fall verkligen glad åt rykten om att emanuelsson å d.villa e 50 % klar för barcelona, men som sagt inget är säkert, men de här e säkert , för de har ochså Laporta bekräftat, Oleguer har varit i vissa möten me laporta å styrelsen om att få säljas till Fc Arsenal undergångsfönstret.
2007-10-18 20:17
Ronal_G

Lär dig sätta punkt på rätt tillfälle för allas trivsel, återigen VARFÖR ska Laporta/Barca gå efter en Anfallare som Villa när man har Henry/Eto?

Du må ha läst nåt sånt men det betyder inte att det stämmer, du skriver en massa bullshit utan fakta och kan inte heller backa upp dessa påståelser.

Använd hjärnan istället för att skriva strunt.
Barcelona Ronal_G
2007-10-18 20:14
Absolut ;)
Barcelona Ronal_G
2007-10-18 20:14
Ride_the_big_one, ja tkr att du har lite fel för du kmr snart att få höra på tv att Laporta gått ut å sagt att man tänker satsa på att Bojan kmr va på övergångsfönstret redan i januari för 900 miljoner kr
2007-10-18 20:13
Ronal_G

Dina ord väger väldigt tunnt, länka om du har nån nyhet.
Barcelona Ronal_G
2007-10-18 20:12
Senaste Rapporten : Diego Från Tyska Werder Bremen har skrivit på ett kontrakt för 500 miljoner kr för Ac Milan
2007-10-18 20:12
Ronal_G

Inget illa ment men det är rent ut skitsnack!
Med Henry,Eto,Gudj,Bojan så är det absolut ingen brådska med att förstärka offensiven på nån center forward.

Finns lixom ingen chans att Barca skulle göra nåt så dumristigt i att slösa pengar på en position som inte behövs förstärkas, för de första så har du ingen länk därmed bör du hålla sånna sagor för dig själv.

Bäst Barca

Han har väl lite att förbättra innan Barca går efter han, men han har alla medel att bli en bra försvars spelare.
Barcelona Ronal_G
2007-10-18 20:10
och mycket snackas de om på tv just nu om att Real madrid kmr lägga ett bud på 700.7 milj kr + Diarra å Cannavaro för Kaka !!
Barcelona Ronal_G
2007-10-18 20:06
Rapporter från iransk tv är att Emanuelsson och David Villa kmr att skriva på ett 3 års kontrakt med barcelona under övergångsfönstret, och för real del så snackas de om D.Drogba har varit under vissa möten med Reals Sportchef
Barcelona Bäst Barca
2007-10-18 20:03
Emanuelson från Ajax han är bra hoppas att Barca köper
Barcelona Smogen
2007-10-18 18:16
1. Hade Cesc stannat i Barcelona är jag helt övertygad om att han inte fått lika mycket speltid som i Arsenal hittills. Jag är också helt övertygad om att Cesc ändå fått spela en hel del förra säsongen, att Barcelona inte köpt Yaya, och att Cesc numera hade återfunnits som ordinarie på mittfältet i Barcelona.

2. Ska Ronnie spela mot Villareal? Jag hade tagit med honom men låtit honom börja på avbytarbänken. Men det är en svår fråga. Visst, man kan tycka att en superspelare som han ska klara det, men han är ju ingen supermänniska för det. kroppen tar skada och blir sliten av så mycket resande och spelande. TROR att Rijkaard kör med Iniesta, Henry och Messi på topp. Sen får Marquez köra som Pivote istället.
Visst, det är nog en del trötta spelare där med, men de får vila senare istället.
Men det hade klart varit spännande att se Bojan spela från start...
Real Madrid chrisespaña
2007-10-18 18:08
Nu har du chansen att vinna ett
årskort till ditt allsvenska lags
hemmamatcher 2008 genom att
vara duktig i poker. Detta genom
en pokerturnering som FANTV
anordnar i samarbete
med Pokerstars.com
Turneringarna går av stapeln
på torsdagkvällar, med start nu på
torsdag 20:30.

Utöver chansen att vinna årskort
finns även specialpris att vinna om
du slår ut våra FANTV-profiler David
Fjäll, Wille Bäckström eller
Christopher Kviborg ur turneringen.
Först ut att vara är Christopher
Kviborg (Alias Kviborg vid bordet)
där 100 dollar tillfaller den spelare
som lyckas slå ut honom.

Vill du vara med i turneringen?
» Gå in på Pokerstars.com
för att anmäla dig

Viktig information om turneringen
Namn: SvenskaFans $5,50 NL Hold´em
(Under flikarna Tourney och Private)
Lösenord: pokerfan
Insats: 5,50 dollar
Åldersgräns: 18 år
Startar: Torsdag 18 oktober kl 20:30
Prisbord:
- Första och andra pris: Ett årskort
till valfritt allsvenskt
lag 2008 på bästa lediga
plats enligt eget önskemål
Las Palmas joaquin!!
2007-10-18 18:07
Myrran// spelarna tror nog på sig själva, ja, men att cesc lämnade beror säkert på en kombination av faktorer. där konkurrens är en av dem. han kanske hellre vill spela regelbundet än sitta på bänken? han kanske är den otåliga typen? pengar är säkert med i bilden men det är knappast den avgörande faktoren till ett klubbyte i detta fall. du säger det själv: en spelare utvecklas som mest vid 17 och uppåt. och under denna tid så spelade cesc nästan regelbunden fotboll på den absoluta toppnivån. det tror i alla fall jag att de flesta spelare helst vill uppnå: att kunna förverkliga sig själv och bli så bra som det bara går. sedan att många spelare är pengagalna är en annan tråkig sak.

visst har cesc sagt att han vill spela i barca, men har har även sagt att han skulle kunna tänka sig real så jag tror att det främst är spanien som han så småningom vill spela i.
Barcelona Myrran
2007-10-18 17:58
joaquin!!

Att man inte kan gå in i laget i framtiden? Om man vill komma långt i fotbollen måste man verkligen verkligen verkligen tro på sig själv. Så det där med att dem inte tror att dem kan slå sig in i framtiden tvivlar jag starkt på. En spelare utvecklas som mest vid 17 års ålder till typ 23-24 års ålder. Det är pengar som talar, annars skulle dem inte vilja lämna klubben när dem själva säger att dem skulle vilja spela i Barcelona någon gång i sin karriär.
Las Palmas joaquin!!
2007-10-18 17:53
r.Hyder// nu spekulerade jag endast vilket du kanske märkte då jag, tro det eller ej,inte har pratat med varken cesc eller merida angående detta. konkurrens är en faktor, bristande kluibbhjärta kan säkert vara en annan och så finns det med all säkerhet fler faktorer. därmed heller inte sagt att alla faktorer bidrar lika mycket till ett klubbyte från era lovande talangers sidor.
Barcelona r.Hyder
2007-10-18 17:49
Ämne: Sóm més que un club/....
joaquin!!

Jo men precis. Då faller ju din teori om att våra talanger sticker från klubben pga för stor konkurrens. Du säger ju själv att det har väldigt mycket att göra med bristande klubbhjärta och agenter.
Las Palmas joaquin!!
2007-10-18 17:46
Myrran// konkurrensen är för stor så de har därför kanske ej tålamod att stanna för att de ej tror att de kommer få chansen. jag menar inte helt att de ska debutera som 15/16 åringar utan att de ska känna att de skulle kunna gå in i laget i framtiden. och då kan en bidragande faktor till att de lämnar vara konkurrensen.

ibbos// du kan gott få tror det du. tro det eller ej men att få lira 34+10 matcher för arsenal på en säsong är guld värt för spelare i den åldern om man vill utvecklas så bra som det är möjligt.
Barcelona Karlssoooon
2007-10-18 17:45
Ämne: Karlssoooon

Vanli....Ja men i en rallybil har du 6-punktsbälte, hjälm och en stålbur som omger hela bilen vilket är något som du sällan ser i en personbil.
Barcelona Sóm més que un club
2007-10-18 17:43
Ämne: Sóm més que un club/....
skillnaden mellan att stjäla och ta nâgot utan att betala är hârfin.
I Merida fallet fanns ett förkontrakt som man bröt mot och följdaktligen gick inte affären rätt till vilket bötesstraffet bekräftade.
Annons: